aha, dobrze wiedzieć○ czyli za 5 dni jak sie nie potwierdzi będe sie martwił
aha, dobrze wiedzieć○ czyli za 5 dni jak sie nie potwierdzi będe sie martwił
sobota,niedziela sie wlicza? sorka ze tak męcze ale 1 raz lece wizzair
Nie mogę zarezerwować nic na stronie WizzAir z opcją płatności przelewem. Ktoś wie może czemu? : - (
Wyświetla się taki komunikat:
"Płatność przelewem bankowym za ten lot nie jest obecnie możliwa "
Próbowałem dla losowych lotów, a nie tylko tych co mnie interesują i cały czas to samo : - (
Miałem akurat na tym loginie 2 rezerwacje opłacone i jedną wstrzymaną, ale dobra z tym sobie poradziłem.
Teraz pytanko - ile w praktyce jest czasu na wpłacenie kasy? Wiem, że piszą żeby koniecznie wpłacić w ciągu 24h, ale kiedyś już się spóźniłem o jeden dzień i nie było żadnych kłopotów.
To teraz ja z problemami rezerwacji wstrzymanych i kolejnych do płacenia przelewem bankowym:
Wczoraj około 11:00 moje dwie wstrzymane rezerwacje się potwierdziły. Obecnie mam cztery potwierdzone rezerwacje "do przelecenia" w moim Wizzowym profilu.
Od wczoraj staram się zrobić dwie kolejne rezerwacje na płacenie przelewem w obrębie mojego profilu. I za każdym razem pojawia się komunikat: "Płatność przelewem bankowym za ten lot nie jest obecnie możliwa ", co jest bzdurą, gdyż wiem, że na te rezerwacje jest płatność przelewem jak najbardziej.
Wczoraj sądziłem, że może chodzić o to, że to ten sam dzień, kiedy poprzednie rezerwacje na przelew się dopiero potwierdziły. Ale dziś mam dokładnie ten sam problem. Żadna rezerwacja nie chce mi przejść do opłacenia przelewem. Czy Wizz ma jakieś limity opłaconych, ale nie wykonanych jeszcze rezerwacji? Już nie wiem, co o tym sądzić i jaka może tego być przyczyna...
A telefony, aby się zapytać w infolinii są jakieś wszystkie megadrogie. Nawet zmienili stacjonarny numer w Bułgarii, na który można było ze Skype zadzwonić, na jakiś mega drogi i bez możliwości dzwonienia ze Skype'a...
Nie-e. Nie zapomniałem. Taki rejs mam tylko jeden (TRS-FRL), a nie "loty", jak twierdzisz - identyczna sytuacja dotyczy prób rezerwacji na inne rejsy, których nigdzie indziej nie porezerwowałem. Przykładowo na KTW-LBC, albo FRL-CLJ. Gdyby problem polegał na tym, że mam już rezerwację na ten sam rejs i to samo nazwisko, to bym nie pytał na forum. Problem jest jednak szerszy, niż sądziłem.
Fulbi@ Przysługuje Ci najpewniej odszkodowanie z tytułu opóźnienia, reklamuj w W!ZZ Air, może dostaniesz 250 EUR (za ponad trzy godziny opóźnienia na tej trasie tyle się należy w świetle orzeczenia ETS ws. C-402/07 w zw. z artykułami 6 i 7 Rozporządzenia 261/2004).
Pamiętaj że Ciebie to nic nie kosztuje, a w zamian można niezłą kasę ugrać
Witam,
Mam poważny problem dotyczący odprawy online w Wizzie.
Lecę z grupą osób z Gdańska do Torp i z powrotem, jednak podczas odprawy online, po wypełnieniu pól danymi nie jest możliwe wydrukowanie biletów, ponadto w tabelce, pod "Oslo Sandefjord Torp >> Gdańsk" jest napisane "Nie zezwalamy na odprawę". Czy oznacza to, że nie możemy w ogóle odprawić się online, tzn. trzeba będzie zrobić to w check-inie (zapewne za opłatą)?
Pozdrawiam
Zakładki