Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 32
Like Tree2Likes

Wątek: CSA CZECH AIRLINES - recenzje

  1. #1

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Białystok/Warszawa

    Domyślnie CSA CZECH AIRLINES - recenzje


    Polecamy

    Kod linii lotniczej:
    IATA: OK
    ICAO: CSA

    Strona linii lotniczej:
    Home page - Czech Airlines

    Informacje nt foteli:
    http://www.seatguru.com/airlines/Czech_Airlines/information.php

    Informacje nt floty:
    CSA Fleet | Airfleets aviation
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 09-07-2011 o 13:00

  2. #2

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Białystok/Warszawa

    Domyślnie CSA CZECH AIRLINES - opinie, uwagi

    Czy ktoś może dac jakies opinie na temat CSA ? Mają fajną promocje do Nowego Jorku i zastanawiam się czy warto wyrac. Obsługiwana jest przez chyba A320 Warszawa-Praga i A310 do NYC.

  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cena jest wspaniała, więc się nie zastanawiaj tylko leć. A310 to stary złom, ale już wktrótce przejdzie do historii, więc chyba warto spróbować

  4. #4
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    ja znalazlem loty z CSA np. na
    07/07-06.2009 a powrot 18.06, ale obslugiwane sa przez (Warszawa-Praga - Aerospatiale/Alenia ATR42; Praga-Nowy Jork - Airbus Industrie A310 all series), powrot tymi samymi samolotami

    Troche daleka podroz tą 310 ;-)
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  5. #5

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    Białystok/Warszawa

    Domyślnie

    Własnie martwie się o te A310. Ciekawe jak on się ma do 767 Lot-u ?

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    podobny standart do 767 Lotu

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    chicago

    Domyślnie

    co do tych linii poraza rozbieznosc informacji:strona www a customer service swoje ,w wyniku tego balaganu zdecydowalem osobiscie nie leciec z nimi na trasie lhr-krk.bardzo rygorystyczni co do limitu wagowego bagazu

  8. #8

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa

    Domyślnie

    Na trasach EU najczęściej ATR-y , obsługa - jak się uda, zazwuczaj jest OK, niestety każą sobie płacić na pokładzie za winko i piwko - po 2 euro , a lotnisko w Pradze przerosło moje najśmielsze oczekiwania, nasze okęcie to wciąż wielkie zadupie ...

  9. #9
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Chyba po praz pierwszy w życiu polecę CSA z KRK na CDG przez Pragę - jak sądzicie, czy 45 min. na przesiadkę w Pradze wystarczy? Czego mogę się spodziewać na lotach - mam na myśli serwis? Z KRK do PRG ART, z PRG do CDG A320.

  10. #10

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    Vantaa

    Domyślnie

    Wystarczy. Francja jest w Schengen, więc wszystko będzie się odbywało w obrębie jednego terminalu. Lotnisko nowoczesne, porównywalne z EPWA wielkością.

    Leciałem parę dni temu LHR-PRG-KRK, tak jak Ty, ATR i A320. W A320 niejadalna bułka z jednym plasterkiem sera w środku + napoje, identycznie w ATR. Dodatkowo w A320 są monitorki nad głowami z trasą przelotu.

  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    W poniedziałkowym rejsie WAW-PRG (29.03), obsługiwanym przez 735 po przylocie do PRG podjechaliśmy do rękawa, a następnie, jak to bywa na Okęciu zeszliśmy schodami do autobusu. Tak więc nie tylko nasi potrafią...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #12

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    LCJ

    Domyślnie

    egon.olsen: Wysiadałeś z gate do autobusu, bo samolot dobił do gatów A lub B, które nie są w Schengen. Podobna sytuacja zresztą w drugą stronę: jeżeli lecimy nie z Schengen i parkujemy do gatów C lub D, to również autobus.

    Podobnie jak koledzy, również przychylam się do zdania, że Praga jest zdecydowanie do przodu od Okęcia. Latam z CSA bardzo regularnie (już piąty rok idzie) i jeżeli ktoś miałby pytanie do CSA lub Pragi to serdecznie zapraszam.

  13. #13
    Awatar vfrrider

    Dołączył
    Sep 2009

    Domyślnie Uwaga na SAABy

    Miałem dziś NIEprzyjemność podróżować starym Saabem 340 OK-CCD. Różnymi samolotami latałem, w tym leciwymi radzieckimi konstrukcjami, ale takiego szajsu oczy moje nie widziały, uszy moje nie słyszały i nos mój nie czuł. Po wejściu na pokład smród zwala z nóg, jakby to był samolot do przewozu trzody chlewnej. Wnętrze obskurne. Po starcie zewsząd dochodzą stuki, trzaski i gwizdy i przyprawiają o dreszcze. Nagłośnienie fatalne, stewki w czasie lotu w ogóle nie słychać. I chociażby ten fakt świadczy o tym, że ten samolot jest niebezpieczny. Gdyby ktoś się wybierał do Pragi z CSA to radzę wybrać taki lot, żeby nie trafić na tego rupiecia. No chyba, że ktoś lubi ekstremalne przeżycia.

  14. #14

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Bytom

    Domyślnie

    Ja z kolei mam podobne odczucia jak vfrrider w stosunku do jednego z ich 737-500 (niestety nie pamiętam rejestracji i mam bardzo dziwne wrażenie, że to był 757, ale to nie zgadza się z żadną informacją na temat ich floty). Samolot wyglądał i brzmiał tak, jakby chciał się za chwilę rozlecieć. Natomiast turbopropy bardzo przyjemne, tam miałem pierwszy raz okazję siedzieć w miejscu koło wyjścia awaryjnego - układ był taki, że cztery fotele były na przeciwko siebie (po 2) a między nimi wyjście awaryjne - prawa, przednia część samolotu. To było na trasie Budapeszt-Praga. Aerospatiale/Alenia ATR-42, ciekawe uczucie siedzieć i patrzeć na śmigło kręcące się koło nosa.

  15. #15
    Awatar maciek krk

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Wszystkie 737-500 zostaną zastąpione przez nowe A319, do końca 2012.
    Zostaną im chyba tylko dwa 737-400 (loty charterowe).

  16. #16

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    Leciałem w ubiegłym do Waw tygodniu CSA z przesiadką w PRG. Pierwszy segment A319, bez zastrzeżeń. Pierwszy raz zdarzyło mi się na locie europejskim śledzić trasę na monitorkach . Notabene, poprawiona grafika tych wizualizacji jest. W charakterze posiłku buła, imho mniej zjadliwa od Lotowskiej, ale to subiektywna rzecz. 100% punktualnie. Lotnisko w PRG - super.

    Druga noga, PRG-WAW, na starym 737, z jakiegoś powodu byłem wciśnięty w ostatni rząd - uwaga na to ! O wiele mniej miejsca , nawet nie bardzo jest jak schować plecak "pod poprzedzający fotel". Reszta bez zastrzeżeń, punktualnie.

    Ciekawostka, w ramach status matchingu dostanę złotą kartę OK Plus Fantastyczna metoda podbierania dobrych klientów konkurencji
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  17. #17

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mastah Zobacz posta
    Leciałem w ubiegłym do Waw tygodniu CSA z przesiadką w PRG. Pierwszy segment A319, bez zastrzeżeń. Pierwszy raz zdarzyło mi się na locie europejskim śledzić trasę na monitorkach . Notabene, poprawiona grafika tych wizualizacji jest. W charakterze posiłku buła, imho mniej zjadliwa od Lotowskiej, ale to subiektywna rzecz. 100% punktualnie. Lotnisko w PRG - super.

    Druga noga, PRG-WAW, na starym 737, z jakiegoś powodu byłem wciśnięty w ostatni rząd - uwaga na to ! O wiele mniej miejsca , nawet nie bardzo jest jak schować plecak "pod poprzedzający fotel". Reszta bez zastrzeżeń, punktualnie.

    Ciekawostka, w ramach status matchingu dostanę złotą kartę OK Plus Fantastyczna metoda podbierania dobrych klientów konkurencji
    A jaki masz status u konkurencji, srebrny?

  18. #18

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    A jaki masz status u konkurencji, srebrny?
    SEN.

    Aktualizacja - złotego OK plusa dostałem. Co jest miłe, to darmowy upgrade do C. Trzeba tylko mieć odpowiednią (nie najtańszą, ale i też nie najdroższą) klasę taryfową. Oczywiście trzeba poprosić przy odprawie.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  19. #19

    Dołączył
    Nov 2008
    Mieszka w
    SOLEC KUJAWSKI

    Domyślnie

    Leciałem linią CSA na trasie Warszawa - Praga, na rezerwacji był Boeing 737-500 a na lotnisku stał ATR-72. ATR-72 dość stare i widać ślady użytkowania podobnie jak w naszym Locie, ale czyste. Załoga jak wszędzie uprzejma. Na pokładzie pyszny catering w postaci piernika chyba z brzoskwinia. Miami. Lotnisko w Pradze super bo można się przespać w hotelu nie opuszczając strefy. Polecam jako lotnisko transferowe.
    Dalej leciałem do Larnaki ale to pozniej. Generalnie Polecam CSA.
    PS. Piloci lądowali bardzo miekko.
    Więcej informacji zawarłem tutaj: Test Pilot - Comfortable-Flying

  20. #20
    Awatar lofoten

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Oslo

    Domyślnie


    Polecamy

    W Oslo się trzeba niestety odprawiać 'analogowo', dywagując z żywą istotą. Tyle że ta ostatnia nie potrafi zmienić miejsca po tym, jak źle usłyszy i nieodpowiednie za pierwszym razem zarządzi. Czy oni mają jakiś własny sprzęt, czy co? istota poza tym twierdziła, że wolne miejsca przy oknie to dopiero od rzędu 20-któregoś. Po wejściu do dyliżansu okazało się, że tenże leci wpół pusty i siedzeń wolnych przy oknie pełno, od rzędu 4 poczynając...

    Następna sprawa - chore kontrole kart pokładowych po wejściu do samolotu, dziesięć metrów od bramki, w której 5 sekund wcześniej sprawdzano tęże dość pieczołowicie. Po co ta farsa? Myślałem, że taki bezsens to tylko w Air France, ale jak widać ten nonsens jest w SkyTeam zaraźliwy...

    Ale ogólnie podobało mi się na pokładzie, choć to nie to samo, co LOT. Z drugiej strony... jakoś dają radę i się nie boją latać do Oslo...
    Paris in the spring? Don't even think about it — the Arctic is where you really want to be.~ Etain O'Carroll

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •