Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8 9 10
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 190
Like Tree10Likes

Wątek: AIR FRANCE - recenzje

  1. #181

    Dołączył
    May 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez grodek75 Zobacz posta
    To dział recenzji czy dyskusji o wyższości jednego przewoźnika nad innym i zgłaszania żali o zgubiony bagaż?
    A to miejsce tylko do wychwalania danej linii lotniczej?
    maciass and Lukasz like this.

  2. #182
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ormo Zobacz posta
    A to miejsce tylko do wychwalania danej linii lotniczej?
    Może przeoczyłeś, ale mój pierwszy w dniu wczorajszym wpis dotyczył tylko i wyłącznie recenzji, w której merytorycznie przedstawiłem zarówno plusy jak i dość wyraźnie podkreśliłem minusy przewoźnika. Zwłaszcza dotyczące zmiany kabin na long haul i standardowego wyżywienia.
    Off Top z głupimi uwagami nie zaczął się ode mnie, tylko od kogoś kto co prawda sam doświadczeń związanych z tym konkretnym przewoźnikiem najwyraźniej niewiele ma, ale jak to w polskim zwyczaju jest ma coś negatywnego do powiedzenia w imieniu "śwagra" i bliżej nieokreślonych znajomych...
    Ale wiem - nikt inny bagaży nie gubi - tylko Francuzi
    Roissy to też według wielu najgorsze lotnisko świata - moim skromnym zdaniem głównie dla tych co z czytaniem problem mają i bez apki w telefonie WC już znaleźć nie są w stanie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za uwagę.
    Czterosilnik likes this.

  3. #183

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    mam takie pytanie; kupiłem bilet przez OTA na trasie WAW-CDG-WAW w taryfie XAR20PL9
    na stronie flying blue taryfa X jest w dwóch polach: 25% i Not eligible for accrual
    jest też informacja, że MINI FARES 0% (czy moja taryfa to MINI? bo nie wiem jak to sprawdzić?)
    i jeśli tak i nie dostanę mil za nią to czy wliczy mi się chociaż przelot do statusu jako Qualifying flights?

  4. #184

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    ok znalazłem już; jest to MINI bo kończy się na 9
    i brak segmentów

  5. #185
    Awatar tygrysm

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    EPWA

    Domyślnie

    i bagażu rejestrowanego ;-)
    A319 A320 A321 A33(23) A34(36) A388 AT42 AT72 B717 B737(345789) B752 B763 B77(2W) B788 CRJ(279) DH8X E120 E145 E170 E175 E190 E195 F100 RJ1H
    9V 9W AA AB AC AD AF AK AP AY AZ B6 BA BJ BR C0 CX DJ DL DY EK EY FB FR G3 HA JJ JL JQ K2 K6 KL LH LO MU MQ MW NE NZ OO OS OZ QF QK QQ QR SG SK SN SU TG TR TZ U2 UA US VA W6 XQ

  6. #186

    Dołączył
    Aug 2009
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    będę miał możliwość dzięki statusowi na zabranie rejestrowanego
    ale by utrzymać status będę musiał dokładniej sprawdzać taryfy jakie kupuje...
    tygrysm likes this.

  7. #187
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Po krotce przezycia z lotu AF Lot HAV-CDG na A340, dl. lotu 8,5h. start i ladowanie o czasie, siedzenia byly w miare wygodne, ale IFE troche nie z tej epoki, co prawda nie to co w benkach 767 LO ale na 8 calach w mocno porysowanych doysc ciezko jest cokolwiek obejrzec, system sie przez pierwsze 1,5h wieszal po czym przez 1h przechodzil generalny reset i juz potem smigal. Sam wybor tresci dosyc spory i zawieral najnowsze produkcje filmowe. Serwis na pokladzie rzekl bym ze tez srednio smaczny, ale mysle ze to zawdzieczalismy glownie CubaCatering a nie AF. Podsumowujac: lot OK, jedzenie mierne, IFE stare i wolne.




    Networking the world.

  8. #188
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Zrobiłem ostatnio JFK-CDG-EU w C. W NYC nowa poczekalnia, przy odprawie proponują jakiś koncept poczęstunku jeszcze nie ziemi, szczegóły w poczekalni. Zgadzam się, choć w sumie w ogóle nie mam pojęcia na czym to miało polegać - myślałem, że by mieli część restauracyjną, żeby usiąść i zjeść przed wejściem na pokład, a tam tylko zwykły bufet z trzema chyba ciepłymi michami. Na pokładzie i tak pytają czy chce szamać coś. Mieli rozkładówkę z nazwą "Busieness Night Service" czy jakoś tak, ale na AF.com za bardzo nie widzę nic w tym temacie, więc nie mam pojęcia jaki to ma cel.
    Sama poczekalnia odświeżona w zeszłym roku wygląda całkiem ładnie, dość duża przestrzeń z antresolą i widokami na płytę/drogę, ale dość zatłoczona (miejsc niby na 200 osób).

    Długi odcinek na odświeżonym C, układ 1-2-1, płasko, szeroko i z dostępem do przejścia z każdego miejsca. Ogólnie bardzo "chic" choć wątpię żeby za parę lat bez generalki to tak wyglądało. Fotel jak zwykle najprzestronniejszy przy ściance, większy schowek na nogi i można spoko na boku leżeć. Regulacja trochę gorsza niż w innych produktach (bez np oddzielnej kontroli odcinka dolnego). Wygodne schowki na gazety i drobiazgi. IFE pod dziwnym kątem, da się oglądać bez odchylania (start/stop), ale nie wiem czemu nie posunęli tego o jeszcze parę stopni jak Air Canada żeby normalnie na przeciw było.
    F'ka wygląda dość fajnie z tymi kotarkami, jest też mocno przestronnie.

    Przesiadka w CDG nad wyraz bezproblemowa, choć trzeba było przejść przez kontrolę bezpieczeństwa. Ale wszystko w ramach jednego większeg terminalu i bez konieczności pokonywania maratonów. Poczekalnia w CDG słaba, mało paszownika i jeszcze mniej gniazdek z prądem/stanowisk do pracy.

    Krótki lot dalej to typowy eurobiznes, ze środkowym fotelem wolnym. Design bardzo przyjemny dla oka, nawet poduszeczki mają w geometryczny akcent. Fotele to teraźniejszy standard slim, choć na pewno lepiej wygąbkowane niż LH. Zimny talerz przekąsek, bardzo smacznych.

  9. #189
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Mam bilety wystawione przez KLM (074).
    W jedną stronę lecę KLM, w drugą AF, lecimy z dzieckiem.
    Według zasad na stronach przewoźników linie powinny wybrać nam miejsca razem automatycznie na KLM do 3 dni przed wylotem, na AF do 2 dni przed wylotem.
    Po wystawieniu biletów miejsca na lotach KLM wybrały się automatycznie, potwierdzone zostały wszystkie posiłki dla dziecka.
    Na lotach AF cisza, niby mają jeszcze czas na rezerwację miejsc, ale czas działa na ich niekorzyść, więc nie wiem na co czekają. Nie mam też potwierdzonych posiłków dla dziecka, generalnie nic.
    Generalnie niby AF/KLM to jedno, ale przy jakiejkolwiek zmianie w rezerwacji na stronie AF (choćby posiłku) system karze mi płacić za przydzielone losowo miejsca, które należą mi się za darmo .. ?!?
    Czy ktoś z Was przerabiał już lot z dzieckiem z AF? Cierpliwie czekać, czy próbować do nich dzwonić ?
    Z góry dzięki.

  10. #190

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy to błąd wyszukiwarek, czy rzeczywiście AF kończy loty ORY-LCY wraz z końcem bieżącego sezonu zimowego? Myślałem że przenoszą punkt początkowy na CDG, ale chyba też nie.

Strona 10 z 10 PierwszyPierwszy ... 8 9 10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •