Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5
Pokaż wyniki od 81 do 89 z 89
Like Tree11Likes

Wątek: SAS - recenzje

  1. #81
    Awatar sprajt2

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    LHR

    Domyślnie


    Polecamy

    Obyło się bez kłopotów. Bagaży ani nikt nie ważył, ani nie zwracał uwagi na to, że nie jest to torba do laptopa. Tak jak pisał Tomek, do CRJ zabrali bagaż do bagażnika. Drugi odcinek wykonany na a320Neo, po raz kolejny uwielbiam te silniki. Jest cisza. Fotele o wiele wygodniejsze niż w a320Neo easyjet. Internet na pokladzie kosztuje 4,90euro i działa ok. Na lotnisku w Kopenhadze dużo dobrego piwa.
    tomek_t likes this.

  2. #82

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    just for the record:
    SAS wciąż rezerwuje miejsce obok pax'a ze statusem *G (tzw. soft block). Oczywiście działa o ile choć jedno miejsce w samolocie jest wolne.
    Od czasu do czasu mam okazję to przetestować, kiedy lecę z dziewczyną na różnych rezerwacjach.
    Na poniższym przykładzie (oba screeny zrobione z różnych telefonów w tej samej chwili) - oboje jesteśmy zaczekowani na miejsca 5A oraz 5C. Ja widzę miejsce 5B jako dostępne-zielone (screen z prawej), i mogę zmienić swoje na to właśnie środkowe. Moja dziewczyna (screen z lewej) nie może wybrać miejsca 5B (wyszarzone).
    Podobnie widać, że ja mogę wziąć jedyne pozostałe miejsce w emgcy bez opłat - ona nie.

    to istotne udogodnienie (w połączeniu z niewielkimi spóźnieniami (przynajmniej w por. do LOT), siatką połączeń, doskonałą obsługą IRROPS przynajmniej zawsze w mojej historii) powoduje, że często wybieram tą linię. Polecam.

  3. #83

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    czy jak mam sentora M&M i kupię najtańszy bilet SAS bez bagażu to będę miał bagaż tak jak w LO ?

  4. #84

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Dzień dobry. Czy jest sens planować podróż do USA w maju 2024 jeśli SAS boryka się z problemami? Loty wykonują regularnie póki co....
    Przepraszam jeśli pytanie w złym dziale.
    pozdrawiam

  5. #85

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez walusinsky Zobacz posta
    SAS boryka się z problemami
    No właśnie też miałem pytać: Czy są jakieś widoki na przywrócenie rejsu SK CPH-WAW-CPH na nocowanie? (Bo *bardzo* brakuje tej możliwości wylotu z CPH ok. godz. 22.) Ale, jak widać, firma (bez ironii) może nie mieć do tego głowy...

    Chociaż, jak wynika z OldMatrixa, jeszcze teraz od któregoś dnia sierpnia (i także na kolejne miesiące) zwiększają maszynę na wylocie CPH-GDN-CPH na nocowanie z CRJ-a na 320. Więc może jednak?

    PS.
    Cytat Zamieszczone przez walusinsky Zobacz posta
    Czy jest sens planować podróż do USA w maju 2024
    Bez cienia uśmiechu: planowanie na tyle naprzód samo w sobie w ogóle nosi duże ryzyko popełnienia (niezamierzonego) błędu, lub (niezamierzonych) błędów... Wiadomo, jakieś plany można robić - ale nie przywiązywać się do nich zbytnio. Gorzej jeśli robienie planów oznacza także kupowanie biletów, bo, jak wiadomo, "tanie" bilety są nie-zwracalne, a i zmienić je, nawet jeśli się da, to nie-bez-następstw...
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 08-08-2023 o 18:49

  6. #86

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Pytanie czemu musisz leciec SASem?
    Jak ma to duze znaczenie zapłac kartą kredytową

    Co do CPH-GDN to jednak od zawsze była ich najmocniejsza trasa w Polsce, nie wrocili do oferty przedpandemicznej (4 x dziennie), ale jednak tu podmianki na wieksze maszyny to nic nadzywczajnego - po prostu b duzy ruch

  7. #87

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta


    Bez cienia uśmiechu: planowanie na tyle naprzód samo w sobie w ogóle nosi duże ryzyko popełnienia (niezamierzonego) błędu, lub (niezamierzonych) błędów... Wiadomo, jakieś plany można robić - ale nie przywiązywać się do nich zbytnio. Gorzej jeśli robienie planów oznacza także kupowanie biletów, bo, jak wiadomo, "tanie" bilety są nie-zwracalne, a i zmienić je, nawet jeśli się da, to nie-bez-następstw...
    Byłem przekonany, że takie podróże TATL warto zaplanować wcześniej. Zdaję sobie sprawę, że rozkłady mogą ulec zmianie no ale chcieliśmy mieć mocny punkt zaczepienia oraz spokój związany z szukaniem biletów lotniczych... Większośc pozostałych spraw chcieliśmy planować bardziej "na spontanie". Dziękuję za wskazówki


    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Pytanie czemu musisz leciec SASem?
    Póki co wychodzi najkorzystniej cenowo a przy czterech osobach robi się już spora oszczędność, którą można wykorzystać na inne cele. Poza tym super się ułoży bo:
    Mamy lokum w Trójmieście (a chodzi o połączenie GDN-CPH-LAX) oraz jest okazja na pierwszy rejs A32xNeo, A350 oraz CRJ900 jeśli wszystko się dobrze ułoży (a tak właśnie wypluwa system choć jak pisałem wcześniej, zdaję sobie sprawę, że może ulec to zmianie).

    Pozdrawiam!

  8. #88

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Kup, zapłać karta płatnicza i wstrzymaj się z opłacaniem hoteli etc na miejscu bliżej terminu wylotu, żeby nie przepadly gdyby SAS jednak się zawinął (osobiście wątpię w to). Kasę za bilety w razie W odzyskasz chargebackiem.
    walusinsky likes this.

  9. #89

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez walusinsky Zobacz posta
    Byłem przekonany, że takie podróże TATL warto zaplanować wcześniej. Zdaję sobie sprawę, że rozkłady mogą ulec zmianie no ale chcieliśmy mieć mocny punkt zaczepienia oraz spokój związany z szukaniem biletów lotniczych...
    Zasada "im wcześniej tym taniej" (bardzo uciążliwa zresztą) jest, powiedzmy, bazowa - ale miewa wyjątki. Tzn. bywa tak że cena rośnie-rośnie-rośnie, ludziska zaciskają zęby i kupują ("bo będzie już tylko drożej"), po czym linia robi świetny żart (a swoje zapewne i tak już zarobiła) i dorzuca pulę tańszych biletów. Widziałem to ostatnio na przykładzie trasy W6 LGW-KRK (wiem, to LCC a nie "legacy carrier", ale akurat w tym aspekcie się te kategorie chyba nie różnią).

    Kiedyś naiwnie myślałem, że taki manewr oznacza, że bilety słabo się sprzedają, i że w szczególności jak się kupi z tej nowej puli, to w samolocie będzie sympatycznie, bo nie nabite do ostatniego miejsca (chociaż samo wo sobie akurat cieszy że ludzie latają) - ale, zdaje się, "to nie jest takie proste".

    Natomiast co do planowania - chodziło mi o to, jak zachowają się linie, hotele itd., gdy znowu pojawi się jakaś siła niższa, jak w 2020 roku. No cóż, na pewno na takie plany nie należy wydawać ostatnich zaskórniaków (nie mówiąc o jakichś pożyczkach - skądinąd w ogóle lepiej nie wydawać pieniędzy których się nie zarobiło, no ale to inny wątek, albo wręcz inne forum ).

    PS. Podobnie jest ze zmianą biletu: nawet jeśli taryfa to dopuszcza (oczywiście za doliczeniem "res chg fee"), i nawet jeśli dopuszcza przy tym dopłacenie różnicy do wyższej taryfy (a "res chg fee" liczy swoją drogą) - to oczywiście nie ma mowy o zwróceniu pasażerowi różnicy, gdyby na tym nowym rejsie była dostępna taryfa niższa niż wyjściowa...
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 11-08-2023 o 16:36

Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •