Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 41
Like Tree9Likes

Wątek: AIR CANADA - recenzje

  1. #1
    Awatar robikk

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA/EPLL

    Domyślnie AIR CANADA - recenzje


    Polecamy

    Kody linii:
    IATA: AC
    ICAO: ACA

    Strona linii lotniczej:
    www.aircanada.com

    Informacje nt foteli:
    http://www.seatguru.com/airlines/Air_Canada/information.php

    Informacje nt floty:
    http://airfleets.net/flottecie/Air%20Canada.htm

    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 08-07-2010 o 18:17

  2. #2
    Awatar robikk

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA/EPLL

    Domyślnie AIR CANADA - opinie, uwagi

    Mam do was pytanie czy ktoś miał przyjemność lecieć AIR CANADA??
    Ja na temat AIR CANADA nie mam dobrego zdania na lotach wewnątrz Kanady niema żadnego cateringu na locie, który trwa 4 godziny, załoga niemiła samoloty wyeksploatowane zniszczone.

    Dzięki z góry za odpowiedz.



  3. #3

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robikk Zobacz posta
    Mam do was pytanie czy ktoś miał przyjemność lecieć AIR CANADA??
    Ja na temat AIR CANADA nie mam dobrego zdania na lotach wewnątrz Kanady niema żadnego cateringu na locie, który trwa 4 godziny, załoga niemiła samoloty wyeksploatowane zniszczone.

    Dzięki z góry za odpowiedz.


    Nie narzekaj, o ile mi wiadomo w Air Canada najstarsze samoloty pochodzą z początku lat 90-tych, więc to całkiem młode sztuki, a na przykład na Filipinach ludzie są zmuszeni korzystać z Douglasów DC-3 z lat 40-tych.

  4. #4

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Mam pytanie, jak oceniacie produkt Air Canada na long haulach (klasa Y)? Z góry dziękuję za opinie.

  5. #5

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Odpowiadam, bazujac na ok. 100 lotach long-haul w samolotach AC.

    1) Samoloty (B777, B763 i A330) - bez zarzutu. Wnetrza calkowicie odnowione; IFE - indywidualne ekrany, przyzwoity wybor filmow (w tym bardzo dobry wybor filmow francuskich). Mozliwosc podlaczenia laptopa - nie przy wszystkoch siedzeniach, ale na pewno przy H i C.

    AC ma trzy B767 bez odnowionego wnetrza - wygladaja jak LOTowskie albo i jeszcze gorzej.
    Lataja one jednak glownie na Karaiby i Hawaje plus chyba do Dublinu i Aten.

    2) Jedzenie - jest Bez rewelacji, ale zjadliwe. Alkohole za darmo, przyzwoity wybor win. Kawa - typowa polnocnoamerykanska lura. No, ale to w koncu nie restauracja

    3) Personel pokladowy - profesjonalny, pomocny, gdy o cos sie poprosi; srednia wieku ok. 50 lat

    Jak cos wiecej trzeba, to pytaj.
    Pozdrowionka

  6. #6

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robikk Zobacz posta
    Ja na temat AIR CANADA nie mam dobrego zdania na lotach wewnątrz Kanady niema żadnego cateringu na locie, który trwa 4 godziny, załoga niemiła samoloty wyeksploatowane zniszczone.
    Z calym szacunkiem, ale bzdury wypisujesz. Catering jest - napoje darmowe, jedzenie platne. Obecnie to standard w liniahc polnocnoamerykanskich. Samoloty - nie wiem, czym leciales, wiec trudno sie do tego odniesc. AC ma troche staroci typu Dash i CRJ100, ale wszystko pozostale jest albo nowe, albo odnowione.
    Pozdrowionka

  7. #7

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Dzieki za opinie. Mozliwe, ze wybiore Air Canada na lot przez Atlantyk (w jedna strone 763, w druga 77W) i dlatego bylem ciekawy czy przy podobnych cenach jest to lepszy wybor od takiego LH (akurat bylby to ich 333 wiec jedyny a/c z IFE w klasie Y).

    A jak jest z przesiadkami w Kanadzie? Lecac dalej do Stanow nie trzeba przechodzic przez immigration? W jedna strone lecialbym przez YOW, a w druga przez YUL.

    BTW, czy jest spora szansa, ze lecac na trasie FRA-YOW natknalbym sie na nieodnowionego 767?

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LOT767200ER Zobacz posta
    Dzieki za opinie. Mozliwe, ze wybiore Air Canada na lot przez Atlantyk (w jedna strone 763, w druga 77W) i dlatego bylem ciekawy czy przy podobnych cenach jest to lepszy wybor od takiego LH (akurat bylby to ich 333 wiec jedyny a/c z IFE w klasie Y).
    Akurat 333 LH nie lecialem, wiec trudno mi porownac. Niemniej, mysle ze AC oferuje przyzwoity produkt.

    A jak jest z przesiadkami w Kanadzie? Lecac dalej do Stanow nie trzeba przechodzic przez immigration? W jedna strone lecialbym przez YOW, a w druga przez YUL.
    No niestety trzeba przechodzic przez immigration. Czy to w YUL, czy YOW. Nie wiem jak w YUL, ale w Ottawie przechodzisz kontrole kanadyjska i zaraz potem amerykanska.

    BTW, czy jest spora szansa, ze lecac na trasie FRA-YOW natknalbym sie na nieodnowionego 767?
    Lecialem ok. 15 razy w te i nazad i jeszcze mi sie nie przydarzylo.
    Pozdrowionka

  9. #9

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    No niestety trzeba przechodzic przez immigration. Czy to w YUL, czy YOW. Nie wiem jak w YUL, ale w Ottawie przechodzisz kontrole kanadyjska i zaraz potem amerykanska.
    A czy 1h40m w Ottawie wystarczy na przejscie przez obie kontrole? Bo tyle mialbym na przesiadke. Z powrotem w YUL moge miec albo 3.5h, albo tylko 55m wiec obstawiam, ze lepiej nie ryzykowac, bo w mniej niz godzine nie zdaze sie przesiasc na lot transatlantycki?

  10. #10
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LOT767200ER Zobacz posta
    (akurat bylby to ich 333 wiec jedyny a/c z IFE w klasie Y).
    Już chyba wszystkie arbuzy LH maja IFE w Yku. Tylko 747 trzeba unikać.

  11. #11

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LOT767200ER Zobacz posta
    A czy 1h40m w Ottawie wystarczy na przejscie przez obie kontrole? Bo tyle mialbym na przesiadke.
    Wg aircanada.com - Travel Info - Connection Times
    mct international to us 60 minut

  12. #12

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez LOT767200ER Zobacz posta
    A czy 1h40m w Ottawie wystarczy na przejscie przez obie kontrole? Bo tyle mialbym na przesiadke. Z powrotem w YUL moge miec albo 3.5h, albo tylko 55m wiec obstawiam, ze lepiej nie ryzykowac, bo w mniej niz godzine nie zdaze sie przesiasc na lot transatlantycki?
    1h40 w Ottawie wystarczy w zupelnosci. Kanadyjska procedure imigracyjna w YOW zabiera od 5 do 60 minut, w zaleznosci, jak szybko sie wybieglo z samolotu FRA-YOW. Procedura amerykanska jest szybka. Kolejek nie ma.

    YUL - 55 minut to raczej za malo.
    Pozdrowionka

  13. #13
    Awatar banan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Orientuje się ktoś czy Air Canada akceptuje płatność za pomocą karty Visa Electron?

  14. #14
    Awatar banan

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Akceptuje

  15. #15

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    EPWA/WAW

    Domyślnie

    Jeszcze jedno pytanko trochę a'propos lotów Air Canada. Czy lecąc z Europy via CAN do USA należy odebrać bagaż w Kanadzie i przejść z nim kontrole, czy też bagaż odbiera się dopiero w USA?

  16. #16
    Sia380
    Goście

    Domyślnie

    Bagaż odbiera się w pierwszym punkcie lądowania na terenie Kanady, niestety to minus. Często wybieram AC przy lotach do USA ( LGA ). Latam przez z WAW via FRA/YYZ a wracam przez YUL/FRA.
    Polecam

  17. #17

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Pomorze

    Domyślnie

    W przyszłym roku planuję dwa wyloty do USA. Pierwszy mam już załatwiony LOTem ale drugi będę dopiero kupował. Mój wybór padł na Air Canada przez Toronto lub Ottawę. W związku z tym mam pytanie:
    Wcześniej wyczytałem, że na pierwszym lotnisku lądowania przechodzi się immigration, najpierw Kanadyjski potem Amerykański. Mam "stary" tzn nie-biometryczny paszport i nie mam wizy kanadyjskiej. Co w związku z powyższym?. Jak przejść immigration w przypadku gdy powinienem /chyba/ mieć wizę. Gdybym na kanadyjskim lotnisku przechodził immigration tylko amerykańskie to nie byłoby problemu, ale skoro jest tam jeszcze immigration kanadyjskie? co w takim przypadku?
    Przecież lotnisko kanadyjskie jest dla mnie tylko portem przesiadkowym.
    Czy są może jakieś osobne immigration dla pasażerów "trasferowych" od których nie wymaga się wizy kanadyjskiej?
    Latacz amator

  18. #18

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Wize potrzebuja jedynie osoby posiadajace stare paszporty (nie biometryczne)

  19. #19

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Ottawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    Wize potrzebuja jedynie osoby posiadajace stare paszporty (nie biometryczne)
    No przeciez kolega wlasnie pisze, ze ma stary paszport ....

    Wcześniej wyczytałem, że na pierwszym lotnisku lądowania przechodzi się immigration, najpierw Kanadyjski potem Amerykański. Mam "stary" tzn nie-biometryczny paszport i nie mam wizy kanadyjskiej. Co w związku z powyższym?.
    Sytuacja jest taka sama, zarowno w Toronto, jak i w Ottawie: najpierw "wjezdzasz" na teren Kanady, potem "wjezdzasz" do Stanow. Poniewaz masz stary paszport, musisz miec wize. Niewazne, ze jest to tranzyt. Sa tylko cztery kraje, ktore lapia sie na Transit Without Visa program. Polska nie jest na tej krotkiej liscie.

    Wizy nie da sie zalatwic na granicy.

    Reasumujac: musisz miec wize.
    Pozdrowionka

  20. #20
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rafal K Zobacz posta
    Reasumujac: musisz miec wize.
    Albo wyrobić nowy paszport, chyba jednak łatwiej/wygodniej.

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •