Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 21
  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie US AIRWAYS - recenzje


    Polecamy

    no risk, no fun ;D


  2. #2
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    Czy ktoś z użytkowników Forum korzystał z US AIRWAYS? W listopadzie wybieram się do USA i znalazłem niezłe połączenie przez Filadelfię. Chętnie posłucham/poczytam jakie jest wasze doświadczenie. Nie przepadam za amerykańskimi liniami lotniczymi i za przesiadkami w USA. Dlatego chciałem kupić bilet na połączenie, którego ostatni odcinek jest transatlantycki, tzn. wlatuję do USA, robię Imigration i nie muszę łazić po lotnisku z bagażem i robić ponownie kontroli bezpieczeństwa. Lecę do MIA (ew. FLL) i połączenie US AIRWAYS wygląda interesująco.
    pozdrawiam

    jtf2



  3. #3
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Przeleciałem parę mil z nimi, generalnie nic specjalnego i można przeżyć jak cena niska.
    Do MIA masz z DUS bezpośredni lot LH, więc to najprościej wybrać chyba.

  4. #4
    Awatar worn22

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    DGL/BTS/VIE

    Domyślnie

    Ja miałem złe przeżycia z tą linia. Dwa tygodnie temu miałem lecieć Lax-Las właśnie z US. Lot się jednak nie odbył , nikt nie poinformował pasażerów o tym że lot został odwołany i o godzinie odlotu (16.30) na tablicy przy gate dalej pisało że lot jest "ON TIME". Gdyby nie to że mój brat zapytał się o której zaczyna sie boarding pewnie dalej siedzielibyśmy tam i czekali. Pan przy przebookowaniu powiedział nam że mamy szczęście, ponieważ jeszcze dziś lecimy do LAS. Przebookował nas na lot UNITED O 23 z minutami.(Jedną dziewczynę przebookował na lot ,który w tym samym czasie startował.) Mieliśmy siedzieć na lotnisku dodatkowe 6h, nie dostaliśmy żadnych voucherów na jedzenie. Nikt się nami nie interesował. Ogólnie nie polecam tej linii, jeśli za to ktoś ma okazje jechać do Vegas to niech sie nawet nie zastanawia.
    Ostatnio edytowane przez Gabec ; 29-07-2010 o 13:11
    Bartek

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    BWIADCADW

    Domyślnie

    US Airways jest moja linia od 1997 roku. Linia lotnicza jak kazda inna. W PHL nie bedziesz musial "latac z bagazami" po calym lotnisku.
    Wyladujesz, przejdziesz przez kontrole paszportowa, nastepnie odbierzesz swoj bagaz, przejdziesz przez customs i tam jest tasma gdzie kladziesz swoja walizke na transfer. PHL jest o tyle dobra na przesiadke bo nie ma tam duzo lotow zza oceanu w porownaniu z NYC czy DC. Od wyjscia z samolotu (bagaz, customs itd) do wejscia na nastepny lot (do MIA) zajmie to gora 1 godzine.

  6. #6
    Awatar jtf2

    Dołączył
    Apr 2008
    Mieszka w
    DUS

    Domyślnie

    Do MIA masz z DUS bezpośredni lot LH, więc to najprościej wybrać chyba.
    To fakt, ale nie leci on codziennie i różnica w cenie jest spora (150Euro). Zasadniczo to lubię latać, więc nie przeszkadza mi przesiadka, o ile nie jest zbyt mało czasu. Oczywiście kiedy lecę prywatnie. Inaczej jest, kiedy mam mało czasu - wtedy czas nabiera większej wartości niż komfort i priorytety przy zakupie są wtedy inne...

    PHL jest o tyle dobra na przesiadke bo nie ma tam duzo lotow zza oceanu w porownaniu z NYC czy DC. Od wyjscia z samolotu (bagaz, customs itd) do wejscia na nastepny lot (do MIA) zajmie to gora 1 godzine.
    No to rzeczywiście lepiej niż ORD/EWR itp. Trochę się stresowałem stojąc w kolejce do Imigration - do kolejnego lotu było niewiele czasu.
    pozdrawiam

    jtf2



  7. #7
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rafaldca Zobacz posta
    US Airways jest moja linia od 1997 roku. Linia lotnicza jak kazda inna. W PHL nie bedziesz musial "latac z bagazami" po calym lotnisku.
    Wyladujesz, przejdziesz przez kontrole paszportowa, nastepnie odbierzesz swoj bagaz, przejdziesz przez customs i tam jest tasma gdzie kladziesz swoja walizke na transfer. PHL jest o tyle dobra na przesiadke bo nie ma tam duzo lotow zza oceanu w porownaniu z NYC czy DC. Od wyjscia z samolotu (bagaz, customs itd) do wejscia na nastepny lot (do MIA) zajmie to gora 1 godzine.
    Ja raz leciałem z przesiadką w PHL i mi przesiadka z ponowną kontrolą bezpieczeństwa, spacerkami itp zajęła właśnie koło godziny - bez imigracji. Więc to też różnie bywa, choć lotnisko całkiem w porządku (ale wole CLT jednak z ich hubów).

  8. #8

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Mountain View, CA

    Domyślnie US Air, opinia

    Calkiem przecietna linia amerykanska, nie wyrozniajaca sie ani w te, ani w te strone.

    Latam nia ok. 2-3 razy do roku, glownie na krotkich i srednich trasach (1-2 godz lotu). Raz sie wybralem do Meksyku i z powrotem. Byl to jedyny raz, kiedys zostalem przeszukany dokladnie przez celnikow przy powrocie przez CLT, no ale to nie wina linii lotniczych. Bo po co samotny facet leci na 5 dni do Meksyku i to tylko z bagazem podrecznym?

    Na marginesie poprzednich postow: "horrory" w rodzaju odwolywanych lotow, braku informacji, oklamywania pasazerow itd. itp. zdarzaja sie kazdej linii lotniczej, obecnie czesciej niz kiedys. Jesli sie odpowiednio wiele lata to wczesniej czy pozniej cos takiego sie przydarzy niezaleznie ktora linia sie leci. W tym kontekscie zaklinania "juz wiecej linia XX nie polece" sa watpliwego sensu.

    jrk

  9. #9
    Sia380
    Goście

    Domyślnie

    Latam często tą linią z FRA do LGA via CLT. To co przemawia na plus to cena. Z FRA do CLT latają wysłużone A330-300. System rozrywki pokładowej przeciętny. Lepszy jest w A330-200. Serwis pokładowy typowy amerykański. Pierwszy posiłek ciepły i standard chicken or pasta , drugi to kanapka. Alkohole płatne 7usd. Słuchawki płatne 5 usd ( warto mieć swoje ) Jak do tej loty bez opóźnień. Dogodny transfer w CLT ( bardzo fajne lotnisko). Załogi pamiętają zapewne czasy sterowców, takie słodki amerykańskie ciocie. Napoje bezalkoholowe bez limitu. Mają przepyszny sok pomidorowy. Przy śniadaniu do wyboru tylko kawa, herbata, woda lub sok pomarańczowy. Na trasach krajowych leciałem A321 i A319. Punktualnie, miło i wygodnie. Napoje bezalkoholowe bezpłatne. Załogi znacznie młodsze.
    Lecąc z Europy do USA mają fajną opcję upgrade do C za 400 USD.

  10. #10
    lizbona
    Goście

    Domyślnie

    Jak jest teraz w koncu z bagazami? Na skyscanner jest info ze bagaz platny, natomiast na stronie ze do 23 kg chyba... Pomozcie bo cena dobra i trzeba rezerwowac jak cos....

  11. #11
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lizbona Zobacz posta
    Jak jest teraz w koncu z bagazami? Na skyscanner jest info ze bagaz platny, natomiast na stronie ze do 23 kg chyba... Pomozcie bo cena dobra i trzeba rezerwowac jak cos....
    Zależy na jakiej trasie.
    Jak masz status choćby FTL to pewnie też choć jedną torbę darmową puszczą.

  12. #12

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    a jak jest wszystko (+ segmenty lokalne w US) na jednym bilecie razem z dolotem z Europy do US to nadal bagaz bezplatny na trasie lokalnej?

  13. #13
    tmp
    tmp jest nieaktywny

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Moje zeszłoroczne doświadczenie z bagażem w US Airways przy wszystkich segmentach na bilecie LH, brak statusu, klasa Y: jeśli segment krajowy odbywał się tego samego dnia co przylot/wylot TATL, to bagaż był gratis. Przy stopoverze kazali zapłacić 25 USD za nadanie 1 szt. na odcinek krajowy. Opłaty przy stopoverze nie pobranoby w United, niestety lot został odwołany i przebookowano na US.

  14. #14

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Zależy na jakiej trasie.
    Jak masz status choćby FTL to pewnie też choć jedną torbę darmową puszczą.
    Juz nie - obecnie tylko *G, albo silver z US.

  15. #15

    Dołączył
    Mar 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    Juz nie - obecnie tylko *G, albo silver z US.
    US Airways | Baggage policies
    Star Alliance Silver czyli np FTL- jedna sztuka bezpłatnie.

  16. #16

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    wlasnie czytam US Airways ''wychodza'' z Star Alliance z koncem marca
    US Airways | Airlines
    a wlasnie kupilem u nich lot do USA i kilka lokalnych odcinkow w kwietniu
    zoonk
    czy przenosza sie do oneworld?
    warto sie tam pisac?

  17. #17
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Tak, następnego dnia będą już w OneWorld. W jakim sensie się tam pisać? ;-) Mile zawsze warto zebrać, tylko teraz zbierzesz je do innego miejsca ;-) Rozważ programy BA lub AA.
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  18. #18

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Koniec koncow zapisalem sie do one world Qatar

    Krotka fotorelacja z lotu ZRH do EWR via PHL





    Winko nie powiem, z kartonu ale dobre ;-)

    W Filadelfii 2 godz do kontroli paszportowej, myslalem ze nie zdaze, koniec koncow lot do NY byl opozniony

    Dalej lecialem takim


    W NY kazdy byl wiec nic nie pisze ale skoro tu jeszcze zima panuje czas przeniesc w cieplejsze rejony

    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  19. #19

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Za jedyne 2 USD mozna byc online w powietrzu
    Wlasnie znizamy do CLT
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  20. #20
    Awatar travellersmc

    Dołączył
    Apr 2010
    Mieszka w
    Fiddler's Green

    Domyślnie


    Polecamy

    Info prosto z pokładu US677 ;-) Internet śmiga aż miło - tak powinno być w Europie, ale ........

    Dzisiaj lecę A321 'hybrydą', z zewnątrz już American, a wewnątrz jeszcze USAir ;-)
    Obsługa na pokładzie dzisiaj na 200% pozytywna, wszystko z uśmiechem i humorem.
    Jedyną dziwną sprawą to oblozenie lotu - przy Check In zadalem pytanie o możliwość upgrade do First i otrzymalem odpowiedź ze jest overbooked na ponad 20 osób. Taka sama informacja już przy gate tuz przed wejściem na pokład, oraz na samym pokładzie ze bezwzględnie jedna sztuka podręcznego przed sobą. Po czym okazuje się że rzeczywiste oblozenie na poziomie 50% ;-)

    Sorry za brak robaczkow bo słownik w tel coś wariuje

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •