Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 24
  1. #1
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie Eva Air , Qantas , Thai a moze British Airways?


    Polecamy

    Niedługo czeka mnie lot do Bangkoku z Londynu.
    I nie wiem co wybrać.
    Eva Air na 777-300
    czy pozostale trzy linie te co w tytule na 747.
    Klasa bedzie najprawdopodobniej biznes i prosze o opinie tych przewoznikow ktory bedzie najlepszy no i glownie o Eva Air bo nic na ich temat nie wiem.
    Pozdro.

  2. #2
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Tylko nie Thai, bo lata na starych 747, a w biznesie były jeszcze fotele typu 'cradle'. Wracałem z BKK do LHR dwa tygodnie temu. O reszcie się nie niestety nie wypowiem, ale rzuć okiem na airliners.net. Najsolidniej brzmi chyba QF i BA.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  3. #3
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    No wlasnie patrzylem te 747 THAI i byly takie sobie.
    Szkoda ze nie daja Arbuza tego co do ZRH.
    QF i BA to faktycznie jak wspomniales solidnie
    ale ciekaw jestem tej Eva Air
    bo maja nowe samoloty i z reszta tez moze byc dobrze.

  4. #4
    Awatar maniekklb

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Ponta Delgada

    Domyślnie

    Też bym wybrał Eva Air, zawsze może być to miłe zaskoczenie
    Tak jak kolega mówi THAI ma przestarzałe jumbo jety przez to, że latają na krajówkach głównie.
    QF są pewnie też w niemiłosiernym stanie już, popatrz ile latają każdego dnia (LHR-BKK, a następnego BKK-SYD)
    Biznes w BA mi się nie podoba, bo z tego co kojarzę to mają siedzenia jak w pociągu:P w tym sensie, że możesz lecieć tyłem w pewnym sensie:P
    Wybierz Eva Air i napisz relację przy okazji
    Pozdrawiam, miłośnik awiacji :)


  5. #5
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    No widzialem fotki Evy Air i calkiem niezle sie prezentuje.
    Uklad 2-2-2 w 773 ladne fotele ekraniki wiec moze byc fajnie.
    Ale to dopiero pod koniec wakacji albo i poznieeej bo w BKK ma byc slub mojej cioci i tez sporo zalezy od tego kiedy urodzi dziecko .

  6. #6
    Awatar nteen76

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Reading

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maniekklb Zobacz posta
    Biznes w BA mi się nie podoba, bo z tego co kojarzę to mają siedzenia jak w pociągu:P w tym sensie, że możesz lecieć tyłem w pewnym sensie:P
    Moze nie podobac sie ale zapewniam, ze jest bardzo wygodny Nie mam zastrzezen do jakosci podrozy w Club World BA - przetestowalem i zdecydowanie polecam.

  7. #7
    jkb
    jkb jest nieaktywny
    Awatar jkb

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Hmm biznes to koszt około 20 000 - 22 000 tyś zł. ;>

  8. #8
    Awatar nteen76

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Reading

    Domyślnie

    W pazdzierniku bilet powrotny w Club World to ok. 13 tysiecy zlotych. Na trasie LHR - BKK - LHR. W pewnym sensie nie jest az tak zle

  9. #9
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Ale ja za to nie place.
    Moge brac tez ZRH , FRA czy inne MUC ale chce LHR bo w takim wypadku bede smigal w biznesie a jak z innego lotniska to pozostaje mi eco .
    Chyba na ta Eva Air sie zdecyduje w koncu maja nowki funkiel samolociki ladne wnetrza wiec nie powinno byc zle no ale tez mi bardzo po glowie chodzi ten Qantas na 747.
    Lecial ktos QF na jumbo ??
    Jak patrzylem to ich najstarsze sa z 89 roku a najnowsze z 2003 i raz pojawia sie na LHR nowszy a raz najstarszy.... i czy roznia sie komfortem 747 z 89 a 747 2003 roku
    czy QF ma na nich taki sam standard?

  10. #10
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Jak patrze cenowo to na ta chwile w Pazdzierniku bo prawdopodobnie wtedy bede lecial to Eva Air w biznesie wola sobie 5300 zl samolot noweczka 773 a British Airways i Qantas na 747 ceny na poziomie 16 tysiecy.
    Oczywiscie w jedna strone.

  11. #11
    Awatar nteen76

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Reading

    Domyślnie

    Pieniadze sa po to, zeby je wydawac. Jesli ktos ma to moze to robic. Nie ma w tym nic zlego - chocby za bilet kosztowal 20 tysiecy PLN.

    Jesli zdecydujesz sie na lot BA to mozesz miec szanse sprawdzenia QF.

  12. #12
    jkb
    jkb jest nieaktywny
    Awatar jkb

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nteen76 Zobacz posta
    Pieniadze sa po to, zeby je wydawac. Jesli ktos ma to moze to robic. Nie ma w tym nic zlego - chocby za bilet kosztowal 20 tysiecy PLN.

    Jesli zdecydujesz sie na lot BA to mozesz miec szanse sprawdzenia QF.
    Bilety po 20 tyś a bawi się yukonem .. ;>

    P.s Chetnie zobacze zdjęcia z wypadu, lubie tamte regiony

  13. #13
    jkb
    jkb jest nieaktywny
    Awatar jkb

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Hmm .. jak dlam nie nie ma róznicy np pomiędzy B777 a B744. Lecisz bo lecisz, jak Ci nie wygodnie to zamow luk bagazowy, kurde tylko tam biznes klasy nie ma

  14. #14
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bastek Zobacz posta
    Jak patrze cenowo to na ta chwile w Pazdzierniku bo prawdopodobnie wtedy bede lecial to Eva Air w biznesie wola sobie 5300 zl samolot noweczka 773 a British Airways i Qantas na 747 ceny na poziomie 16 tysiecy.
    Oczywiscie w jedna strone.
    Masz pewnosc, ze wybierasz business a nie premium economy? - zazwyczaj jak sprawdzalem ten kierunek u EvaAir, to wlasnie premium economy byl w tej cenie okolo 5 tys PLN.

    Skoro lecisz z LHR i bierzesz tez pod uwage przesiadki, to czemu nie spojrzec tez na oferte Turkish, Emirates, Qatar, Etihad itd?

    Ja na Twoim miejscu wybierajac przewoznika bralbym tez pod uwage program lojalnosciowy - bo za podroz w businessie dostaniesz sporo mil i szkoda taka okazje zmarnowac.

  15. #15
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Roznica na pewno jest miedzy nowym 777 Eva Air a starym 747 BA czy THAI.
    A poza tym nie bedzie zadnego biletu po 20 tys. bo to za drogo jest dlatego najprawdopodobniej wzieta zostanie Eva Air za 5 tysiecy i to spora roznica jest 5 tysiecy a 20....
    A co do tego czy bawie sie yukonem to masz cos przeciwko?
    Yukon to bardzo dobra luneta a poza tym chce lada moment wymienic ja na MAKa...


    Cytat Zamieszczone przez SWISSboi Zobacz posta
    Masz pewnosc, ze wybierasz business a nie premium economy? - zazwyczaj jak sprawdzalem ten kierunek u EvaAir, to wlasnie premium economy byl w tej cenie okolo 5 tys PLN. Skoro lecisz z LHR i bierzesz tez pod uwage przesiadki, to czemu nie spojrzec tez na oferte Turkish, Emirates, Qatar, Etihad itd? Ja na Twoim miejscu wybierajac przewoznika bralbym tez pod uwage program lojalnosciowy - bo za podroz w businessie dostaniesz sporo mil i szkoda taka okazje zmarnowac.
    Sprawdzalem i jest biznes np. na lataj.pl
    Chce z LHR bezposrednio do BKK leciec i zadne Qatary Etihady nie wchodza niestety w gre.
    I z LHR lataja tylko THAI BA EVA i QF.
    No w gre wchodzi jeszcze ewentualnie Amsterdam ale tam to chyba tez THAI na 744 albo KLM i oba na starych jumbo zdezelowanych wiec nie ma raczej sensu.

    a Finnair przez Helsinki?
    Kiedys ktos wspominal tutaj na forum jak czytalem jakies posty ze jest to calkiem niezla linia i maja przystepne ceny.
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 28-03-2010 o 16:18 Powód: 3 posty w 10 min - korzystaj z edycji!!!!

  16. #16
    Awatar SWISSboi

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Jak sprawdzasz wyloty z UK, to nie uzywaj polskich wyszukiwarek - korzystaj z brytyjskich np expedia.co.uk, opodo.co.uk itd (Sa taryfy, ktore moga byc sprzedawane tylko w kraju wylotu, sa zazwyczaj tansze i tam je wlasnie znajdziesz. Do tego np expedia czesto ma specjalne negocjowane taryfy) Cene zawsze potwierdz na stronie wlasnej przewoznika - moze byc taniej. Dlatego upewnij sie na stronie eva air, ze ta cene ok 5 tys za business jest za business a nie za eco+, bo bledy w wyszukiwarkach moga sie zdarzac.

  17. #17
    jkb
    jkb jest nieaktywny
    Awatar jkb

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Człowieku ty widzisz i nie grzmisz ! Skoro wiesz, że " na pewno " jest różnica pomiędzy danymi samolotami to po co temat ? Sądzę, że to jest Twój indywidualny wybór jakimi liniami polecisz. Nic nie mam do yukona, bardzo dobra luneta hmm ... Dość kontrowersyjne stwierdzenie. Chcesz zminiac na maka to zmieniaj. Zastanawia mnie jedna rzecz, a mianowicie to zdanie "Roznica na pewno jest miedzy nowym 777 Eva Air a starym 747 BA czy THAI." Skąd wiesz jaki wiekowo samolot dadzą na ten lot ?

    Pozdrawiam, Kuba.

  18. #18
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez jkb Zobacz posta
    Skąd wiesz jaki wiekowo samolot dadzą na ten lot ?
    Zobacz ile lat maja 777-300 Eva Air a ile maja 747 BA badz THAI.
    Poza tym popatrz tez czasami na wnetrza. Egon wspomnial o THAIu ktory ma tez stary typ foteli.... Britishe tez nie sa takie super ekstra lecz moga akurat przypasowac z godzinami dlatego tez byly brane pod uwage...
    Teraz w grze zostaje tylko Qantas i Eva Air.

  19. #19
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    Edytowac juz niestety nie moge ....
    Wiec po analizach rozmowach sa do wyboru 747 British Airways i takze Jumbo Qantasu.
    Ktory bedzie lepszy wygodniejszy milsza obsluga?

  20. #20
    jkb
    jkb jest nieaktywny
    Awatar jkb

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie


    Polecamy

    Hahahahahah nie moge ! PKS Zakopane

    Pozdrawiam.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •