Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 33
  1. #1

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie JET AIRWAYS - recenzje


    Polecamy

    Kody linii:
    IATA: 9W
    ICAO: JAI

    Strona linii lotniczej:
    http://www.jetairways.com

    Informacje nt foteli:
    http://www.seatguru.com/airlines/Jet...nformation.php

    Informacje nt floty:
    http://www.airfleets.net/flottecie/Jet%20Airways.htm
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 10-07-2010 o 16:46

  2. #2

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Znacie linie, lecieliście ? mam do wyboru to, Lufthanse lub być może BA - lot do Indii.
    prosze o poradę (ceny odpowienio: 4200 - 6500 - 6500).
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 10-07-2010 o 16:44

  3. #3
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gajdex Zobacz posta
    Znacie linie, lecieliście ? mam do wyboru to, Lufthanse lub być może BA - lot do Indii.
    prosze o poradę (ceny odpowienio: 4200 - 6500 - 6500).
    Jeśli 4200 to Jet Airways, to bierz to!

  4. #4
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gajdex Zobacz posta
    Znacie linie, lecieliście ? mam do wyboru to, Lufthanse lub być może BA - lot do Indii.
    prosze o poradę (ceny odpowienio: 4200 - 6500 - 6500).
    Jak 6500 to już lepiej Finnairem polecieć w biznesie.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  5. #5
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gajdex Zobacz posta
    ceny odpowienio: 4200 - 6500 - 6500
    Czyli wyboru nie masz. Cena Hindusów przemawia za nimi w 100%.
    Najstarsza maszyna którą latają do Europy ma dwa lata !
    Wnętrze ich 777
    JetPhotos.Net Photo ? VT-JEB (CN: 35158) Jet Airways Boeing 777-35RER by M. Azizul Islam

    330
    Photos: Airbus A330-202 Aircraft Pictures | Airliners.net



  6. #6

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Jak 6500 to już lepiej Finnairem polecieć w biznesie.

    A jak znalazłes takiego Finnaira ?
    lece 8.08, a wracam okolo 21.08.

    zadna wyszukiwarka nie znalazła połaczenia tymi liniami.

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie dopowiem cos

    lece słuzbowo ....czy dla was to cos zmienia ?
    pewnie i tak biznesem mi nie pozwolą

    Skąd taka róznica w cenie Lufthansy i JetAirways ? Servis hinduski ?
    Jak mam się męczyć bardziej przez to prawie 100 godzin za 2000 zł mniej to ... nie chcę, ale jak ma byc porównywalnie .....to lepiej zaoszczedzić 2 koła.
    Lufthansa leci Airbusem 340-300 czy jakoś tak
    JA - B777-300

    tak czy owak, wasze opinie biore pod uwagę, bo juz chciałem leciec z Poznania (mile zbieram i by coś doszło ), ale teraz szala się przechyliła w druga strone ... jeszcze jakby samolot wyglądał jak na fotce ....
    Pozdro

  8. #8

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    wawa

    Domyślnie

    Wszystkie samoloty hindusów wyglądają tak jak na fotce. Serwis o niebo lepszy od LH. Moze jeden z forumowiczów ktory lata w tych liniach cos jeszcze od siebie doda. Maciek nie daj sie prosic

  9. #9

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pfaff Zobacz posta
    Wszystkie samoloty hindusów wyglądają tak jak na fotce. Serwis o niebo lepszy od LH. Moze jeden z forumowiczów ktory lata w tych liniach cos jeszcze od siebie doda. Maciek nie daj sie prosic

    Maciek ..... dawaj, nie lękaj się

  10. #10
    Awatar layoverlover

    Dołączył
    May 2009
    Wpisów
    76

    Domyślnie

    No coz... Skoro juz zostalem wywolany do tablicy, to moge tylko potwierdzic to, co pisali poprzednicy. Samoloty nowiutenkie, serwis "full-wypas" (choc przyznam, ze nie lecialem jeszcze longhaul'owa Ekonomia - klasa "Premiere" rulez ), no i nasze stewardessy na pewno ladniejsze niz w LH, czy BA . Jesli lecisz przez LHR, to najprawdopodobniej polecisz 777, jesli przez BRU, to A330. Oba fajne, ale ja wole 777. Reasumujac: JET Airways, to na prawde dobra linia, a jesli jeszcze do tego masz tanszy bilet, to sie nie ma co zastanawiac, tylko leciec

  11. #11
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gajdex Zobacz posta
    Skąd taka róznica w cenie Lufthansy i JetAirways ? Servis hinduski ?
    Jak mam się męczyć bardziej przez to prawie 100 godzin za 2000 zł mniej to ... nie chcę, ale jak ma byc porównywalnie .....to lepiej zaoszczedzić 2 koła.
    Lufthansa leci Airbusem 340-300 czy jakoś tak
    JA - B777-300
    A uważasz, że co hinduskie, to wygląda jak Ganges koło Benaresu?

    Ja w ogóle nie wiem nad czym Ty się zastanawiasz. Każda azjatycka linia to jest diament przy liniach europejskich. "Męczyć się" w Jet Airways. hihihihi

    A cena taka, bo widocznie Jet ma promocję, a w LH tańsze bilety już poszły.

  12. #12

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Czapki z glów dla Was.
    Dziekuję serdecznie, bardzo mi pomogliście.
    W ogóle muszę przyznać, że forum pierwsza klasa (pierwszy raz na nim jestm dziś).
    Pozdrawiam
    Gajdex

  13. #13
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gajdex Zobacz posta
    A jak znalazłes takiego Finnaira ?
    lece 8.08, a wracam okolo 21.08.

    zadna wyszukiwarka nie znalazła połaczenia tymi liniami.
    Do Delhi znalazł mi za 6148 w Biznesie we wskazanych przez Ciebie terminach.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  14. #14
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Gajdex Zobacz posta
    lece słuzbowo ....czy dla was to cos zmienia ? pewnie i tak biznesem mi nie pozwolą
    Jak dobra firma to nie pozwoli.
    Cytat Zamieszczone przez Gajdex Zobacz posta
    męczyć bardziej przez to prawie 100 godzin
    Skąd te sto godzin ? Chyba że zero Ci się dopisało !



  15. #15

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Jak dobra firma to nie pozwoli.

    Skąd te sto godzin ? Chyba że zero Ci się dopisało !
    jasne, że 10 miało byc
    nie ma szans na nic poza economkiem, dobrze ze w ogóle jeszcze można latać

  16. #16
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    Jak dobra firma to nie pozwoli.
    A moja firma wychodzi z założenia że skoro wysyła kogoś do pracy na inny kontynent na dwa, trzy dni to należy mu się podróż w warunkach zapewniających normalne funkcjonowanie po przylocie i po powrocie. I dlatego >6h defaultowo leci się w C.

    Nie bardzo się mogę dopatrzeć co w tym złego.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #17
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    A moja firma wychodzi z założenia że skoro wysyła kogoś do pracy na inny kontynent na dwa, trzy dni to należy mu się podróż w warunkach zapewniających normalne funkcjonowanie po przylocie i po powrocie. I dlatego >6h defaultowo leci się w C.

    Nie bardzo się mogę dopatrzeć co w tym złego.
    Tymbardziej jeśli bilet w biznesie jak wykazałeś kosztuje wcale nie więcej niż w ekonomiku "zwyczajowych" linii.

  18. #18
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    A moja firma wychodzi z założenia że skoro wysyła kogoś do pracy na inny kontynent na dwa, trzy dni to należy mu się podróż w warunkach zapewniających normalne funkcjonowanie po przylocie i po powrocie. I dlatego >6h defaultowo leci się w C.

    Nie bardzo się mogę dopatrzeć co w tym złego.
    Ja również nie widzę w tym nic złego. Przelot pracownika biznesem na takich rejsach jest oszczędnością dla firmy i wkładem w wydajność owego pracownika, gdyż taki pracownik może po biznesie normalnie iść do pracy w tej podróży, a nie telepać się z jetlagiem.

    A w dodatku, jak L4 zauważył, jak jeszcze bilet biznesu bywa tańszy niż ekonomia u innych przewoźników... Obcinanie w podróżach służbowych biznesu tylko dlatego że to biznes się nazywa, choć można taniej niż w ekonomii, to pachnie mi komunizmem...

  19. #19

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Proponuje sprawdzic expedia.com .

    Jesli business, to Finnair. Jesli economy to masz do wyboru, do koloru: z wylotami z Wawy, ok. 1000USD: Turkish, Aeroflot, Emirates ... (wszystko do Dehli).
    Pozdrowionka

  20. #20

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie


    Polecamy

    ...moi kumple już dolecieli ..... z Chennai do Madurai .... mieli miejsca ... stojące ..... nie bardzo sobie mogę to wyobrazic ......
    Dalej chwalicie linie ?:P

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •