Strona 1 z 8 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 153
Like Tree42Likes

Wątek: ENTER AIR - recenzje

  1. #1

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie ENTER AIR - recenzje


    Polecamy

    Kody linii:
    IATA: brak
    ICAO: ENT

    Strona linii lotniczej:
    http://www.enterair.pl

    Informacje nt foteli:
    brak

    Informacje nt floty:
    Enter Air Fleet | Airfleets aviation
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 07-07-2011 o 10:53

  2. #2

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Witam, w maju wylatuję z KTW do SSH liniami Enter Air - co to???? Wie ktoś coś więcej?
    Ostatnio edytowane przez Raffij ; 10-07-2010 o 22:25

  3. #3

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Co znalazłem: Lotnictwo.net

    Pierwszy Boeing 737-4Q8 nowej polskiej linii lotniczej Enter Air podczas prac w bazie lotniczej na lotnisku Seletar w Singapurze. Płatowiec o numerze fabrycznym 26320/2563 jest w doskonałym stanie technicznym, poprzednio latał w barwach Turkish Airlines (jako TC-JEH) oraz Asiana (HL7592). Już w marcu samolot pojawi się w kraju, gdzie wraz z bliźniaczym B737 będzie wykonywał operacje czarterowe.




  4. #4
    Awatar wotik

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Eprz

    Domyślnie

    W tym temacie masz więcej o tej linii Czartery 2010 - nowe linie na polskim niebie.

  5. #5
    Awatar Yeah

    Dołączył
    Sep 2007
    Mieszka w
    HTZA

    Domyślnie

    Jak podaje grupa www.polishpilots.pl
    Z nieoficjalnych informacji wynika, że dziś około 2200-2300 UTC, na Okęciu planowany jest przylot 2 już samolotu B737 linii EnterAir. Nowy nabytek będzie jednym z dwóch którymi operator planuje operować w tym roku.

  6. #6

    Dołączył
    Jun 2009

    Domyślnie

    Kilka zdjęć z lotu:
    KTW->SSH, SP-ENA
    KTW->SSH, SP-ENB






    Start z Katowic jak i lądowanie w Sharm el Sheikk bardzo przyjemne. W czasie lotu
    pilot informował o krajach nad którymi trwa przelot, o wysokości przelotowej, prędkości
    oraz temperaturze na zewnątrz. Informował również np. o tym, iż z prawej strony widać
    jakies miasto. Samolot bardzo zadbany, czysty!!!

    Droga powrotna, atrakcje przy lądowaniu w Katowicach, ale to chyba jest normalne
    bezwzględu na linię. Również powyższe informacje były podawane. Samolot SP-ENB,
    inna załoga niż ta z pierwszego lotu.

    Miejsca 13, 14 są miejscami awaryjnymi ze sporą ilością miejsca na nogi. Oczywiście
    wygoda kosztem informacji o zapoznaniu się z warunkami awaryjnego...
    Kilka razy był płatny barek.

    To mój drugi lot, wcześniej leciałem liniami Lotus Air - nie ma porównania, Enter
    naprawde pozytywne wrażenie.

  7. #7

    Dołączył
    Jul 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    13/27.07
    KRK-SSH-KRK

    Start i lądowanie w obie strony ok, samolot nie pierwszej nowości ale dało się przeżyć.
    W samolocie strasznie ciasno ale to normalne (mam 180cm ale długie nogi) musiałem tworzyć dziwne pozy aby się wyspać.
    Samolot czysty ale znalazłem parę usterek z nudów (fotki później w relacji).
    W obie strony leciał z nami ten sam steward
    Obsługa miła i pomocna i cały czas widoczna co ważne.
    Tak jak u kolegi wyżej pozytywne wrażenie, więcej szczegółów w relacji...ale to później.

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Singapore

    Domyślnie

    Właśnie wróciłem z SSH z Enter Air. Wylot 3go Sierpnia punktualnie, dzisiejszy powrót niestety 5h opóźnienia podobno z przyczyn technicznych. Był za to darmowy poczęstunek na lotnisku w SSH, a także później batonik i woda niegazowana już na pokładzie samolotu (normalnie barek jest płatny).
    Niesamowicie ciasno na nogi, mam może nieco ponad 180cm i szczęście, że ktoś przede mną nie rozłożył foteta.
    Kanapki kiepskie w porównaniu z np LOT Charters (kanapka z kurczakiem i bakłażanem moja ulubiona).
    Na plus możliwość wypożyczenia odtwarzacza filmów i muzyki w cenie 26pln + 6pln za słuchawki (można podłączyć dwie pary i w dwie osoby oglądać). Wybór bodajże 5 nowości filmowych.

    Moje wrażenia raczej średnie, głównie ze względu na mało miejsca jak i dzisiejsze 5h opóźnienie.

  9. #9
    Awatar damian1982

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    SKAVI

    Domyślnie

    Enter Air konsekwentnie realizuje swoją wizję polskiej wakacyjnej linii przyjaznej pasażerom. W pierwszych dniach wakacji na pokładzie samolotu rozpoczął pracę magik, który zapewnia rozrywkę pasażerom w czasie lotu.
    Pomysł zatrudnienia magika iluzjonisty na pokładzie zrodził się bardzo prosto. Wymyśliły go dzieci, a zarząd pomysł zrealizował. Dzieci są naszymi częstymi gośćmi i to one w pierwszej kolejności nagradzamy za przebyte mile na pokładzie naszych samolotów. Dla nas i dla magika najlepszą nagrodą jest zadowolenie i śmiech pasażerów, który towarzyszy występom. Magik Maks jest na razie jedyny i niestety nie może być na wszystkich naszych rejsach, które wykonujemy w liczbie ponad 300 miesięcznie, ale zapewniamy państwa iż będziemy dodawali nowe ciekawe atrakcje na naszych pokładach. Jesteśmy przecież linią wakacyjną !

    Enter Air jest dumny z tego, że jest polską linią lotniczą, która jest tak bardzo lubiana przez polskich pasażerów. Dla podkreślenia barw w których służymy dodaliśmy ostatnio flagę polską przy wejściu do samolotu, aby pasażerowie wiedzieli iż w środku mogą się spodziewać wysokiego standardu obsługi i polskiej gościnności.
    źródło: enterair

  10. #10
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Lecieliśmy 2.09.2010 z WAW na Rodos i wracaliśmy 09.09.2010. W tamtą stronę SP-ENB, powrót SP-ENA. W sumie całkiem przyzwoicie, powrót mieliśmy opóźniony ok.1.5 godziny. Też miałem wrażenie, że jest ciaśniej niż normalnie, w SP-ENA siedzieliśmy w rzędzie 9, bez okienek
    Był cathering, buły z serem ( nie lubię), batonik i herbata.
    Obsługa bardzo miła, nie ma co narzekać.
    Ogólnie oceniam dość dobrze.

  11. #11
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie

    Lot do HRG z POZ 10.09 SP-ENB. Samolot naruszony wiekiem co widać w "połamanych fotelach". Mój miał dodatkowo automatyczne niechciane rozkładanie. CC uwijała się dość zwinnie ale uśmiechu to dziewczynom brakowało. Do tego jak ktoś przy awaryjnym oknie robił zdjęcia stewkom to się jedna z nich tak obruszyła, że natychmiast wysłała drugą z zakazem robienia fotek. Pytałem o co jej chodzi. Opowiedziała, że nie lubią jak im się foty robi bo potem są one na różnych portalach. W sumie nie dziwię się, że nie lubią bo z takimi minami źle wyglądały.
    Załoga kokpitowa cicha i zakamuflowana. Kapitan odezwał się łącznie 2x. Pierwszy raz tuż po starcie, gdzie informował jak długo polecimy i jaką trasą. Mówił też o silnym wietrze w dziób. Drugi raz odezwał się przy lądowaniu. Nawiązałem również kontakt z F/O (facet słusznych rozmiarów - drzwi kokpitu były całe jego), a bardziej dokładnie mówiąc to prawie nawiązałem. Jak czekałem w kolejce do toalety to w przedniej galerce stał sobie machając jakąś małą butelką. Zapytałem czy nadal jest spory wiatr w dziób a on ironicznie jak burak odpowiedział, że wiatru tu nie ma i zaczął zgrywać się do stewki czy ona coś odczuwa.
    Sorry ale jeśli to miał być żart to musi się jeszcze gość uczyć żartować. Sam lot był ok, bez większych turbulencji.
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."

  12. #12
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    A to u nas się uśmiechały, pamiętam panią z aparatem na zębach, bardzo miła, pozdrawiam.
    Kapitan mówił parę razy o trasie i warunkach lotu, 3 razy przepraszali za opóźnienie. Nie pamiętam nazwiska, ale na imię miał Wiktor.
    Co do zdjęć, to im się nie dziwię. Ja ogólnie nie lubię zamieszczania w necie zdjęć ludzi bez ich pozwolenia.

  13. #13
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager747 Zobacz posta
    A to u nas się uśmiechały, pamiętam panią z aparatem na zębach, bardzo miła, pozdrawiam.
    Akurat ta sama stewardesa leciała moim rejsem. Nie napisałem, że nie były miłe. Nie były uśmiechnięte.
    Cytat Zamieszczone przez voyager747 Zobacz posta
    Co do zdjęć, to im się nie dziwię. Ja ogólnie nie lubię zamieszczania w necie zdjęć ludzi bez ich pozwolenia.
    Masz rację co do robienia fotek, ale można to załatwić w inny sposób.
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."

  14. #14
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Na pewno można lepiej U nas były miłe i uśmiechnięte. Może przez to opóźnienie się starały bardziej.

  15. #15

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez meschiash Zobacz posta
    Załoga kokpitowa cicha i zakamuflowana. Kapitan odezwał się łącznie 2x. Pierwszy raz tuż po starcie, gdzie informował jak długo polecimy i jaką trasą. Mówił też o silnym wietrze w dziób. Drugi raz odezwał się przy lądowaniu.
    Nie każdy ma taki talent do kontaktu z pasażerami jak Piotr . Uważam, że piloci samolotów w odróżnieniu od pilotów wycieczek, nie muszą zabawiać pasażerów przez cały rejs

  16. #16
    Administrator Senior Screener
    Awatar meschiash

    Dołączył
    Nov 2006
    Wpisów
    52

    Domyślnie

    Piotr wyrabia normę za połowę latających pilotów
    Cytat Zamieszczone przez Jack Zobacz posta
    ważam, że piloci samolotów w odróżnieniu od pilotów wycieczek, nie muszą zabawiać pasażerów przez cały rejs
    Owszem, nie są pilotami wycieczek, mają też niemało zajęć w kokpicie ale dla ludzi, którzy mają obawy przed lataniem, lub też są ciekawi tego cóż się dzieje, warto czasami chlapnąć parę zdań.
    POZDRAWIAM TOMASZ

    "Mniej znaczy więcej" - Ludwig Mies van der Rohe
    "Nobody is perfect, I'm nobody..."

  17. #17

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez meschiash Zobacz posta
    Piotr wyrabia normę za połowę latających pilotów
    Owszem, nie są pilotami wycieczek, mają też niemało zajęć w kokpicie ale dla ludzi, którzy mają obawy przed lataniem, lub też są ciekawi tego cóż się dzieje, warto czasami chlapnąć parę zdań.
    Oczywiście, że kontakt kokpitu z kabiną pasażerską podnosi komfort podróży, ale to nie jest wcale takie proste, a czasami można zaszkodzić próbując "zrobić nastrój"

  18. #18

    Dołączył
    Oct 2010

    Domyślnie

    Ja mogę wam tę lnie polecic spokojnie.Lot miły,bez niespodzianek,personel uśmiechnięty,samolot czysty i zadbany.

  19. #19

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie Enter Air

    Witam!
    Leciałam niedawno tą linia do Hurgady. Już na samym początku samolot sprawiał wrażenie z epoki kamienia łupanego. Ale najbardziej zadziwiające było to, że o 6 rano (godzina wylotu) doszli do wniosku że trzeba odśnieżyć samolot (jakby nie mogli wpaść na to 2 godziny wcześniej), także tkwiliśmy w zimnym samolocie 1,5h czekając na start. Potem było już w porządku. Ale tydzień później kolejni pasażerowie mieli 2h opóźnienia ( z tego samego powodu).
    Po dwóch tygodniach wakacji, przyszedł czas na zderzenie z polską rzeczywistością. Byliśmy przygotowani na to, że samolot będzie miał opóźnienie, ale było "lepiej", nie przyleciał wcale, zepsuł się! Na całe szczęście nie koczowaliśmy na lotnisku, tylko odstawili nas do pobliskiego hotelu 5* (all inclusive), po czym z 8 godzinnym opóźnieniem wystartowaliśmy do Poznania, tym razem samolotem linii Air Italia Polska. Ciekawe czy zajęli się tak nami tylko dlatego, że lecieli z nami pracownicy biur podróży (tzw. study tour)...
    Pozdrawiam!

  20. #20
    Awatar MD11

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    KTW

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez RamboII Zobacz posta
    Ale najbardziej zadziwiające było to, że o 6 rano (godzina wylotu) doszli do wniosku że trzeba odśnieżyć samolot (jakby nie mogli wpaść na to 2 godziny wcześniej), także tkwiliśmy w zimnym samolocie 1,5h czekając na start.
    Zapewniam Cię, że nikt nie lata wokół samolotu przed odlotem żeby go "odśnieżyć", służy temu odladzanie (de-icing). A tu dowód na to, że samolot ze stanowiska może ruszyć całkowicie zaśnieżony i nikt go nie odśnieża przed wejściem pasażerów:
    JetPhotos.Net Photo

Strona 1 z 8 1 2 3 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 25-05-2015, 18:46
  2. 27-04-2015, 15:18
  3. 31-03-2015, 22:16
  4. 27-03-2015, 08:20
  5. 20-01-2015, 20:43
  6. 10-11-2014, 23:44
  7. 29-09-2014, 16:44
  8. 26-09-2014, 14:58
  9. 18-09-2014, 17:39
  10. 15-09-2014, 19:14
  11. 14-09-2014, 14:32
  12. 11-08-2014, 14:57
  13. 10-08-2014, 14:48
  14. 24-07-2014, 12:50
  15. 25-05-2014, 18:56
  16. 24-05-2014, 18:56
  17. 20-05-2014, 14:07
  18. 12-05-2014, 09:45
  19. 01-05-2014, 17:13
  20. 13-03-2014, 22:26
  21. 28-11-2013, 11:07
  22. 13-11-2013, 17:21
  23. 08-11-2013, 19:14
  24. 06-10-2013, 13:33
  25. 09-09-2013, 20:25
  26. 13-08-2013, 14:48
  27. 27-07-2013, 00:22
  28. 01-07-2013, 21:36
  29. 01-07-2013, 21:35
  30. 21-06-2013, 13:47
  31. 20-06-2013, 21:16
  32. 19-06-2013, 19:48
  33. 18-05-2013, 12:12
  34. 28-04-2013, 17:09
  35. 22-04-2013, 16:25
  36. 29-03-2013, 21:07
  37. 24-03-2013, 18:28
  38. 15-02-2013, 22:22
  39. 10-02-2013, 12:21
  40. 30-01-2013, 08:34
  41. 23-01-2013, 14:02
  42. 13-12-2012, 17:05
  43. 01-12-2012, 09:55
  44. 22-11-2012, 15:06
  45. 02-11-2012, 22:19
  46. 02-11-2012, 17:04
  47. 22-10-2012, 08:02
  48. 28-09-2012, 11:36
  49. 17-09-2012, 11:34
  50. 07-09-2012, 13:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •