Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 153
Like Tree42Likes

Wątek: ENTER AIR - recenzje

  1. #41
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    Jedni pozują, inni nie.
    Co innego zdjęcie w tłumie, a co innego portretówka zrobiona "tubą"
    Rozróżnisz zdjęcia ludzi w tle od portretów ?

  2. #42
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie

    A może to ty byłeś tym stweardem opisanym powyżej ?

  3. #43

    Dołączył
    Aug 2009

    Domyślnie

    Oj voyager747, widzę, że ty kumasz podobnie jak ta stewardess'a. Sam fakt trzymania w rękach aparatu fotograficznego, nie może jednoznacznie wskazywać, że ktoś komuś robi zdjęcia - a ta dziwna stewardessa, jednoznacznie oskarżyła mnie o robienie zdjęć jej koledze. Jeżeli też faktycznie jesteś Stewardem i masz takie poglądy to gratuluję! Podaj nazwę swojej linii a będę ją z daleka omijał.
    Brawo sandokan1966! Pozdrawiam

  4. #44
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A skąd miała wiedzieć czy robisz, czy sprawdzasz ? Może nie usłyszała kliknięcia ?
    Tak, tak, to ja jestem i nie chcę zdjęć, bo jestem okropnie brzydki

  5. #45
    Awatar MaciejS

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Mysłowice

    Domyślnie

    Liniami tymi odbyłem swoje dwa pierwsze loty w życiu. Trasa WAW-KTW-NBE i powrotny NBE-WAW. Samoloty SP-ENE i SP-ENA, w pierwszym czarne obite skóropodobnym materiałem fotele, w drugim zwykły materiał (na początku tego tematu są zdjęcia z wnętrza tego samolotu) - w obu jako rosły człowiek, miałem odrobinę problemów z zajęciem jakiejś w miarę wygodnej pozycji. Klauna na pokładzie nie było - co przy ilości dzieci na pokładzie i ogólnego ich krzyku - można uznać za minus. Może byłoby odrobinę więcej spokoju. Ale to tylko jedyny minus. W KTW uprosiłem stewke o możliwość zamienienia kilku słów z pilotem, oraz wejścia do kokpitu. Nie było problemów. W ogóle stewardesy i stewardzi (bo z jednym z nich wracaliśmy, w ocenie mojej narzeczonej wyjątkowo przystojny młody człowiek) byli bardzo mili. Na pokładzie można było zakupić podstawowe produkty spożywcze za nie aż tak wygórowaną cenę, a w locie powrotnym z NBE oferowali nawet bezcłowy alkohol w jakiś bardzo niskich i porażających cenach. Ja ostatnie złotówki wydałem na ichny model samolotu, ale uwaga - w zielonkawym malowaniu.
    Ogólnie można wypowiadać się w samych superlatywach o tych liniach. Samoloty czyste, zadbane, obsługa miła i uśmiechnięta, pilot kilkukrotnie odzywał się by powiedzieć o ciekawych miejscach pod nami, a gdy dolatywaliśmy do NBE, i zmieniono nam pas do lądowania - wytłumaczył że w powietrzu spędzimy dodatkowo kilka minut. Ciesze się że moje zbratanie się z samolotem jako ze środkiem transportu odbyło się przy boku ENTER Air.
    bronski likes this.
    Maciej Suliński
    Cmentarze są pełne ludzi niezastąpionych

  6. #46
    Awatar Pawel_T

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Na stronie biura podrozy widzialem, ze ENT pozwala wniesc bagaz podreczny do 5kg. Orientujecie sie czy jest to sprawdzane (konkretnie w KTW) czy moze 10kg tez przejdzie ? A jesli sie czepiaja to czy w przypadku 1 szt na 2 osoby moze to byc 10kg ?

  7. #47
    Awatar MaciejS

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    Mysłowice

    Domyślnie

    Z moich doświadczeń wynika ze nikt nie wnika w to ile waży taki bagaż. Póki przypomina zwykła torbę, a nie karton od pralki czy lodówki to spokojnie, nikt raczej nie będzie robił problemów. Ja sam przewiozłem w podręcznym i pewnie z 9 kg ;-)
    Maciej Suliński
    Cmentarze są pełne ludzi niezastąpionych

  8. #48
    Awatar Morsnow

    Dołączył
    Aug 2011

    Domyślnie

    Mój pierwszy lot odbyłem właśnie liniami Enter Air,na trasie KTW-HER i HER-KTW.Do Heraklinou leciałem mocno już wysłużonym 737-400 z niebieskimi i zielonymi fotelami.We wnętrzu już było widać że nie jest on pierwszej młodości,choć we wnętrzu nie zauważyłem niczego uszkodzonego.Z zewnątrz samolot też prezentował się dobrze,widać że dbają o sprzęt bo pomimo podeszłego wieku po samolotach tak bardzo tego nie widać.Start mieliśmy nieco opóźniony z powodu sporego ruchu nad lotniskiem w Heraklionie,ale było to maks 5 minut.Obsługa miła,uśmiechnięta kapitan odzywał się 3 razy,raz właśnie w momencie gdy ogłosił że wystartujemy trochę później.Drugi raz gdy osiągneliśmy pułap przelotowy podał,wysokość,temperaturę i kiedy będziemy w HER.Trzeci raz odezwał się gdy już obniżaliśmy się,wspomniał że po lewej stronie mamy widok na Santorini i podał kilka innych informacji.Lądowanie bardzo przyjemne,ogólnie ten lot oceniam na celujący bo nie ma do czego się przyczepić.

    Powrót też był 737-400 lecz nowszym,fotele były obite szarą tapicerką jeżeli dobrze pamiętam.Gdy wszyscy już byli w samolocie i lada moment mieliśmy kołować na pas startowy odezwał się kapitan.Że mają problemy z generatorem i prawdopodobnie będziemy musieli wrócić do hali odlotów.Schody ustawiły się koło samolotu,ale nie jeszcze nie podstawiali ich pod wyjścia.Pilot kilka razy rozkładał klapy i trochę gazował silnikami.Dostaliśmy informacje że naprawiono usterkę i nie musimy wysiadać.Nie minęło 5 minut i odzywa się kapitan że jedna musimy wysiadać,ludzie już nieco spanikowani.Ale bezpieczeństwo ponad wszystko i musieliśmy ponownie wrócić do autobusów i czekać na lotnisku na dalszy rozwój sytuacji.Usterkę mieli naprawić w przeciągu 30-45 minut i wtedy mieliśmy wrócić na pokład samolotu.Znalazł się jeden pasażer,który stwierdził że on nie leci tym samolotem i namawiał ludzi aby nie lecieli Enterem.Pan panikarz zaczął dzwonić do swojego biura aby podstawili inny samolot bo on do tego nie wsiądzie.Patrzyłem na tego Pana z politowaniem,wszystko ma prawo odmówić posłuszeństwa i trzeba mieć to na uwadze.Ostatecznie wystartowaliśmy jakoś po godzinie trzeciej w nocy.Gdy już byliśmy na wysokości przelotowej odezwał się kapitan i przepraszał na zaistniałą sytuację jako i podał kilka standardowych informacji.Lądowanie w Katowicach odbyło się przy lekkim zamgleniu ale pomimo to lądowanie było przyjemne.Gdy wsiadaliśmy do autobusów przy samolocie stał już Polski wóź serwisowy.Ogólnie linie Enter Air oceniam na solidne 5,ocenę zepsuła awaria w na lotnisku w HER.

    Plusy:

    +Czyste i zadbane samoloty
    +Miła obsługa pokładowa
    +Przyzwoite przekąski serwowane w samolocie

    Minusy:

    -Awaria podczas lotu powrotnego

  9. #49

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie Charter ENTER AIR, WAW- HKT & Back

    Witam

    Tak się składa ze 21.12.2011 - 5.01.2012 wylatuje do Phuket z tymi liniami. Proszę o opinie i odpowiedz na poniższe pytania
    wszystkich którzy sami doświadczyli obcowania z tymi liniami na tej trasie i skłonni są podzielić wiedzą dla maszyn
    SP-ENZ i/oraz SP-ENY

    - Bagaż podręczny i rejsowy
    Czy naprawdę są respektowane drakońskie limity 16 kg - rejsowy i 5 - pokładowy. I czy jeśli tak to oplata = 24 zl za każdy kg
    nadbagażu ?

    - Posiłek na pokładzie.
    Darmowy płatny ? Ciepły czy tylko kanapki. Jakaś herbata Kawa Alco na pokładzie ? I jak to jest z płatnościami Tylko gotówka (jaka)
    czy karta tez ?

    - Obsługa pokładowa.
    Jakie sa wasze zdania na ten temat bo spotkałem się z rożnymi opiniami i jak przebiegał wasz lot ?

    - Jak wyglądają w środku te maszyny ? i jakie sa wasze sposoby na przetrwanie tak długiej podroży na pokładzie tych maszyn.



    Za wszystkie uwagi z gory od razu dziękuje.

    Pzdr
    Rafreg

  10. #50
    Awatar Isis-Sothis

    Dołączył
    Dec 2011
    Mieszka w
    Świętochłowice

    Domyślnie Enter Air

    Bardzo fajna linia, leciałam z nimi z Katowic do Hurghady, samoloty może nie najnowsze ale czyste i widać że naprawdę zadbane, obsługa miła, pilot co jakiś czas mówił gdzie aktualnie się znajdujemy, chętnie poleciałabym z nimi jeszcze raz.
    Jedzenie można było sobie kupić, bezpłatnego cateringu nie było, lot jest krótki ja leciałam około 4 godzin więc nudzić się nie można, bagaż podstawowy 20 kg, podręczny standardowo do 5 kg.
    Pozdrawiam.

  11. #51

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    To jakie jest jedzenie (płatne/bezpłatne) zalezy od biura podróży i tego jaki pakiet zamówiło

  12. #52
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez meschiash Zobacz posta
    Nawiązałem również kontakt z F/O (facet słusznych rozmiarów - drzwi kokpitu były całe jego)
    Też widziałem tego pilota

    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    Oczywiście, że kontakt kokpitu z kabiną pasażerską podnosi komfort podróży, ale to nie jest wcale takie proste, a czasami można zaszkodzić próbując "zrobić nastrój"
    Odnośnie "nastroju" to przypomniała mi się taka sytuacja a mianowicie: Siedzimy już w samolocie, który był godzinę opóźniony i nagle kapitam informuje i jednocześnie przeprasza pasażerów, że na poprzednim lotnisku musieli wymienić koło i stąd to opóźnienie. Miny pasażerów i szmery, że coś jest nie tak z samolotem bezcenne

    Tym samym chciałem zapytać czy szefem Entera jest pilot/kapitan? Tą opowiastkę z kołem przedstawiał nam kapitan/szef firmy - tak mi stewka tego rejsu powiedziała.

  13. #53

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Odnośnie "nastroju" to przypomniała mi się taka sytuacja a mianowicie: Siedzimy już w samolocie, który był godzinę opóźniony i nagle kapitam informuje i jednocześnie przeprasza pasażerów, że na poprzednim lotnisku musieli wymienić koło i stąd to opóźnienie. Miny pasażerów i szmery, że coś jest nie tak z samolotem bezcenne
    Ja miałem na myśli inny "nastrój" - próbę tworzenia luźnej i przyjaznej pasażerowi atmosfery na siłę.


  14. #54
    Amadeusz
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    Ja miałem na myśli inny "nastrój" - próbę tworzenia luźnej i przyjaznej pasażerowi atmosfery na siłę.
    Ja też. Jestem przekonany, że kapitan informacją o kole chciał się grzecznie wytłumaczyć (ja to akurat doceniłem) ale to wywołało raczej niepokój wśród pasażerów ponieważ ludzie na siebie spoglądali a w ich oczach rysowało się pytanie: czy aby napewno wszystko w porządku z tym kołem? Na dokładkę dorzucił info o burzy na lotnisku docelowym
    Ja akurat lubię wiedzieć co i jak i cieszę się, że ten kapitan powiedzieł to co powiedział ale nie latam na tyle dużo, żeby stwierdzić, że takie komunikaty z kokpitu są codzinnością.

  15. #55

    Dołączył
    May 2011
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Amadeusz Zobacz posta
    Odnośnie "nastroju" to przypomniała mi się taka sytuacja a mianowicie: Siedzimy już w samolocie, który był godzinę opóźniony i nagle kapitam informuje i jednocześnie przeprasza pasażerów, że na poprzednim lotnisku musieli wymienić koło i stąd to opóźnienie. Miny pasażerów i szmery, że coś jest nie tak z samolotem bezcenne
    Sorry za OT, ale jeśli już o nastroju to nie zapomne do dzisiaj lotu ATR z WAW do WRO. Było już około 23 i przy podchodzeniu do lądowania, przy mocnym deszczu i ogólnie słabej pogodzie, poszło do kabiny takie "cuś" - "i już nas nie ma".
    Nic przed tym a nic po tym, do dzis nie wiem co ten "dowcip" miał oznaczać, ale raczej nie był on wesoły dla pasażerów.

  16. #56
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Końcówka korespondencji z ATC przy wcisnietym przycisku komunikacji z kabina jak to wszystko zależy jednak od kontekstu...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  17. #57
    Awatar MontyBL

    Dołączył
    Apr 2011

    Domyślnie

    W czerwcu leciałem Enterem do Dubrownika i kapitan bardzo często mówił, gdzie jesteśmy, jaka pogoda na lotnisku docelowym, ile krajów miniemy i ile już mamy za sobą i inne takie tam mniej lub bardziej ważne informacje. I ludzie byli zadowoleni, atmosfera była przyjemna. W drugą stronę inny pilot nie odezwał się ani razu (a po ladowaniu gdy chciałem zrobić fotę kokpitu, powiedział, że jak do neta to nie mogę zrobić No to się nie będę kłócić o fotę kokpitu 734 [jakiś sprzęt top sikret najwyraźniej], ale sensu tu nie widzę. Taki mały off-top). Teoretycznie zupełnie nie ma to dla mnie znaczenia, ale tak jakby przyjemniej leci się, gdy kapitan umiejętnie nawiązuje jakiś kontakt z paxami
    Z innych spostrzeżeń, to w ENB odstępy między fotelami są przystosowane chyba dla patyczaków ENH (ex SAS'owski) przyzwoicie.
    Ostatnio edytowane przez MontyBL ; 20-12-2011 o 13:36

  18. #58

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPKT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez MontyBL Zobacz posta
    w ENB odstępy między fotelami są przystosowane chyba dla patyczaków ENH (ex SAS'owski) przyzwoicie.
    Obydwa samoloty mają po 168 foteli, więc w ENH siedziałeś pewnie przy emergency exit.

  19. #59
    Awatar MD11

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie

    Kolejny 737-800 dla Entera jest malowany w Shannon ex D-ABBU (bez wingletów)
    Photo Air Berlin Boeing 737-8Q8 D-ABBU

  20. #60
    Awatar sandokan1966

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Śląsk

    Domyślnie


    Polecamy

    Zaczynają się dorabiać - coraz nowsze maszyny biorą

Strona 3 z 8 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 25-05-2015, 18:46
  2. 27-04-2015, 15:18
  3. 31-03-2015, 22:16
  4. 27-03-2015, 08:20
  5. 20-01-2015, 20:43
  6. 10-11-2014, 23:44
  7. 29-09-2014, 16:44
  8. 26-09-2014, 14:58
  9. 18-09-2014, 17:39
  10. 15-09-2014, 19:14
  11. 14-09-2014, 14:32
  12. 11-08-2014, 14:57
  13. 10-08-2014, 14:48
  14. 24-07-2014, 12:50
  15. 25-05-2014, 18:56
  16. 24-05-2014, 18:56
  17. 20-05-2014, 14:07
  18. 12-05-2014, 09:45
  19. 01-05-2014, 17:13
  20. 13-03-2014, 22:26
  21. 28-11-2013, 11:07
  22. 13-11-2013, 17:21
  23. 08-11-2013, 19:14
  24. 06-10-2013, 13:33
  25. 09-09-2013, 20:25
  26. 13-08-2013, 14:48
  27. 27-07-2013, 00:22
  28. 01-07-2013, 21:36
  29. 01-07-2013, 21:35
  30. 21-06-2013, 13:47
  31. 20-06-2013, 21:16
  32. 19-06-2013, 19:48
  33. 18-05-2013, 12:12
  34. 28-04-2013, 17:09
  35. 22-04-2013, 16:25
  36. 29-03-2013, 21:07
  37. 24-03-2013, 18:28
  38. 15-02-2013, 22:22
  39. 10-02-2013, 12:21
  40. 30-01-2013, 08:34
  41. 23-01-2013, 14:02
  42. 13-12-2012, 17:05
  43. 01-12-2012, 09:55
  44. 22-11-2012, 15:06
  45. 02-11-2012, 22:19
  46. 02-11-2012, 17:04
  47. 22-10-2012, 08:02
  48. 28-09-2012, 11:36
  49. 17-09-2012, 11:34
  50. 07-09-2012, 13:41

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •