Strona 41 z 63 PierwszyPierwszy ... 31 39 40 41 42 43 51 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 801 do 820 z 1249
Like Tree226Likes

Wątek: LUFTHANSA - recenzje

  1. #801
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez VeniVidiVici Zobacz posta
    @marcoos dzięki za odpowiedź.

    A czy ktoś się odprawiał w check-in machine i wie ile godzin przed lotem można się w takiej maszynie odprawić?
    Od 23 godzin do 40 minut przed wylotem (30 minut dla C). Dla lotów do TLV najpóźniej 60 minut przed wylotem.

  2. #802

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez marcin. Zobacz posta
    Ja mam pytanie w związku z lotem na trasie WAW-DUS-YYZ. Na stronie Miles and More mogę wybrać miejsca na odcinki atlantyckie, natomiast na WAW-DUS oraz FRA-WAW już nie bardzo. Czy to normalne? Nie jest to dla mnie jakoś super istotne, ale tak z ciekawości...
    Normalne. Na loty europejskie miejsca mozna wybierac najwczesniej 24h przed odlotem chyba


  3. #803
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    W LH po Europie możesz wybierać miejsce zazwyczaj tylko w biznesie i w przypadku posiadania statusu SEN/HON.

  4. #804

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta
    W LH po Europie możesz wybierać miejsce zazwyczaj tylko w biznesie i w przypadku posiadania statusu SEN/HON.
    A pogardzany LOT pozwala wybrac numer miejsca w klasie Y od razu na etapie zakupu biletu (wielki plus za to!). Dobrze ze nie wzoruje sie w tym na swoim mentorze ze Stara.

  5. #805
    Awatar aisle seat

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    EPGD

    Domyślnie

    Dla jednego dobrze, dla innego źle Linia powinna policzyć, co jej się bardziej opłaca.

    Ograniczając (mniej lub bardziej oficjalnie) wybór siedzeń linia zyskuje, np.:

    • możliwość blokowania miejsc z większą przestrzenią na nogi i przydzielania jej pasażerom, który kupili bilety w najwyższych taryfach lub tym z wyższym statusem (nawet z FTL jeżeli nie ma "wyżej");
    • możliwość blokowania pierwszych rzędów i przesadzania tam w/w pasazerów wraz z blokadą siedzenia obok - darmowa reklama C;
    • możliwość przenoszenia pasażerów (np. z powodów operacyjnych) do pierwszych rzędów podczas wejścia na pokład; pozwala to np. na bardzo szybki transfer przy którkim połączeniu; zamiast przeciskać się przez pół EMB, wypuszczasz pasażera z 1A prosto do vana i w takim np. zatłoczonym, grudniowym ZRH po 6 minutach jest w A346 do HKG, czekającym tylko na niego - alternatywa - oczekiwanie tego A346 aż jegomość przeciśnie się przez 3/4 samolotu i kolejkę 50 osób do wyjścia;


    Pozwalając na mniejszą lub większą samowolkę linia traci jedno z narzędzi, które ma wpływ na odbiór jej produktu/usługi.

    Wszystkim po równo - to już było. Świat nie powinien byc równy, tylko sprawiedliwy...ergo płacisz więcej (dziś lub rocznie), więcej dostajesz.
    puerto.lumbreras likes this.

  6. #806
    Awatar dromack

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    IE/PL

    Domyślnie

    Na odcinkach europejskich wyboru miejsca mozesz dokonac tylko w klasie biznes lub economy (Y,B,M) lub tez, niezaleznie od klasy rezerwacji, majac status SEN lub HON (*Gold chyba tez)
    W innym przypadku tylko podczas check-in online 23h przed odlotem (czesto bywa, ze kilka godzin wczesniej).

  7. #807

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez dromack Zobacz posta
    Na odcinkach europejskich wyboru miejsca mozesz dokonac tylko w klasie biznes lub economy (Y,B,M) lub tez, niezaleznie od klasy rezerwacji, majac status SEN lub HON (*Gold chyba tez)
    W innym przypadku tylko podczas check-in online 23h przed odlotem (czesto bywa, ze kilka godzin wczesniej).
    *G niestety nie ;-)

  8. #808

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    @Aisle Seat: Te kategorie miejsc mozna zablokowac na etapie sprzedazy biletow, a pozostale wlasnie wtedy juz udostepnic. LOT ma tu racje!

    W dodatku nigdy nie rozumialem, dlaczego wyboru numerow miejsc nie udostepniano (w wielu liniach) na rejsach europejskich, skoro jak najbardziej (i to od wielu lat) udostepniano je przy rezerwacji na long-haulach (i na rejsach wewnetrznych w Stanach).
    Ostatnio edytowane przez Czterosilnik ; 17-08-2012 o 03:08

  9. #809
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    @Aisle Seat: Te kategorie miejsc mozna zablokowac na etapie sprzedazy biletow, a pozostale wlasnie wtedy juz udostepnic. LOT ma tu racje!
    I blokuje te miejsca, w tym dla tych, którzy w LH problemu z wyborem nie mają.

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    W dodatku nigdy nie rozumialem, dlaczego wyboru numerow miejsc nie udostepniano (w wielu liniach) na rejsach europejskich, skoro jak najbardziej (i to od wielu lat) udostepniano je przy rezerwacji na long-haulach (i na rejsach wewnetrznych w Stanach).
    Z przyczyn operacyjnych być może? Podmianki na krótkim dystansie są częstsze chyba niż na dalekich lotach. A zabawa w muzyczne krzesła później za fajna nie jest, w LH czy LO.

  10. #810

    Dołączył
    Oct 2011
    Mieszka w
    Ślunsk

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez aisle seat Zobacz posta
    W LH po Europie możesz wybierać miejsce zazwyczaj tylko w biznesie i w przypadku posiadania statusu SEN/HON.
    Are you sure?

    Leciałem LH kilka dni temu KTW-FRA-NCE (i z powrotem) - w obu przypadkach (poza jednym errorem przy wybieraniu miejsca na część FRA-KTW) wybierałem miejsca sobie gdzie chciałem. Jedynymi ograniczeniami był niestety block miejsc przy awaryjnym i chyba dwóch pierwszych za C. Leciałem w Economy.
    Miejsca wybierałem w online check-in 23h przed odlotem. Są jakieś ustawienia auto-check-in ale niespecjalnie testowałem to.

  11. #811
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez noofaq Zobacz posta
    Miejsca wybierałem w online check-in 23h przed odlotem. Są jakieś ustawienia auto-check-in ale niespecjalnie testowałem to.
    Mowa jest o wybieraniu miejsc przed odprawą.

  12. #812

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    KEWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tinek6 Zobacz posta
    A340 mają 2-4-2, 3-4-3 mają w 747 i A380.
    Oczywiście. Niewiedza wychodzi.

    Teraz leciałem A340-300 na 45H - było w porządku.
    Jutro lecę z Frankfurtu do Newarku B747-400 i dzisiaj rano było odblokowane 32H. Wziąłem. "Przesiadka" z 54H.

    Jakie warunki są na tym siedzeniu 32H? Z resztą - jutro rano zobaczę. Tymczasem za oknem EPWA. Courtyard by Marriott to fajna opcja, jak masz rano wstać i nie chcesz przepłacać bez sensu za hotel.

    Jedno pytanko jeszcze mam: może ktoś mnie oświeci - mam bagaż rejestrowany 23.8 kg wg wagi bagażowej. Do tego walizka podręczna ponad 8 kg (prawie 9 kg) i do tego torba z laptopem i dość ciężką książką w środku. Lecę w Y. Jest szansa, że będzie bez problemów z bagażem?

  13. #813

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tidji Zobacz posta
    Oczywiście. Niewiedza wychodzi.

    Jedno pytanko jeszcze mam: może ktoś mnie oświeci - mam bagaż rejestrowany 23.8 kg wg wagi bagażowej. Do tego walizka podręczna ponad 8 kg (prawie 9 kg) i do tego torba z laptopem i dość ciężką książką w środku. Lecę w Y. Jest szansa, że będzie bez problemów z bagażem?
    Nie wiem jak jest w Warszawie, ale musiałbyś mieć wyjątkowego pecha aby ktoś na to zwrócił uwagę ;-)

  14. #814

    Dołączył
    May 2010
    Mieszka w
    KEWR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SPlDER Zobacz posta
    Nie wiem jak jest w Warszawie, ale musiałbyś mieć wyjątkowego pecha aby ktoś na to zwrócił uwagę ;-)
    Waga pokazała 24.1 kg. Walizka poszła.
    O kabinowy pani zapytała, pokazałem i dała do zrozumienia, że jest co najmniej OK.

    Siedzę pod gate'm, maszyna już stoi. Wkoło pełno jakichś Mennonitów/Amiszów. Gadają po hamerykańsku. Może zagaję do jakiejś blondynki w białej chusteczce na głowie

    Pozdrawiam!

  15. #815

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Do schowka schowałem koc, bo zawsze mi za gorąco w samolotach. Po wydłużeniu oparcia pod głowę leżało się całkiem fajnie, tyle że ja nie potrafię spać w samolocie

  16. #816
    wrc
    wrc jest nieaktywny
    Awatar wrc

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    EPZG & EDDS

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Szabla Zobacz posta
    Zamieszczone przez kris200


    ekonomiczna w lufie jest makabrycznie ciasna w a380 wiec lepiej sie nie nastawiac na wyjatkowe przezycie
    Stąd planowane sa pewne zmiany, ale wiadomo to zajmie jeszcze trochę czasu zanim/o ile one nastąpią.

  17. #817

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Luksusu nie ma, ale i tak jest znacznie wygodniej niż w 747-400.

  18. #818
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Szabla Zobacz posta
    Za to w klasie biznes miejsca jest aż za dużo.
    Ogólem owszem, w końcu sto foteli to spora kabina. Szczegółem - nie bardzo.

    Cytat Zamieszczone przez Szabla Zobacz posta
    Luksusu nie ma, ale i tak jest znacznie wygodniej niż w 747-400.
    Dlaczego?

  19. #819

    Dołączył
    Aug 2012

    Domyślnie

    Fotel w klasie biznes w porównaniu do ekonomicznej to jak fotel np. w Audi w porównaniu z autobusem podmiejskim.
    Zagłówki w klasie ekonomicznej A380 można sobie tak uformować, żeby głowa miała oparcie. Nie da się tak zrobić w 747-400. Siedzenie pomiędzy dwoma dużymi facetami w 747-400 to był koszmar. Szczególnie, że jednemu głowa opadła w lewo, a drugiemu w prawo.

  20. #820
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Szabla Zobacz posta
    Fotel w klasie biznes w porównaniu do ekonomicznej to jak fotel np. w Audi w porównaniu z autobusem podmiejskim.
    A czemu by nie porównać z konkurencją? Tutaj już LH C w A380 nie wypada za różowo.

    Cytat Zamieszczone przez Szabla Zobacz posta
    Zagłówki w klasie ekonomicznej A380 można sobie tak uformować, żeby głowa miała oparcie. Nie da się tak zrobić w 747-400. Siedzenie pomiędzy dwoma dużymi facetami w 747-400 to był koszmar. Szczególnie, że jednemu głowa opadła w lewo, a drugiemu w prawo.
    Zagłówki w 747 też są regulowane przecież, nawet w tych nieodświeżonych jeszcze.

Strona 41 z 63 PierwszyPierwszy ... 31 39 40 41 42 43 51 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 30-05-2015, 19:35
  2. 24-04-2015, 08:49
  3. 24-11-2014, 16:43
  4. 02-10-2014, 13:50
  5. 10-06-2014, 18:55
  6. 15-02-2014, 13:00
  7. 24-01-2014, 22:12
  8. 02-01-2014, 14:02
  9. 11-08-2013, 20:14
  10. 12-04-2013, 15:37
  11. 11-04-2013, 10:30
  12. 09-02-2013, 17:21
  13. 08-02-2013, 19:18
  14. 31-01-2013, 14:10
  15. 30-01-2013, 13:33
  16. 26-01-2013, 12:40
  17. 26-01-2013, 08:10
  18. 02-01-2013, 19:29
  19. 26-12-2012, 12:19
  20. 17-12-2012, 19:58
  21. 23-11-2012, 18:24
  22. 23-11-2012, 06:36
  23. 15-11-2012, 03:44
  24. 25-10-2012, 09:03
  25. 21-10-2012, 20:43
  26. 01-10-2012, 17:12
  27. 26-09-2012, 07:54
  28. 02-09-2012, 12:28
  29. 26-08-2012, 20:26
  30. 22-08-2012, 10:04
  31. 28-07-2012, 18:04
  32. 29-06-2012, 14:20
  33. 25-06-2012, 17:41
  34. 20-06-2012, 21:24
  35. 20-06-2012, 21:12
  36. 02-06-2012, 19:11
  37. 28-05-2012, 16:26
  38. 26-05-2012, 21:12
  39. 23-05-2012, 14:45
  40. 03-05-2012, 20:21
  41. 24-03-2012, 12:03
  42. 03-03-2012, 20:06
  43. 08-02-2012, 09:20
  44. 01-02-2012, 14:14
  45. 01-02-2012, 11:17
  46. 26-01-2012, 19:13
  47. 11-01-2012, 00:55
  48. 07-01-2012, 21:53
  49. 03-01-2012, 16:58
  50. 20-12-2011, 13:46

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •