Podoroz 747-400 na odcinku FRA ORD bardzo przyjemna. Napoje smaczne obiad kurczakowo makaronowy smaczny. Nielimitowane toblerone na +.
Kody linii:
IATA: UA
ICAO: UAL
Strona linii lotniczej:
United Airlines - Airline Tickets, Airline Reservations, Flight Airfare
Informacje nt foteli:
http://www.seatguru.com/airlines/Uni...nformation.php
Informacje nt floty:
United Airlines Fleet | Airfleets
Podoroz 747-400 na odcinku FRA ORD bardzo przyjemna. Napoje smaczne obiad kurczakowo makaronowy smaczny. Nielimitowane toblerone na +.
Leciałem UA na trasie LAX-JFK-LAX 757-200 w klasie Y Plus. Na tej trasie mają produkt P.S. Z LAX do JFK lot nocny. Start po 22 z LAX przylot przed 6 na JFK. W Y poza napojami wszystko płatne. Ciasno, z czystością kabiny też nie lepiej. Powrót porannym rejsem z JFK. Komplet na pokładzie. Serwis pokładowy podobny. Załoga na obu rejsach bardzo sympatyczna. Plusem była cena biletu.
Zasadniczo jedna z gorszych linii jakimi latałem, szczególnie przez Atlantyk. Jedzenie niesmaczne, ciasno, obsługa przeciętna.
Leciał ktoś z nimi z USA na Karaiby albo do Ameryki Centralnej? Jak to wtedy wygląda? Ja leciałem tylko po USA i atlantyki.
leciałem nimi na odcinku Franfurkt-San Francisco. Obsługa bardzo miła i wyluzowana!!! Przez przypadek przeniesiono mnie z economu do economy plus. Samolot w dorym stanie tv w siedzieniach!!
8/10
Przez stronę UA.com zakupiłem :
POZ - FRA LO
FRA - IAD - BUF UA
JFK - FRA LH
Na stronie LH mogłem wybrać sobie miejsce w ich 747 na JFK - FRA, tak samo na stronie UA wybrałem miejsce na loty FRA - IAD - BUF. Na stronie LOTu nie mogę jednak wybrać miejscówki na przelot do FRA - istnieje taka możliwość w ogóle czy dopiero przy odprawie ?
Jak mialem przelot LH do FRA to 24 godziny przed odlotem byly dostepne miejsca lub po prostu przy odprawie. Oczywiscie pozniej lot UA do USA, tak samo w droge powrotna na odcinek z FRA do RZE 24 godziny przed odlotem byly miejsca dopiero do wyboru. Wiec u mnie polacznie LH z UA tak smakowalo
Ja leciałem UA z FRA do ORD, podróż ogólnie ok, ale podobało mi się chyba bo pierwszy raz leciałem moim ulubionym B777, wnętrze jak to w amerykańskich liniach, nie za specjalne, ale taka prawda, że w każdym ECO jest nie za bardzo wygodnie Mimo to, że jestem bardziej fanem Benków, niż Airbusów, znacznie lepsza była podróż powrotna A346 LH. Ceny na te trasy są podobne, więc raczej nie polecam tych linii na przelot za kałużę.
Na infolinii LOTu nie potrafili powiedzieć dlaczego nie mogą przydzielić mi miejsca. Ubolewać nie będę bo to tylko POZ - FRA, ale dziwne. Co do lotu, ja kombinację wybrałem nie ze względu na wygodę tylko możliwość zaliczenia maszyn (jak na entuzjastę przystało) i cenę. Dlatego wracam "koszmarnym" 747 LH zamiast A330 którego też mogłem wybrać - ale uważam że choć raz warto jumbo zaliczyć więc przeboleję
Dla fanow lotnictwa UA ma wyjatkowa zalete: sluchawkowy kanal 9 transmituje na zywo komunikacje radiowa. Slychac ATC, nasz somolot i inne samoloty. Fajna sprawa, zwlaszcza na dlugich trasach.
Leciałem FRA-SFO w Economy. Ogólnie poniżej przeciętnej: 10-letni B777, wyglądający jednak na 20-latka. Małe, podrapane ekraniki PTV, brak VOD (czyli oglądamy z pętli). Wino tylko za opłatą, 7 dolarów za buteleczkę Powrót w najnowszym A380 Lufthansy, o klasę przyjemniej (choć miejsca równie mało).
Czy ktoś wie, jaką rotację robi jutrzejszy 777 UA935 (LHR-LAX) przed przylotem do LHR?
Właśnie mnie tknęło sprawdzić rezerwację i wygląda, że podmienili na maszynę ze starą kabiną Y - przez co zamiast na znośnych miejscach kilka rzędów od końca siedzimy niemal w kiblu na fotelu ze sztywnym oparciem. Nadal mam nadzieję, że to tylko chwilowa czkawka systemu rezerwacyjnego...
Nie wygląda to na czkawkę. Wpisany jest N221UA. Leci z NRT do IAD, następnie LHR.
Dzięki bgdn. I niech ich diabli wezmą, od momentu rezerwacji aż do dzisiaj wpisała była nowa kabina. Trzeba będzie się przy transfer desk w LHR uśmiechnąć, żeby chociaż nie ostatni rząd...
Dla mnie to pierwszy long-haul z United, ale żona po poprzednich lotach zarzekała się, że już absolutnie nigdy więcej. Dała się przekonać tylko tą nową kabiną. Ale cóż, najwięcej i tak traci linia odstraszając klientów rozpieszczonych przez Cathay i Singapore.
Leciałem z nimi z LHR to SFO (round trip) w styczniu 2012, oólnie ocena na plus, dobre jedzenie, cały czas coś dają, bardzo miła obsługa, minusy za brak indywidualnych mointorów w siedzeniach, choc na tych duzych tez dało radę oglądać filmy i to calkiem nowe jak dla Polaka (przed premirą w PL), plus za punktualność oba loty mimo ogromnego dystansu przed czasem!!! W locie powrotnym LF tylko ok. 30% , wiec częśc lotu spałem sobie na 3 siedzieniach pod kocykiem z poduszeczką ) No i cena 1200 PLN za trase DUB-LHR-SFO-TXL to pół darmo)) 8/10
Zakładki