Pierwsze wolneZamieszczone przez Mateusz Janiec
Czy ktoś napisze, że 17A lub 18C to nie ma znaczenia. Wiadomo, że pierwszy rząd lub przy wyjściu awaryjnym.
Ale za to skrzydło z silnkami zasłania całę niebo i oczy mogą odpocząć od wyszukiwanie "przelotówek" na całym niebieZamieszczone przez Rob_Sad
Jak ktoś pierwszy raz leci avro to może się wystraszyć przy wciąganiu a potem wysuwaniu klap, bo hałas przeraźliwy
http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...094340&nseq=10
Jetstream 32 zdecydownaie miejsca 4BC. W całym samolocie jest ciasno straszliwie, a rzeczonych miejscach miejsca na nogi jak w first class
Zdjęcie zresztą to pokazuje.
http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...6132451&nseq=0
W Avro RJ100 Brussels Airlines zdecydowanie najgorsze miejsca w całym samolocie są w rzędzie 7 obojętne czy po stronie z dwoma fotelami czy trzema (układ 2-3). Siedzi się dokładnie na wysokości skrzydła, hałas jest ogromny i nie ma okien. W dodatku okna w rzędzie przed i za są w takiej odległości, że nie sposób nic zobaczyć. Za to całkiem wygodnie podróżuje się z tyłu samolotu, oczywiście w rzędzie z 2 fotelami czyli miejsca A i B.
Planuję Germanwings,em z KTW do STR, czy ktoś leciał i może mi doradzić ?
WizzAir:
Miejsca przy wyjściu awaryjnym (12 i 13) oraz rząd 15, ew. 14.
Orientuje się ktoś może, co się dzieje gdy nikt nie wykupi miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi?
Czy można usiąść wtedy na tych miejscach?
MD-11 (KLM), ostatni rząd AB i GJ (39, jest jeszcze 40 dla DEF).
Fajne, bo:
- w podwójnej konfiguracji
- szersze siedzenia niż rzędy z przodu(!).
Mniej fajne, bo:
- przed toaletą, ale jak ktoś już tu pisał, mi to za bardzo nie przeszkadzało (jest szersze przejście obok)
Największa wada:
- ZIMNO! Ciągnie po nogach bardzo. Pomimo koca i dwóch par skarpet wymarzłem mocno. Rozmawiałem ze stewką podczas postoju technicznego i mówiła, że tak już mają te MD-11 i że w tylnym przedziale jak już rozniosą posiłki to zakrywają się zawsze kocami i siedzą blisko siebie, żeby się trochę rozgrzać...
Aha, seatguru pisze, że mają PTV. Na stronie KLMa piszą, że miały przejść modernizację w grudniu 2007 i dostać nowy entertainment system... Liczyłem, że pouczę się trochę hiszpańskiego po drodze . Niestety, w 2. połowie stycznia były tylko zaślepki w fotelach.
LOT ERJ145 rząd 10 - wyjscie awaryjne
ja nie polecam siadania przy toaletach z wiadomych przyczyn , nie wiem jak w innych, ale siedziałem w Sun Expressie i bylo strasznie , mało miejsca i toaleta za plecami...porażka
Miejscówki nawet dobre, chociaż lubię siedzieć z przodu 8)Zamieszczone przez Piter2
Jako że po raz pierwszy będę leciał lotowskim 763 prośba do 'lataczy' o info gdzie najlepiej usiąść - obstawiam sekcję B, ale nie mam dokładnych planów. Wiem że PE jest inny od reszty 'Pap', tak więc info od doświadczonych mile widziane
Pozdrawiam
Krzysztof Moczulski
Najlepiej to byloby w kokpicie Ale ja polecam miejsca "na skrzydle"-po srodku samolotu nie ma takich różnicy sysokosci szczególnie przy starcie.A jeszcze te widoki,klapy,spojlery mhh
Ja tam bym siadał na samym przodzie, mniej wibracji, mniej rzucania no i ciszej. Chyba, że ty sobie Grzesiek business wykupiłeś i dlatego masz na końcu...Zamieszczone przez frik
BN
Za mną jeszcze jest rząd czy dwa "miejsc niedostępnych", czyli biznes pewnie. Hałas na 50 minutowym locie mi wisi, ale nie lubię się przeciskac w przejściu i gimnastykowac, jak wszyscy się usadzają, czy wysiadają. Poza tym z przodu to tak prawie do połowy miejsca pozajmowane były.
Kiedys poprosilem kolo kierowcy, ale nie dali :-(
Ale Pani na Check-In chyba poprawilem humor na caly dzien :-)
Frik, w ATR zawsze należy brać rzędy 4-5 bo jest najlepszy widok.
Tylko stamtąd można robić takie fotki
http://www.jetphotos.net/viewphoto.p...6019518&nseq=5
Zakładki