KONKURS »   Konkurs galerii lotnictwo.net.pl   

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 75
Like Tree3Likes

Wątek: SAS - recenzje

  1. #41
    Awatar avda

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Lufthansa lepsza bo dają chociaż trochę jedzenia a w sasie nic nie dostaniesz. Ale po co komu jedzenie na tak krótkim odcinku. Generalnie jedno i to samo. Ja bym brał lufthanse bo dają mile i wejście do saloniku.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #42

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Najlepiej w jedną stronę Lufthansa, w drugą SAS

    W SASie dostaniesz jedynie kawę i herbatę w cenie biletu, a w Lufthansie "posiłek" i pełen wybór napoi w tym alkoholowych. Poza tym SAS jest znany ze swojej punktualności. Żadnych innych różnic nie dostrzegam

  3. #43
    Awatar lofoten

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Oslo

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ukash14 Zobacz posta
    Nie leciałem ani SAS-em ani Lufą :P
    Na twoim miejscu zacząłbym więc od Luftwaffe -- tym bardziej, jeśli nie masz w najbliższej perspektywie ponownego wyboru jak wyżej.

    Cytat Zamieszczone przez ukash14 Zobacz posta
    Różnią się jakoś znacznie na tej trasie?
    Tak jak na większości innych europejskich.
    Paris in the spring? Don't even think about it — the Arctic is where you really want to be.~ Etain O'Carroll

  4. #44
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez avda Zobacz posta
    Ja bym brał lufthanse bo dają mile i wejście do saloniku.
    A SAS dlaczego miałby nie dawać?

  5. #45

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    A SAS dlaczego miałby nie dawać?
    SAS też daje - ale jesli ktoś ciagle jeszcze zbiera mile w M&M to poza skrajnie drogimi klasami rezerwacyjnymi w SAS dostanie jedynie 125 mil/segment.

  6. #46
    skorzewski
    Goście

    Domyślnie

    Tak różnią sie, na stronie SASu kupisz bilet w taryfę YOUTH czyli dla młodych tak mniemam po zdjęciu http://www.flysas.com/pl/pl/?cep=218258&id=9360 ze młodszy jesteś niż 26

  7. #47
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    SAS też daje - ale jesli ktoś ciagle jeszcze zbiera mile w M&M to poza skrajnie drogimi klasami rezerwacyjnymi w SAS dostanie jedynie 125 mil/segment.
    Podobnie jak za skrajnie niskie (czyli w wymienionej cenie) klasy LH&Co. No ale tam dadzą 31 mil executive bonus...
    Można też zbierać mile w Euro Bonus czy innym programie, które od Majowej Rewolucji (ZTCP datę) dają już np minimum 500.

  8. #48
    Awatar dromack

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    IE/PL

    Domyślnie

    A tak koonkretniej...
    Czy jest w stanie mi ktoś konkretnie napisać (może doświadczając na własnej skórze) - ile dostałbym mil w EB za lot Lufthansą w klasie S, a ile w W (operator lotu LH bilet kupiony na www LH)?
    Bo te dziwne przedziały punktowe na stronie SAS trochę gmatwają mi widok

  9. #49
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Obstawiam, że traktują to jako "Low economy" dając 25% dystansu z minimum 75 mil na przykład.

  10. #50

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Podobnie jak za skrajnie niskie (czyli w wymienionej cenie) klasy LH&Co. No ale tam dadzą 31 mil executive bonus...
    Można też zbierać mile w Euro Bonus czy innym programie, które od Majowej Rewolucji (ZTCP datę) dają już np minimum 500.
    Pozornie tak - ale nie widzialem jeszcze lotu z POZ w cenie < 2000 zł dającego 100 % mil w SAS (nie liczac CPH) - a w LH nie jest to problem. Dodatkowo na polaczeniach miedzykontynentalnych daja 25% mil w wiekszosci rozsadnych cenowo taryf.

  11. #51
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    Pozornie tak - ale nie widzialem jeszcze lotu z POZ w cenie < 2000 zł dającego 100 % mil w SAS (nie liczac CPH) - a w LH nie jest to problem. Dodatkowo na polaczeniach miedzykontynentalnych daja 25% mil w wiekszosci rozsadnych cenowo taryf.
    http://www.flysas.com/en/pl/EuroBonu...oup/SAS/Chart/
    Od maja poszli za przykładem BA i dają 100% po całości.

  12. #52

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cieszyłem się strasznie jak odkryłem, że do Dublina można w krótkim czasie prosto do biura polecieć z WAW SASem. Dzisiaj miałem pierwszy raz styczność z tą linią. Samolot do CPH i z CPH bardzo wygodny. Swoje lata mają, ale za to fotele szerokie i wygodne. Minus, o którym nie wiedziałem to, że jedzenia nie ma na pokładzie w pakiecie a tylko woda i herbata.
    Kolejna rzecz, która mnie mocno zaskoczyła to, że nie wpuścili mnie z FQTL do Poloneza. Myślałem, że StarAlliance + silver kwalifikuj a nie sama Lufa i Lot.
    Nie wiem czy to wina SASa, ale i w Wawie i w CPH mało informacji o opóźnieniu. W WAW przy odprawie się dowiedziałem, ale na tablicach bardzo długo nic nie było napisane.

  13. #53
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gabriel Zobacz posta
    Kolejna rzecz, która mnie mocno zaskoczyła to, że nie wpuścili mnie z FQTL do Poloneza. Myślałem, że StarAlliance + silver kwalifikuj a nie sama Lufa i Lot.
    Miles & More - Statusy Miles & More
    Wedle strony M&M powinienneś mieć dostęp.

  14. #54

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Miles & More - Statusy Miles & More
    Wedle strony M&M powinienneś mieć dostęp.
    To znalazlem w dziale "twoje przywileje" .

    Wstęp do saloników przysługuje po okazaniu karty Frequent Traveller oraz karty pokładowej ważnej w dniu odprawy na lotnisku wylotu , wydanej przez PLL LOT, Lufthansa, Lufthansa Regional, Adria Airways, Air Dolomiti, Austrian Airlines Group, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Luxair, SWISS, lub linię partnerską Lufthansa.

  15. #55
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Wedle strony M&M powinienneś mieć dostęp.
    Chyba w przypadku SAS niekoniecznie:

    Osoby ze statusem Frequent Traveller, które podróżują w klasie ekonomicznej liniami obsługiwanymi przez jednego z przewoźników zrzeszonych w Star Alliance, mogą korzystać z saloników biznesowych linii Austrian Airlines, Lufthansa lub SWISS, a także saloników należących do partnerów Miles & More: Brussels Airlines, Luxair* oraz Polskich Linii Lotniczych LOT. (*Jedynie z połączeniach z lotami obsługiwanymi przez linie Austrian Airlines/Tyrolean Airways, Lufthansa, Luxair lub SWISS.) Uprzejmie informujemy, że obecne saloniki kontraktowe będą niedostępne od 1 września 2012 r. (Dostęp do saloników kontraktowych linii Austrian Airlines i Brussels Airlines już teraz nie jest możliwy.)
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  16. #56
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Chyba w przypadku SAS niekoniecznie:

    Osoby ze statusem Frequent Traveller, które podróżują w klasie ekonomicznej liniami obsługiwanymi przez jednego z przewoźników zrzeszonych w Star Alliance, mogą korzystać z saloników biznesowych linii Austrian Airlines, Lufthansa lub SWISS, a także saloników należących do partnerów Miles & More: Brussels Airlines, Luxair* oraz Polskich Linii Lotniczych LOT. (*Jedynie z połączeniach z lotami obsługiwanymi przez linie Austrian Airlines/Tyrolean Airways, Lufthansa, Luxair lub SWISS.) Uprzejmie informujemy, że obecne saloniki kontraktowe będą niedostępne od 1 września 2012 r. (Dostęp do saloników kontraktowych linii Austrian Airlines i Brussels Airlines już teraz nie jest możliwy.)
    Domyślam się, że chodziło o bilet w ekonomicznej był, SAS "przewoźnikiem zrzeszonym w Star Alliance" jeszcze jest, a Polonez przynajmniej oficjalnie jest "salonikiem należącym do partnerów Miles & More: Brussels Airlines, Luxair* oraz Polskich Linii Lotniczych LOT".

    Cytat Zamieszczone przez Gabriel Zobacz posta
    To znalazlem w dziale "twoje przywileje" .

    Wstęp do saloników przysługuje po okazaniu karty Frequent Traveller oraz karty pokładowej ważnej w dniu odprawy na lotnisku wylotu , wydanej przez PLL LOT, Lufthansa, Lufthansa Regional, Adria Airways, Air Dolomiti, Austrian Airlines Group, Brussels Airlines, Croatia Airlines, Luxair, SWISS, lub linię partnerską Lufthansa.
    SAS jest linią partnerską właśnie.

  17. #57

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    nowy targ

    Domyślnie

    nie jest, partnersa linia lufthansy jest np eurowings

  18. #58

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Dziwne to troche bo jednak SAS jest chyba jednym z glownych (przeciez razem zakladal Star alliance) czlonkow. Za tego z tego co czytam w wielu miejscach (wlacznie z odpowiedzia z biura M&M w Warszawie) nic nie wynika.

  19. #59
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kris200 Zobacz posta
    nie jest, partnersa linia lufthansy jest np eurowings
    Nie tylko, *A też wchodzi w tą kategorię, jak i dodatki typu Air Malta na przykład.

    Co absolutnie nie ma znaczenia zresztą, bo zasady na stronie M&M dość jasno napisane, że przewoźnik *A starczy.
    Lukasz likes this.

  20. #60
    Awatar ukash14

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Sulechow

    Domyślnie


    Polecamy

    Na stronie SAS-u napisane jest, że można zamiast tradycyjnej karty pokładowej używać karty Eurobonus przy kontroli bezpieczeństwa, przy zakupach w bezcłówce no i, rzecz jasna, przy boardingu. Lecz upewniając się w tej sprawie na czacie z pracownikiem SAS-u (kilkakrotnie), każdy mówił mi, że to jest nie możliwe. Teraz już zgłupiałem. Czy ktoś już tego używał zamiast papierowego boardingpass-a? Mi zależy zwłaszcza na trasie ARN-UME. Dzięki za pomoc.

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •