Kody linii:
IATA: AC
ICAO: ACA
Strona linii lotniczej:
www.aircanada.com
Informacje nt foteli:
http://www.seatguru.com/airlines/Air_Canada/information.php
Informacje nt floty:
http://airfleets.net/flottecie/Air%20Canada.htm
Mam do was pytanie czy ktoś miał przyjemność lecieć AIR CANADA??
Ja na temat AIR CANADA nie mam dobrego zdania na lotach wewnątrz Kanady niema żadnego cateringu na locie, który trwa 4 godziny, załoga niemiła samoloty wyeksploatowane zniszczone.
Dzięki z góry za odpowiedz.
Kody linii:
IATA: AC
ICAO: ACA
Strona linii lotniczej:
www.aircanada.com
Informacje nt foteli:
http://www.seatguru.com/airlines/Air_Canada/information.php
Informacje nt floty:
http://airfleets.net/flottecie/Air%20Canada.htm
Ostatnio edytowane przez Gabec ; 08-07-2010 o 18:17
Odpowiadam, bazujac na ok. 100 lotach long-haul w samolotach AC.
1) Samoloty (B777, B763 i A330) - bez zarzutu. Wnetrza calkowicie odnowione; IFE - indywidualne ekrany, przyzwoity wybor filmow (w tym bardzo dobry wybor filmow francuskich). Mozliwosc podlaczenia laptopa - nie przy wszystkoch siedzeniach, ale na pewno przy H i C.
AC ma trzy B767 bez odnowionego wnetrza - wygladaja jak LOTowskie albo i jeszcze gorzej.
Lataja one jednak glownie na Karaiby i Hawaje plus chyba do Dublinu i Aten.
2) Jedzenie - jest Bez rewelacji, ale zjadliwe. Alkohole za darmo, przyzwoity wybor win. Kawa - typowa polnocnoamerykanska lura. No, ale to w koncu nie restauracja
3) Personel pokladowy - profesjonalny, pomocny, gdy o cos sie poprosi; srednia wieku ok. 50 lat
Jak cos wiecej trzeba, to pytaj.
Pozdrowionka
Z calym szacunkiem, ale bzdury wypisujesz. Catering jest - napoje darmowe, jedzenie platne. Obecnie to standard w liniahc polnocnoamerykanskich. Samoloty - nie wiem, czym leciales, wiec trudno sie do tego odniesc. AC ma troche staroci typu Dash i CRJ100, ale wszystko pozostale jest albo nowe, albo odnowione.
Pozdrowionka
Dzieki za opinie. Mozliwe, ze wybiore Air Canada na lot przez Atlantyk (w jedna strone 763, w druga 77W) i dlatego bylem ciekawy czy przy podobnych cenach jest to lepszy wybor od takiego LH (akurat bylby to ich 333 wiec jedyny a/c z IFE w klasie Y).
A jak jest z przesiadkami w Kanadzie? Lecac dalej do Stanow nie trzeba przechodzic przez immigration? W jedna strone lecialbym przez YOW, a w druga przez YUL.
BTW, czy jest spora szansa, ze lecac na trasie FRA-YOW natknalbym sie na nieodnowionego 767?
Akurat 333 LH nie lecialem, wiec trudno mi porownac. Niemniej, mysle ze AC oferuje przyzwoity produkt.
No niestety trzeba przechodzic przez immigration. Czy to w YUL, czy YOW. Nie wiem jak w YUL, ale w Ottawie przechodzisz kontrole kanadyjska i zaraz potem amerykanska.A jak jest z przesiadkami w Kanadzie? Lecac dalej do Stanow nie trzeba przechodzic przez immigration? W jedna strone lecialbym przez YOW, a w druga przez YUL.
Lecialem ok. 15 razy w te i nazad i jeszcze mi sie nie przydarzylo.BTW, czy jest spora szansa, ze lecac na trasie FRA-YOW natknalbym sie na nieodnowionego 767?
Pozdrowionka
Wg aircanada.com - Travel Info - Connection Times
mct international to us 60 minut
Orientuje się ktoś czy Air Canada akceptuje płatność za pomocą karty Visa Electron?
Bagaż odbiera się w pierwszym punkcie lądowania na terenie Kanady, niestety to minus. Często wybieram AC przy lotach do USA ( LGA ). Latam przez z WAW via FRA/YYZ a wracam przez YUL/FRA.
Polecam
W przyszłym roku planuję dwa wyloty do USA. Pierwszy mam już załatwiony LOTem ale drugi będę dopiero kupował. Mój wybór padł na Air Canada przez Toronto lub Ottawę. W związku z tym mam pytanie:
Wcześniej wyczytałem, że na pierwszym lotnisku lądowania przechodzi się immigration, najpierw Kanadyjski potem Amerykański. Mam "stary" tzn nie-biometryczny paszport i nie mam wizy kanadyjskiej. Co w związku z powyższym?. Jak przejść immigration w przypadku gdy powinienem /chyba/ mieć wizę. Gdybym na kanadyjskim lotnisku przechodził immigration tylko amerykańskie to nie byłoby problemu, ale skoro jest tam jeszcze immigration kanadyjskie? co w takim przypadku?
Przecież lotnisko kanadyjskie jest dla mnie tylko portem przesiadkowym.
Czy są może jakieś osobne immigration dla pasażerów "trasferowych" od których nie wymaga się wizy kanadyjskiej?
Latacz amator
No przeciez kolega wlasnie pisze, ze ma stary paszport ....
Sytuacja jest taka sama, zarowno w Toronto, jak i w Ottawie: najpierw "wjezdzasz" na teren Kanady, potem "wjezdzasz" do Stanow. Poniewaz masz stary paszport, musisz miec wize. Niewazne, ze jest to tranzyt. Sa tylko cztery kraje, ktore lapia sie na Transit Without Visa program. Polska nie jest na tej krotkiej liscie.Wcześniej wyczytałem, że na pierwszym lotnisku lądowania przechodzi się immigration, najpierw Kanadyjski potem Amerykański. Mam "stary" tzn nie-biometryczny paszport i nie mam wizy kanadyjskiej. Co w związku z powyższym?.
Wizy nie da sie zalatwic na granicy.
Reasumujac: musisz miec wize.
Pozdrowionka
Zakładki