Dzięki wielkie! Nie znałem tej stronki.
Wersja do druku
Dzięki wielkie! Nie znałem tej stronki.
Szybkie pytanie:
czy korespondowaliście z Wizz Air klasycznie tzn. Pocztą Polską, jak tak to pod jaki adres wysyłaliście korespondencję (chodzi o reklamację)
Próbuję sprawdzić ceny biletów W6 WAW-LTN na luty, ale wszystkie są podane jako 259 zł (na wiele kolejnych dni). Jest mało prawdopodobne, żeby nie było różnic cenowych między poszczególnymi dniami (a w przypadku trasy do LTN także rejsami). Czy to oznacza że to jest nowa cena minimalna (np. na losową datę w październiku jest 89 zł), czy też firma dopiero od któregoś momentu zacznie wgrywać nowe niższe ceny? :) Jeśli ta druga możliwość, to kiedy mniej-więcej może to nastąpić (chodzi o rejs pod koniec lutego)?
Są też bilety w innych cenach, chociaż dominuje 259zł. Ceny spadną na 100% chyba że nastąpią zawirowania w wyniku Brexitu (twardego). Śledź, a dowiesz się kiedy :)
Hejka, bedę leciał Wizzairem z osobą, która leci po raz pierwszy i się boi dlatego chce siedzieć obok. Leci nas 10 osób, więc licze, że może algorytm wylosuje chociaż dwa miejsca kolo siebie. Jeżeli nie, to na stronie wyczytałem, że można też po odprawie kupić miejsca. Czy kojarzycie czy ceny miejsc po odprawie kosztują więcej niż przed odprawą?
Cześć,
orientuje się ktoś, czy mogą wystąpić jakiekolwiek konsekwencje po odprawieniu się na lot wizzem (online check in) i niestawieniu się na lotnisku?
kolejne ograniczenia przez pandemie spowodowały, że do ostaniej chwili nie wiem czy polecę. Chcę się już odprawić, ale decyzje o wylocie podejmę na dosłownie pare godzin przed wylotem.
Żadnych konsekwencji...ba, nawet lepiej się odprawić bo jest szansa na 250 ;)
Cześć,
Może ktoś się orientuje, czy w związku z wczorajszym rozporządzeniem ograniczającym loty z Francji, lotnisko w Bazylei również jest objęte tym zakazem? (specyficzna sytuacja, bo lotnisko geograficznie leży na terenie Francji, ale ma status międzynarodowego - francusko-szwajcarsko-niemieckiego, więc łudzę się, ze może będzie potraktowany jakoś specjalnie).
Mam lot w sobotę do BSL (czyli teoretycznie kod szwajcarskiego miasta) i zastanawiam się, czy się odbędzie - niestety, dodzwonić się do wizzair nie sposób, a na www informacji nie znajduję.
Do tego dochodzi jeszcze problem, czy nawet jeśli polecę, to czy za tydzień wrócę:) - z tego co czytam, to zakaz obejmuje lotów z Francji, ale już do Francji z Polski chyba nie (np samolot z Warszawy do Paryża dzisiaj odleciał, podczas gdy z Paryża do Warszawy został odwołany).
Jak ktoś coś wie, lub wie gdzie dopytać, to będę wdzięczny:)
Pozdrawiam,
JanT
Cześć
Chciałem polecieć 25 września na Maltę (z WAW). Dzisiaj WIZZ mi zmienił datę lotu na 26 września. No i mi spierniczyli wypad na pokazy w MLA.
Czy może ktoś wie czy jest możliwość zamiany lotu z WAW na piątkowy 24 września z Katowic, ale z lotem powrotnym do WAW.
Czy jedyną możliwością jest zmienić całą rezerwację.
Czy jest jakiś telefon do WIZZA żeby to jakoś ogarnąć?
Dzwon na 22 128 49 05, kilka miesiecy temu bez problemu zmienilbys sobie na KTW-MLA-WAW, wiec jesli Varadi nie odstawia dziwnych numerow to w dalszym ciagu powinno sie dac.
BTW skoro wczoraj tak drastycznie zmienili rozklad a jest mniej niz 14 dni to moze ugrasz odszkodowanie ? ;)
Dzięki za info. Już zmienione dokładnie na KTW-MLA-WAW, ale nie przez telefon ponieważ infolinia po polsku jest tylko do godziny 18. Sprawę załatwiliśmy przez chat. Jedyny problem(przynajmniej dla mnie), że ten chat tylko po angielsku. A z tym odszkodowaniem to się da coś załatwić skoro jednak będę miał te loty choć musiałem dokupić jeden nocleg na Malcie i bilety na pociąg do Katowic. Nigdy nie zdarzył mi się taki numer i nie mam pojęcia jak to załatwiać. To odszkodowanie załatwia się w trybie tego rozporządzenia 261/2004 (wyguglałem ten numer)?
To juz pytaj w innym temacie, bo nie wiem jak jest w przypadku akceptacji tej zmiany, poza tym nie wiem czy na pewno zmienili rozklad ponizej 14 dni. Mozliwe, ze bylo to wczesniej, ale nie zwrociles uwagi ?
Za dodatkowy nocleg i bilet na pociąg powinien zapłacić WizzAir po podróży - powód: right to care.
Z odszkodowaniem w tej chwili ciężko - większość linii będzie się zasłaniać covidem, na co im pozwoliła KE. Musiałbyś wykazać, że WizzAir anulował lot z powodów komercyjnych (niewystarczająca liczba pasażerów na locie), a nie z powodu nowych restrykcji - co jest łatwe, skoro mają lot na Maltę dzień później, ale może być trudne do wyegzekwowania w Polsce (brak skutecznych mechanizmów egzekucyjnych).
Dziękuję z odpowiedzi. Spróbuję po powrocie złożyć reklamację. Jak się uda to dobrze, a jak nie to też dobrze. Byle udało się polecieć i wrócić bez kolejnych przygód.
Panowie szukam lotów na TFS, na święta. Jako, że Wizzem leciałem tylko raz, to nie bardzo wiem z czym tam się je...
1. rok temu za bilet KTW-TFS-KTW z wykupionym bagażem rejestrowanym (taryfa Wizz Go) zapłaciłem 984,60 zł, kupowane 18.11 - teraz sprawdzam (czyli jeszcze większe wyprzedzenie), a bilet w takiej samej taryfie kosztuje mnie równe 2000zł + Wizz Flex 152 zł. Na dzień dzisiejszy na szaro widzę 24 bilety sprzedane tam, 35 na powrót. Słabiutko. I teraz pytanie: kupować czy czekać? Jest szansa, że cena tych biletów spadnie?
2. System namawia mnie, abym wykupił Wizz Flex.Jeśli dobrze rozumiem to bez flexa też mogą zwrócić za anulowanie lotu tyle, że ze za opłatą (285 zł do 14 dni i 395 zł poniżej 14 dni do odlotu), a flex dowolnie i za friko mogę przekładać loty, tak? Jeśli nie polecę, bo Hiszpania zamknie granicę albo bo Wizzair odwoła lot to czy bez flexa Wizz powinien zwrócić pieniądze?
Z góry dzięki ;)
Pytanie czy Wizz Air ma jakieś zaostrzone procedury dla obywateli Ukrainy podróżujących do Wielkiej Brytanii?
Dziś z rana rodzina którą się zaopiekowaliśmy miała lecieć z Warszawy na Luton. Podczas odprawy paszportowo-bagażowej odmówiono im lotu. Za powód podano, że obie dziewczynki miały przeterminowane paszporty. Data ważności upłynęła w lipcu zeszłego roku. Oczywiście wszyscy pasażerowie mieli wyrobione ważne wizy - matka (ważny paszport, wiza wbita do paszportu), oraz córki (dokumenty wyrobione za pośrednictwem brytyjskiej ambasady, na podstawie tych przeterminowanych paszportów - z grubym napisem Entry permit). Lecieli do swojej siostry posiadającej brytyjskie obywatelstwo. Pracownicy odprawy tłumaczyli to otrzymanymi wytycznymi. Wynikać to niby miało z faktu, że w przeszłości część pasażerów była cofana na brytyjskiej granicy i linia ponosiła z tego tytułu rozmaite koszty. Gdyby był to lot do innych krajów Unii, problemów by nie było.
Dla porównania - temat podobno jest omawiany na jednej z telegramowych grup. Wiele osób pisze że miało bliźniacze sytuacje - dzieci z przeterminowanymi paszportami, lub osoby w ogóle bez paszportów ale z wyrobioną wizą. Niemniej procedura w Ryanair na rejsie z Modlina na Stansted nie mieli żadnych problemów po obu stronach granicy.
Zastanawiam się więc czy to nie jest jakaś nieuprawniona procedura Wizza?
Cześć, dokonałem rezerwacji bez płatności i dostałem kod na maila potrzebny do przelewu.
Obecny status rezerwacji to wstrzymana.
Lecę jednak innego dnia i bede robil inna rezerwacje. Czy ta zła rezerwacja zostanie anulowana bez kosztów i w przeciągu ilu dni? Z góry dziękuję za odpowiedź!
Wizz, to totalna wolna amerykanka. Przy odwołanym locie nie oferują literalnie niczego. Piszą taki mail:
ale ich procedury na webie nie przewidują zwrotu tych wydatków "on your own" co to można "claim for reimbursement". Reklamacja o "odszkodowanie" jest zbywana "siłą wyższą" choć tylko poprosiłem o zwrot za ich lot (wizza) z innej lokalizacji i to bez zwrotu kosztów hoteli i przeniesienia się do tej innej lokalizacji. Szczytem jest pozostawienie decyzji czy chcesz zwrot gotówki czy 120% na kredyt u nich do godziny 24 w dniu odwołania. Nie zdążysz, masz kredyt. I dochodź - tak się kapitalizują.Cytat:
We would like to offer you once again our sincere apologies for the cancellation of your flight from LTN airport.
We are doing everything we can to organize your hotel stay for the night and we are contacting all the properties in the area.However, due to the current situation in LTN airport, and the limited availability, we strongly advise you to book the accommodation and transportation on your own, and claim for reimbursement. The cost will be reimbursed to you within a reasonable amount after submitting a claim with the respective collected receipts on our website.Please know that this general notification has been sent out to all caneled flights from LTN airport, so please follow the airport agents (ground handling agents) for the latest info.Due to the number of disruptions, the call center and live chat on our website will experience higher than usual demand, so we advise using our mobile application OR your Wizz Account on our website.Even though disruptions due to weather are beyond our control, we apologize for the inconvenience caused to you.Thank you for your cooperation.Kind regards,
Wizz Air Customer Service
Zgłaszam cherge back.
Piotr