Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 25
Like Tree1Likes

Wątek: VIRGIN ATLANTIC - recenzje

  1. #1
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie VIRGIN ATLANTIC - recenzje


    Polecamy

    Kody linii:
    IATA: VS
    ICAO: VIR

    Strona linii lotniczej:
    http://www.virgin.com

    Informacje nt foteli:
    http://www.seatguru.com/airlines/Vir...nformation.php

    Informacje nt floty:
    http://www.airfleets.net/flottecie/V...20Atlantic.htm
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 09-07-2010 o 13:50
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  2. #2
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Być może w październiku będę musiał polecieć na konferencję na Tobago. Lata tam Virgin Atlantic na 744. Czy ktoś leciał ich Jumbo w ekonomiku? A może w biznesie? Może uda mi się wywalczyć biznes (skoro człowiek się tak poświęca i do roboty lata na jakieś tam Tobaga to niech dadzą choć coś w zamian )
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 09-07-2010 o 13:47
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  3. #3
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Ja lecialem ich A340-600 do Miami w eco. Niesamowite wrazenia - bardzo dobrze wyposazony samolot - PTV z tyloma rozrywkami, ze nie dalo sie tego nawet ogarnac w trakcie lotu, jedzenie jak wszedzie na long haulach, alkohole itd itp. Obsluga PRZEMILA, mloda i pelna entuzjazmu. Przy toaletach/kuchniach byly automaty do wody. Kazdy pax dostal tez worek (jak kiedys byly do WFu, tylko ze z plastiku ;-) ) z akcesoriami przydatnymi w czasie lotu - szczoteczka, golarka, maska na oczy, dlugopis itd itp. Do tego dla zainteresowanych "atrakcje dodatkowe" - jedna pasazerka miala urodziny, wiec w pewnym momencie przerwali rozrywke, nadali komunikat o urodzinach, zaloga zebrala sie przy tej pasazerce, zaspiewala happy birthday, dala tort i szampana ;-) Mily akcent, ale na zamowienie ;-)

    Jesli planujesz zgromadzic ich mile na ich program lojalnosciowy, to beda one stanowily znizke na przyszle loty - np 2000 mil obniza cene biletu do ceny praktycznie z najlepszych promocji (za Londyn-Miami-Londyn w bardzo niskiej klasie dostalem 4000 mil, wiec starcza na znizke dla 2 osob).

    Co do wyzszych klas - oni nie maja business - jest za to premium economy z prawdziwego zdarzenia - ktora wlasciwie przypomina "stary" business - gdy fotele nie rozkladaly sie do lozek a ich najwyzsza klasa to "upper class suite" - odpowiednik klasy First innych linii - paru moich znajomych z UK lecialo w tej klasie i nie mieli zadnych zastrzezen ;-) Jest tez bar dla paxow :-) Virgin Atlantic Airways - Popup


    Jesli chodzi o moje wrazenia z Virgin, to na pewno wybralbym te linie po raz kolejny! - naprawde sie wyrozniaja!

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Bardzo fajna linia zgadzam się ze Swissboi w 100%. Lecialem nią LHR-PVG-LHR na 340-600. Co mogę dodać iz napoje podają Virgin. Virgin Cola, Tonic itd. Ciekawostką jest również wódeczka Virgin

  5. #5
    Awatar whufc

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Leciałem 747 na trasie Gatwick-Barbados-Gatwick. Troche mało miejsca na nogi (economy) ale ogólnie bardzo fajnie i miło.
    Tutaj masz rozpiske siedzeń:
    Aircraft Database : V-Flyer: The Virgin Atlantic Flyer Resource
    A tutaj kilka fotek z tego lotu:








  6. #6
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Oooo, dużo dzięki!!! Zwłaszcza ta opinia o 747. Nie odzywałem się po postach kolegów - choć im bardzo dziękuję - bo wiem jaka może być różnica w jednej linii w zależności od maszyny (vide 747 vs. 777 w Królewskich Holenderskich, czy 747 vs. 340 w Lufie). Piszesz "mało miejsca na nogi", czy to jakieś szczególne "mało" czy takie "mało - w normie dla ekonomika, czyli kolana pod brodą"?
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  7. #7
    Awatar whufc

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Hmmm ..... po paru godzinach lotu nie wiedziałem jak sie ułożyc bo wszystko mnie bolało. Może dlatego że to lot głównie z paxami lecącymi na wakacje, samolot w konfuguracji 2

    Nie chcę narzekać, ogólnie na 5.

  8. #8
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez whufc Zobacz posta
    Hmmm ..... po paru godzinach lotu nie wiedziałem jak sie ułożyc bo wszystko mnie bolało. Może dlatego że to lot głównie z paxami lecącymi na wakacje, samolot w konfuguracji 2
    Nie chcę narzekać, ogólnie na 5.
    No ta miejscówka ma tą zaletę że nie siedzi nikt obcy obok, ale ma też tą wadę że krzywizna kadłuba sprawia że się nie można przytulić do okna... niemniej jednak zawsze jest więcej miejsca żeby położyć plecak, koc itp.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z Zobacz posta
    Oooo, dużo dzięki!!! Zwłaszcza ta opinia o 747. Nie odzywałem się po postach kolegów - choć im bardzo dziękuję - bo wiem jaka może być różnica w jednej linii w zależności od maszyny (vide 747 vs. 777 w Królewskich Holenderskich, czy 747 vs. 340 w Lufie). Piszesz "mało miejsca na nogi", czy to jakieś szczególne "mało" czy takie "mało - w normie dla ekonomika, czyli kolana pod brodą"?
    Kilka lat temu w "Airways" byl artykul po prezentacji 346 VS w Farnborough, ktora to prezentacja obejmowala takze krotki lot dla dziennikarzy, z LHR (czy LGW) do Farnborough wlasnie. Autor tekstu opisal, ze mial miejsce w klasie Y takie, ze pod poprzednim fotelem byla skrzynka systemu in-flight entertainment (IFE), i ze przy okazji tego 15-minutowego lotu zastanawial sie, co by bylo, gdyby chodzilo o kilkanascie godzin np. w rejsie do HKG...

    A swoją drogą to dziwne, ze system IFE (z wyjatkiem oczywiscie monitorow i wyjsc sluchawkowych) nie jest ukryty gdzies glebiej w "bebechach" samolotu.
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 12-05-2009 o 16:41

  10. #10
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    A swoją drogą to dziwne, ze system IFE (z wyjatkiem oczywiscie monitorow i wyjsc sluchawkowych) nie jest ukryty gdzies glebiej w "bebechach" samolotu.
    No niestety - np. w A330 ma dokładnie tak samo (przynajmniej ś.p. NWA którym leciałem).
    KZ

  11. #11
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Ten pismak byl pewnie sponsorowany przez BA, ze takie rzeczy pisal - bo A340 Virgina ma o cal wiecej miejsca na nogi niz 747 i Virgina i BA. Do tego wszystkie samoloty (niezaleznie od linii/typu), w ktorych sa PTV, maja skrzynki pod siedzeniami.

    Swoja droga jestem ciekaw co by napisal, gdyby wsiadl np do Monarch (brytyjskie linie czarterowe), ktore maja 28-29 cali miedzy siedzeniami...
    Ostatnio edytowane przez SWISSboi ; 12-05-2009 o 18:27

  12. #12
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez KZ Zobacz posta
    ...ś.p. NWA którym leciałem).
    Czegoś nie wiem?
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z Zobacz posta
    Czegoś nie wiem?
    No bo formalnie nie ma juz NW, tylko DL. I chyba, inaczej niz w przypadku AF-KL, nie ma juz nawet numerow rejsow NW.

    Cytat Zamieszczone przez SWISSboi
    Ten pismak byl pewnie sponsorowany przez BA, ze takie rzeczy pisal
    Albo: nie byl sponsorowany przez VS. Oczywiscie wspominal o wypasach w klasie biznes i pierwszej (czy jak tam sie one w VS nazywają) w tym samolocie, ale, inaczej niz inni dziennikarze, nie poprzestal na tych peanach, tylko jednak spojrzal tez szerzej.

    Cytat Zamieszczone przez SWISSboi
    Do tego wszystkie samoloty (niezaleznie od linii/typu), w ktorych sa PTV, maja skrzynki pod siedzeniami.
    No wlasnie tego nie rozumiem. Chocby dlatego, ze przeciez obecne pamieci masowe mieszczą wiele gigabajtow w kostce wielkosci pendrive'a.

    Cytat Zamieszczone przez SWISSboi
    Swoja droga jestem ciekaw co by napisal, gdyby wsiadl np do Monarch (brytyjskie linie czarterowe), ktore maja 28-29 cali miedzy siedzeniami...
    No ale jednakowoz, wsiadając do samolotu czarterowego, jakos-tam spodziewamy sie takich "luksusow" (choc to przykre)...

  14. #14
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    No bo formalnie nie ma juz NW, tylko DL. I chyba, inaczej niz w przypadku AF-KL, nie ma juz nawet numerow rejsow NW.
    Są.

  15. #15

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Są.
    Uff, rzeczywiscie, przedtem zle sie przyjrzalem numerom rejsow w wyszukiwanym polaczeniu. Przepraszam za zamieszanie.

    Pewnie marka NW (podobnie jak KL) bedzie zachowana, bo sa ludzie, ktorym sie dobrze kojarzy (zaliczam sie do nich).

  16. #16
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    Pewnie marka NW (podobnie jak KL) bedzie zachowana, bo sa ludzie, ktorym sie dobrze kojarzy (zaliczam sie do nich).
    Trochę zbaczamy z tematu ale na Airlinersach regularnie w top of 24hrs sa A330 i B747 przemalowane na DL...
    No i banan + woda jako drugi posiłek na koniec lotu BOS-AMS w NWA to jest coś na miarę FR a nie prawdziwej linii lotniczej...
    KZ

  17. #17
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Bo banan +... daje najlepszą parabolę lotu Przepraszam ale z Małyszem mi się skojarzyło

  18. #18

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    No bo formalnie nie ma juz NW, tylko DL. I chyba, inaczej niz w przypadku AF-KL, nie ma juz nawet numerow rejsow NW.
    NW jest juz w calosci wlasnoscia DL. Rozpoczelo sie przebrandowianie NW na DL. Przez najblizszy rok, dwa, loty NW beda wykonywane na kodach NW, beda dwa osobne systemy rezerwacyjne i osobne programy lojalnosciowe.
    Pozdrowionka

  19. #19
    Awatar whufc

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Virgin Atlantic YouTube Channel
    YouTube - Chaîne de ThisIsVirginAtlantic
    min:
    4 videos




    Richard Branson's Video Blog

  20. #20
    Awatar whufc

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie


    Polecamy

    Wczoraj Virgin Atlantic Airways obchodziły 25 lecie istnienia. Z tej okazji odtworzono pierwszy lot do Nowego Yorku (Jorku) który odbył sie 22.06.84. Na pokładzie obok Bransona byli min: Vivienne Westwood, Kevin Pietersen
    Więcej tutaj:
    Virgin Atlantic celebrates its 25th birthday | UK airports information blog
    Ostatnio edytowane przez whufc ; 27-06-2009 o 12:46

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •