Strona 56 z 57 PierwszyPierwszy ... 6 46 54 55 56 57 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,101 do 1,120 z 1121
Like Tree98Likes

Wątek: LUFTHANSA - recenzje

  1. #1101
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    raju podatkowym

    Domyślnie


    Polecamy

    W Lufthansie mój dzieciak dostawął od zestawu naklejek/kredek do zabakowej teczki pilota o zawartości dużo lepszej niż kosmetyczk w pierwszej klasie.
    Po locie AC dostął całą mapę trasy przez Pacyfik.

  2. #1102

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Parę miesięcy bez latania Luftwaffe i człowiek już zapomniał, jak może d..a boleć po NEK-u. Po przesiadce do lotowskiego E175 wyraźna ulga.

  3. #1103

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    NEK powyzej 1,5h to jest prawdziwy dramat zwłaszcza jak ktos ma problem z kregosłupem
    Lukasz likes this.

  4. #1104

    Dołączył
    Feb 2011
    Mieszka w
    EPPO/EPPI

    Domyślnie

    Nieczęsto chyba zdarzają się pozytywne opinie na temat kontaktu z infolinią, szczególnie jeżeli chodzi o fakturę. Ja mam chyba dzisiaj szczęśliwy dzień
    Z jakichś nieznanych mi przyczyn nie mogłem dziś pobrać "Odcinka biletowego" ze strony LH. Komunikat w skrócie "Odcinek został już pobrany"
    Pozostał mi więc kontakt z infolinią, aczkolwiek bez większych nadziei na rozwiązanie tematu. Po krótkim oczekiwaniu Pani potwierdziła moje obawy, że raz pobranego "Odcinka biletowego" nie da się pobrać drugi raz (swoją drogą ciekawe dlaczego?) i jedyne co może zaoferować to wystawienie faktury. Po 5 minutach fakturka była na mailu. Można? Można.

    W tym miejscu chciałbym bardzo serdecznie podziękować Pani Izabeli (nie wiem czy mogę podać nazwisko) za profesjonalne podejście do tematu i potwierdzenie, że kontakt z infolinią nie musi być złym doświadczeniem.

    Dzięki raz jeszcze.
    Relacje i fotki z niektórych moich podróży: http://blog.prywatny.eu

  5. #1105

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Jak wielu z obecnych juz wie Lufthansy unikam jak moge, ale wczoraj znów musiałem nimi leciec I znów 'cos' nie wyszło. Lot OPO-FRA-GDN, w Porto wylot 16:40, dostajemy informacje przez megafon o opoznieniu, po 30 minutach zaczyna się boarding. Po tym jak wszyscy są juz w samolocie szef pokładu informuje nas, ze we FRA są burze I LH uziemiła wszystkie swoje samoloty chwilowo (czy tak było nie wiem?) oraz ze mozemy wyleciec 'za 1h, za 2h lub jutro). W koncu udaje się wyleciec I lądujemy 1,5h po czasie we FRA (mój samolot do GDN powinien odleciec 30 minut wczesniej) - jednak szef pokładu zapewnia, ze poza wymienionymi rejsami wszystkie samoloty czekaja. Dostaje takze sms o zmianie bramki - mam niedaleko (jakies 3 minuty biegiem) - po dobiegnieciu usmiechnieta pani informuje mnie ze samolot 'został zamkniety 8 minut temu'. Następnie informuje mnie ze polece nastepnego dnia o 12:40 (a była sobota 21:45) - na moje pytanie czemu nie LOTem przez WAW wczesniej lub SAS przez CPH dostaje informacje ze tylko Lufthansa (co jest niezgodne z przepisami). Dodatkowo dostaje informacje ze nie wydadzą mi bagazu, bo to bedzie za długo trwało wiec mam spedzic dodatkowe tem czas tylko z tym co mam (plus nie maja zestawów 'ratunkowych' (tshirt, szczoteczka itp). Na szczęscie udało sie znalezc ten zestaw na własną reke w innym okienku. Potem jakis koszmar z oczekiwaniem na busy do hotelu, ludzie sie przepychali, totalny bałagan, stalismy na zewnatrz w miejscu jakiegos remontu ponad pół godziny czekajac na autobus. Dzisiejszy lot do GDN opóżniony o 45 minut, bo muszą znalezc większy samolot, bo wielu pasażerów z odwołanych lotów.
    Dodam jeszcze ze z moich znajomych z tego samego lotu z Porto do KTW nie dolecieli bo zamknieto bramke '5 minut wczesniej', a drugą osobe do Krakowa wysłano dopiero dziś po godzinie 16 informując ze 'wczesniej sie nie da, a innymi liniami nie mogą' (patrząc ile lini lata do Krakowa to juz naprawde skandal)
    Doleciałem 16 h później do domu, nie chciałem ale musiałem lecieć LH I znów okazało sie ze jak cos im sie sypie to jest organizacyjny dramat.
    marecki2010 and Michal_K like this.

  6. #1106

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Ostatni lot w C po Europie: jedzenie coraz gorsze i coraz bardziej byle jakie, na 2-h trasie kompletnie bezpłciowa sałatka nie-wiadomo-z-czym i ciastko, serwis mało uważny, byle szybko, żadnych win do wyboru (było "białe" i "czerwone" podrzędnej jakości), po pierwszej sekwencji napojów nawet nie było pytania czy coś dolać albo podać innego. Serwisowy dramat, daleko w tyle za C europejskim w LO, KL, AF, TP... nie mówiąc już o np. TK czy A3.

  7. #1107

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    W Economy: kiedyś były 2 napoje, teraz 1. Chusteczki kiedyś były białe teraz w kolorze papieru toaletowego do kanapki (tłumaczenie-jesteśmy ekologiczni) i biała (o ile dadzą)do napoju.

  8. #1108

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    To kolejna z serii przygód: co robi Lufthansa w przypadku nieregularnosci:
    Leciałem Lufthansa z Porto przez FRA do Gdanska. Byla burza we FRA wiec samolot z OPO doleciał godzine opozniony, dostałem zapewnienie o tym ze samolot do GDN czeka, nawet sms od Lufthansy, jak dobiegłem do bramki Pani poinformowała mnie ze samolot jeszcze jest, ale mnie nie wpuszczą bo 8 min wczesniej zamkneli odprawe. OK zdarza sie - pytam zatem o nastepny lot a pani poinformowała mnie, ze nastepny dopiero nastepnego dnia o godz 14, zaproponowałem wiec LOT przez WAW lub SAS przez CPH, ale pani odmowiła mowic ze tylko Lufthansa (co jest niezgodne z prawem) - mimo tego nie chciała przyjac tego do wiadomosci. Nastepnie pani poinfomowała mnie ze nie wydzadzą mi bagazu, bo 'to bedzie za dlugo trwało' a po moim pytaniu o 'zestaw na przetrwanie' poinformowała mnie ze sie skonczyły. Coz - w sumie standard w Lufthansie ale sie zdenerwowałem. Napisałem wiec skarge do Lufthansy, odpisali standardowo ze w lotach LO I SK nie było miejsc (a były co sprawdziłem w systemie) oraz ze nie wydawanie bagazu to ich standardowa procedura (czyli 30h w jednych ciuchach). Podsumowując: zamiast 5h10 min miałem prawie 16 h opoznienia.
    Napisałem skarge do ULC, a oni przekazali ja do portugalskiego odpowiednika. Dostałem dzis odpowiedz. ze "Lufthansa poinformowala ich ze lot z OPO do FRA był odwołany z powodu pogody" wiec odszkodowanie sie nie nalezy. Pomine juz fakt, ze oznacza to ze przyleciałem odwołanym lotem!!! to do calej reszty skargi zupełnie sie nie odniesli.
    To moja szósta przeprawa z Lufthansa przy odwołanym/opoznionym locie, zawsze ten sam poziom niekompetencji!

  9. #1109
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    raju podatkowym

    Domyślnie

    Po prostu Ciebie nie lubią, zdarza się.
    maciass likes this.


  10. #1110

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Nastepnie pani poinfomowała mnie ze nie wydzadzą mi bagazu, bo 'to bedzie za dlugo trwało'
    Ciekawe co mialo "trwac za dlugo" skoro nastepny lot mial byc nastepnego dnia po poludniu...

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    To moja szósta przeprawa z Lufthansa przy odwołanym/opoznionym locie, zawsze ten sam poziom niekompetencji!
    No ale, jak widac, nie udalo im sie Cie odstraszyc... (Nie zrozum źle, pls.)
    olekorlo and spiggy like this.

  11. #1111

    Dołączył
    Jan 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez krzysieksp Zobacz posta
    Nieczęsto chyba zdarzają się pozytywne opinie na temat kontaktu z infolinią, szczególnie jeżeli chodzi o fakturę. Ja mam chyba dzisiaj szczęśliwy dzień
    Z jakichś nieznanych mi przyczyn nie mogłem dziś pobrać "Odcinka biletowego" ze strony LH. Komunikat w skrócie "Odcinek został już pobrany"
    Pozostał mi więc kontakt z infolinią, aczkolwiek bez większych nadziei na rozwiązanie tematu. Po krótkim oczekiwaniu Pani potwierdziła moje obawy, że raz pobranego "Odcinka biletowego" nie da się pobrać drugi raz (swoją drogą ciekawe dlaczego?) i jedyne co może zaoferować to wystawienie faktury. Po 5 minutach fakturka była na mailu. Można? Można.

    W tym miejscu chciałbym bardzo serdecznie podziękować Pani Izabeli (nie wiem czy mogę podać nazwisko) za profesjonalne podejście do tematu i potwierdzenie, że kontakt z infolinią nie musi być złym doświadczeniem.

    Dzięki raz jeszcze.
    odcinki biletowe nic nie daja. Proponuje zaguglac "lufthansa faktura" i tam masz formularz do wypelnienia. Odsylaja generalnie w ciagu kilku dni, przychodzi normalna faktura
    www.swiatslubow.com
    Potrzebujesz info o Vegas? Odezwij się na priv :)

  12. #1112

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez elza030 Zobacz posta
    kiedyś były 2 napoje, teraz 1
    nadal Comarch sie na kubkach reklamuje?

  13. #1113
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spiggy Zobacz posta
    nadal Comarch sie na kubkach reklamuje?
    Chyba już nie, bo ja jak leciałem ostatnio na początku lipca do GVA, to kubeczek był z logo "Nonstop you".
    Audi A6 '12 C7 3.0 TDI 420KM/850NM.
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  14. #1114

    Dołączył
    May 2013
    Mieszka w
    Opole

    Domyślnie

    Tak. 21 listopada na locie FRA-SFO i powrotnym 30.11 SFO-FRA była reklama Comarch.

  15. #1115

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie LH, bilet łączony kolejowo-lotniczy

    Podróż z Kolonii do Krakowa via Frankfurt, pierwszy odcinek koleją: jak wygląda odprawa we Frankfurcie? Czy bagaż nadaję jakoś na dworcu kolejowym w Kolonii, czy dopiero we Frankfurcie?
    I najważniejsze - skąd można pobrać bilet kolejowy?

  16. #1116
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    Możesz się odprawić online i dostaniesz kartę pokładową (bilet) na pociąg oraz lot. Na dworcu w Kolonii jest też stanowisko check-in Lufthansy, gdzie możesz uczynić to samo. Bagaż możesz zdać na stacji kolejowej we Frankfurcie lub na lotnisku).

    When Your Plane Is A Train: Taking a Flight With Lufthansa’s AIRail Service | Sight of the Navigator
    PawelL likes this.
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B744 B752 B763 B77(2W) B78(89) CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NH NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  17. #1117

    Dołączył
    Jul 2009

    Domyślnie

    Oczywiście najlepiej nadać bagaż zaraz po wyjściu z pociągu - stanowiska odprawy są bardzo blisko stacji kolejowej ICE - "po drodze" do terminala, tj. po po wyjściu z peronów na górę trzeba przejść do korytarza prowadzącego do terminala, po prawej stronie zaraz na jego początku. Zwykle nie ma tam kolejek. Oczywiście z tych stanowisk mogą korzystać także osoby które NIE mają biletów AiRail, a chyba niewiele osób o tym wie, bo często widzę tłumy ciągnące za sobą walizki aż do głównego holu terminala.
    PawelL likes this.

  18. #1118

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Kupowałem bilet przez OTA, gdzie sprawdzę klasę rezerwacji posiadając numer biletu i nr potwierdzenia?

  19. #1119

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Ile razy musze korzystac z LH to jest cos nie tak, ale dzis mnie załamali. Opłata za płatnosc kartą 26 zł z jakims kawałkiem? I to jeszcze nie za płatnosc a za kazdego pasazera z rezerwacji, przeciez to jakas kpina. W dodatku w liscie kart debetowych im niektórych brakuje. Czyli tylko za to zebym mogl kupic bilet dla dwoch osob za ponad 3000 zł musiałem zapłacic 52 zł. A do tego ich strona www nie przyjmuje ze robiąc rezerwacje na 2 osoby jedna moze chciec leciec z bagazem a druga bez (albo ja przez 10 minut tego nie znalazłem). Gorzej niz low-cost

  20. #1120

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie


    Polecamy

    Wolałbym leciec czymkolwiek innym ale z GDN do Salonik nie mam alternatywy.... Swoja droga chwile potem robiłem rezerwacje w Aegaen - niebo a ziemia w porównaniu do rezerwacji w LH, sprawnie krotko I czytelnie wszystko, bagaz mozna wziac osobno dla kazdej osoby, zero opłaty za płatnosc (serio myslalem ze to juz czasy slusznie minione, a płatnosc za kazda osobe a nie za rezerwacje (czyli de facto jedna płatnosc) to juz skandal)

Strona 56 z 57 PierwszyPierwszy ... 6 46 54 55 56 57 OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 30-05-2015, 19:35
  2. 24-04-2015, 08:49
  3. 24-11-2014, 16:43
  4. 02-10-2014, 13:50
  5. 10-06-2014, 18:55
  6. 15-02-2014, 13:00
  7. 24-01-2014, 22:12
  8. 02-01-2014, 14:02
  9. 11-08-2013, 20:14
  10. 12-04-2013, 15:37
  11. 11-04-2013, 10:30
  12. 09-02-2013, 17:21
  13. 08-02-2013, 19:18
  14. 31-01-2013, 14:10
  15. 30-01-2013, 13:33
  16. 26-01-2013, 12:40
  17. 26-01-2013, 08:10
  18. 02-01-2013, 19:29
  19. 26-12-2012, 12:19
  20. 17-12-2012, 19:58
  21. 23-11-2012, 18:24
  22. 23-11-2012, 06:36
  23. 15-11-2012, 03:44
  24. 25-10-2012, 09:03
  25. 21-10-2012, 20:43
  26. 01-10-2012, 17:12
  27. 26-09-2012, 07:54
  28. 02-09-2012, 12:28
  29. 26-08-2012, 20:26
  30. 22-08-2012, 10:04
  31. 28-07-2012, 18:04
  32. 29-06-2012, 14:20
  33. 25-06-2012, 17:41
  34. 20-06-2012, 21:24
  35. 20-06-2012, 21:12
  36. 02-06-2012, 19:11
  37. 28-05-2012, 16:26
  38. 26-05-2012, 21:12
  39. 23-05-2012, 14:45
  40. 03-05-2012, 20:21
  41. 24-03-2012, 12:03
  42. 03-03-2012, 20:06
  43. 08-02-2012, 09:20
  44. 01-02-2012, 14:14
  45. 01-02-2012, 11:17
  46. 26-01-2012, 19:13
  47. 11-01-2012, 00:55
  48. 07-01-2012, 21:53
  49. 03-01-2012, 16:58
  50. 20-12-2011, 13:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •