Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
Like Tree1Likes
  • 1 Post By E-Jet KRK

Wątek: LAN AIRLINES - recenzje

  1. #1
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie LAN AIRLINES - recenzje


    Polecamy

    Kody linii:
    IATA: LA
    ICAO: LAN

    Strona linii lotniczej:
    LAN.com

    Informacje nt foteli:
    http://www.seatguru.com/airlines/LAN...nformation.php

    Informacje nt floty:
    LAN Airlines Fleet | Airfleets

    no risk, no fun ;D


  2. #2
    Awatar kaazik

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Jedne z najlepszych linii z jakimi miałem do czynienia. Leciałem na trasie SCL-IPC-SCL ich nowym Boeingiem 767-300, miał wtedy chyba kilka miesięcy, bardzo wygodne fotele, największe ekraniki PTV jakie widziałem w klasie ekonomicznej i bogaty wybór filmów.

    Obsługa też bardzo przyjemna. Nie wiem czy nie za dużo tych zachwytów, ale naprawdę bardzo miło wspominam te linie.

  3. #3
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kaazik Zobacz posta
    Jedne z najlepszych linii z jakimi miałem do czynienia.
    Podpisuję się pod tą opinią. Ja leciałem co prawda A320 na wewnętrznej trasie w Argentynie (Iguasu-Buenos Aires), ale jakość obsługi na najwyższym poziomie
    pasażer


  4. #4
    Awatar alfsky

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Zywiec, Poland

    Domyślnie

    Co do nowych 767 to muszę się zgodzić. Rewelacja. W sumie na tej samej trasie leciałem. Na pozostałych krajówkach w Chile cała flota rodziny A320. Również bardzo pozytywnie, obsługa miła, acz nie zawsze mówiąca po angielsku. Hiszpański się przydaje. Natomiast A340-300 latające do europy ( MAD/FRA) czasy swojej świetności mają już zdecydowanie za sobą. Wnętrza mocno przechodzone, na pewno nie tak nowoczesne jak w 767. Zdecydowanie przyda się im planowana wymiana na 787

    Więcej w mojej relacji tutaj:
    http://lotnictwo.net.pl/3-tematy_ogo...w_fra_scl.html

  5. #5
    Awatar Michalwer

    Dołączył
    Sep 2013
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ostatnio leciałem na trasie FRA-MAD na B787 (lot powrotny w C).
    Siedzenia w ekonomicznej bardzo wygodne, duży wybór rozrywki pokładowej tzn. filmy, gry i muzyka na dotykowym ekranie. Miejsca na nogi jest sporo, choć osoby mające ponad 190 cm mogą mieć problem. Na każdym locie do wyboru napoje oraz kanapka wraz z batonikiem. Nie mam zastrzeżeń. W business bardzo wygodnie, tutaj zamiast dotykowego ekranu jest bardzo łatwy w obsłudze pilot. Siedzenia rozkładane do pozycji leżącej. Dodatkowo jedzenie podawane jest tu na porcelanie, do tego metalowe sztućce. Personel pokładowy bardzo miły i pomocny w każdej kwestii. Gorąco polecam tą linię

  6. #6
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Mój pierwszy lot z LAN Airlines odbył się z pewnymi problemami. Trasa MAD-FRA-MAD. Wybrałem tą linię z trzech powodów - świetna cena, pasujący mi rozkład lotów no i oczywiście 788. Niestety, pierwszy odcinek z pewnymi problemami. Mam w tym roku pecha do odwołań i opóźnień. Tym razem również tak było. Tuż przed planowaną godziną odlotu poinformowano nas, że będzie co najmniej 1-godzinny poślizg. 788 przyleciał z SCL z opóźnieniem i miał jakąś usterkę, która jak się potem okazało wyeliminowała go z dalszego lotu do FRA.
    Terminal 4 w MAD jest baaaardzo obszerny i mieliśmy okazję sprawdzić to przemieszczając się pomiędzy jego bramkami w tę i z powrotem, bo w wyniku jakiegoś błędu naszą bramkę co chwila zmieniano. Kiedy wiadomo już było, że stojącym przy bramce S40 Dreamlinerem do FRA nie polecimy poinformowano nas o zmianie bramki na nr R6. Blisko 200 osób, w tym grupa krewkich niemieckich emerytów ruszyła w kierunku nowej bramki. Na miejscu pozwolono nam odpocząć po dalekiej wycieczce jakieś 15 minut i ogłoszono zmianę bramki na numer... S40. Ponownie ruszyliśmy w kierunku wskazanej bramki i kiedy już tam dotarliśmy ponownie zmieniono bramkę tym razem na M26. Jedna z niemieckich emerytek doznała głębokiego stanu wkurzenia i wyartykułowała je w idealnie do tego pasującym języku swym ojczystym. I pewnie też bym się zirytował, ale jej reakcja wywołała u mnie głupawkę. Po kilku minutach dołączył do nas pracownik lotniska, który poprosił nas o powrót na stanowisko R6. Tym razem już bez zbytniego pośpiechu udaliśmy się we wskazanym kierunku. Po drodze można było podziwiać przygotowującego się do startu SP-LRF i kilku innych jego braci np. 788 AV. Tymczasem do rękawa podciągnięto nasz zastępczy samolot - 752 EC-ISY linii Privilege Style. Zrezygnowano z przydziału miejsc. Samolot zapełniał się powoli między innymi przez wspomnianych już emerytów zza Odry. Rezolutni inaczej starsi ludzie uznali, że jeżeli parami zajmą miejsce przy oknie i przejściu, to już tego środkowego miejsca nikt nie zajmie i będą mieli taką biznes klasę a'la Lufthansa zamiast ekonomicznej. Jednak miejsc było niemal dokładnie tyle ile pasażerów i ten dziwny germański fortel spowodował małe zamieszanie i rozsadzanie pasażerów przez stewardesy.
    Niecałe 3 godziny po planowanej godzinie odlotu wystartowaliśmy do FRA. Privilege Style w zasadzie od każdej innej linii różniła się tylko fikuśnymi czapeczkami stewardess. Serwis był sprawny i składał się z napojów, kanapki i mini kit kata zapakowanych w kartonikowe pudełeczko reklamujące Amerykę Południową i LAN pass.
    W drogę powrotną parę dni później zabrał nas 789 LAN-u, który przybył do FRA z 50 min opóźnieniem i po 1h10 min wystartował do MAD (15 min po czasie rozkładowym). Kabina tego samolotu wygląda świetnie. Fajna kolorystyka wnętrza, wszystko świeże, czuć było że samolot miał dopiero 2 miesiące. Serwis podobny do tego z lotu MAD-FRA. Personel bardzo sympatyczny. IFE rewelacyjne z bogatą bazą filmów i muzyki i ekranem precyzyjnie reagującym na dotyk. Lądowanie jak zwykle w takim samolocie mięciutkie a wrażenia z lotu bardzo przyjemne.
    Podsumowując, pomimo opóźnień linia fajna, bardzo pozytywne wrażenie. W przypadku problemów udowodnili, że jeżeli się tylko chce, to w 3 godziny można wystartować samolotem wynajętym od innej linii. Nie trzeba było o nic prosić, udzielali wyczerpujących informacji i przede wszystkim widać było, że coś robią i to skutecznie. Zupełnie inne doświadczenie niż w przypadku naszego narodowego przewoźnika, który nawet we własnej bazie nie jest w stanie, albo nie chce zrobić czegoś, żeby dowieźć pasażerów w jakimś sensownym czasie do celu.
    Lukasz likes this.

LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •