Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 60 z 190
Like Tree10Likes

Wątek: AIR FRANCE - recenzje

  1. #41
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie


    Polecamy

    Nie warto - na krótkich lotach masz tyle samo miejsca co w economy. Warto po prostu poprosić o zablokowanie w miarę możliwości miejsca obok. Upewnij się jeszcze czy nie będziesz musiała pokazać przed lotem MEDIF.
    Ostatnio edytowane przez egon.olsen ; 22-08-2009 o 20:34
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  2. #42

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    Upewnij się jeszcze czy nie będziesz musiała pokazać przed lotem MEDIF.
    Ehm... nie smiejcie sie zbyt glosno, pls., ale - co to jest MEDIF?

  3. #43
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    ups, przepraszam pinkola za literówkę... kajam się

    MEDIF to Medical Information Form, dzięki któremu wiadomo na co pacjent choruje/chorował i jak ewentualnie postępować w przypadku nagłego pogorszenia stanu zdrowia.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  4. #44

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez egon.olsen Zobacz posta
    MEDIF to Medical Information Form, dzięki któremu wiadomo na co pacjent choruje/chorował i jak ewentualnie postępować w przypadku nagłego pogorszenia stanu zdrowia.
    Ale czy (bo tak zrozumialem z kontekstu) ten MEDIF obowiazuje tylko w klasie business?

  5. #45
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Nie, nie obowiązuje w każdej klasie pasażerów z problemami medycznymi.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski

  6. #46
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Lecial ktos ostatnio AF za Atlantyk? Bo te posty widze dosc stare, a chcialbym posluchac najnowsze wrazenia.

    Chce leciec do SFO na A340 w jedna i z NYC na 777 powrot. Dwa razy mam godzine na przesiadke na CDG. Lepiej sprobowac zapakowac sie w podreczny? Widze, ze troche klopotow z bagazem bywa...
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  7. #47
    Awatar grodek75

    Dołączył
    May 2009
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    Lecial ktos ostatnio AF za Atlantyk? Bo te posty widze dosc stare, a chcialbym posluchac najnowsze wrazenia.

    Chce leciec do SFO na A340 w jedna i z NYC na 777 powrot. Dwa razy mam godzine na przesiadke na CDG. Lepiej sprobowac zapakowac sie w podreczny? Widze, ze troche klopotow z bagazem bywa...
    Lecieliśmy w sierpniu AF na trasie WAW-CDG-JFK i z powrotem IAD-CDG-WAW.
    Była to nasza druga w przeciągu 10 miesięcy wyprawa do USA i drugi raz lecieliśmy z Air France. Szczerze powiedziawszy nie bardzo rozumiem skąd biorą się tak negatywne opinie na temat tego przewoźnika. Wszystkie loty odbyły się o czasie, lądowania na ogół przed czasem. Nie mieliśmy co prawda tak krótkich czasów na przesiadkę jak Ty (minimum 1,5 godziny, z których zrobiły się 2 bo samilot z Waszyngtonu przyleciał 0,5 godziny przed czasem). Godzina na Roissy to krótko, ale jeżeli nic się nie przedłuży w "dolocie" i nie będziesz marudził to powinieneś zdążyć. Przy czym proponowałbym nie korzystać z transferu AF tylko po prostu wyjść z 2E i przelecieć szybko tunelem na 2F. Według mnie jest szybciej. Bagażu nam nie zgubili, wózek synka (niczym nie zabezpieczony) przeżył transfer i doleciał 2 razy czyściutki i nieuszkodzony. W locie na JFK dostaliśmy upgrade do biznes klasy, więc kto powie złe słowo na żabojadów ten ma w ....
    777-300 w bardzo dobrym stanie (ale tu był właśnie biznes), jednak gdy w październiku ub. roku leieliśmy takim samym w "bydlęcej" również nie było powodów do narzekań (moż oprócz ciasnoty, ale układ 3-4-3 to już w sumie standart w coraz większej ilości linii).
    Z Waszyngtonu lecieliśmy 777-200 i egzemplarz, który nam się trafił był już odrobinę "zmęczony" wewnątrz. Nie wszystkie monitory działały, fotele też były już dość wyeksploatowane.
    Generalnie jedzenie zdecydowanie lepsze gdy leci się "do" USA. Z powrotem w obu lotach było takie sobie (odradzam ryby). Amerykański dostawca żarcia nie za bardzo się stara.
    Podsumowując - nie mam do tej linii zastrzeżeń. Przy cenach, które oferują, serwis i warunki lotu są bardzo dobre, ze słynnymi opóźnieniami i gubieniem bagażu się nie zetknąłem, a Roissy mnie nie przeraża i przesiadki z 2E na 2F i z powrotem są niezwykle łatwe. Z innymi terminalami różnie bywa, ale te dwa są skomunikowane i położone idealnie.
    Miłego lotu.

  8. #48
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    dzieki za wyczerpujace info. Szukalem przelotu w star alliance, ale drogo i godziny od klapy.
    A tak chyba kupie bilet w Delcie (choc zadnego odcinka Delta nie pokonam), trasa to WAW-CDG-SFO-SLC-FAR-MSP-EWR-CDG-WAW za 1300$ co daje mi czas na zwiedzenie SFO i NYC za friko ;-)
    Oba odcinki przez ocean sa wlasnie AF, wiec na pewno bedzie lepiej niz w samej Delcie czy United, ktorym bym pewnie lecial kupujac bilet w Star.
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  9. #49
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Luxembourg (ELLX)

    Domyślnie

    W wakacje leciałem LUX-CDG-YUL (Kanadę traktują tak samo jak loty do USA). Bagażu nie zgubili, wózek mojej siostry również doleciał.

    Co do godziny na przesiadkę - w stronę "do" bez problemu, bo nie ma immigration. Z powrotem jednak... będziesz musiał "trochę" pobiec - jak się zrobi kolejka na kontroli paszportowej, to masz przerąbane, już tłumaczę:

    Najpierw idzie się 15 minut z samolotu do stanowiska kontroli. Potem kolejne 5 minut poświęcasz na wyjście do hallu terminala. Potem 15 minut idziesz do drugiego terminala, 5 minut na security i potem około 5 minut na dojście do gate'a. Czasy podane dla człowieka idącego szybkim krokiem.

    Co do A340 - bardzo fajnie się leciało, co prawda miałem pudełko od ekraniku przy nogach, ale da się przeżyć. Ekranik w 777-300 jest lepszy (i trochę większy), ale w A340 też się da spokojnie korzystać.

    Edit: zapomniałem napisać o żarciu. "tam" było super - co jak co, ale na jedzeniu żabojady się znają Z powrotem nie mogę powiedzieć, bo nie leciałem do USA. Z plusów dodam, że jest stosowana metoda "pij ile chcesz" (w sensie nie piwa ani wódki, tylko napojów typu cola ). Oczywiście już self-service, bo stewki by zwariowały
    Pozdrawiam, Pluxe

    Nikon D7000 + Nikkor 18-105 VR
    Intel Core i5-3570K @ 4.6 GHz, Asrock Z77 Extreme 4, Ballistix Elite 2x8 2400 MHz CL11, KFA2 GTX1060 6 GB, Crucial MX200 500GB, Antec HCG-620W

  10. #50

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW/KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    trasa to WAW-CDG-SFO-SLC-FAR-MSP-EWR-CDG-WAW
    To wszystko w jednym bilecie? Ciekawe, jaki jest "fare calculation point". Kupione przez Internet (sporo segmentow) czy w biurze (agencja? biuro AF - bo DL bezposrednio to chyba w Polsce nie ma)?

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    co daje mi czas na zwiedzenie SFO i NYC za friko ;-)
    Tak z ciekawosci: ile godzin postoju w SFO, ile w NYC?

    Cytat Zamieszczone przez grodek75
    777-300 (ciach) układ 3-4-3
    W Air France tez? O tempora...

  11. #51
    KZ
    KZ jest nieaktywny
    Awatar KZ

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Ambush Country

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    Lecial ktos ostatnio AF za Atlantyk? Bo te posty widze dosc stare, a chcialbym posluchac najnowsze wrazenia.

    Chce leciec do SFO na A340 w jedna i z NYC na 777 powrot. Dwa razy mam godzine na przesiadke na CDG. Lepiej sprobowac zapakowac sie w podreczny? Widze, ze troche klopotow z bagazem bywa...
    Do zrobienia, kiedyś zdążyłem razem z bagażem w 45 min (WAW-CDG-IAD), ale wsiadłem ostatni - na CDG we wszystkich kolejkach w 2E sortują ludzi pod względem czasu pozostałego do odlotu i jest to zrobione całkiem z głową (są trzy różne kolejki).
    Co do bagażu - mój po ostatniej podróży WAW-CDG-CVG doleciał z urwaną kłódką (TSA approved) i kółeczkami z suwaka przez które się je przewleka. W środku nikt nie grzebał... Kolega który leciał ze mną z metalową walizką przekonał się że zmiana jej kształtu nie jest problem dla małp bagażowych na którymś z tych lotnisk...
    KZ

  12. #52
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Czterosilnik Zobacz posta
    trasa to WAW-CDG-SFO-SLC-FAR-MSP-EWR-CDG-WAW To wszystko w jednym bilecie? Ciekawe, jaki jest "fare calculation point". Kupione przez Internet (sporo segmentow) czy w biurze (agencja? biuro AF - bo DL bezposrednio to chyba w Polsce nie ma)?
    Kupie jako multicity na stronie Delty, tak jest najprosciej i w sumie ksiegowa tez nie robi problemow.
    W SFO wyladuje w sobote o 15, a do FAR polece w poniedzialek o 12.
    W EWR wyladuje w czwartek o 11, a odlatuje w piatek o 19.

    Mysle, ze po ponad 1,5 dnia zwiedzania mi wystarczy. Ja nie jestem fanem muzeow, lubie polazic po miastach poczuc klimat.

    Dodam jeszcze, ze oryginalnie chcialem kupic WAW-SFO-FAR-WAW w opcji multicity i kosztowal bilet ok. 1600$, natomiast jak dodalem ten stopover w NYC to cena spadla do 1300$. Dobre, nie? Dla firmy lepiej, bo taniej, a i dla mnie korzysc tez oczywista, bo specjalnie do NYC to bym sie na pewno nie wybral ;-)

    Jeszcze raz musze zaedytowac posta, bo okazuje sie, ze dodalem jeszcze IAD i cena spadla do 1154$! No teraz to mam niezla zagwozdke, chyba zrobie sobie tour de USA
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  13. #53
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    Mysle, ze po ponad 1,5 dnia zwiedzania mi wystarczy. Ja nie jestem fanem muzeow, lubie polazic po miastach poczuc klimat.
    Kochany! Na połażenie po SF to tygodnia mało! I mówię właśnie o "połażeniu aby poczuć klimat", a nie jakieś muzea, których także nie znoszę.

  14. #54
    Awatar cart

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    Kochany! Na połażenie po SF to tygodnia mało! I mówię właśnie o "połażeniu aby poczuć klimat", a nie jakieś muzea, których także nie znoszę.
    jak mi sie spodoba to wroce, poki co widzialem te pare miast w USA i zadne mnie nie rzucilo. Chicago wydalo mi sie wrecz nudne.
    Poza tym mam na dzien dzisiejszy ograniczony budzet, a noclegi tam nie sa tanie ;-)
    Moje podróże - http://www.piotrwasil.com


  15. #55
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    Poza tym mam na dzien dzisiejszy ograniczony budzet, a noclegi tam nie sa tanie ;-)
    Couchsurfing.com

  16. #56
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez cart Zobacz posta
    Chicago wydalo mi sie wrecz nudne.
    Europa jest nudna, szara i nieciekawa. Byłem w Sieradzu i taki jest. Na pewno Paryż, Rzym i Barcelona też takie są

    A 777 AF to przyjemna maszynka - lecę AF do LAX w styczniu
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  17. #57
    ItsMeOnly
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z Zobacz posta
    A 777 AF to przyjemna maszynka - lecę AF do LAX w styczniu
    Trochę też zależy kiedy dostarczony. Starsze mają wygodniejsze fotele, ale mikroskopijne ekrany PTV.

  18. #58
    Awatar Witek Z

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ItsMeOnly Zobacz posta
    Trochę też zależy kiedy dostarczony. Starsze mają wygodniejsze fotele, ale mikroskopijne ekrany PTV.
    To prawda, ale ja już daaaawno nie spotkałem się ze starym 777 w AF, a ostatnio kilka razy leciałem
    „Gdy panowali na ulicy / Drobnomieszczańscy drobni dranie, / Już znakomici „katolicy”, / Tylko że jeszcze nie chrześcijanie; / Gdy się szczycili krzepą pustą,
    A we łbie grochem i kapustą, / Gdy bili Żydów z tej tężyzny, / Tak bili, rozjuszeni chwaci, / Że większy wstyd był za ojczyznę, / Niż litość dla mych bitych braci” Julian Tuwim "Kwiaty polskie"

  19. #59

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Warszawa

    Domyślnie

    Ja lecialem latem 777 AF, i trafil mi sie stary fotel. Maly monitorek, niedzialajaca mapa z trasa i czasem lotu (za ile to ladowanieee?) no i fotel na tyle stary, ze przy starcie mi sie oparcie odsunelo. Samo z siebie Ale serwis byl naprawde niezly, zaloga fajna.
    TOWA TEI!!

  20. #60
    ItsMeOnly
    Goście

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Witek Z Zobacz posta
    To prawda, ale ja już daaaawno nie spotkałem się ze starym 777 w AF, a ostatnio kilka razy leciałem
    Ja w lipcu, F-GSPV ;-)

Strona 3 z 10 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •