Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1
    Awatar szukajek

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    mikołów

    Domyślnie Tanie linie lotnicze są dobre bo są tanie


    Polecamy

    (jeżeli było to proszę o usuniecie )
    czy ktoś mógłby zweryfikować czy podane na tym obrazku dane są wiarygodne

    http://img523.imageshack.us/img523/5...ielotnicze.jpg

  2. #2
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Mógłbyś wytłumaczyć o co chodzi w tytule wątku ?



  3. #3
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Zupełnie nie rozumiem dlaczego EI umieszczono po lewej stronie.

    Bardziej tu choćby W6 pasuje.
    Ostatnio edytowane przez Mateusz Janiec ; 30-06-2009 o 15:48
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  4. #4
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Trochę bezsensowne jest porównywanie średnich taryf.

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Zupełnie nie rozumiem dlaczego EI umieszczono po lewej stronie.
    A mnie ciekawi bardziej pisownia. Jakoś lokalnie czy zwykła literówka?

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Wenus

    Domyślnie

    raczej literówka, Aer Lingus to chyba już jest lokalna nazwa

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Mógłbyś wytłumaczyć o co chodzi w tytule wątku ?
    Kolega chyba nieudanie nawiązywał do hasła przewodniego ulicznych elit "tanie wina są dobre bo są dobre i tanie"...

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    A mnie ciekawi bardziej pisownia. Jakoś lokalnie czy zwykła literówka?
    No i LCC to raczej Low Cost Carriers.

    Wygląda to na zwykłą prasową "infografikę" o raczej znikomej wartości merytorycznej. Nie udało mi się znaleźć cytowanej pracy (J. Skeels, "Variations in airport charges"), ale znalazłem inną która cytuje to samo źródło - "IMPACT OF LOW-COST AIRLINES ON THE EUROPEAN AIR TRANSPORT MARKET". Z szybkiego przejrzenia nie ma tam nic czego byśmy nie wiedzieli , ale zawsze to jakaś ciekawostka.

  7. #7

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    swietne zestawienie jesli Ryanair podano bez bagazu, oplaty za płatnosc kartą i miliona innych to moze i tak jest. Ale takie zestawienie nie ma sensu.
    pozycja "smaller airports" jest mało prawdziwa - np w Polsce nie ma roznicy, a za granica bywa roznie bo np Easyjet korzysta z glownych lotnisk, a nawet ryanair korzysta z barajas w Madrycie.
    Klasa biznes pokazana jako minus kosztowy linii siecowych to jest zabawne,

    Podane roznice w cenach występowały jeszcze kilka lat temu, ale teraz linie sieciowe oferują bardzo podobne taryfy do tzw tanich linii.
    I zastawnawiam się jak sumowano "where do all those savings...come from" bo nie otrzymujemy ani 100% ani tych 43%

  8. #8
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie


    Polecamy

    Podstawowa sprawa. To zestawienie pochodzi z ... 2005 roku, jak widnieje na samym dole, co rozwiązuje problem. Na TAMTEN czas wykres jest prawdziwy, gdyż żaden LCC wtedy nie miał opłat dodatkowych za bagaż, etc.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •