Oni to ładnie nazwali: Miejsce z dodatkową przestrzenią na nogi. Załoga zezwala usiąść na nich dopiero wtedy, gdy są pewni, że nikt nie zarezerwował ich przez internet.
Z której strony usiąść żeby zobaczyć Londyn? Jest to wogóle możliwe? Start z lotniska Stansted, Ryanairski Boeing
Zależy dokąd lecisz. Jeżeli przez Kanał Angielski gdzieś to miejsca F - sam pamiętam lot do Dusseldorfu (gdzie miałem chwilę na przesiadkę do Bydgoszczy) - było Londyn widać, aczkolwiek bardzo daleko. To był jedyny raz jak go widziałem z okna FR. Leciałem ze Stansted chociażby do Belfastu czy Edynburga - jeżeli w tamtą stronę masz lot to siadaj na A.
Witam mam taki problem znaczy zapytanie. Mam rezerwacje W lufthansie na lot obslugiwany przez United. Link do miejsc tutaj
http://travel.united.com/ube/seatmap...lightLegxRPH=0 mam miejsce 34 b
W lufcie jest napisane ze moge zmienic miejsce. Jaka jest z tym czy bez problemu moge zmienic ?
Z gory dziekuje
Niestety zedytowac nie moge wiec przepraszam za double post link wygasl wiec jak cos united.com frankfurt chicago 22 lipiec ten lot
12:45 PM FRA - 2:40 PM ORD
United 941 View seats
Generalnie w ATR im bardziej z tyłu tym, moim zdaniem, wygodniej.
Trochę z innej beczki . Lecę niebawem z LHR do YYZ , samolot-B767 ,linia -Air Canada . Uwziąłem się mimo pokaźnej dopłaty ,na miejsce przy wyjściu ewakuacyjnym ;padło na 19K . No i jakoś ,gdzieś ,przez przypadek natknąłem się w necie na narzekania na te miejsca bo.... wieje ! . Do tego ponoć stopnia ,że mało pomagają koce oferowane przez załogę . Przyzwyczajony jestem do lekkiego chłodu kiedy siedzę w awaryjnym , ale czy rzeczywiście w benkach AC jest aż tak źle ? . Przesiadać się do środkowego rzędu czy zostać przy oknie ?
Słuchajcie, co należy do obowiązków pasażera siedzącego przy awaryjnym w razie niebezpieczeństwa? skoro istnieją wymogi takie jak 18 lat i znajomość języka (Ryanair)?
Drugie pytanie, wszyscy polecają miejsca właśnie na skrzydle przy wyjściu awaryjnym, co jest w nich takiego extra, pytam z ciekawości, sam lecę za ponad tydzień Ryanairem i myślę nad ciekawym miejscem, planuje tuż za skrzydłem aby widzieć klapy itd, w locie powrotnym zaś przed skrzydłem z widokiem na silnik. Oczywiście warunek ustawić się na początku kolejki
1. Do obowiązków pasażera, siedzącego przy wyjściu awaryjnym należy otwarcie drzwi awaryjnych, pomoc innym pasażerom (często należy się z nimi porozumieć w jakiś sposób i tutaj przydaje się właśnie angielski).
2. Przy wyjściu awaryjnym masz dużo przestrzeni na nogi, możesz swobodnie siedzieć, lecz nie możesz trzymać pod nogami bagażu podręcznego. Jeśli podczas lotu chciałbyś widzieć ziemię i skrzydło, które nie będzie przeszkadzać to nie polecam tego miejsca.
Jeśli '93' w Twoim nicku mówi o dacie urodzenia no to chyba jesteś jeszcze za młody na to miejsce
No tak na razie za młody, ale np. w przyszłym sezonie już za młody nie będe więc pytam z ciekawości, ale i tak - wolę widoki
Czyli jak to jest? przed lotem gdy pasażerowie już w kabinie, podchodzi stewardessa i prosi o dowód albo gdy widzi, ze to dziecko przesadza go? a co jeśli pasażerowie wybrali już swoje miejsca i jest im na nich dobrze a jest full stan? Może komuś kazać przesiąść się na miejsce tego dziecka z awaryjnego? Chyba nie pomieszałem.
Jak leciałem samemu to zajmowałem wyjście awaryjne pomimo swojej niepełnoletności, zapytałem tylko przy wejściu Cabin Crew, czy nie maja nic przeciwko, i tylko się uśmiechnęła steewka i powiedziała, że nie ma problemu. Dokładnie w tym samym locie kazała [zbyt duże słowo, poprosiła go] innemu paxowi się przesiąść w związku z odpowiednim wyważeniem samolotu (tak mu to powiedziała).
Jak załoga widzi, że ktoś z dzieckiem chce usiąść przy awaryjnych, to kierują od razu na inne miejsca. Z reguły w tych rzędach stoi ktoś z załogi i niejako tarasuje wejście i tym sposobem kontroluje, kto siada.
Oczywiście, że przed startem załoga może kogoś poprosić o zmianę miejsca. Mnie niedawno w Wizz proszono o zmianę miejsca z 1F na skrzydło, gdyż rozmawiam po angielsku, ale w miły sposób odmówiłem, gdyż nie lubię latać na skrzydle.
Wie ktoś może jakie numery rzędów trzeba wybrać żeby podziwiać takie widoki? (atr72 eurolotu):
YouTube - Circle to land EPKK RWY 07 [HD]
i trochę bardziej do tyłu (wiem że to z atr42 ale chciałbym wiedzieć jak to wygląda w atr72):
YouTube - landing at Szczecin Goleniow airport ATR 42 Eurolot
pozdrawiam
Zakładki