Pokaż wyniki od 1 do 12 z 12
  1. #1
    Awatar Ragnar

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Katowice/Grimstad Norge

    Domyślnie CRJ700 /CRJ200 Eurowings - pytania.


    Polecamy

    Witam we wrzesniu bede mial okazje przeleciec sie CRJ700 oraz CRJ200 Eurowingsa.Lot wykonywany dla Lufthansy i w zwiazku z tym mam pytanie,Jaki jest komfort lotu?Szczegolnie interesuje mnie ilosc miejsca na nogi.Z tego co wiem to fotele sa w rzedach 2+2.co jak dla mnie jest dobrym rozwiazaniem.Tylko zupelnie nie mam pojecia ile jest miejsca pomiedzy fotelami.jest to dla mnie wazne bo zarowno ja jak i moja dziewczyna jestesmy dosyc wysocy plus to ze bedzie ona w 5miesiacu ciazy:-).dzieki za odpowiedz.Pozdrawiam
    [SIGPIC][/SIGPIC]Jest tylko jeden prawidlowy kierunek SCANDINAVIA!!!

  2. #2
    Moderator
    Awatar lucasmadi

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Znalazłem na google taką konfiguracje:

    Odstęp między rzędami: 31"
    Szerokość: 17.5"

    Nie wiem czy dane są prawdziwe ale może ktoś to potwierdzi

  3. #3
    PawelL
    Goście

    Domyślnie

    Mam prawie 2 metry wzrostu i jakoś się zmieściłem. Nie jest źle

  4. #4

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Ja mam 172 cm, moj narzeczony 180 cm i wchodzimy spokojnie. Fakt, nie ma w CRJ luksusow, ale samolot sam soba nadrabia brak miejsca. Jest naprawde przyjemny a Lufthansa ma super buleczki na trasie Przynajmniej na DUS-KTW

  5. #5
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pigwa Zobacz posta
    Jest naprawde przyjemny a Lufthansa ma super buleczki na trasie Przynajmniej na DUS-KTW
    Schinken oder käse? Nie przesadzajmy z tą superowością, już nowet w Locie lepiej karmią.

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    L4, no mi zawsze bardzo smakowaly a byla i Schinken i Käse, do wyboru zreszta na taki krotkim locie wiecej nie potrzeba, wazne ze maja wino i Sekt

  7. #7
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pigwa Zobacz posta
    L4, no mi zawsze bardzo smakowaly a byla i Schinken i Käse, do wyboru zreszta na taki krotkim locie wiecej nie potrzeba, wazne ze maja wino i Sekt
    Rozne "corki" LH inaczej sie zaopatruja - np bulka w Augsburg Airways to jest niebo w porownaniu z bulka w "zwyklej" LH - wiec podejrzewam, ze pigwa mysli o tej samej bulce co ja (chrupiaca, smarowana bialym serkiem, z plasterkiem szynki i chyba salaty, a na gorze "wpieczone" duze ziarna soli?) ;-) a Sekt zawsze wprawia w dobry humor

  8. #8
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lucasmadi Zobacz posta
    Znalazłem na google taką konfiguracje:

    Odstęp między rzędami: 31"
    Szerokość: 17.5"

    Nie wiem czy dane są prawdziwe ale może ktoś to potwierdzi
    Polecam rząd z oknami awaryjnymi. Świeże fotki CRJ200 Eurowingsa:

    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  9. #9

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    egon.olsen, pamietasz moze, ktory to byl rzad? lece we wrzosniu, musze byc szybko na lotnisku, zeby zarezerwowac


    SWISSboi, ja mowie o chrupiacych grachamkach z szynka albo serem (wedzonym) i lisciem salaty te z sola musialy tez byc dobre

    Kazdy ma inne upodobania kulinarne, wiec nie ma co dyskutowac

  10. #10
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ja ma wrażenie że i Augsburg i Citiline dają już to samo co LH - tyle że jest inna bułeczka na locie do niemiec i inna z niemiec. Różnica jest przy Dolomiti.

  11. #11
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pigwa Zobacz posta
    egon.olsen, pamietasz moze, ktory to byl rzad? lece we wrzesniu, musze byc szybko na lotnisku, zeby zarezerwowac
    Rząd ósmy, ale dostępny dla pax bez statusu jest tylko przy odprawie w okienku.
    Co do cateringu - bułki z DUS zdecydowanie są lepsze niż z FRA
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  12. #12
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez SWISSboi Zobacz posta
    Rozne "corki" LH inaczej sie zaopatruja - np bulka w Augsburg Airways to jest niebo w porownaniu z bulka w "zwyklej" LH - wiec podejrzewam, ze pigwa mysli o tej samej bulce co ja (chrupiaca, smarowana bialym serkiem, z plasterkiem szynki i chyba salaty, a na gorze "wpieczone" duze ziarna soli?) ;-) a Sekt zawsze wprawia w dobry humor
    Augsburg jeszcze nie leciałem (choć niedługo będę miał przyjemność, mam nadzieję), ale Cityline to niestety sucha buła z kawałem szynki czy sera, za które serdecznie dziękuję za każdym razem.

LinkBacks (?)

  1. 25-09-2012, 19:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •