Strona 46 z 61 PierwszyPierwszy ... 36 44 45 46 47 48 56 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 901 do 920 z 1203
Like Tree146Likes

Wątek: LUFTHANSA - recenzje

  1. #901
    Awatar XboeingX

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    Sokolnki Las (koło łodzi)

    Domyślnie


    Polecamy

    Mam pytanie lepiej w ekonomiku wybrac lot A380 czy 747-8I ?

  2. #902

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    jesli eco w LH obejmuje tylko dolny pokład to nie polecam - uczucie jak w wielkim PKS. 748 nie leciałem

  3. #903
    Awatar XboeingX

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    Sokolnki Las (koło łodzi)

    Domyślnie

    W każdym szerokim jest takie odczucie tylko pytanie jak z fotelami

  4. #904
    Awatar piciuuu

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    747-8i dostał nowszą wersję Recaro stosowanych w A380. Może być trochę więcej miejsca na nogi, ponieważ poprawili wyprofilowanie a kieszeń na gazety została przesunięta wyżej.



  5. #905
    Awatar XboeingX

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    Sokolnki Las (koło łodzi)

    Domyślnie

    Ok czyli Jumbo

  6. #906
    Awatar charli91

    Dołączył
    Nov 2010
    Mieszka w
    Gdańsk

    Domyślnie

    06.02 miałem przyjemność pierwszy raz podróżować na pokładzie lufy. Mój pierwszy lot GDN-FRA opóźniony o 1,5h gdzie we Frankfurcie miałem tylko 2h na przesiadkę na lot do Buenos Aires. Wszyscy pasażerowie na pokładzie męczyli stewardesy z pytaniami o swoje połączenia, te obiecując 10 minut przed lądowaniem informacje odnośnie tranzytów dla pasażerów. Przed lądowaniem żadna ze stewardes nie pofatygowała się z udzieleniem informacji komukolwiek.
    Wychodząc z samolotu z lekkim przerażeniem, że będą nikłe szanse, zobaczyłem dziewczynę z tabliczką "Buenos Aires" LH510 zaraz mi ulżyło.
    Tak więc najpierw pojechałem sam z nimi na kontrolę paszportową, potem zaraz prosto do samolotu.
    LUFA NUMER JEDEN!

  7. #907
    Awatar Pawel_T

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    jesli eco w LH obejmuje tylko dolny pokład to nie polecam - uczucie jak w wielkim PKS. 748 nie leciałem
    Przeciez to nie jest jeden wielki poklad, ale podzielony na kilka mniejszych. Nawet przez chwile nie dalo sie odczuc, ze na dolnym jest ponad 400 ludzi.

  8. #908

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pawel_T Zobacz posta
    Przeciez to nie jest jeden wielki poklad, ale podzielony na kilka mniejszych. Nawet przez chwile nie dalo sie odczuc, ze na dolnym jest ponad 400 ludzi.
    Ja raz leciałem na dole A380 i...nigdy więcej. Jasne ze jest podzielony, ale masz 10 foteli w rzędzie i kazda sekcja ma x rzędów co powodje np nieustanne kolejki do toalety i przemieszczanie sie ludzi.

  9. #909
    Awatar Pawel_T

    Dołączył
    Sep 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Ja raz leciałem na dole A380 i...nigdy więcej. Jasne ze jest podzielony, ale masz 10 foteli w rzędzie i kazda sekcja ma x rzędów co powodje np nieustanne kolejki do toalety i przemieszczanie sie ludzi.
    Hmmmm lecialem 2x FRA-SIN i z powrotem i nie potwierdzam Twojej opinii a trzykrotnie siedzialem akurat 3 rzedy od WC Moze to kwestia nocnych lotow ?

  10. #910

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Pawel_T Zobacz posta
    Hmmmm lecialem 2x FRA-SIN i z powrotem i nie potwierdzam Twojej opinii a trzykrotnie siedzialem akurat 3 rzedy od WC Moze to kwestia nocnych lotow ?
    Przerabialismy tę samą trasę nocą jest lepiej jesli nie siedzisz w srodkowej sekcji, ale mając lot "dzienny" jest gorzej, duzo gorzej. Tu rewelacyjna jest mala sekcja eco na gorze w A380 Singapore.

  11. #911
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    748 masz pół cala więcej na nogi i 1,5 cala szerszy fotel, więc w teorii B powienien być troszkę wygodniejszy..



  12. #912
    Awatar XboeingX

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    Sokolnki Las (koło łodzi)

    Domyślnie

    No w teorii niby tak ale czytałem ze te nowe fotele recaro są dość twarde tu prawa ?

  13. #913
    Awatar piciuuu

    Dołączył
    Jul 2010
    Mieszka w
    POZ

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Quantas Zobacz posta
    748 masz pół cala więcej na nogi i 1,5 cala szerszy fotel, więc w teorii B powienien być troszkę wygodniejszy.
    Seatguru akurat w takich sprawach nie jest zbyt wiarygodnym źródłem, bo do 747-8 w konfiguracji 3*4*3 nie wejdzie nic więcej, niż 17,2".



  14. #914
    Awatar XboeingX

    Dołączył
    Jul 2012
    Mieszka w
    Sokolnki Las (koło łodzi)

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez piciuuu Zobacz posta
    Seatguru akurat w takich sprawach nie jest zbyt wiarygodnym źródłem, bo do 747-8 w konfiguracji 3*4*3 nie wejdzie nic więcej, niż 17,2".
    A gdzie można znaleźć wiarygodne dane tego typu ?

  15. #915

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    EPST

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez XboeingX Zobacz posta
    No w teorii niby tak ale czytałem ze te nowe fotele recaro są dość twarde tu prawa ?
    Prawda ale w odczuciu własnym. Jak dla mnie za twarde i źle wyprofilowane.

  16. #916

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez XboeingX Zobacz posta
    No w teorii niby tak ale czytałem ze te nowe fotele recaro są dość twarde tu prawa ?
    ja miałem dosc po locie 2h, przerwa i kolejnych dwóch godzin w locie do GDN juz nie chciałem siedziec. Słabo

  17. #917

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    Nie wiem, czy to wrzucić tu, czy do wątku o SWR. :-)
    We wtorek poleciałem na trasie WRO-WAW-ZRH, drugi segment LX1353, wykonywany - dzięki upadkowi OLT - przez Lufthansę.

    D-ABIX to dwudziestoletni 737, ale w środku wygląda jak nówka, zupełnie nieporównywalnie do lotowskich pocharterowych 737. Miejsca na nogi odpowiednia ilość. Serwis super, zamiast gumowej buły bez niczego, jaką z reguły dostawałem na lotach KRK-MUC/FRA, tym razem były kanapki z szynką i serem, zaserwowane dwukrotnie, do tego wino, piwo. Szwajcarski akcent to batonik kokosowy.

    Obsługa wita po niemiecku i angielsku w imieniu Swissa, z taśmy po polsku w imieniu LH. :-)

    Przylot przed czasem.

    Pytanie brzmi, czy lepszy serwis to wynik umowy z SWR, czy może duża LH ma po prostu lepsze podejście niż przewoźnicy z LH Regional? :-)
    sven likes this.

  18. #918
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Ma takie samo podejście, serwis jest określony przez ramy korporacyjne. Wariantów jest sporo, mi się zdażały na porównywalnych odległościowo trasach ciastka, mafiny, kanapki, bajgle i sałatki.

  19. #919
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Jestem po wypadzie z LH (miał być przewoźnik z bliskiego wschodu, ale nie wyszło):
    POZ-DUS-FRA-SIN-FRA-POZ
    Poznań ma już tak szczątkowe połączenie z FRA (1xdzień), że by w ogóle nie kiblować w FRA całego dnia trzeba lecieć z dodatkową przesiadką.
    Serwis na krótkich lotach typowy i nie ma co się rozpisywać.
    Odcinki FRA-SIN-FRA na 380 co już oczywiście nikogo nie rusza. Ciekaw byłem obsługi w porównaniu z SQ w zeszłym roku.
    Nie leciałem wcześniej w A380 i nie leciałem wcześniej na dolnym pokładzie.
    Wrażenia nie takie złe:
    - fotele w LH w 380 są całkiem wygodne, o niebo wygodniejsze niż w SQ i lepsze niż w 330/340 LH. Generalnie bardzo na plus na tle innyh
    - da się wytrzymać w tych tłumach, w zasadzie bez różnicy czy to 380, 747, czy nawet 777, oczywiście na górnym pokładzie w SQ było luźniej
    - serwis, ilość posiłków, ich smak, wygląd itp - bez większej różnicy z SQ, choć wydaje mi się, że LH ma bardziej kaloryczne i większe śniadania, ale ten ich omlecik z parówką nie wygląda zbyt apetycznie
    - system rozrywki: tutaj LH mnie zawiodła, o ile wiedziałem, że będzie ubogo (w stosunku do SQ nawet bardzo ubogo), to nowe ekrany dotykowe w praktyce nie działają - wymagają świętej cierpliwości (nie wiem dlaczego w starych 747 BA ekrany dotykowe potrafią działać sprawnie). System działa jednak zdecydowanie szybciej niż w SQ, gdzie opóźnienie po naciśnięciu czegokolwiek zniechęca do korzystania z rozrywki w ogóle.

    Podczas lotu FRA-SIN piloci tak sie pogubili w omijaniu burz, że wyprzedził nas i to sporo startujący później i lecący tę samą trasą A380 SQ.
    Boarding w SIN tak samo upierdliwy jak w każdym innym przypadku w SIN, czyli najpierw stłoczenie wszystkich setek osób w zamkniętym gejcie (tym razem nie znalazłem toalety), a potem dopiero właściwy boarding.

    Na razie mam dosyć latania do/z SIN bo mi tam za zimno (nie da się uniknąć klimatyzacji, a chłodzą coraz bardziej). Jednak na kolejny longhaul nie będę się specjalnie bał A380 (nawet dolny pokład oceniam wyżej niż 777 i 744, nie leciałem jeszcze 748). Lufthansa jest jaka jest, personel nie ma specjalnej urody, ale serwis w powietrzu zapewniają solidny i do znudzenia przewidywalny przez co może tracą punkty w stosunku do linii egzotycznych, ale w rzeczywistości poziom trzymają dokładnie ten sam.
    Prawdziwa klasa to airNZ

  20. #920

    Dołączył
    Nov 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Lufa spuszcza pasażerów na drzewo przy okazji strajku. Dwie znajome dziewczyny miały wracać 22.04 z Pekinu do PL, Lufa przysłała maila, że rejsy odwołane, żeby kontaktować się z polską infolinią, która oczywiście w niedziele nie działa (próbowaliśmy się dodzwonić z PL, bo im się wyczerpaly stany konta w telefonach). Nikt z Lufy na check-in w Pekinie się nimi nie zainteresował. Gdyby nie osobiste zaangażowanie rezydenta LOTu w Pekinie, to by tam pewnie następne 3 dni siedziały (na swój koszt, bo Lufa hotelu nie dała). Lufa nie chciała ich przebookować na LOT. Jak już doleciały do WAW (dzięki pomocy ze strony wspomnianego rezydenta LOTu) to Lufa robiła wstręty aby z Warszawy do Katowic mogły dolecieć (bilety Lufy były wystawione do KTW). Tutaj znów pracownik LOTu (koordynator) w WAW przyszedł z pomocą, choć na początku nie było łatwo, bo panie w transfer center były bezradne. Ale do celu udało się dotrzeć tylko dzięki LOTowi.

    Kolega leciał 22.04 Cathay-iem HKG-FRA a odcinek FRA-KTW miał być Lufą. Oczywiście z uwagi na strajk całkowicie go olali, żadnego hotelu ani nic. Teraz kibluje we Frankfurcie, po czym wraca do PL busem na swój koszt.

    Lufa dała ciała tym olewaniem pasażerów. Jeśli latają to jest w miarę OK, choć jedzenie raczej ostatnio słabowate, jak maja strajk, to wcale się pasażerami nie przejmują. Trzeba będzie ich omijać

Strona 46 z 61 PierwszyPierwszy ... 36 44 45 46 47 48 56 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 30-05-2015, 20:35
  2. 24-04-2015, 09:49
  3. 24-11-2014, 17:43
  4. 02-10-2014, 14:50
  5. 10-06-2014, 19:55
  6. 15-02-2014, 14:00
  7. 24-01-2014, 23:12
  8. 02-01-2014, 15:02
  9. 11-08-2013, 21:14
  10. 12-04-2013, 16:37
  11. 11-04-2013, 11:30
  12. 09-02-2013, 18:21
  13. 08-02-2013, 20:18
  14. 31-01-2013, 15:10
  15. 30-01-2013, 14:33
  16. 26-01-2013, 13:40
  17. 26-01-2013, 09:10
  18. 02-01-2013, 20:29
  19. 26-12-2012, 13:19
  20. 17-12-2012, 20:58
  21. 23-11-2012, 19:24
  22. 23-11-2012, 07:36
  23. 15-11-2012, 04:44
  24. 25-10-2012, 10:03
  25. 21-10-2012, 21:43
  26. 01-10-2012, 18:12
  27. 26-09-2012, 08:54
  28. 02-09-2012, 13:28
  29. 26-08-2012, 21:26
  30. 22-08-2012, 11:04
  31. 28-07-2012, 19:04
  32. 29-06-2012, 15:20
  33. 25-06-2012, 18:41
  34. 20-06-2012, 22:24
  35. 20-06-2012, 22:12
  36. 02-06-2012, 20:11
  37. 28-05-2012, 17:26
  38. 26-05-2012, 22:12
  39. 23-05-2012, 15:45
  40. 03-05-2012, 21:21
  41. 24-03-2012, 13:03
  42. 03-03-2012, 21:06
  43. 08-02-2012, 10:20
  44. 01-02-2012, 15:14
  45. 01-02-2012, 12:17
  46. 26-01-2012, 20:13
  47. 11-01-2012, 01:55
  48. 07-01-2012, 22:53
  49. 03-01-2012, 17:58
  50. 20-12-2011, 14:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •