Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10
  1. #1
    Awatar Aviaton

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie Lufthansa Business Class


    Polecamy

    Witam. Planuję podróż tymi liniami, będzie to lot dalekodystansowy. Cena może nie zachęca do kupna, ale mam mile. Może ktoś już leciał? Głównie chodzi mi o:
    -komfort
    -jedzenie
    -obsługę na lotnisku
    Wolę usłyszeć opinie od was, bo na stronie każdy przewoźnik koloryzuje.

  2. #2

    Dołączył
    Apr 2007

    Domyślnie

    hm... ja raczej będę cię zniechęcać:

    -- komfort teoretyczie tak (chodź np. w A340 fotel strasznie hałasował kiedy przestawiałem go w nocy), ale wszystko może zepsuć np. chiński "biznesmen" siedzący obok, albo nawet niekoniecznie obok. Niestety od jakiegoś czasu mnóstwo ich lata biznesem (to jest ten 0,001% bogatych Chińczyków, który wyzyskuje pozostałe 99,999%), a ich towarzystwo nie jest zbyt przyjemne..
    -- jedzenie jak to w "lepszej" restauracji: miniaturowe porcyjki potraw, które niby mają być wyszukane (osobiście nie potwierdzam żeby były naprawdę wyszukane); generalnie na pewno "lżejsze" niż z tyłu, jeżeli leciałeś kiedyś LH economy, to wiesz o co chodzi
    -- nie korzystałem

    Najlepiej zawsze jest się przekonać samemu, więc jeżeli chcesz mieć po prostu więcej miejsca w fotelu, który możesz całkowicie rozłożyć i obejrzeć kilka filmów, to bierz biznes, zwłaszcza jeżeli chcesz na to wydać tylko mile.
    (choć ja bym je zostawił na loty ;)

    Pozdrowienia

  3. #3
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Jak masz wybór skorzystaj z klasy Biznes w Swissie. Zdecydowanie wyższy poziom niż w LH, chociaż nie wydaje mi się że klasa C w Lufthansie jest taka zła...
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  4. #4
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Ja lecialem na dalekiej trasie tylko LX. Ale po drodze przez FRA.
    Saloniki w FRA nie sa najlepsze.
    Business w LH jest podobno lepszy niz w LX, w LX mi sie podobalo bardzo i wydanych mil nie zaluje, wrecz wydaje mi sie ze nie oplaca sie ich wydawac w inny sposob.

    Powiedz jaka trasa, moze sa tam jakies lepsze linie

    Po tym co napisal egon dopisze, ze fotele w LH sa minimalnie lepsze od tych w LX na A340 i o niebo lepsze o tych ktore obecnie sa w LX na A330. No chyba ze planuesz lot na przyszly rok, wtedy w A330 LX beda nowe jeszcze lepsze fotele niz w LH.
    Z serwisem jest podobno podobnie, ale LX ma milsza zaloge.

  5. #5

    Dołączył
    Apr 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad
    Po tym co napisal egon dopisze, ze fotele w LH sa minimalnie lepsze od tych w LX na A340 i o niebo lepsze o tych ktore obecnie sa w LX na A330.
    Robert, wlasnie sobie skojarzylem ze widzialem twoje zdjecia z Tanzanii, a na nich wlasnie bizness Swissa w A330 (a tak w ogole wszystkie zdjecia swietne ;)

    A jeszcze do tematu @Aviaton: rzeczywiscie Swiss ma milszą obłsugę (wiele linii ma milszą obsługę od LH..), więc jeżeli biznes w A340 Swissa jest faktycznie lepszy, tak jak mowi egon, to lepiej brać Swissa za te min. 90 tys. mil..

  6. #6
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wmks
    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad
    Po tym co napisal egon dopisze, ze fotele w LH sa minimalnie lepsze od tych w LX na A340 i o niebo lepsze o tych ktore obecnie sa w LX na A330.
    Robert, wlasnie sobie skojarzylem ze widzialem twoje zdjecia z Tanzanii, a na nich wlasnie bizness Swissa w A330 (a tak w ogole wszystkie zdjecia swietne

    hehe, oczywiscie wybralem tylko te lepsze
    Fotele A332 LX wygladaja mało wystrzałowo, ale w praktyce różnica z ekonomicznymi była na tyle olbrzymia, że nawet nie myślałem o tym, że może byc jeszcze lepiej.
    W locie powrotnym tak sie wyspalem, ze bylem lekko wkurzony, bo z prawie 10h lotu mialem moze gora 3h swiadomoego lotu.

    A jeszcze do tematu @Aviaton: rzeczywiscie Swiss ma milszą obłsugę (wiele linii ma milszą obsługę od LH..), więc jeżeli biznes w A340 Swissa jest faktycznie lepszy, tak jak mowi egon, to lepiej brać Swissa za te min. 90 tys. mil..
    Ja bym wbral w jedna strone LX w druga LH - zeby osobiscie sprawdzic roznice

    Za 90tys to Ameryka polnocna, Indie i okolice, czy południowa afryka ? Bo jak RPA lub okolice to bym się zastanawiał nad SouthAfrianem również.
    A do stanów lub Kanady od razu rozpatrywałbym uwzglednienie w trasie SQ FRA-JFK lub przynajmniej AirCanada.

  7. #7
    Awatar Aviaton

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EPRZ

    Domyślnie

    To będzie trasa KRK-MUC-ORD Swiss odpada, bo nie latają z KRK, a podwyższenie klasy w LH nie kosztuje 90.000 mil tylko 70.000. Jedyną alternatywą chyba jest LH na tej trasie. A z chińczykiem obok nie będzie problemu bo lecę z osobą towarzyszącą :>

  8. #8

    Dołączył
    Apr 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Aviaton
    To będzie trasa KRK-MUC-ORD Swiss odpada, bo nie latają z KRK, a podwyższenie klasy w LH nie kosztuje 90.000 mil tylko 70.000. Jedyną alternatywą chyba jest LH na tej trasie. A z chińczykiem obok nie będzie problemu bo lecę z osobą towarzyszącą :>
    Aa.. nie napisałeś że chodzi o upgrade ;) Bo te 90 tys. to w ogóle za jedną osobę za pełny lot :) (zresztą nie napisałeś też dokąd, ale jakoś trafiłem że do usa)

  9. #9
    Awatar Rob_Sad

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Aviaton
    To będzie trasa KRK-MUC-ORD Swiss odpada, bo nie latają z KRK, a podwyższenie klasy w LH nie kosztuje 90.000 mil tylko 70.000. Jedyną alternatywą chyba jest LH na tej trasie. A z chińczykiem obok nie będzie problemu bo lecę z osobą towarzyszącą :>
    a nie rozpatrywales zeby nie robic upgradu tylko pelny bilet za mile ?
    wtedy mozesz sobie zrobic taka trase jaka chcesz np KRK-MUC-ZRH-ORD, a powrot ORD-JFK-FRA-KRK, wtedy zlapiesz LX i SQ i pozwiedzasz wiecej salonikow, do biletu doplacisz 200-300 zl wiecej (2 przesiadki wiecej)

  10. #10
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez Rob_Sad
    Cytat Zamieszczone przez Aviaton
    To będzie trasa KRK-MUC-ORD Swiss odpada, bo nie latają z KRK, a podwyższenie klasy w LH nie kosztuje 90.000 mil tylko 70.000. Jedyną alternatywą chyba jest LH na tej trasie. A z chińczykiem obok nie będzie problemu bo lecę z osobą towarzyszącą :>
    a nie rozpatrywales zeby nie robic upgradu tylko pelny bilet za mile ?
    wtedy mozesz sobie zrobic taka trase jaka chcesz np KRK-MUC-ZRH-ORD, a powrot ORD-JFK-FRA-KRK, wtedy zlapiesz LX i SQ i pozwiedzasz wiecej salonikow, do biletu doplacisz 200-300 zl wiecej (2 przesiadki wiecej)
    A biznes SQ to juz naprawde warto zobaczyc i poczuc!


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •