Kody linii:
IATA: EK
ICAO: UAE
Strona linii lotniczej:
http://www.emirates.com
Informacje nt foteli:
http://www.seatguru.com/airlines/Emi...nformation.php
Informacje nt floty:
http://www.airfleets.net/flottecie/Emirates.htm
Ostatnio edytowane przez Raffij ; 10-07-2010 o 22:17
w 777 EK masz ekraniki i rozne tam bajery i uklad siedzen 3-4-3 moze dosyc byc ciasnawo ale nie ma co sie dziwic w koncu to eco i 777 wiec standard.
Ja lecialem na tej trasie - a dokladnie w przeciwnym kierunku BKK-DXB-FRA - ich 777 w eco sa naprawde dobrze wyposazone. 34" miejsca na nogi w eco, bardzo dobry system rozrywki - mnostwo wszystkiego do wyboru, dosc spore ekrany dotykowe. Maja przekazniki GSM, wiec telefony komorkowe dzialaja. Mozna tez wysylac w miare tanio smsy z ekranu (IFE/PTV) - za 1 USD. Ale..... na trasie BKK-DXB po podaniu posilku, w polowie lotu przeszli sie po cichu z tacami z napojami - kto nie spal, to mogl sie napic. Potem juz nie bylo ani kolejnego posilku/przekaski przed ladowaniem, a co gorsza - nie podali juz nic do picia. Co prawda zawsze mozna sie samemu upomniec, ale uwazam, ze to bylo bardzo slabe z ich strony - na ponad 6h locie. Co do DXB-FRA - dostalismy upgrade do businessu, wiec tutaj jakosci serwisu w eco Ci nie opisze.
W tamta strone lecielismy MUC-DXB-SIN. MUC - DXB A330 - okropne, stare IFE - male ekrany, bardzo maly wybor, nielatwa obsluga, stare fotele. Serwis na pokladzie gorszy niz w czarterze. DXB - SIN - B777 - czyli super wyposazony, swietny serwis podczas lotu.
Podsumowujac - jesli chodzi o fotele, IFE itd - Emirates bije na glowe Lufthanse. Jesli chodzi o serwis na pokladzie - Lufthansa jest w mojej opinii duzo lepsza. Zaleta lotu via DXB jest jak dla mnie przesiadka w polowie drogi - latwiej zniesc tak dlugi lot w klasie ekonomicznej.
Miej tez na uwadze, ze jeden z lotow BKK-DXB (ten o 21:30) jest obslugiwany przez A380, wiec mialbys okazje sie tym cackiem przeleciec ;-)
Lecac z FRA rozwaz tez przelot Malaysian Airlines - to jest dopiero serwis! :-)
W Emirates mają wszystko: gorące chusteczki, skarpetki, maski do spania, zatyczki do uszu, szczoteczki do zębów, przekąski między posiłkami - problem w tym, że zawsze musisz poprosić stewkę, bo sami z siebie nie dają niczego. To samo dotyczy picia (alkoholowego i bezalkoholowego). Mnie było ciasno w ich 777. Fotele są jednak wyraźnie węższe w porównaniu z tymi, które w swoich 777 montują Etihad i Singapore Airlines. Poza tym nie mają podnóżków, co na kilkugodzinnych trasach jest, wg mnie, poważną wadą.
Czy ktos ma za soba upgrade z eco do biznes w EK? Przy pomocy uzbieranych punktow oczywiscie W grudniu lece do DXB i chcialem zrobic upgrade - computer says no Aktualnie miejsc nie ma - mam sprobowac blizej daty wylotu. Jak jest szansa, ze uda sie przeprowadzic cala operacje i przynajmniej powrot na A380 odbyc w biznesie...?
Zapraszam: aeroblog.pl
Mozna zrobic upgrade z tej klasy. Sprawdzilem na innym polaczeniu EK. Ale jutro bede na T3, wiec zapytam bezposrednio w Emirates. Dzieki
Zapraszam: aeroblog.pl
Ciekawostka: wygląda na to że od nowego roku istnieje możliwość kupienia na oficjalnej stronie EK biletu z WAW. Na razie tylko w klasie ekonomicznej, ale i tak jest to miłe zaskoczenie.
Odpada też problem z ewentualnymi wizami do Dubaju, jako że od niedawna Emirates występuje w imieniu lokalnego sponsora pod warunkiem, że kupi się u nich bilet. Za wyrobienie wizy na dłużej niż 96h płaciłem US$75.
Może ktoś opisać jak wygląda sytuacja na pokładzie? Chodzi mi szczególnie o lot na trasie Warszawa- Dubaj.
Znajomy pracujący jako cabin crew, stwierdził że loty do WAW to obecnie jeden z gorszych kierunków jeśli chodzi o obsługę pasażerów. Polacy pokupowali bilety za niecałe 2tys. złotych, a teraz pokazują jacy są fajni. :/ Pozdr.
WAW-DXB ostatnio leciałem w C to nie wiem w pełni jak było w Y, ale z moich wypadów na tył, to wiem, że było trochę picia piwa, którego źródło nie jest mi do końca znane (ale nie uważam by za każdym razem prosili o kolejne CC, raczej spytali raz czy mogą brać i poszło), no i najciszej też nie było. Jak wrócę do WAW to się zobaczy co i jak tam jest.
parę dni temu wracałem z DXB a ani na locie tym ani na wcześniejszym nie mogę narzekać, samolot tylko lekko wysłużony ale i załoga jak i współpasażerowie jak najbardziej OK. Przynajmniej w mojej części samolotu.
A podsumowując 4 loty z nimi uważam iż jest to linia która z tych wszystkich którymi dane było mi latać najbardziej dba o pasażera na pokładzie, cały czas kursują po samolocie aby sprawdzić czy aby czegoś nie potrzeba. Lecieliśmy z 3 letnią córą i tutaj tez bardzo duża troska o najmłodszych, gadżety oraz co najbardziej miłe pamiątkowa fotka polaroidem w specjalnej oprawce.
Jak najbardziej polecam
Zakładki