Strona 61 z 61 PierwszyPierwszy ... 11 51 59 60 61
Pokaż wyniki od 1,201 do 1,216 z 1216
Like Tree200Likes

Wątek: LUFTHANSA - recenzje

  1. #1201

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie


    Polecamy

    W Lufie dalej cateringowe nic - 26g batonik Duplo (a z naszego 28g wafelka się śmieliśmy!). Jak się przyjmie - będzie standard. :P

    Po raz kolejny obiecałem sobie nie transferować się we FRA. NS -> S godzina wg rozkładu. Kołowanie na oddalone - 20 minut, jazda autobusem - 20 minut. Zostało 20 min., a przede mną security, paszporty i bieg do gejtu. Nic fajnego.

  2. #1202

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    W LH za klasykiem - zmiany, zmiany, zmiany
    https://simpleflying.com/lufthansa-e...-meal-changes/
    Micha coraz skromniejsza, znakiem tego Krise kommt.
    Jak by tego bylo malo, FRA do tej chwili skasowanych ponad dwiescie lotow, MUC ponad 160.
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  3. #1203

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    A na krótkich skończył się już kryzys cateringowy, czy ciągle Duplo przy boardingu?

  4. #1204

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Poniżej dowód na mityczny seat-blocking tym razem w lufthansie:


    Na fotce widać screenshot z dwóch telefonów z re-checkinu na ten sam lot w tej samej chwili.
    Mój jest po prawej (siedzę na 11a) i widać że 11b obok mnie jest wolne. Mam kartę *G. Moja dziewczyna leci na osobnej rezerwacji (to ważne, bo gdyby była na tej samej - widziałaby 11b również jako wolne i mogłaby wybrać miejsce obok mnie). Jej screenshot jest po lewej - siedzi na 11c i dla niej miejsce obok mnie widnieje jako zajęte, nie może usiąść obok golda - przynajmniej dopóki w samolocie są jeszcze inne miejsca.
    Lufa jest drugą linią obok SAS w której udało mi się to udowodnić i moim zdaniem znacząco zwiększa to komfort podróży o ile tylko samolot nie jest pełny. Lot rzecz jasna nie prowadzi takich udogodnień dla często podróżujących pasażerów.

    Widać jednak jeszcze inną ciekawą rzecz: ja mogę usiąść a ona nie może na niektórych miejscach np: 12DEF i 15DEF. Ktoś wie dlaczego?

  5. #1205

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez n3l15 Zobacz posta
    Poniżej dowód na mityczny seat-blocking tym razem w lufthansie:


    Na fotce widać screenshot z dwóch telefonów z re-checkinu na ten sam lot w tej samej chwili.
    Mój jest po prawej (siedzę na 11a) i widać że 11b obok mnie jest wolne. Mam kartę *G. Moja dziewczyna leci na osobnej rezerwacji (to ważne, bo gdyby była na tej samej - widziałaby 11b również jako wolne i mogłaby wybrać miejsce obok mnie). Jej screenshot jest po lewej - siedzi na 11c i dla niej miejsce obok mnie widnieje jako zajęte, nie może usiąść obok golda - przynajmniej dopóki w samolocie są jeszcze inne miejsca.
    Lufa jest drugą linią obok SAS w której udało mi się to udowodnić i moim zdaniem znacząco zwiększa to komfort podróży o ile tylko samolot nie jest pełny. Lot rzecz jasna nie prowadzi takich udogodnień dla często podróżujących pasażerów.

    Widać jednak jeszcze inną ciekawą rzecz: ja mogę usiąść a ona nie może na niektórych miejscach np: 12DEF i 15DEF. Ktoś wie dlaczego?
    Wiele linii stosuje blokowanie miejsc dla pasażerów statusowych, to chyba standardowy moduł w amadeusie, który linia może dokupić.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  6. #1206

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Wiele linii stosuje blokowanie miejsc dla pasażerów statusowych, to chyba standardowy moduł w amadeusie, który linia może dokupić.
    Nie wiedziałem że to moduł do dokupienia. Olewactwo lotu zrzucałem na „geniuszy IT” i wieczny bałagan ze wszystkim na stronie, w apce itd. A tymczasem okazuje sie ze to zwyczajne zlewanie statusowych... niesamowite...

  7. #1207

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Jaram się bardziej niż Kinga Rusin na imprezie z Jayem Z. Jutro jedyny raz w życiu (za mile) polecę sobie Lufą First. Mil na First starczyło tylko w jedną stronę, więc to takie prawdziwe doświadczenie once-in-a-lifetime.

    Nie mogłem odmówić sobie miejsca 1A na a380. ;-)
    Nie wiem czy jest ktoś zainteresowany relacją. Jeśli tak - chętnię wkleję fotki i wrażenia. Niestety nie będzie Adele (pewnie wraca w przeciwnym kierunku).

  8. #1208
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez n3l15 Zobacz posta
    Jaram się bardziej niż Kinga Rusin na imprezie z Jayem Z. Jutro jedyny raz w życiu (za mile) polecę sobie Lufą First. Mil na First starczyło tylko w jedną stronę, więc to takie prawdziwe doświadczenie once-in-a-lifetime.

    Nie mogłem odmówić sobie miejsca 1A na a380. ;-)
    Nie wiem czy jest ktoś zainteresowany relacją. Jeśli tak - chętnię wkleję fotki i wrażenia. Niestety nie będzie Adele (pewnie wraca w przeciwnym kierunku).
    Dawaj relację i nawet się głupio nie pytaj! ;-)

    Ja myślę nad prezentem urodzinowym dla siebie i zastanawiam się nad wyborem Firsta na szybki urlop w KUL, ale raczej nie Lufthansą.
    n3l15, tartal, Witold212 and 1 others like this.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM FOR SALE!
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  9. #1209
    PeK
    PeK jest teraz aktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    @Mateusz - na urodziny w KUL w F tylko Lufa. Co Cię bardziej rozbawi?

    Piotr

  10. #1210

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie LUFTHANSA - recenzje

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Dawaj relację i nawet się głupio nie pytaj! ;-)
    :-)

    First by LH (1/2)

    Na początek disclaimer: to mój pierwszy (i zapewne jedyny w życiu) lot First. Nie mam porównania do innych tego typu produktów. Nigdy nie stać byłoby mnie na taki bilet, więc po prostu zebrałem mile i czekałem na szansę. Udało się. Do rzeczy.

    Wszystko zaczyna się od pełnej integracji smartfona. Rzecz jasna to dostępne dla pasażerów wszystkich klas. Najpierw dostaję informację o gate (aktualizuje się mobilna karta pokładowa), potem tuż po odprawie bagażowej przychodzi elektroniczny tag bagażowy. To detale, ale moim zdaniem bardzo wygodne - (nie wierzę by kiedykolwiek za obecnego zarządu trafiły do portfolio usług LOT).

    Już w samolocie WAW-FRA miłe przyjęcie: „wiemy że lecicie państwo A380 do LA, długi dzień przed wami, czy możemy zrobić coś byście państwo się zrelaksowali lepiej? Czy to będzie pierwszy raz w pierwszej klasie? obiecujemy że w kolejnym locie komfort będzie fantastyczny”. Uśmiechy. Wiem: to drobiazgi, ale nie doświadczam w innych liniach takiego poziomu obsługi. (Faktycznie być może brak mi porównania: nie latam liniami ME3, a azjatyckimi bardzo rzadko). Takich szczegółów jest dużo, sporo wymienię poniżej. Uważam że właśnie szereg takich drobiazgów składa się na i niejako konstytuuje całe doświadczenie.

    We FRA lądujemy na oddalonym. Autobus. Napisałem autobus? Porsche Cayenne.
    Kierowca mówi że jest wystrczająco dużo czasu, by skorzystać z FCT: terminala dla pierwszej klasy. Trzeba opuścić pierwszy terminal i przejść około 3 minut. Na miejscu wita nas asystentka: przedstawia się, przeprowadza nas przez kontrolę bezpieczeństwa (zero kolejki) i odbiera od nas paszporty by zanieść je do straży granicznej (odbierzemy je przy wyjściu). Umawiamy się na odbiór o konkretnej godzinie (na sam koniec bordingu). Śniadanie a’la carte: jajka free range po benedyktyńsku. Kieliszek szampana. Dostajemy słynne kaczuszki (historia jest taka, że FCT to jedynny lounge gdzie możesz zażyć kąpieli. A do kąpieli potrzebna jest przecież kaczuszka!)
    Nie mamy super dużo czasu więc nie korzystamy ze wszystkich uciech. Szkoda,
    bo bar wygląda imponująco.
    Prywatny transfer do samolotu VW Bus (nie znam się na modelach). Ciasno, bo 4 osoby w tym niepełnosprawny mężczyzna o kulach. Ocieramy się, nie jest wygodnie i komfortowo. Nie ma gdzie postawić teczki, torebki. Nie jest to gigantyczny problem, ale by utrzymać ten sam poziom usługi - chyba można było podstawić dwa auta. Szczególnie dla niego. Anyway. Drobiazg.




    Na czas bordingu first - bording biznesu (tym samym rękawem) jest wstrzymywany. Chodzi o prywatność? Celebrytów? Na pokładzie super ciepłe przyjęcie. Kabina jest pełna (8 miejsc). Każdy pasażer ma swoją szafę. Nie znam się na kosmetykach, ale moja dziewczyna mówi że amenity kit jest ok. Piżamki i kapcie na rozmiar. Voucher na internet. Flagowa świeża róża. Dużo schowków wkoło, dużo przestrzeni (nad głowami nie ma lockerów). Słuchawki Bose.

    Doślę posiłki w drugiej części.

  11. #1211

    Dołączył
    Nov 2016
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    First by LH 2/2


    Po starcie pierwsze wrażenie: Jest cicho. A380 jest niesamowicie cichy. W subiektywnym odczuciu znacznie cichszy od dreamlinera.

    Siedzenie i komfort: nie wyobrażam sobie więcej płaszczyzn do regulacji. Mam 190 wzrostu i na płasko leżę bez żadnych problemów. Fotel jest bardzo, bardzo wygodny. Do pracy, do spania i do relaksu.

    Do posiłków możemy usiąść na przeciwko siebie (co jest istotne i bardzo fajne, bo siedzimy jedno za drugim: 1a/2a. Stolik jest duży a menu wygląda imponująco. Na siedzonku gościa - na przeciwko fotela pierwszej klasy da się bez żadnego problemu wygodnie usiąść i zjeść kolację. Przy locie w parze taka kolacja dla dwojga to rzecz którą obowiązkowo trzeba przetestować.


    Kolacja dla dwojga:



    Dzień dobry L.A.:




    Biorę kawior z bieługi na przystawkę, potem skreję (rodzaj hi-endowego dorsza) z risotto i chorizo. Do wszystkiego obłędnie dobry Riesling. Na deser szarlotka z lodami. Jest naprawdę doskonale, dania są przemyślane i dopieszczone. Nie mam się do czego przyczepić. Obsługa bardzo profesjonalna, przemiła ale nienatarczywa z żartami i rozmową. Dobrze wyczuwają czego pasażer oczekuje, i trzymają dokładnie taki dystans jak należy.


    The butter:


    Kawior z bieługi i riesling:


    Szarlotka z lodami:




    Internet jest baaaardzo wolny. Chętnie dopłaciłbym do szybkiego. Ta rzecz jest dla mnie ważna. Z drugiej strony, mamy rok 2020 a wciąż są na świecie linie lotnicze, gdzie netu zwyczajnie nie ma - więc może nie będę narzekał.


    Toaleta: imponująca i wielka (jest nawet PiSuar!). Moja dziewczyna mówi, że są chusteczki do demakijażu i woda termalna (czymkolwiek jest).


    Na koniec bardzo subiektywna refleksja: czy produkt jest wart swojej ceny?
    Gdybym miał płacić pieniędzmi: *nigdy* (cena takiego biletu to jakieś 35k pln one way). Leciałem businessem Lufy parę miesęcy temu (JFK=>MUC) i to był cholernie dobry produkt. Nie wyobrażam sobie ile musiałbym zarabiać by różnica w cenie biletu między biznesem a first była dla mnie nieistotna. Ale cóż: pewnie *właśnie dlatego* nie jest to produkt dla mnie. Jedzenie w biznesie było doskonałe, alkohole również, komfort mega. Czy w First jest lepiej? Na pewno tak! To kolejna liga, kolejny poziom. Ale czy NA TYLE lepiej? Hmmmm. Różnica w koszcie “za mile” między C i F jest nieduża (bodajże 50%?), ale mimo to - to chyba zbyt dużo mil dla mnie, by spróbować F po raz kolejny. Once-in-a-lifetime. ;-)
    pzdr!


  12. #1212

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez n3l15 Zobacz posta
    Na czas bordingu first - bording biznesu (tym samym rękawem) jest wstrzymywany. Chodzi o prywatność? Celebrytów?
    Raczej - patrzcie i czekajcie bo teraz ma boarding upper class.
    n3l15 likes this.
    Jeden rabin powie tak, inny rabin powie nie

  13. #1213
    Awatar Mateusz Janiec

    Dołączył
    Aug 2007
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    @Mateusz - na urodziny w KUL w F tylko Lufa. Co Cię bardziej rozbawi?

    Piotr
    W jakim sensie?

    Cenowo najlepiej i najszybciej wychodzi Emirates i to w naprawdę bardzo znośnych pieniądzach jak za F. Lufthansa wypluwa przesiadkę w SIN na MH za prawie drugie tyle.

    n3l15 - bardzo fajnie prowadzona relacja!
    n3l15 likes this.
    Audi RS7 '16 4.0 TFSI 720KM/800NM FOR SALE!
    Aer Lingus - Simply unbeatable!
    Aer Lingus - This is not just an airline, this is Aer Lingus!
    Aer Lingus - Reaching for new heights!

  14. #1214
    PeK
    PeK jest teraz aktywny

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez n3l15 Zobacz posta
    Czy w First jest lepiej? Na pewno tak! To kolejna liga, kolejny poziom. Ale czy NA TYLE lepiej?
    Cena jest barierą zapewniającą skuteczne odseparowanie od tzw. tłumu co jest dla większości klientów F kryterium równie istotnym jak sam produkt. Dlatego takie porównania słabo wychodzą.

    Cytat Zamieszczone przez Mateusz Janiec Zobacz posta
    Cenowo najlepiej i najszybciej wychodzi Emirates
    First w LH i SQ, to najdroższe opcje regularnego lotu z Europy do Azji płd-wschodniej. Dlatego lot na urodziny z najdroższym biletem jaki idzie kupić musi być wesoły. EK miewa promocje gdy w C i F można zabrać drugą osobę za połowę ceny i wtedy dwa bilety są tańsze niż jeden w LH czy SQ.

    Piotr
    Mateusz Janiec, tartal and n3l15 like this.

  15. #1215

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    WAW/NRT

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez n3l15 Zobacz posta
    Gdybym miał płacić pieniędzmi: *nigdy* (cena takiego biletu to jakieś 35k pln one way).
    w jedną stronę zazwyczaj ceny są kosmiczne Fajna relacja.

    Cytat Zamieszczone przez PeK Zobacz posta
    EK miewa promocje gdy w C i F można zabrać drugą osobę za połowę ceny i wtedy dwa bilety są tańsze niż jeden w LH czy SQ.
    LH F można kupić obecnie w promo dla 2 osób (3k euro per osoba, RT) do NYC, ORD czy BOS/IAD:

    https://www.momondo.de/flight-search...t=bestflight_a
    n3l15 likes this.

  16. #1216

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez mario_s Zobacz posta
    w jedną stronę zazwyczaj ceny są kosmiczne Fajna relacja.



    LH F można kupić obecnie w promo dla 2 osób (3k euro per osoba, RT) do NYC, ORD czy BOS/IAD:

    https://www.momondo.de/flight-search...t=bestflight_a
    Z UK często są promo 2-for-1 z cenami od 1500GBP za osobę do Azji return w pierwszej klasie LH/LX... ostatnio za 1700GBP można było na jednym bilecie do HKG mieć LX/LH/SQ.
    mcxmcx, SWISSboi, n3l15 and 2 others like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


Strona 61 z 61 PierwszyPierwszy ... 11 51 59 60 61

LinkBacks (?)

  1. 30-05-2015, 20:35
  2. 24-04-2015, 09:49
  3. 24-11-2014, 17:43
  4. 02-10-2014, 14:50
  5. 10-06-2014, 19:55
  6. 15-02-2014, 14:00
  7. 24-01-2014, 23:12
  8. 02-01-2014, 15:02
  9. 11-08-2013, 21:14
  10. 12-04-2013, 16:37
  11. 11-04-2013, 11:30
  12. 09-02-2013, 18:21
  13. 08-02-2013, 20:18
  14. 31-01-2013, 15:10
  15. 30-01-2013, 14:33
  16. 26-01-2013, 13:40
  17. 26-01-2013, 09:10
  18. 02-01-2013, 20:29
  19. 26-12-2012, 13:19
  20. 17-12-2012, 20:58
  21. 23-11-2012, 19:24
  22. 23-11-2012, 07:36
  23. 15-11-2012, 04:44
  24. 25-10-2012, 10:03
  25. 21-10-2012, 21:43
  26. 01-10-2012, 18:12
  27. 26-09-2012, 08:54
  28. 02-09-2012, 13:28
  29. 26-08-2012, 21:26
  30. 22-08-2012, 11:04
  31. 28-07-2012, 19:04
  32. 29-06-2012, 15:20
  33. 25-06-2012, 18:41
  34. 20-06-2012, 22:24
  35. 20-06-2012, 22:12
  36. 02-06-2012, 20:11
  37. 28-05-2012, 17:26
  38. 26-05-2012, 22:12
  39. 23-05-2012, 15:45
  40. 03-05-2012, 21:21
  41. 24-03-2012, 13:03
  42. 03-03-2012, 21:06
  43. 08-02-2012, 10:20
  44. 01-02-2012, 15:14
  45. 01-02-2012, 12:17
  46. 26-01-2012, 20:13
  47. 11-01-2012, 01:55
  48. 07-01-2012, 22:53
  49. 03-01-2012, 17:58
  50. 20-12-2011, 14:46

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •