Strona 58 z 61 PierwszyPierwszy ... 8 48 56 57 58 59 60 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,141 do 1,160 z 1206
Like Tree146Likes

Wątek: LUFTHANSA - recenzje

  1. #1141

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy


  2. #1142

    Dołączył
    Mar 2011

    Domyślnie

    Lufthansa otrzymala wlasnie ***** od Skytrax:

    https://flydonkey.pl/post/1681872265...kytrax-skytrax

    Nie sadzicie ze to na wyrost?
    Stoarn likes this.
    Zajrzyj na blog: FlyDonkey.pl
    - stworzmy wspolnie miejsce gdzie dzielimy sie ciekawostkami z naszych podniebnych podrozy!

  3. #1143

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    4* za komfort siedzenia w klasie ekonomicznej na krótkich dystansach to faktycznie kpina.
    olekorlo, maxwell, Lukasz and 1 others like this.

  4. #1144

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    LH i 5*? To już jawnie ociera się o farsę
    SPlDER, olekorlo and maxwell like this.

  5. #1145
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Czemu kpina? Leciałem wczoraj lotem krajowym TXL - MUC, w eco napoje gorące i zimne, do tego alkohol czyli piwo, wina, Sekt
    gdzieś są jeszcze takie cuda na lotach krajowych?
    Total wypas jest w first, ktňra miała chyba już wcześniej 5 gwiazdek. Zupełnie zasłużone.
    robjag likes this.

  6. #1146

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SkyGuy Zobacz posta
    Czemu kpina? Leciałem wczoraj lotem krajowym TXL - MUC, w eco napoje gorące i zimne, do tego alkohol czyli piwo, wina, Sekt
    gdzieś są jeszcze takie cuda na lotach krajowych?
    Total wypas jest w first, ktňra miała chyba już wcześniej 5 gwiazdek. Zupełnie zasłużone.
    To polecam dowolny lot długi w klasie ekonomicznej lub premium eco - product na poziomie LO (premium eco zdecydowanie słabsza), a niby 2 gwiazdki roznicy? Nie mowie ze product LH jest zły, ale twierdzenie ze to ten sam poziom co np SIA to jawna kpina. 'wypas' w first czyli co? jak odniesiesz to do pozostałyc lini ktore maja 5 gwiazdek (po to sa wlasnie klasyfikacje). A juz ocena klasy biznes na podstawie tej ktora niby bedzie w 2020 roku to farsa. Juz pomine ze wg tego ranking Lufa jest np zdecydowanie lepsza od Emirates
    Pytasz 'gdzie jest taki wypas' - sprawdz linie w Azji, ktore maja mniej gwiazdek - poza tym ten 'wypas' ma np takie same siedzenia w klasie biznes dla wszystkich lotów w europie

    Lufthansa jest jak Vw (marka nie koncern) - zapewne dosc porządny, generalnie niezle zorganizowany, ale strasznie nudny I do kategorii luksus to sie nawet nie zbliza (mimo ze wiele razy próbowała)
    maxwell, megaloman, Stoarn and 1 others like this.

  7. #1147

    Dołączył
    Jan 2017

    Domyślnie

    @SkyGuy
    Potwierdzam. Miałem okazję robić TXL-FRA-TXL i jest tak jak kolega pisze. pozdrowienia
    SkyGuy likes this.

  8. #1148

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Dlatego napisałem o siedzeniach. NEKi, szczególnie w A32N są na poziomie 2-3 gwiazdek. Serwis - bardzo spoko - jak się trafi na kanapkę to nawet zjadliwa, napoje pełen wybór. Personel zawsze profesjonalny, często bardzo miły. Ground handling - wracamy do podziału na klasy. Dla First class rzeczywiście spoko - limo service, FCT we Frankfurcie itp., ale dla reszty to istny "BUSPORT", jakie tu można mieć pozytywne odczucia. MUC to ekstraklasa, ale do Skytraxa brany był główny hub linii.

    Reasumując - serwis europejski dobry, moim zdaniem poniżej np. KLMu, zdecydowanie poniżej Aeroflotu czy Aegeana. Jak te linie wypadają w Skytraxie? 4, 4, 4... A Lufa z Nekami i walką o bagaż (konsekwencja upychania), kolejkami przy boardingu (konsekwencja upychania) i deliwerkach na regional jetach... 5*

  9. #1149
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    A ja powiem, że w Y na międzykontynentalnych dużo bardziej wolę serwis LH niż np. Qatar.
    Jest aperitif, większe porcje, potem znów serwis z napojami i koniakiem/baileysem. Odświeżone wnętrza też niczego sobie.
    Inna sprawa, że LOT powinien mieć te 4 gwiazdki.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  10. #1150
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    To polecam dowolny lot długi w klasie ekonomicznej lub premium eco - product na poziomie LO (premium eco zdecydowanie słabsza), a niby 2 gwiazdki roznicy? Nie mowie ze product LH jest zły, ale twierdzenie ze to ten sam poziom co np SIA to jawna kpina. 'wypas' w first czyli co? jak odniesiesz to do pozostałyc lini ktore maja 5 gwiazdek (po to sa wlasnie klasyfikacje). A juz ocena klasy biznes na podstawie tej ktora niby bedzie w 2020 roku to farsa. Juz pomine ze wg tego ranking Lufa jest np zdecydowanie lepsza od Emirates
    Pytasz 'gdzie jest taki wypas' - sprawdz linie w Azji, ktore maja mniej gwiazdek - poza tym ten 'wypas' ma np takie same siedzenia w klasie biznes dla wszystkich lotów w europie

    Lufthansa jest jak Vw (marka nie koncern) - zapewne dosc porządny, generalnie niezle zorganizowany, ale strasznie nudny I do kategorii luksus to sie nawet nie zbliza (mimo ze wiele razy próbowała)
    Dowolny lot w Eco? Np do Lizbony, Tromso, Istanbul czy chocby Tel Aviv. Może być ciepłe śniadanie, kolacja lub zimny większy Lunch. Hojny barek z lżejszymi i mocniejszymi alkoholami. Fotele NEK, demonizowane, są całkiem wygodne. I jeszcze inne zalety.
    A teraz to samo w innych liniach. Rňżnica?
    Nie jestem ani adwokatem, rzecznikiem czy fanbojem LH, ale jak czytam wiele podobnych komentňw jak ten to nie wiem skąd tyle bňlu wiadomo czego. No sorry.

  11. #1151

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    to porównaj LH z duza czescia lini azjatycka z nizszym wynikiem gwiazkowym - cieple jedzenie to standard, standard takze w TK czy Aeroflocie, a w tych dwoch ostatnich masz jeszcze dedykowane fotele klasy biznes (w lh nie masz). I co? I maja gorszy wynik. Emirates tez. Porównaj premium eco Lufy np z LOTem, porównaj biznes LH...tu wlasciwie z wiekszoscia (jest gorsza), porównaj first np z Etihad. Ja nie mowie ze LH jest zła, ale to nie ten poziom co SIA czy ANA. 5 gwiazdek to max do uzyskania - Lufa to solidne 4 gwiazdki I tyle. Wystarczy jeden lot Singapore I powrót LH aby zobaczyc roznice (naprawde duzo, nawet personelu pokladowego w tym samym typie samolotu jest wiecej w SIA)

    I pisałem o długim locie a nie sredni dystans (choc tu nadal do np TK czy Aeroflotu startu nie maja, nie wspominajac lini azjatyckich)

  12. #1152

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez SkyGuy Zobacz posta
    Czemu kpina? Leciałem wczoraj lotem krajowym TXL - MUC, w eco napoje gorące i zimne, do tego alkohol czyli piwo, wina, Sekt
    gdzieś są jeszcze takie cuda na lotach krajowych?
    Total wypas jest w first, ktňra miała chyba już wcześniej 5 gwiazdek. Zupełnie zasłużone.
    np. loty domestic z London City operowane przez BA
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  13. #1153

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Obiektywne i bezstronne, ta...

  14. #1154
    Awatar martineho

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPKK_OSKAR

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    choc tu nadal do np TK czy Aeroflotu startu nie maja
    Pozwolę sobię na delikatną polemikę.
    Ekspertem wielkim nie jestem ale zaliczyłem w tym roku kilkanaście longhauli LH do USA oraz 4x TK i 10x SU do Azji we wszystkich możliwych klasach.
    Produkt pokładowy LH może i gorszy od SU gdzieś na poziomie obecnego TK (dawniej było lepiej) ale drastycznej rozbieżności nie ma. Te zaczynają się jak wsiadamy np. do biznesu w QR ale to temat na osobną wypowiedź. Jednak produkt pokładowy to nie całe doświadczenie z linią.
    Wszystkim apologetom SU polecam kilka razy w miesiącu posiedzieć przy bramce w terminalu F na SVO i pooglądać autobusowy boarding 300 osób w kolejce po ciemnych, wąskich schodach, na których końcu jest właściwy gejt. Na 6 moich lotów do CAN 5 było ładowanych busami. Tak samo dwa z trzech lotów do BKK. Wiecie jak wygląda ładowanie z busa takiego 777 w śniezycy? Ja wiem. Niestety.
    Jedzenie w SU, nawet w ekonomii, całkiem ok. Papierowe menu, lody, jakiś tam amenity kit, coraz gorszy ale i tak pełna kultura. Ale już alkoholi na lotach do Azji nie ma. Nie tylko "darmowych" ale nawet płatnych. Pełna prohibicja.
    Turek tez nie rozpieszcza. Siatka jest ustawiona chyba pod feedowanie longhauli chyba z kierunków afrykańskich, na wszystkich połączeniach do Chin zaliczałem po 6-9h kiblowania w IST. Przy biletach biznesowych jest ok, salonik na wysokim poziomie. Ale tu też zaliczyłem trzy razy boarding z busa. I dwa razy deboarding z busa w CAN. Na tak wielkim lotnisku!
    Ale tragedia w TK zaczyna się w sytuacjach problemowych. Załatwienie czegokolwiek w service desku w IST graniczy z cudem. W najprostszej sprawie chodzisz od Annasza do Kajfasza, nagminnie naliczają podwójne opłaty za nadbagaż, co przy ich skomplikownym systemie częściowo weight concept, częściowo piece concept, jest w ogóle ciężkie do ogarnięcia.
    SU też w tym nie jest mistrzem. Dwa razy miałem u nich odwołany lot powrotny i niczego, dosłownie niczego nie dało się załatwić na żadnej infolinii ani na lotnisku. Raz przeszli samych siebie bo po zapowiedzi 6h opóżienia lotu z Chin do SVO wykłóciłem przebookowanie na równoległy lot CZ. Ten sam sojusz. A w Moskwie nie przyjęli mnie na kolejny lot (SU operowany przez LO), bo opuściłem segment (!) i mój bilet się skasował. Kasę za nowy bilet do WAW oddali mi po 3 miesiącach. Bez słowa przeprosin.
    Wybieram nudę w LH, do której A350 wchodzisz suchą stopą po moście, dedykowanym przejściem z salonu w BOS. :-)
    megaloman and n3l15 like this.

  15. #1155
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    Obiektywne i bezstronne, ta...
    Skala generuje "obiektywność i bezstronność" (cokolwiek to znaczy). Takie rankingi muszą brać pod uwagę statystyczny ich odbiór przez publikę i jakby nie patrzyć Lufthansa tam gdzie lata, ma pozycję kluczową osiągniętą bynajmniej nie ceną. Sama ocena końcowa wynika z kryteriów i ewaluacji ich znaczenia, a to się zmienia w czasie (tzw. spolegliwość ładnie opisał Martineho).

    Piotr
    martineho likes this.

  16. #1156
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Trudno inaczej na te gwiazdki patrzeć niż jako na liczbę zer na 'audycie', 'współpracy partnerskiej' czy innej metodzie wymuszenia haraczu przez Skytrax.
    Stoarn likes this.


  17. #1157
    PeK
    PeK jest nieaktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez L4 Zobacz posta
    Trudno inaczej na te gwiazdki patrzeć niż jako na liczbę zer na 'audycie', 'współpracy partnerskiej' czy innej metodzie wymuszenia haraczu przez Skytrax.
    Paxów też przekupuje?

    Piotr

  18. #1158
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    "Customer rating from 1106 reviews 7/10"


    Ale to tam oczywiście jest jeszcze większy BS niż wybory miss publiczności.
    Stoarn likes this.


  19. #1159

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez martineho Zobacz posta
    Pozwolę sobię na delikatną polemikę.
    Ekspertem wielkim nie jestem ale zaliczyłem w tym roku kilkanaście longhauli LH do USA oraz 4x TK i 10x SU do Azji we wszystkich możliwych klasach.
    Produkt pokładowy LH może i gorszy od SU gdzieś na poziomie obecnego TK (dawniej było lepiej) ale drastycznej rozbieżności nie ma. Te zaczynają się jak wsiadamy np. do biznesu w QR ale to temat na osobną wypowiedź. Jednak produkt pokładowy to nie całe doświadczenie z linią.
    Wszystkim apologetom SU polecam kilka razy w miesiącu posiedzieć przy bramce w terminalu F na SVO i pooglądać autobusowy boarding 300 osób w kolejce po ciemnych, wąskich schodach, na których końcu jest właściwy gejt. Na 6 moich lotów do CAN 5 było ładowanych busami. Tak samo dwa z trzech lotów do BKK. Wiecie jak wygląda ładowanie z busa takiego 777 w śniezycy? Ja wiem. Niestety.
    Jedzenie w SU, nawet w ekonomii, całkiem ok. Papierowe menu, lody, jakiś tam amenity kit, coraz gorszy ale i tak pełna kultura. Ale już alkoholi na lotach do Azji nie ma. Nie tylko "darmowych" ale nawet płatnych. Pełna prohibicja.
    Turek tez nie rozpieszcza. Siatka jest ustawiona chyba pod feedowanie longhauli chyba z kierunków afrykańskich, na wszystkich połączeniach do Chin zaliczałem po 6-9h kiblowania w IST. Przy biletach biznesowych jest ok, salonik na wysokim poziomie. Ale tu też zaliczyłem trzy razy boarding z busa. I dwa razy deboarding z busa w CAN. Na tak wielkim lotnisku!
    Ale tragedia w TK zaczyna się w sytuacjach problemowych. Załatwienie czegokolwiek w service desku w IST graniczy z cudem. W najprostszej sprawie chodzisz od Annasza do Kajfasza, nagminnie naliczają podwójne opłaty za nadbagaż, co przy ich skomplikownym systemie częściowo weight concept, częściowo piece concept, jest w ogóle ciężkie do ogarnięcia.
    SU też w tym nie jest mistrzem. Dwa razy miałem u nich odwołany lot powrotny i niczego, dosłownie niczego nie dało się załatwić na żadnej infolinii ani na lotnisku. Raz przeszli samych siebie bo po zapowiedzi 6h opóżienia lotu z Chin do SVO wykłóciłem przebookowanie na równoległy lot CZ. Ten sam sojusz. A w Moskwie nie przyjęli mnie na kolejny lot (SU operowany przez LO), bo opuściłem segment (!) i mój bilet się skasował. Kasę za nowy bilet do WAW oddali mi po 3 miesiącach. Bez słowa przeprosin.
    Wybieram nudę w LH, do której A350 wchodzisz suchą stopą po moście, dedykowanym przejściem z salonu w BOS. :-)
    Pisałem o lotach wewnatrzeuropejskich, bo do tego odnosił sie kolega I klasie biznes jaka tam jest - ciezko porownac te z LH z tą z TK czy SU (a te linie maja mniej gwiazek). A Dlugi dystans - ktos moze przekonywac ze LH jest jak SIA czy QR, ale...nie wiem czy na serio ktos w to uwierzy, bo trzebaby byc mocno pijanym aby tak pomyslec. I zeby byla jasnosc ja nie twierdze ze LH jest zła, ale nie jest to zdecydowanie 5 gwiazdek. To tak jakby VW (marke) ktos chcial nazwac produktem luksusowym

    Dobrym testem jest proba zgloszenia opini do skytax I tego ile z nich faktycznie sie pojawi - ja juz przestałem zglaszac relacje z lotów bo pojawia sie srednio co trzecia, czemu pozostale sie odrzucane nie wiem
    martineho likes this.

  20. #1160

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie


    Polecamy

    5* linia... Dzisiejsza kolejka do Service Center w MUC...

    Rafal, Stoarn and KubaB like this.

Strona 58 z 61 PierwszyPierwszy ... 8 48 56 57 58 59 60 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 30-05-2015, 20:35
  2. 24-04-2015, 09:49
  3. 24-11-2014, 17:43
  4. 02-10-2014, 14:50
  5. 10-06-2014, 19:55
  6. 15-02-2014, 14:00
  7. 24-01-2014, 23:12
  8. 02-01-2014, 15:02
  9. 11-08-2013, 21:14
  10. 12-04-2013, 16:37
  11. 11-04-2013, 11:30
  12. 09-02-2013, 18:21
  13. 08-02-2013, 20:18
  14. 31-01-2013, 15:10
  15. 30-01-2013, 14:33
  16. 26-01-2013, 13:40
  17. 26-01-2013, 09:10
  18. 02-01-2013, 20:29
  19. 26-12-2012, 13:19
  20. 17-12-2012, 20:58
  21. 23-11-2012, 19:24
  22. 23-11-2012, 07:36
  23. 15-11-2012, 04:44
  24. 25-10-2012, 10:03
  25. 21-10-2012, 21:43
  26. 01-10-2012, 18:12
  27. 26-09-2012, 08:54
  28. 02-09-2012, 13:28
  29. 26-08-2012, 21:26
  30. 22-08-2012, 11:04
  31. 28-07-2012, 19:04
  32. 29-06-2012, 15:20
  33. 25-06-2012, 18:41
  34. 20-06-2012, 22:24
  35. 20-06-2012, 22:12
  36. 02-06-2012, 20:11
  37. 28-05-2012, 17:26
  38. 26-05-2012, 22:12
  39. 23-05-2012, 15:45
  40. 03-05-2012, 21:21
  41. 24-03-2012, 13:03
  42. 03-03-2012, 21:06
  43. 08-02-2012, 10:20
  44. 01-02-2012, 15:14
  45. 01-02-2012, 12:17
  46. 26-01-2012, 20:13
  47. 11-01-2012, 01:55
  48. 07-01-2012, 22:53
  49. 03-01-2012, 17:58
  50. 20-12-2011, 14:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •