Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4
Pokaż wyniki od 61 do 75 z 75
Like Tree4Likes

Wątek: SAS - recenzje

  1. #61

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie


    Polecamy

    Czego się spodziewać po longhaulu (Tokyo) na A340 SAS? Czy ma ktoś jakieś świeże doświadczenia z pierwszej, hm, ręki?

    I czy wie ktoś, czy zapowiadany overhaul długodystansowej floty SAS już się rozpoczął i jeśli tak, to jaka jest szansa, że do Tokyo będzie puszczona odświeżona maszyna?

  2. #62

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Niedzielny powrót do WAW ostatnim lotem (wylot z CPH 22:55). Obłożenie jakieś 50-60%, odprawa on line daje możliwość emergency exit. Do picia kawa/herbata/woda gratis + alkohole płatne (cen nie pamiętam). CRJ w ładnym stanie, czyściutki, stewki pod koniec kariery (sztuk 2).


  3. #63
    Awatar ukash14

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Sulechow

    Domyślnie

    26.06 ARN-UME SK026 LF100%: Poczciwy B736, uśmiechnięta obsługa, za free ciepłe i zimne napoje. Cały lot przebiegł znakomicie, bez zarzutów.

    02.09 UME-ARN SK025 LF okolo 70%: Mniej uśmiechnięta obsługa, ale serwis bez zarzutu. Jako że lot przed godziną 09:00- boxy śniadaniowe dla wszystkich, w nich ser, wędlina, jogurt, musli, sztućce do tego osobno rozdawane ciepłe bułeczki. Serwis poranny w porównaniu do LOT-u to niebo a ziemia.

    Jeśli będę miał jeszcze okazję to wybiorę SAS. A na pewno na trasie krajowej w skandynawi. Szkoda tylko, że z Polski mają tak wysokie ceny.

  4. #64

    Dołączył
    Oct 2013

    Domyślnie

    Witam, czy ktoś się orientuje ile może kosztowac zmiana terminu lotu w taryfie SAS Go na trasie WAW-CPH-ORD? Obilo mi sie o uszy, ze jest to 300$. Moze ktos to potwierdzic.

  5. #65
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    PUKIland

    Domyślnie

    Zależy od warunków konretnej taryfy, może być od kupienia nowego biletu do zera.
    Dodatkowo może dojść dopłata na najniższej dostępnej taryfy na rejsach które chcemy.

  6. #66
    Awatar paulus

    Dołączył
    Jan 2014
    Mieszka w
    EPGD/EPWA

    Domyślnie

    Więc muszę napisać, jakby się ktoś z LOTu pytał. Przylatuje do Kopenhagi z SAS w taryfie GO, odprawiam się do Oslo, pan przyjmuje boarding, ale zaraz woła po imieniu i powiada, że moje miejsce to 2F, a zatem upgrade do SAS PLUS, wręczając małą karteczkę z nowym miejscem. Więc jednak można w sposób dyskretny i kulturalny podwyższyć komuś jakość podróży. Choć ja wiem, że to nie klasa biznes, jak w LOTcie, i tylko piwo i snack. Ale wcześniej kusili mnie 37 euro za upgrade w SAS PLUS. I teraz polskie linie PLL LOT. Kuszą mnie do i z Brukseli, aby podwyższyć klasę. Nawet sprawdzam. Ja nie europoseł, ot taki zwykły Kowalski. A nawet latałem biznesem i premium, nawet z płatnego upgradu (choćby z Londynu lub Mediolanu). Pamiętałem 300 zł i więcej. I tyle może bym dał. A tu raptem minimum 500 zł. Byłem gotów na te 350 zł, no może 400 zł, ale nie 500 zł i więcej, więc stracili, bo za ten może i niezły posiłek i drink to chyba nie warto. Ale mimo to wierzę w PLL LOT. Niech się rozwija! Ale Egon, jest tu coś do naprawy. Dziękuję i pozdrawiam.
    tygrysm likes this.
    "Człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać"

  7. #67
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    GVA-CPH-WAW wszystko na CRJ900 więc w sumie bardziej Cimber, ale dla SASu
    Cały wpis ze zdjęciami i filmami:
    tinek6 HD aviation: SAS CRJ900
    A tu kilka wybranych z CPH i z pokładów

    Strefa odpraw w CPH:


    Mój gate:


    legroom:



    i film:

  8. #68
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    PUKIland

    Domyślnie

    Choć ze względu na serwis wolę jednak LH to z powodów budżetowych ostatnio parę lotów SASem zaliczyłem po Europe i mi krzywdy nie zrobili.

  9. #69

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    Czego się spodziewać po longhaulu (Tokyo) na A340 SAS? Czy ma ktoś jakieś świeże doświadczenia z pierwszej, hm, ręki?

    I czy wie ktoś, czy zapowiadany overhaul długodystansowej floty SAS już się rozpoczął i jeśli tak, to jaka jest szansa, że do Tokyo będzie puszczona odświeżona maszyna?

    Jakie masz wrażenia po locie z SAS do Tokyo?
    leciałem z nimi już kilka razy na long haul i zawsze było bardzo miło zarówno w Y jak i w C.

    Jestem ciekaw czy Twoje walizki zdążyły na przesiadke w CPH do DUB, bo moje nie.
    widocznie 45 min to dla nich za mało.
    Chociaż we FRA takiego problemu nie było.

  10. #70

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez patrick Zobacz posta
    Jakie masz wrażenia po locie z SAS do Tokyo?
    leciałem z nimi już kilka razy na long haul i zawsze było bardzo miło zarówno w Y jak i w C.

    Jestem ciekaw czy Twoje walizki zdążyły na przesiadke w CPH do DUB, bo moje nie.
    widocznie 45 min to dla nich za mało.
    Chociaż we FRA takiego problemu nie było.
    Niestety żadne, bo kupowanie biletów obsunęło nam się w czasie, taryfy się zmieniły, i ostatecznie polecieliśmy Virgin Atlantic.

    Trochę żałuję, bo kilka rejsów SAS które odbyłem po Europie były przyjemne. Czuć, że to tradycyjna linia, może potrzebująca lekkiego odświeżenia, ale dużo bardziej przyjazna i przytulna niż Lufa. A CPH to chyba najbardziej przytulny port w Europie, jaki zwiedziłem.

    W CPH nigdy się nie przesiadałem, natomiast latałem tam sporo przez FRA. Raz nie doleciała mi walizka z opóźnionego lotu DUB-FRA (ja sam dobiegłem na FRA-CPH w ostatniej sekundzie), ale SAS Ground Handling obsłużył mnie wzorowo, a walizka dojechała za mną do hotelu już w Szwecji przed południem następnego dnia.

  11. #71
    Awatar dromack

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    IE/PL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stnm Zobacz posta
    ... Czuć, że to tradycyjna linia, może potrzebująca lekkiego odświeżenia, ale dużo bardziej przyjazna i przytulna niż Lufa ...
    Rzeczywiście, coś takiego w tym SAS-ie jest

  12. #72

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    CPH nie jest złe, tylko że mają jedną palarnie na lotnisku. A dokładniej w połowie lotniska, obok kafejki jest mały tarasik i to wszystko. Dobrych kilka minut marszu od bramek lotów dalekodystansowych.

    Odświerzenie floty jest w trakcie.
    Wszystkie A330 LN-RKx mają nowy wystrój. Widocznie rynek amerykański był ważniejszy niż azjatycki.
    Jeżeli chodzi o A340 to OY-KBA powinno być już na ukończeniu. Kolejnym bedzie LN-RKF, OY-KBM i LN-RKG.
    Reszta OY(-KBI,-KBC,-KBD) jak i LN-RKP prawdopodobnie będą miały zmieniony wystrój, ale to nie jest pewne.
    Wszystko zależy od szybkości dostaw nowych A330/340.

  13. #73

    Dołączył
    Jun 2012

    Domyślnie

    Z racji zamieszkania czesto podrozuje SASem zwlaszcza ARN-CPH-POZ. CPH cudowna do przesiadki, krotkie transfery dzialaja bardzo dobrze. Zalogi bardzo mile i sympatyczne, zwlaszcza te szwedzkie. Ceny ok, cale szczescie maja bilety Youths ponizej 26 roku zycia wiec po Europie wychodza tyle co Norwegian.
    Jedyny zarzut to to, ze nie lataja do POZ w okresie Swiat Bozego Narodzenia.
    I tak, zgadza sie, bardzo przytulna linia

  14. #74

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Wygląda na to że SAS mocno tnie koszty i chce pozbyć się statusowych i latających w biznesie pasażerów.
    Koniec z dostępem do konktraktowych saloników i części fastracków. W Polsce dotyczy to wszyskich portów regionalnych. Ciekawe czy inne linie *A pójdą w ich ślady:

    From 1 Jan 2017 these will be discontinued:
    Lounges: BLL, DBV, DUB, NCE, NRT, RIX, SPU, VCE, VNO
    Fasttrack DUB, MXP, LIN, FCO, VNO

    From 1 Feb 2017 these will be discontinued:
    Lounges: AAL, ABZ, AGP, ALC, BCN, BHX, BLQ, BUD, EDI, FCO, FAO, GDN, KEF, KRK, LED, LHR, LIN, LPA, LPI, MAN, MLA, NCL, OLB, OTP, PMI, PMO, POZ, PRG, PSA, TLL, TLV, VLC, WRO
    Fasttrack: GVA, AGP

    SAS Business, SAS Plus ir Eurobonus EBG+ lounges and fast tracks from 2017:

    SAS and Star Alliance lounges:
    ARN, CPH, OSL, GOT, CDG, HEL, ORD, EWR, AES, TOS, TRD, LLA, MMX
    ATH, BRU, DUS, FRA, GVA, HAM, LHR, MUC, MXP, SKG, STR, TXL, WAW, VIE, ZRH

    SAS Business HKG, NRT, PEK, SHA, BOS IAD, LAX, MIA ORD, SFO

    Fasttrack: ARN, CPH, OSL, GOT, AAL, AES, BGO, BLL, BOO, SVG, TRD
    HEL, ABZ, AMS, ATH, BCN, BHX, BLQ, BRE, BRU, CDG, DUS, FRA, GDN, HAJ, HAM, INN, KRK, LHR, MAN, MUC, NCL, PMI, POZ, PRG, RIX, SKG, STR, TLL, SZG, WAW, WRO, VCE, VIE, ZRH

    SAS Business: LAX, MIA, BOS, IAD, EWR, ORD, SFO, NRT

  15. #75
    Awatar dromack

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    IE/PL

    Domyślnie


    Polecamy

    Welcome back Ryan

    Ostatnio po kilkuletniej przerwie dwa razy leciałem FR w Business+ i zbytniej różnicy pomiędzy SK a FR nie zauważyłem (jedyna różnica to ta, że sporo w kieszeni zostało - akurat na kilka wstępów do lounge'u, hehehe)
    Stoarn and Artur'77 like this.

Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 2 3 4

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •