Strona 10 z 61 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 20 60 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 200 z 1203
Like Tree146Likes

Wątek: LUFTHANSA - recenzje

  1. #181
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie


    Polecamy

    Ja mimo wszystko uważam LH jako bardzo pożądną linię. Moze nie mialem nigdy przykrych spotkań z nimi ponieważ jestem niemcem (a wedlug ciebie nas szanuja) ale trudno mi to określić. Jeżeli flota jest taka okropna i w ogóle to trzeba było lecieć super nowowczesnymi samolotami LO. Co do obsługi to napisz skarge why not!? Kto Cie obslugiwal z LOT-owców w FRA pamietasz może?
    Pzdr z FRA R.J.




    Networking the world.

  2. #182
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    W poniedziałek rzeczywiście była zła pogoda
    To kwestia dyskusyjna. Pogoda był podobno zła w nocy z niedzieli na poniedziałek. Od rana w poniedziałek nie padał śnieg, a pasy były mokre. Dlatego zadziwia mnie powoływnie się na warunki pogodowe przy odwoływaniu rejsów.

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Nawet na Okęciu Lufthansa zwykła niegdyś (nie wiem jak dziś) obsadzać swe biuro okropnymi zołzami, które przypominają tamażniczki z kontroli celnej w Brześciu nad Bugiem...
    Otóż w takim razie zmieniło się wszystko. Ponieważ podróż miłem rozpocząć 10 stycznia (Lufthansa tego dnia też nie latała) udało mi się przebukować bilet do Sao Paulo na KLM! I obsługa w stanowiskach Lufthansy na Okęciu była wzorcowa.

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Mam nadzieję że na Skytraxie napiszesz sążnistą opinię od serca, nie wątpię że reklamację do Lufthansy z imieniem i nazwiskiem tego wrednego babsztyla złożycie ODDZIELNIE ty i każdy ze współpodróżnych. W reklamacji napisz także, że nie wykluczasz poinformowania o zachowaniu personelu także LOTu, oraz wszystkie największe emocjonalne żale tam wylej.
    Wymienienie imienia i nazwiska i szczegółowego opisu zachowania wbrew pozorom dużo może, choć zwykle pasażer nie jest o tym informowany.
    Do LOTu też nie zawadzi napisać, nie jako reklamację, ale jako informację dotyczącą poziomu obsługi. Kto wie, może kilka takich sążnistych emocjonalnych pism i będzie niezła podkładka przy negocjacjach dotyczących wynagrodzeniach za handling?
    Napiszę opinię, skargę do Lufthansy, skargę do Lotu i reklamacje, bo moja podróż zakończyła się prawie 10 godzin później niż miała się zakończyć. Mam pytanie: czy mam w reklamacji koncentrować się na ostatnim odcinku podróży czy na całej trasie (GRU-FRA-WAW)?

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Co ty sam możesz ugrać na reklamacjach: niewiele, bo chyba w końcu poleciałeś najwcześniejszym dostępnym lotem...
    A własnie że nie! O 17.10 był samolot LH na który nie przebukowano mi biletów (kilku osobom się to udało), a ja wyleciałem z FRA dopiero po 21.00
    pasażer


  3. #183
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Bastek Zobacz posta
    Flota LH nie jest az taka zla. Owszem 737 sa wysluzone jak i 747 ale mozna sobie jakos poradzic.....
    Wystarczy wziac przesiadke przez MUC a nie FRA i sie trafi na bardzo ladnego A340-300/600 z niezla iloscia miejsca ,ptv. Co do jedzenia kazdy lubi cos innego i jednemu smakuje to co podali a drugiemu nie
    No jakoś sobie pordziłem, ale to naprawdę żadna przyjemność latać wysłużonym 747, w którym miejsca na nogi jest niewiele więcej niż w FR, w którym niektóre fotele są zdezelowane, rozrywka ograniczona jest do kilku ekranów ; A340 to inna bajka, ale przez FRA nie latają. A jeżeli chodzi o jedzenie, to napisałem wyraźnie: KWAŚNE wino (to nie jest kwestia gustu, to fakt), TWARDA JAK PODESZWA wołowina (to znowu nie kwestia indywidulanego smaku, a podstaw sztuki kulinarnej). Spierać się możemy ewentualnie na temat smaku ziemniaków z cebulą
    pasażer


  4. #184
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    w ogole jestem ciekaw co Lufa chce zrobic z tymi Jumbo ...
    Stare egzemplarze mozna jeszcze przetrzymac bo niedlugo odleca na wieczny spokoj... no ale te nowsze ktore znajac LH posluza jeszcze przez pare/parenascie lat to wstyd ... no chyba ze zamierzaja zrobic metamorfoze jak to kiedys z A340.

  5. #185
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    B744 - 1 cal mniej na nogi (w porównaniu z A343), brak PTV (testowo od marca D-ABVM będzie w nie wyposażony) i ogólnie głośniejsze wnętrze. Wystarczy aby w porównaniu z A340 mieć o Jumbo gorsze mniemanie. Ja mam ten problem że w dniu w którym wracam, LH lata tylko przez FRA, stąd już mnie odrobinę ciarki przechodzą na myśl o locie flagowym samolotem Lufthansy. Jedyny plus to miejsce 55B, które gwarantuje odrobinę miejsca po lewej stronie (po prawej także na chwile obecną nikogo nie ma )
    no risk, no fun ;D


  6. #186

    Dołączył
    Jun 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez first Zobacz posta
    A340 to inna bajka, ale przez FRA nie latają.
    Zależy gdzie: FRA-DEN na 346

  7. #187

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez first Zobacz posta
    A własnie że nie! O 17.10 był samolot LH na który nie przebukowano mi biletów (kilku osobom się to udało), a ja wyleciałem z FRA dopiero po 21.00
    Może nie starczyło miejsc dla Ciebie w samolocie o 17:10?

    Nie skupiaj się na odcinku GRU-FRA. Skupiaj się na ostatnim. To we Frankfurcie potraktowano Cię w sposób żałosny, to naziemnej Heldze należy się lańsko.

    Możesz jeszcze się skupić na tym, że wbrew obowiązkowi, nie zaproponowano Ci (meals and refreshments, prawda? - to się należy przy odwołaniu z dużym opóźnieniem bez względu na pogodę) oraz pierwszego dostępnego połączenia - zaproponowano Ci połączenie NIEISTNIEJĄCE. Służby naziemne musiały oczywiście wiedzieć o odwołaniu lotu LO 378, 50 minut przed odlotem powinien samolot we Frankfurcie stać - i nie wątpię, że w tym wypadku prędzej byś poleciał przez Dusseldorf, Wiedeń, Zurych, Sztokholm, Kopenhagę, whatever, na pewno coś by się znalazło z wcześniejszym dolotem do WAW niż LO 380.

  8. #188
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    Zależy gdzie: FRA-DEN na 346
    BOS (343/346), DFW(343), ATL (343), DEN (346), LAX (346), YYZ (343/346), YVR (346), YYC (343), CCS (346), LAD (343), LOS (343), CAI (343), ACC - LBV (343), JED - ASM (343), ADD (343), IKA (346), GYD - ASB (343), KWI (343/346), TSE - ALA (343), JED - SAH (343), TLV (346), ICN (346), PVG (343), NGO (343), KIX (346), HYD (343), MAA (343), NKG (343), CAN (343)

    dane z dnia 23.01.10
    no risk, no fun ;D


  9. #189
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Pamietasz kto Cie obslugiwal z LO w FRA?




    Networking the world.

  10. #190
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Może nie starczyło miejsc dla Ciebie w samolocie o 17:10?

    Nie skupiaj się na odcinku GRU-FRA. Skupiaj się na ostatnim. To we Frankfurcie potraktowano Cię w sposób żałosny, to naziemnej Heldze należy się lańsko..
    Niby tak, ale bilet był z GRU do WAW, i do WAW doleciałem z wielogodzinnym opóźnieniem. Pytanie czy juz ten fakt nie stanowi podstawy ubiegania się o odszkodowanie (pomijając obsługę naziemną we FRA).

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Możesz jeszcze się skupić na tym, że wbrew obowiązkowi, nie zaproponowano Ci (meals and refreshments, prawda? - to się należy przy odwołaniu z dużym opóźnieniem bez względu na pogodę) oraz pierwszego dostępnego połączenia - zaproponowano Ci połączenie NIEISTNIEJĄCE.
    Widzisz to nie jest takie proste, bo meals zafundował mi LOT (po przebukowaniu przez LH na LO 378 LH nie chciała już z nami rozmawiać). Pytanie czy LO nie powinien też wiedzieć o takiej praktyce przerzucania przez LH kosztów i obowiązków wobec pasażerów. No i w zasadzie zaproponowano mi pierwsze połączenie (LO 378), kolejny lot to LH 3304 i on się odbył, na pokładzie były wolne miejsca, ale LH nie chciała mi przebukować biletu. Odelciałem dopiero po 21.00. Dowiedziałem się, że zastosowano wobec pasażerów specyficzny manewr... o tej godzinie powinien być LO 380, ale tego dnia poleciał z numerem LO 378 (opóźniony o prawie 7 godzin), a LO 380 został formalnie odwołany.

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Służby naziemne musiały oczywiście wiedzieć o odwołaniu lotu LO 378, 50 minut przed odlotem powinien samolot we Frankfurcie stać - i nie wątpię, że w tym wypadku prędzej byś poleciał przez Dusseldorf, Wiedeń, Zurych, Sztokholm, Kopenhagę, whatever, na pewno coś by się znalazło z wcześniejszym dolotem do WAW niż LO 380.
    LH nie chciała dokonac żadnej zmiany (prosiliśmy o lot przez inne lotnisko międzynarodowe lub krajowe), ale powiedzieli, że ponieważ będzie dzisiaj lot bezpośredni to nie ma mozliwości zmiany na lot z przesiadką.
    pasażer


  11. #191
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Mam gdzieś w notatkach naziwisko tej kobiety (odszukam to napiszę). Była miła ale bezradna wobec LH.
    pasażer


  12. #192
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    O koszty ty sie nie martw, oni już swoje rozliczenia mają i nikt sie nie da wyrąbać w tym biznesie. Czekam na nazwisko jak cos to wyslij na priv.




    Networking the world.

  13. #193

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Skoro to LO 378 był opóźniony, to w tym momencie duża rewizja tego co pisałem.

    -Lufthansa przebookowała Cię na pierwszy dostępny lot. Nie był odwołany, tylko spóźniony. Liczy się numer lotu. W systemie widniała taka godzina odlotu, jaka planowana i nie mógł facet wiedzieć konkretnych godzin operacji. Odwołany był lot wieczorny 380, a nie 378.

    -To LOT opóźnił start lotu 378 i to LOT powinien dać jedzenie. Piszesz że dał. Dobre to.

    Odszkodowanie się niestety nie należy, bo przyczyny atmosferyczne i decyzja kontroli lotów. LO 378 powinien odlecieć przed LH 3304 i dlatego nie mogli zaoferować Ci późniejszego formalnie lotu. Agenci działają na godzinach rozkładowych w zasadzie.

    Ale z chamstwem należy walczyć, więc reklamuj i się skarż na grubiańskość tej baby którą opisywałeś. LOTowi także, z przyczyn opisanych wyżej.

  14. #194
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    . Odwołany był lot wieczorny 380, a nie 378.
    Warunki pogodowe naprawdę były przez cały poniedziałek DOBRE (mały opad sniegu był w nocy z niedzieli na poniedziałek), ale od godziny 6 samoloty lądowały i startowały normalnie (o poranku było potrzebne odladzanie). Do wieczora nie spadł nawet jeden płatek sniegu, nie wiał silny wiatr, nie było mgły. Więc naprawde powoływanie się na warunki pogodowe przez LH jest mocno naciagane.
    Wiadomość z LO była taka, że Frankfurt anulował slot LO 378 i dlatego nie przyleciał.
    A potem okazało się, że odwołano LO 380 i dokładnie w godzinach rejsu LO 380 odbył się LO 378.
    Rozumiem, że tylko po to by utrudnić dochodzenie swoich praw przez pasażerów?
    pasażer


  15. #195

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Z poniedziałku pamiętam tylko tablicę odlotów w Zurychu: pierwszy samolot do Frankfurtu przyleciał koło 14...

  16. #196
    Awatar first

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Z poniedziałku pamiętam tylko tablicę odlotów w Zurychu: pierwszy samolot do Frankfurtu przyleciał koło 14...
    Do Frankfurtu? Czy z Frankfurtu?
    Ja lądowałem we Frankfurcie ok.10 rano i zapewniam Cię, że lotnisko wyglądało normalnie. Odbywało się około 90-95% rejsów.
    pasażer


  17. #197
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Jeżeli chodzi o czas oczekiwania - trudno poradzić, jeśli jest szereg anulowanych lotów czy opóźnień, to każdego trzeba obsłużyć - co niestety trwa. Niedopuszczalny jest jednak standard takiej obsługi.
    Przebookowanie - jeśli miałeś bilet LH (a pewnie tak było jeśli w ogóle Cię po raz pierwszy przebookowali) to do nich należy obsługa przez cały czas i tyle.
    Kompensacje między liniami - jaką klasę miałeś na karcie LO? Pewnie na tyle wysoką (bo bilet OW przed wylotem), że LH i tak będzie musiała zdrowo zapłacić LO za "przysługę".

    Cytat Zamieszczone przez Gabec Zobacz posta
    BOS (343/346), DFW(343), ATL (343), DEN (346), LAX (346), YYZ (343/346), YVR (346), YYC (343), CCS (346), LAD (343), LOS (343), CAI (343), ACC - LBV (343), JED - ASM (343), ADD (343), IKA (346), GYD - ASB (343), KWI (343/346), TSE - ALA (343), JED - SAH (343), TLV (346), ICN (346), PVG (343), NGO (343), KIX (346), HYD (343), [FONT=Arial]MAA (343), NKG (343), CAN (343)
    Nie ma się co do tego za bardzo przywiązywać. Jak jest uzasadniona potrzeba (popyt na przykład) to i tak można w jumbo skończyć.

  18. #198

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez first Zobacz posta
    Do Frankfurtu? Czy z Frankfurtu?
    Ja lądowałem we Frankfurcie ok.10 rano i zapewniam Cię, że lotnisko wyglądało normalnie. Odbywało się około 90-95% rejsów.
    Do Frankfurtu. Pierwsze rejsy były odwołane, a reszta mocno pospóźniane... Tak samo było z Berlinem i Duesseldorfem.

  19. #199
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Panowie czy taryfie "Economy Basic Light" takze w cenie jest bagaz podreczny oraz rejestrowany do 18kg?
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  20. #200
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez pawi81 Zobacz posta
    Panowie czy taryfie "Economy Basic Light" takze w cenie jest bagaz podreczny oraz rejestrowany do 18kg?
    A widziałeś kiedyś przewoźnika, który zmienia zasady bagażowe ze względu na taryfę wykupionego biletu?

    W Ryanair zawsze płacisz za bagaż nadawany, niezależnie od tego, czy zapłaciłeś za bilet 0,01 pln, czy 600 pln. Tak samo w Lufthansie masz w cenie bagaż nadawany niezależnie od taryfy biletu. I jest 20 kg, a nie 18 kg, chyba, że coś się zmieniło ostatnio?

Strona 10 z 61 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 20 60 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 30-05-2015, 20:35
  2. 24-04-2015, 09:49
  3. 24-11-2014, 17:43
  4. 02-10-2014, 14:50
  5. 10-06-2014, 19:55
  6. 15-02-2014, 14:00
  7. 24-01-2014, 23:12
  8. 02-01-2014, 15:02
  9. 11-08-2013, 21:14
  10. 12-04-2013, 16:37
  11. 11-04-2013, 11:30
  12. 09-02-2013, 18:21
  13. 08-02-2013, 20:18
  14. 31-01-2013, 15:10
  15. 30-01-2013, 14:33
  16. 26-01-2013, 13:40
  17. 26-01-2013, 09:10
  18. 02-01-2013, 20:29
  19. 26-12-2012, 13:19
  20. 17-12-2012, 20:58
  21. 23-11-2012, 19:24
  22. 23-11-2012, 07:36
  23. 15-11-2012, 04:44
  24. 25-10-2012, 10:03
  25. 21-10-2012, 21:43
  26. 01-10-2012, 18:12
  27. 26-09-2012, 08:54
  28. 02-09-2012, 13:28
  29. 26-08-2012, 21:26
  30. 22-08-2012, 11:04
  31. 28-07-2012, 19:04
  32. 29-06-2012, 15:20
  33. 25-06-2012, 18:41
  34. 20-06-2012, 22:24
  35. 20-06-2012, 22:12
  36. 02-06-2012, 20:11
  37. 28-05-2012, 17:26
  38. 26-05-2012, 22:12
  39. 23-05-2012, 15:45
  40. 03-05-2012, 21:21
  41. 24-03-2012, 13:03
  42. 03-03-2012, 21:06
  43. 08-02-2012, 10:20
  44. 01-02-2012, 15:14
  45. 01-02-2012, 12:17
  46. 26-01-2012, 20:13
  47. 11-01-2012, 01:55
  48. 07-01-2012, 22:53
  49. 03-01-2012, 17:58
  50. 20-12-2011, 14:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •