Podaj datę lotu. Najstarsza jest LI- 1991.
Czy jest możliwość sprawdzenia w necie którym z samolotów Centralwings leciałem do i z Portugalii?
Wiem że był to Boeing 737-400, ale chciałbym wiedziec który (jak bardzo wiekowy ...) . Czarter Centralwings Warszawa - Faro. Zrobiłem zdjęcia, jednak na żadnym nie widać jego oznaczeń.
Serdecznie pozdrawiam, Andrzej
PS. Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc jeśli nie na miejscu to proszę o wyrozumiałość .......
Podaj datę lotu. Najstarsza jest LI- 1991.
ato ja sie przyłanczam do pytania i mam dodatkowe
czy jest program strona
gdzie wystarczy wpisac numer lotu i zobaczymy jaki to samolot ?
UL908 UL619* UM984 UL986 UT710 UL623 UP193* UT709 UQ10
Warszawa Faro - wylot 30.06.2007 - godz. chyba 19.40
Faro Warszawa - wylot 14.07.2007 gpdz. 23.50 (byl lekko spozniony - do 30 minut)
A kapitan - pewnie przekrece Słotwinski, Sławinski lub podobnie (przepraszam jesli przekrecilem nazwisko) - w obie strony chyba ten sam.
Do FAO leciałeś SP-LLD (pierwszy lot 03.1994), powrót SP-LLE (pierwszy lot 06.1996).
Bardzo diękuję, i dalej pytam :
- czy możliwe żeby obydwa loty prowadził jeden kapitan ?
- czy na przyszłośc chcąc sprawdzić informacje o samolocie można to zrobić gdzieś na stronie www jak o to pyta cohontes ? czy trzeba poprosić uczynnych (jeszcze raz dziękuję) na niniejszym forum ?
Pozdrawiam. Andrzej
a dlaczego mialoby byc nie mozliwe to był odstep 2 tygodni wiec moglo sie tak zlozyc ze akurat ten kapitan leciał na tych rejsach
Raczej nie masz możliwości sprawdzenia z zewnątrz który samolot będzie leciał. Lepiej zapytać po fakcie
Co do capt.- tak jak pisze SP-LLD- nie ma niczego nietypowego, że pilot w odstepie dwóch tygodni wykonuje te same rejsy- mozna tylko współczuc nocnego FAO
Changi - nie maiłem na myśli sprawdzania którym samolotem się poleci (przed lotem) ale tak jak teraz - po fakcie.
A nie bedąc w temacie po prostu nie wiem czy załoga i kapitan jest niejako "przywiazana" do knkretenego samolotu czy też lata raz jednym a raz innym.
I jeszce pytanie - "współczuć nocnego Faro" - pewnie chodzi o długość lotu ? Tam 4 godziny z powrotem 4 i postój. Bo jeśli chodzi o samo lotnisko i widoki towarzyszące nocnemu lądowaniu i startowi to dla mnie jako pasażera były wspaniałe. Podejście znad oświetlonego starego miasta w Faro jest po prostu piękne.
Pozdrawiam, Andrzej
Załoga nie jest przywiązana do samolotu a samolot nie ejst przywiazany do trasy. Każdy pilot i stewardessa otrzymuje na początek meisiaca duty plan z rozpiska na cały miesiąc. Także maszyny planuje się z wyprzedzeniem na konkretne rejsy, jednakże zdarzają sie wymiany z powodów takich jak usterki, opóznienia etc.
dokładnie. sam wiem jak to wyglada w Krakowie. Dzisiaj np. załoga poleciała do CIA i LGW bo wykonuja 4 odcinki a potem wracaja do Wawy. Tzn oczywiscie skład załogi tez ulega zmianie i jeszcze nigdy nie widzialem aby np. ekipa która dzis lata leciala kiedys w dokładnie takim samym składzie. Konczac jest to typowe postepowanie przeciw rutynie aby po prostu załogi nie latały na pamiec...Zamieszczone przez Changi
Dzięki , wiem juz prawie wszystko. dzieki z pomoc.
Pozdrawiam, Andrzej
Mógłby ktoś podzielić sie jakimś linkiem, pod którym można sprawdzić reg znając nr. rejsu i datę
Witam,
może ta strona pomoże
http://www.acarsd.org/acars_search.html
Dobra, a jak tam znaleść czym leciała kuzynka w ten poniedziałek 21.07.07, C0269?
Kuzynka leciala SP-LLA (na 95%). Jeżeli bylo inaczej to dam jutro znać
tzn w ten poniedziałek był 23 wiec nie wiadomo czy to chodzi o 23 czy jednak 21 ale z moich symulacji rotacji floty tez wynika ze SP-LLA
Tak patrze na timetable centrala i pierwszy raz widzę żeby nie było numerów lotu, a musze przyznac ze pare timetable'ow widziałem bo je "kolekcjonuje" -takie zboczenie.
PS. Ma ktoś może rozkład PIA lub/i ELAL'a w pdf?
Zamieszczone przez ChangiDzięki, chodziło mi o ten poniedziałekZamieszczone przez SP-LLD
Mam jeszcze jedno pytanie, o nieistniejącej już linii - Styrian Spirit. Lot z Krakowa do Zurychu, 04.09.2005. Da się to sprawdzić?
Zakładki