Znacie linie, lecieliście ? mam do wyboru to, Lufthanse lub być może BA - lot do Indii.
prosze o poradę (ceny odpowienio: 4200 - 6500 - 6500).
Kody linii:
IATA: 9W
ICAO: JAI
Strona linii lotniczej:
http://www.jetairways.com
Informacje nt foteli:
http://www.seatguru.com/airlines/Jet...nformation.php
Informacje nt floty:
http://www.airfleets.net/flottecie/Jet%20Airways.htm
Ostatnio edytowane przez Raffij ; 10-07-2010 o 16:46
Znacie linie, lecieliście ? mam do wyboru to, Lufthanse lub być może BA - lot do Indii.
prosze o poradę (ceny odpowienio: 4200 - 6500 - 6500).
Ostatnio edytowane przez Raffij ; 10-07-2010 o 16:44
Czyli wyboru nie masz. Cena Hindusów przemawia za nimi w 100%.
Najstarsza maszyna którą latają do Europy ma dwa lata !
Wnętrze ich 777
JetPhotos.Net Photo ? VT-JEB (CN: 35158) Jet Airways Boeing 777-35RER by M. Azizul Islam
330
Photos: Airbus A330-202 Aircraft Pictures | Airliners.net
lece słuzbowo ....czy dla was to cos zmienia ?
pewnie i tak biznesem mi nie pozwolą
Skąd taka róznica w cenie Lufthansy i JetAirways ? Servis hinduski ?
Jak mam się męczyć bardziej przez to prawie 100 godzin za 2000 zł mniej to ... nie chcę, ale jak ma byc porównywalnie .....to lepiej zaoszczedzić 2 koła.
Lufthansa leci Airbusem 340-300 czy jakoś tak
JA - B777-300
tak czy owak, wasze opinie biore pod uwagę, bo juz chciałem leciec z Poznania (mile zbieram i by coś doszło ), ale teraz szala się przechyliła w druga strone ... jeszcze jakby samolot wyglądał jak na fotce ....
Pozdro
Wszystkie samoloty hindusów wyglądają tak jak na fotce. Serwis o niebo lepszy od LH. Moze jeden z forumowiczów ktory lata w tych liniach cos jeszcze od siebie doda. Maciek nie daj sie prosic
No coz... Skoro juz zostalem wywolany do tablicy, to moge tylko potwierdzic to, co pisali poprzednicy. Samoloty nowiutenkie, serwis "full-wypas" (choc przyznam, ze nie lecialem jeszcze longhaul'owa Ekonomia - klasa "Premiere" rulez ), no i nasze stewardessy na pewno ladniejsze niz w LH, czy BA . Jesli lecisz przez LHR, to najprawdopodobniej polecisz 777, jesli przez BRU, to A330. Oba fajne, ale ja wole 777. Reasumujac: JET Airways, to na prawde dobra linia, a jesli jeszcze do tego masz tanszy bilet, to sie nie ma co zastanawiac, tylko leciec
A uważasz, że co hinduskie, to wygląda jak Ganges koło Benaresu?
Ja w ogóle nie wiem nad czym Ty się zastanawiasz. Każda azjatycka linia to jest diament przy liniach europejskich. "Męczyć się" w Jet Airways. hihihihi
A cena taka, bo widocznie Jet ma promocję, a w LH tańsze bilety już poszły.
Czapki z glów dla Was.
Dziekuję serdecznie, bardzo mi pomogliście.
W ogóle muszę przyznać, że forum pierwsza klasa (pierwszy raz na nim jestm dziś).
Pozdrawiam
Gajdex
A moja firma wychodzi z założenia że skoro wysyła kogoś do pracy na inny kontynent na dwa, trzy dni to należy mu się podróż w warunkach zapewniających normalne funkcjonowanie po przylocie i po powrocie. I dlatego >6h defaultowo leci się w C.
Nie bardzo się mogę dopatrzeć co w tym złego.
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Ja również nie widzę w tym nic złego. Przelot pracownika biznesem na takich rejsach jest oszczędnością dla firmy i wkładem w wydajność owego pracownika, gdyż taki pracownik może po biznesie normalnie iść do pracy w tej podróży, a nie telepać się z jetlagiem.
A w dodatku, jak L4 zauważył, jak jeszcze bilet biznesu bywa tańszy niż ekonomia u innych przewoźników... Obcinanie w podróżach służbowych biznesu tylko dlatego że to biznes się nazywa, choć można taniej niż w ekonomii, to pachnie mi komunizmem...
Proponuje sprawdzic expedia.com .
Jesli business, to Finnair. Jesli economy to masz do wyboru, do koloru: z wylotami z Wawy, ok. 1000USD: Turkish, Aeroflot, Emirates ... (wszystko do Dehli).
Pozdrowionka
Zakładki