Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 29
Like Tree2Likes

Wątek: JETBLUE - recenzje

  1. #1
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie JETBLUE - recenzje


    Polecamy

    Kody linii:
    IATA: B6
    ICAO: JBU

    Strona linii lotniczej:
    http://www.jetblue.com

    Informacje nt foteli:
    http://www.seatguru.com/airlines/Jet...nformation.php

    Informacje nt floty:
    http://www.airfleets.net/flottecie/J...%20Airways.htm
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 10-07-2010 o 13:32
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | PPL EASA + FAA

  2. #2
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Moja pierwsza przygoda z Jetblue zakończyła się totalną frustracją. Rezerwowałem bilet one-way na ich stronie (za pośrednictwem kolegi). W ostatnim momencie, w trakcie przetwarzania transakcji pojawił się błąd, ale miejsce w systemie wyglądało na zabookowane, przyszedł tez mail z paypala.

    Zadzwoniłem na infolinię JetBlue. Uprzejma pani powiedziała, że transakcja będzie anulowana i że powinienem zabookować raz jeszcze miejsce, przy użyciu karty kredytowej.

    Próbowalem przez godzinę. Miejsce, na którym mi zależało (obok mojej dziewczyny) było cały czas zajęte.

    Zadzwoniłem raz jeszcze. Kolejna miła pani radziła mi czekać (a przecież mogłem kupić miejsce obok i później zmienić numer). Powiedziała, że system tak działa; że powinienem czekać.

    Przez kilka godzin próbowałem.

    W końcu miejsce się zwolniła, ale cena lotu poszła do góry o $50 USD (efektywnie o $70)!!!

    Czuje się jak głupek. Mogłem kupić miejsce, później zamienić i byłoby po problemie. Ale nie... coś mnie podkusiło, aby posłuchałach rad customer care. W mailach, które wymienialiśmy najpierw zwalili winę na Paypala, a później na moje niezrozumienie zasad działania taryf. Po kiego diabła radzili czekać...

    Odradzam kontaktów z JetBlue.

    Pozdrawiam. Sfrustrowany.
    Kelcon.
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 10-07-2010 o 13:30
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | PPL EASA + FAA

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    A ja chciałem kupić ze dwa bilety na JetBlue, ale będę leciał sam, więc może nie będzie mi zależeć na konkretnym miejscu koło kogoś. Raczej na oknie, a tych jest zdecydowanie więcej w samolocie.

  4. #4
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    A ja chciałem kupić ze dwa bilety na JetBlue, ale będę leciał sam, więc może nie będzie mi zależeć na konkretnym miejscu koło kogoś. Raczej na oknie, a tych jest zdecydowanie więcej w samolocie.
    Obyś tylko nie musiał kontaktować się z ich customer care, bo może i zarezerwują Ci miejsce, ale w... luku bagażowym i jeszcze później napiszą, że świat jest piękny i że w sumie to powinieneś być im za tą przysługę wdzięczny

    Pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez kelcon ; 02-07-2009 o 19:22
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | PPL EASA + FAA

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kelcon Zobacz posta
    Obyś tylko nie musiał kontaktować się z ich customer care, bo może i zarezerwują Ci miejsce, ale w... luku bagażowym i jeszcze później napiszą, że świat jest piękny i że w sumie to powinieneś być im za tą przysługę wdzięczny

    Pozdrawiam
    Jakoś mnie nie zniechęciłeś. Takie rzeczy zdarzają się w każdej linii lotniczej.

  6. #6
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    Jakoś mnie nie zniechęciłeś. Takie rzeczy zdarzają się w każdej linii lotniczej.
    Dla mnie to był pierwszy raz. Może stąd ten szok. Zawsze do tej pory kontakty z różnego rodzaju biurami obsługi klienta kończył się mniej lub bardziej pomyślnym rozwiązaniem sprawy (np. w świętej pamięci Sterlingu).

    A przekonywać Cię nie chcę. Każdy wyciąga wnioski, jakie chce. Ja się w każdym razie na tej sytuacji czegoś nauczyłem

    Pozdr.
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | PPL EASA + FAA

  7. #7

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    WItam.
    W ubiegłym roku zakupiłem u nich bilety z JFK. Miałem pracownicze na inne linie lecz niestety każdy rejs był przewalony. Powiedziano mi że bilety można zwrócić, żaden problem jedynie poniosę opłatę 100$. OK - myślę sobie. Udało nam się polecieć AA (dzięki p.Andrzejowi z obsługi pax - pzdr). Dzwonię na infolinię i dowiaduję się że cała kwota przepadła! Boksowałem się z nimi mailowo kilka dni i przyznali mi ważny 1 rok kredyt do zrealizowania na ich trasach pomniejszony o owe 100$. Połowiczne załatwienie sprawy - jak stwierdziła pani - w drodze wyjątku. Ogólnie sporo nerw mnie to kosztowało. Wybieram się nimi w lutym, zobaczymy. Ludzie których tam poznaliśmy ogólnie byli zadowoleni z ich usług.
    Pzdr.

  8. #8

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    KRK, NYC

    Domyślnie

    A ja mam pozytywne doświadczenia z JetBlue i wszystkim polecam. To jedne z najlepszych tanich linii w USA. Z customer care w każdych liniach zdarzają sie przykre sytuacje. Pracowalam jako agent rezerwacji w biurze podrozy przez 3 lata i spotykalam sie z przedziwnymi sytuacjami jak np. rozlaczanie sie customer care w polowie rozmowy, arogancja, nieinformowanie o wszystkim, czy zwykla niechec. A zdarzali sie tez ludzie z ktorymi niemal mozna sie bylo zaprzyjaznic, pogadac o pogodzie i poplotkowac. Na tych stanowiskach jest zazwyczaj bardzo duza rotacja, ciagle szkoleni sa nowi ludzie, ktorzy nie zawsze wszystko wiedza i nie umieja zalatwic sprawy tak jak powinni.
    Z JetBlue customer care nie mialam do czynienia, bo wszystko zawsze bylo super. Lubie ich samoloty, skorzane siedzenia, fajne nazwy samolotow, terminal 5 na JFK, duzo połączeń i personel pokladowy czesto z poczuciem humoru Blue chips jako snack i nakladke na oczy na nocnych lotach

    Happy jetting!
    If I ever want to fly
    Mulholland Drive
    I am alive

    www.studiowf.pl

  9. #9

    Dołączył
    Mar 2009
    Mieszka w
    Leszno

    Domyślnie

    Student jak to student, szukalem najnanszego biletu do nyc, z Sacramento do JFK za 99$ JetBlue znalazlem!! Radosci nie bylo konca bo konkurencja serwowala 50% ceny wiecej minimum. Nastepnego dnia wracam na strone uzbrojony w karte kredytowa i... zdziwko... cena spadla do 69$
    A lot przyjemny, nocny, dla kazdego PTV, i po raz kolejny niezapomniany oswietlony Manhattan

  10. #10
    Awatar kelcon

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Chcąc nie chcąc przeleciałem się z nimi. Wrażenia dość pozytywne. Załoga miła, z odrobiną luzu (co prawda to nie Southwest, ale na pewno mniej "przejęci" rolą niż w CO). Boarding bardzo uporządkowany. Lądowanie na JFK najbardziej łagodne spośród wszystkich do tej pory mi danych. Gdyby nie te przygody z Customer Care, to oceniłbym ich bardzo pozytywnie. Ostatnio mój przełożony opowiadał mi o swoich przeprawach z ich obsługą klienta (ponad godzina rozmowy z konsultantką w oczywistej sprawie, szczęśliwie dla niego zakończona). Wychodzi, że póki nic się nie dzieje i nie trzeba dzwonić na infolinię, to wszystko z nimi jest ok.

    Pozdrawiam!
    AB A3 AF BA 7D B6 CO C0 DL DY EI FL FR JU J2 K2 LH LO NB OF OU PS SK SN UX U2 YG VY VV W6 WN WU
    A318 A319 A320 A33(23) A388 AN24 C150 C152 C172(LMPSR) CR9 AT5 AT7 B717 B73(3456789) 752 B76W B744 DH4 E45 E70 E75 E95 IL18 P28(140/181) RJ1H YK42D
    Warsaw Piper Group | CAVOK | PPL EASA + FAA

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Właśnie jestem po moich rejsach z JetBlue. Miały być dwa, a zrobiły się trzy! Ale o tym za moment.

    Na pierwszy mój rejs z JetBlue się ... spóźniłem. Wszystko za sprawą 2,5 godzinnego opóźnienia Aer Lingus na JFK. Spóźniłem się tylko 10-15 minut, ale już było za późno na nadanie bagażu i pójście do gate'e. Ale pani od razu przesunęła mnie na standby, niestety na kolejny dzień na 6 rano, co spowodowało, że musiałem wliczyć JFK do mojej listy lotnisk, na których spałem. Pani powiedziała, że lepiej spać na T4, a nie na ichnim T5, gdyż tam mam większy wybór jedzenia. Rano byłem na odprawie jakoś koło 4, a na rejs o 6 zabrałem się bez problemu. Mój bagaż także.

    Opóźnienie Aer Lingusa miało także tę konsekwencje, że skrócił mi czas w Niagara Falls, gdyż mój kolejny rejs z JetBlue był na ten sam dzień, co dolot z JFK. I na niego... także się spóźniłem,a to za sprawą kierowcy autobusu z Niagara Falls na lotnisko w Buffalo, który będąc już opóźniony nie raczył nawet zatrzymać się na przystanku, tylko pojechał sobie dalej, a ja nie zauważyłem jego szybkiego przejazdu przez główny dworzec Niagara Falls. Postanowiłem zaczekać zatem na kolejny kurs, który był 2 godziny później (dokładnie 5 minut przed odlotem mojego rejsu), wiedząc, że i tak się spóźnię na ten rejs, a na taxi mnie za bardzo stać nie było. Ale co tam, do odważnych świat należy.
    Na lotnisko przybyłem 45 minut po odlocie mojego samolotu i miło powiedziałem na ichniej odprawie, że oto się spóźniłem. Pani poklepała na klawiaturze i ... wstawiła mnie na standby, w dodatku z przesiadką na JFK. Ostatni rejs na JFK odlatywać miał za 20 minut, ale pani spokojnie powiedziała, że jest opóźniony przynajmniej godzinę, gdyż samolot jeszcze nie wystartował z JFK do Buffalo. Okazało się, że był opóźniony prawie 2 godziny. Gorsze było to, że miał być w 100% pełen, co wiązało się z tym, że mój standby by nie pomógł i wtedy bym został zamieniony na poranny rejs bezpośredni do BOS. Ale okazało się, że jednak ktoś się nie pojawił i dostałem się na pokład. Podobnie na JFK, gdzie dzięki opóźnieniu nie musiałem czekać, tylko prawie od razu z wyjścia z samolotu wszedłem na pokład kolejnego. Mój bagaż także, jak się okazało. Na rejs JFK-BOS było w ogóle około 20 standby-ów.

    Zatem moja ocena JetBlue jest absolutnie pozytywna. Na nią składają się także samoloty Embraer 190, którymi leciałem po raz pierwszy + bardzo fajnie wyluzowana załoga, ale spełniająca wszystkie standardy + nieograniczona ilość napitków bezalkoholowych i snaków + PTV + ... niebieskie czipsy, które widziałem pierwszy raz w życiu (nie smakowały mi).

    Zdecydowanie będę w przyszłości polować na "miesięczny bilet po siatce JetBlue" za 599 USD.

  12. #12

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    KRK, NYC

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta

    Zatem moja ocena JetBlue jest absolutnie pozytywna. Na nią składają się także samoloty Embraer 190, którymi leciałem po raz pierwszy + bardzo fajnie wyluzowana załoga, ale spełniająca wszystkie standardy + nieograniczona ilość napitków bezalkoholowych i snaków + PTV + ... niebieskie czipsy, które widziałem pierwszy raz w życiu (nie smakowały mi).

    Zdecydowanie będę w przyszłości polować na "miesięczny bilet po siatce JetBlue" za 599 USD.
    To bardzo miło ze z takimi przejściami linia dała rade i oceniasz ich pozytywnie

    Blue chips nie są złe, poprostu troche innaczej wyglądają niż te tradycyjne
    If I ever want to fly
    Mulholland Drive
    I am alive

    www.studiowf.pl

  13. #13
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Dorota081 Zobacz posta
    Blue chips nie są złe, poprostu troche innaczej wyglądają niż te tradycyjne
    Nie chodzi o wygląd. Ten jest zabawny. Chodzi o to, że są bez smaku.

  14. #14

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    Nie chodzi o wygląd. Ten jest zabawny. Chodzi o to, że są bez smaku.
    Wiekszosc chipsow w USA jest bez smaku. Niestety

  15. #15

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Lublin / EPLB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez daniel_orzel_1991 Zobacz posta
    Wiekszosc chipsow w USA jest bez smaku. Niestety
    Oj już nie przesadzajmy Jakieś ichsiejsze solone był ok. A co do tych niebieskich to.... jak następnym razem będę leciał jetBlue to ograniczę się do orzeszków albo samej kawy(dunkin donuts jak dla mnie jest plusem na ich pokładzie).
    A tak przy okazji to ja streszczę swoje wrażenia po moim półtora lotu na ich pokładzie. A więc pierwsze spotkanie z B6 całkiem ok-A320, mało ludzi, dużo miejsca, ładna współpasażerka na miejscu D I te całe 15 minut minęło całkiem miło. Później powrót na lotnisko, siedzenie przez 1h w samolocie, w którym zaczynało się robić duszno. I to podobało mi już mniej no ale awaria to zdarzenie losowe więc cóż poradzić, ą załoga dwoiła się i troiła żeby dało się wysiedzieć. Piloci cały czas podawali info w stylu już wiemy co było nie tak, zaraz to naprawimy i lecimy, aż w końcu proszę wyjść nasi pracownicy się państwem zaopiekują. No i ta opieka to minus. Praktycznie minimum wiadomości, wielki chaos. Zajęli się ludźmi, którzy mieli przesiadkę na JFK gdzieś dalej(rozumiem), a tych którzy lecieli tylko na JFK to hmmm tak trochę sobie olali(nie rozumiem). W końcu zdążył przylecieć samolot z JFK, który robił następny lot. Na moje pytanie czy chociaż część z nas nim wyślą usłyszałem NO Moja mina w tym momencie była chyba bezcenna. I tak samolot sobie stał ja coraz mniej lubiłem jetBlue ale do zajmowania się nami przyszedł jeszcze jakiś pracownik więc jego też zapytałem się czy polecimy.....i polecieliśmy jeszcze tylko pytanie o to jak moja walizka wygląda i boarding w ręku. Tym razem Embraer i miejsce 1B(zaoszczędziłem 20$). Duuuużo miejsca, kolejna kawa i tym razem orzeszki Lot bez rewelacji no ale to krajówka i ekonomik więc czego się spodziewać, a jak na USA to nawet więcej niż można się spodziewać. PTV umilają życie tyle, że w moim działał 1 (słownie:jeden) kanał. Lądowanie na JFK i przejeżdżamy obok zaparkowanego A380. Hmm może jednak dobrze, że samolot się zepsuł i leciałem nastepnym... I terminal 5/08 całkiem, całkiem.
    Podsumowując mimo przejść linia całkiem fajna oferująca jak na amerykańskie standardy, na pokładzie produkt o klasę lepszy niż konkurencja. Ogólnie oceniam ich ok bo przecież o awarię ich obwiniać nie można, zresztą przysłali e-mail z przeprosinami i voucher. Mam nadzieję, ze nikt nie usną czytając to

  16. #16
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pavvel Zobacz posta
    i voucher.
    bon na co?

  17. #17

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Lublin / EPLB

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    bon na co?
    298$ do wykorzystania na bilety.

  18. #18
    Awatar kisio

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    EPSC

    Domyślnie

    Witam

    Ma ktoś doświadczenie w multi-city z jetBlue?

    Planuje wybrać się w końcu wakacyjnie za kałużę i zrobić trasę JFK-IAD-BOS-LAX-JFK (rozbite na około 2 tygodnie) i wychodzi podejrzanie tanio (tj 560 dolców) w porównaniu z kupowaniem biletów pojedynczo. Może jestem przewrażliwiony po doświadczeniach z europejskimi low-cost'ami, ale wolę się upewnić
    Pozdrawiam
    Nikon D5000 + Nikkor 70-300VR + szukanie miejsca na Syntę ;]

  19. #19
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Potestuję jetBlue wraz z rodziną w lipcu na trasie TPA - JFK.
    Od siostry mieszkającej w USA słyszałem same dobre opinie na temat tej linii.
    Przekonała mnie do tego stopnia, że zrezygnowałem z kilkuset mil Flying Blue i odpuściłem sobie lot Deltą.
    Od której tak na marginesie kazała mi się trzymać z daleka twierdząc, że na krajowych trasach w USA to cytuję "syf jakich mało".
    Na pewno wrzucę po powrocie opinię i relację.

  20. #20

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez kisio Zobacz posta
    Witam

    Ma ktoś doświadczenie w multi-city z jetBlue?

    Planuje wybrać się w końcu wakacyjnie za kałużę i zrobić trasę JFK-IAD-BOS-LAX-JFK (rozbite na około 2 tygodnie) i wychodzi podejrzanie tanio (tj 560 dolców) w porównaniu z kupowaniem biletów pojedynczo.
    Pozdrawiam
    Sprawdź jeszcze raz czy dokładnie te same loty i daty, ewentualnie czy nie wybrałeś powrotnego zamiast w jedną stronę na którymś z segmentów.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 11-11-2011, 05:49

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •