Forum »   Powstanie CPL - Centralny Port Lotniczy        Połączenia »   Ryanair ogłosił loty na Ukrainę   

Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 210
Like Tree50Likes

Wątek: BRITISH AIRWAYS - recenzje

  1. #41
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Załapałem się na promo na lan.com i w październiku śmigam do SFO, a w listopdadzie do MIA. Zwyczajowo latam *A i jestem ciekaw jak wygląda eco na rejsach dalekodystansowych w BA? Niestety wszystkie loty system pokazuje na 744. Nie wiem jak w BA, ale w LH to najgorsza pod względem komfortu maszyna.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  2. #42
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ja latałem kilka razy 747 i raz 777. 777 trochę fajniejszy moim zdaniem, ale i w 747 jest ok.

  3. #43
    Awatar sinus

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Katowice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez voyager747
    ale i w 747 jest ok.
    Można się spodziewać ptv?

  4. #44
    ModTeam Photo Screener
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Testowałem w tym roku Britisha na długich trasach dwa razy, lecąc na trasie LHR-HKG-LHR.
    Oba loty 744, pierwszy G-BNLW 16 lat, drugi G-BNLB 19 lat. Po samolotach było widać że ząb czasu je dosięga, jednak widać również że sa zadbane (dywany, fotele nie podarte) i czyściutkie. Miejsca na nogi malutko, oj bardzo malutko (w 735 na dolocie z EPPO więcej). Są PTV. Stewki w większości o nienachalnej urodzie i potrącone przez rydwan czasu, ale sympatyczne i uprzejme. Żarcie naprawdę dobre, i w całkim godziwych ilościach. Ryba na ciepło była super. Trunki klasyczne. Minusem wielkim było to że samolot w obie strony na full załadowany, więc znalezienie kilku foteli aby się przespać wygodniej było niemożliwe.
    Słynny terminal piąty też nie zrobił nam żadnych brzydkich niepodzianek.
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...6232727&nseq=0

    Drugi raz lecąc do HKG skorzystałem z Qataru z przesiadką w Doha i to był lepszy wybór. Po pierwsze przerwa prawie w pół drogi co dobrze robi człowiekowi, po drugie Qatary w trzech lotach z czterech były bardzo słabo zaludnione,(DOH-HKG w ekonomiku około 60 osób !!!) więc cztery miejsca na środku do spanka były łatwe do znalezienia, po trzecie w 330 i 346 było znacznie więcej miejsca na nogi, no i w końcu po czwarte widok Qatarskich stewek był bardzo kojący dla oczu.



  5. #45
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    @Quantas: Dzięki za info! Mam nadzieję że jakoś te 10h do SFO przeleci, ale jak znam życie to dużo gorzej będzie w drugą stronę... Ciekawy jest też wynalazek że jak nie masz statusu i niską klasę rezerwacyjną to możesz mieć przypisane miejsce dopiero przy check-in...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  6. #46
    ModTeam Photo Screener
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen
    Ciekawy jest też wynalazek że jak nie masz statusu i niską klasę rezerwacyjną to możesz mieć przypisane miejsce dopiero przy check-in...
    To chyba nie do końca. Chciałem klepnąć miejsca na 24h przed wylotem, jednak system powiedział że na dolot z EPPO nie można. Mówie ok, klepnę więc tylko na lot z LHR do HKG. Niestety bydle odmówiło twierdząc że skoro nie biore miejsc na lot z Poznania to tez nie mogę na dalszy. Bez sensu totalnie. Po wejsciu na "piątke" podeszliśmy do maszyny check-inowej, miejsca nam dała z automatu, oczywiście mi ani okna ani korytarza

    Na drogę powrotną będąc w HKG na 24 h przed odlotem procedura z komputera poszła jak z płatka, a nawet dało się na lot do Poznania zaklepać miejsca. Komputer oczywiście nie czeka na Twoje dycyzję co do miejsca tylko przydziela z automatu i mi dał oczywiście w srodku więc postanowiłem koledze spiącemu już, zrobić psikusa i podmienić nasze miejsca. Komp jednak odpowiedział sorry. Jednak pozwolił na zmianę miejsca rząd dalej. Dobrze że były wolne wszytkie trzy i procedurę przeniesienia wykonałem dla całej trójki.
    Przy chek-inie w HKG jest stanowisko szybkiej odprawy dla tych którzy rezerwowali miejsca i odprawiali się komputerowo. Szybka odprawa w ich przypadku oznaczała że będąc szósty w kolejce stałem 90 minut, potem jeszcze dwa razy bagaż przepakowywałem.



  7. #47
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    W 777 jest chyba więcej miejsca, tak mi się wydaje no i oczywiście są dużo nowsze.
    W sumie jak tak porównuję swoje loty BA i np. Cathay Pacific, to większej różnicy nie widzę. Cathay wszędzie chwalony.
    747 Cathay'a też są ciasne i dość wysłużone, może w Airbusach jest lepiej.
    Zawsze jak latałem BA to było bardzo duże obłożenie, w ekonomy to chyba zawsze full.
    PTV zawsze działały i jest niezły repertuar. Słuchawki są słabe jak wszędzie i lepiej mieć swoje.

  8. #48
    Awatar Expat

    Dołączył
    Apr 2007
    Mieszka w
    EGTK \ EPLL

    Domyślnie

    Wybieram sie BA do YYZ i do wyboru mam lot 767 lub jumbo . Co byście polecili ?
    Dotychczas zdarzyło mi się latać BA tylko na trasach europejskich i loty te określę jednym słowem - klasa !

    Z góry serdecznie dziękuje za podpowiedź

  9. #49
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Ja bym wybrał 747, na 100%

  10. #50
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Jak to dokładnie jest z miejscami w BA. Bo nie do końca rozumiem chyba.
    W odprawie online nie można sobie wybrac miejsc tylko system przydziela jest automatycznie ? Czyli nie warto odprawiac sie online ?
    Czy przy standardowej odprawie na lotnisku Pani może wybrac miejsce z dostępnych, czy system też dobiera je losowo.
    Troche, że tak powiem, średniowieczne metody serwuje BA
    Rozumiem, że promuje się swoich lojalnych klientów, ale bez przesady.

  11. #51
    Awatar alfsky

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Zywiec, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad
    Czy przy standardowej odprawie na lotnisku Pani może wybrac miejsce z dostępnych, czy system też dobiera je losowo.
    Dwa razy prosiłem o miejsce przy oknie i przy wyjściu awaryjnym i dwa razy takie dostałem. Więc chyba może wybrać.

  12. #52
    ModTeam Photo Screener
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad
    W odprawie online nie można sobie wybrac miejsc tylko system przydziela jest automatycznie ? Czyli nie warto odprawiac sie online ?
    Trochę źle mnie zrozumiałeś.
    Automat przy odprawie internetowej owszem przydziela miejsca, ale można z ich przydziłu zrezygnować i klepnąć samemu inne miejsca. Sądze że 80% ludzi przyjmie bez gadania to co dał automat i dzięki temu mają (szczególnie w niepełnych lotach) jakoś sensownie ludzi rozmieszczonych. Gdyby każdy klepał z ręki to mogłoby się zdarzyć że paxy są nierównomiernie rozłożeni po samolocie.



  13. #53

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    Lublin/Warszawa

    Domyślnie

    pomimo wgladu samolotu ktory nie wzbudzal zaufania cala reszta super, obsluga, jedzenie i wybor kolorowych napitkow, jak dla mnie na 6 !

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...f6f121d30.html

  14. #54

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Witam

    Za 3 dni czeka mnie podroz BA na trasie LGW-KRK. W emailu od BA przeczytalem, ze musze
    miec ze soba karte platnicza, ktora dokonalem zakupu biletu. I tu pojawia sie problem - karty nie posiadam poniewaz zamknalem konto a karta razem w ksiazeczka czekowa zostala zdeponowana w oddziale banku. Czy z tego powodu moge miec jakiekolwiek problemy na lotnisku i nie zostac wpuszczony na poklad samolotu? Z gory dziekuje za opdowiedz i przepraszam za brak polskich znakow.

    pozdrawiam, Piotrek

  15. #55
    Awatar voyager747

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Czasami sprawdzają kartę i ja już miałem kiedyś taką sytuację, ale to chyba było raz czy dwa.

  16. #56

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    Grodzisk Mazowiecki / LCJ

    Domyślnie

    Nie wiem czy tu czy na FPP, ale jakby co proszę o przeniesienie. Mam pytanko, w czerwcu lece BA na trasie WAW - LHR - JFK. Na stronie BA jest napisane, że na trasie europejskiej można miec max. 23kg x 1szt. bagażu do luku, a na trasy międzykontynentalne 2 x 23kg. Czy w moim przypadku uwzględniany jest limit europejski czy tez nie i lot liczy się jako międzykontynentalny od WAW?

  17. #57
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez teufel Zobacz posta
    Nie wiem czy tu czy na FPP, ale jakby co proszę o przeniesienie. Mam pytanko, w czerwcu lece BA na trasie WAW - LHR - JFK. Na stronie BA jest napisane, że na trasie europejskiej można miec max. 23kg x 1szt. bagażu do luku, a na trasy międzykontynentalne 2 x 23kg. Czy w moim przypadku uwzględniany jest limit europejski czy tez nie i lot liczy się jako międzykontynentalny od WAW?
    Jeśli cała podróż jest na jednym bileci to obowiązuje najwyższy limit - tzn 2x 23 kg.

  18. #58
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie British Airways do pracowników: pracujcie miesiąc za darmo

    Kierownictwo British Airways zwróciło się do 40 tys. pracowników, by wnieśli osobisty wkład w uratowanie linii przed upadkiem, godząc się na przepracowanie bez wynagrodzenia do czterech tygodni w roku - informują we wtorek brytyjskie media.

    Apel do pracowników, skierowany do nich imiennie oraz za pośrednictwem wewnętrznego biuletynu "British Airways News", idzie znacznie dalej, niż wcześniejsze sugestie, by zgodzili się na zamrożenie płac lub bezpłatny urlop - jest jednoznaczny z obcięciem płac.

    Z punktu widzenia związków zawodowych, negocjujących pakiet działań oszczędnościowych, oznacza to podkopanie ich pozycji przetargowej. Dla kierownictwa jest to sposób na zmniejszenie kosztów i oszczędzenie gotówki.

    Kierownictwo linii negocjuje ze związkami zawodowymi m.in. plany zmniejszenia zatrudnienia o 4 tys. osób (10 proc.), z czego 2 tys. miałyby stanowić dobrowolne zwolnienia wśród personelu pokładowego liczącego 14 tys. pracowników.

    Szef British Airways Willie Walsh ogłosił ostatnio, że zrezygnował z wynagrodzenia za pracę w lipcu wskazując, iż linie walczą o przetrwanie w warunkach dekoniunktury. Za jego przykładem poszedł dyrektor finansowy Keith Williams.

    Apel do pracowników zapewnia, iż kierownictwo "pomoże im w zminimalizowaniu skutków finansowych (nieodpłatnej pracy - PAP)" i zaprzecza, by osoby, które pozytywnie na niego odpowiedziały miały pierwszeństwo w zatrudnieniu przy podejmowaniu przyszłych decyzji w sprawie zwolnień.

    W ostatnim roku obrachunkowym linie British Airways odnotowały stratę w wysokości 401 mln funtów. Głównym powodem było drogie paliwo lotnicze w okresie, gdy spadła liczba pasażerów. Od lata 2008 roku z linii zwolniono ponad 2500 pracowników, w tym 780 menedżerów.

    gazeta.pl
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  19. #59
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Przewoźnicy lotniczy wożą coraz mniej pasażerów. Ale nie rezygnują z walki o nich. Kolejne linie swojej szansy upatrują w wożeniu Polaków na długich dystansach




    Według danych Urzędu Lotnictwa Cywilnego w I półroczu polskie lotniska obsłużyły o 12,4 proc. mniej pasażerów niż rok wcześniej. Skończyły się tłuste lata boomu, gdy rynek rósł o 20-30 proc. rocznie. Teraz linie lotnicze walczą o przetrwanie, tną koszty i starają się za wszelką cenę przyciągnąć do siebie pasażerów.

    - W przypadku Polski nasza strategia na kolejne trzy kwartały będzie skupiona na długich trasach - mówi "Gazecie" Anna Ingham-Grant, menedżer British Airways w Europie Środkowo-Wschodniej. - Rynek się kurczy, więc sposobem na nowych pasażerów jest zabranie ich konkurencji - dodaje.



    LOT już w zeszłym roku miał kłopoty na trasach transatlantyckich. - W szczególności w połączeniach długodystansowych spadki były większe. To pogłębiło się w II półroczu 2008 r. - mówił niedawno na konferencji prasowej Andrzej Oślizło, członek zarządu LOT ds. ekonomiczno-finansowych.

    To chce wykorzystać British Airways, który ogranicza co prawda liczbę obsługiwanych miast (zrezygnował z Poznania, w zimie nie będzie latał do Krakowa), ale skupia się na Warszawie. - Będziemy mieli 3 loty dziennie na Heathrow, w tym lot poranny - mówi Anna Ingham-Grant. - Teraz pierwszy samolot przylatuje o 13, więc pasażerowie przegapiają loty do Ameryki. A z rannym lotem będziemy mogli zaoferować polskim pasażerom całą siatkę BA - zapewnia Ingham-Grant. Jej zdaniem to jedyna metoda na zabranie pasażerów LOT-owi czy Lufthansie - dodaje.

    BA nie jest jedyną linią, która wpadła na ten pomysł. Przykładowo portugalska linia TAP 9 czerwca zaczęła latać na linii Warszawa - Lizbona. Teraz poszerza ofertę o połączenie z Lizbony do Nowego Jorku i liczy na to, że będą z niego korzystać Polacy. - Wylatując z Warszawy o 7.05 rano, docieramy na lotnisko w Newark już o 15.05 czasu lokalnego, zaś przesiadka w Lizbonie twa zaledwie półtorej godziny - przekonuje Marek Sławatyniec odpowiadający za rynek polski w TAP.

    LOT pozostaje jednak jedyną linią, która do Ameryki Północnej Polaków zawiezie bez żadnych przesiadek.
    gazeta.pl
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  20. #60

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie


    Polecamy

    W ubiegły czwartek miałem okazję pierwszy raz lecieć nietanimi liniami lotniczymi, czyli BA. (Okęcie- Heathrow) Odprawiłem się online wybrałem miejsce 8F a w zasadzie takie zostało mi przydzielone, jako że było przy oknie to nie narzekałem, chociaż wiem, że na drugi raz wezmę parę rzędów bliżej dziobu, bo silnik trochę przeszkadzał. Tutaj dziwna rzecz a mianowicie, odprawiłem się poprzez bezpośredni link jaki ukazał się w mailu od BA. Po odprawie która była w języku angielskim, przyszedł mail po polsku.(taki sam jak ang) Nie odprawiałem się drugi raz na ten sam lot, ale przez chwilę zastanawiałem się czy się udało.
    W środku widać było, że samolot trochę latał już bo wytarte były stoliki itd.
    Stewki były miłe i pomocne. Urzekł mnie makijaż, który był bardzo ostry, wręcz nie potrzebny!
    Serwis rozpoczął się odrazu po starcie. Samolot nawet się dobrze nie wypoziomował jak już wózek jechał. Kanapka jako przekąska plus napój. Kanapka typowo angielska czyli ledwo zjadliwa i na chlebie tostowym. Dobule cheese with red onions tylko że red onions według składu było 4%
    Lądowanie na T5 LHR, i ja wiem? suma summarum nie zrobił na mnie wrażenia, ot szybkie przejście do kontroli i już po wszystkim.
    Wycieczka fajna, tym bardziej że w porównaniu do Wizzair zapłaciłem całe 20 pln więcej czyli 360pln.
    polecam linię widać że są wiele lat w interesie i czuć wysoki poziom usług
    poniżej parę zdjęć














Strona 3 z 11 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •