Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6
Like Tree9Likes
  • 1 Post By Kuba83
  • 4 Post By shiver
  • 4 Post By tomekz28

Wątek: Libian Arab Arlines

  1. #1

    Dołączył
    Oct 2018

    Domyślnie Libian Arab Arlines


    Polecamy

    Witam wszystkich.
    Jestem miłośnikiem lotnictwa od ponad 20 lat dlatego dołączam do lotnictwo.net.pl

    Na wstepie kilka słów o linii którą pewnie mało kto leciał

    1990 roku a potem 1991 leciałem na tracie Waw - Trypoli -Waw, linie Libian Arab Arlines
    Samolot Boeing 727 - 200.
    Świetna maszyna,z 1979 roku. Huk niesamowity w tylnej części samolotu. Samolot zadbany, obsługa b.d. piloci Libijczyk i Szwajcar. W tamtym okresie infrastruktura lotniska i samoloty w Trypolisie na bardzo dobrym poziomie. \
    https://www.google.com/search?q=liby...Loq57S_9WK-gM:

    Potem jeszcze kilkadziesiąt lotów innymi liniami

    PS: kapitalne forum
    Przemm likes this.

  2. #2

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Dawaj relację ze zdjęciami
    Cani, STYRO, myszygon and 1 others like this.

  3. #3
    Awatar Cani

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPOD/EPSY/EPGD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez shiver Zobacz posta
    Dawaj relację ze zdjęciami
    Miał wtedy 7 lat. Kom wtedy nie było, więc pewnie też nie focił

  4. #4

    Dołączył
    Mar 2014

    Domyślnie

    Ach, wspominki. Ja leciałem B727 tymi liniami w lutym 78 roku na trasie Benghazi-Trypolis. To był mój pierwszy lot odrzutowcem - duża różnica, bo do Benghazi dolecieliśmy z WAWy Iłem-18. Ostatni raz Libyan w 1980tym z Trypolisu do WAW. To malowanie na złotawy kolor i te strzałki robiły piorunujące wrażenie.

    Potwierdzam, że już pod koniec lat 70tych lotnisko w Trypolisie robiło wrażenie nowoczesnego

    Swoją drogą z innych ciekawych linii w tym czasie to zaliczyłem B737-200 linii Nigeria Airways oraz nieistniejące już linie Kabo na trasie Lagos-Kaduna. No i wielokrotnie DC10-30 na trasie Kano-AMS. Co było dużym przeżyciem, bo lotnisko w Kano było dość obskurne, a lądowały tam głównie szerokokadłubowce np. KLM DC10, British Caledonian B747, czy też Alitalia A300.
    STYRO, skyhammer, myszygon and 1 others like this.

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2017

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kuba83 Zobacz posta
    Na wstepie kilka słów o linii którą pewnie mało kto leciał
    Miałem też okazję lecieć (tylko raz) tymi liniami w 1985... lub 1986, też B727. W tamtych czasach Lot latał regularnie do Benghazi a potem do Trypolisu (ił-62, ił-18 z międzylądowaniem w Budapeszcie a później Tu-154) a Libyan Araba Airlines również przez pewien czas latał na trasie Trypolis-Warszawa.

  6. #6

    Dołączył
    Oct 2018

    Domyślnie


    Polecamy

    O to miło słyszeć o Waszych doświadczeniach z LAA
    swoją drogą LAA miało 727 aż do 2008 roku potem Airbus a potem to wiadomo chaos
    Mam sentyment do tego modelu. Paradoksalnie kraj taki jak Libia zamknięty na zachód mógł mieć te maszyny. W Polsce niestety rządziła tylko radziecka myśl
    techniczna
    Pamietam ze w Libii szczycili się ta linia lotnicza. Mieli też 747.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •