
Zamieszczone przez
merol777
W związku z wyżej wymienioną sytuacją mam kilka pytań do bardziej zorientowanych osób. 1. Czy mam jakieś szanse na otrzymanie odszkodowania od linii lotniczej? Rozumiem, że warunki pogodowe i zamknięcie jednego z pasów to warunki nadzwyczajne, jednak czy skończenie się czasu pracy pilotów i brak załogi rezerwowej w Moskwie i w efekcie tak duże opóźnienie to też sytuacja nadzwyczajna, czy już przyczyny operacyjne? Pozostałe opóźnione rejsy, w większości SU, wyleciały z kilkugodzinnym poślizgiem, opóźnienie LOT-u było zdecydowanie największe. 2. Czy jest szansa na jakąkolwiek rekompensatę za nieprzestrzeganie podstawowych praw pasażera (woda, dostęp do telefonu, bieżąca informacja). 3. W ramach danej rezerwacji mam kupiony lot powrotny do Moskwy na grudzień. Czy mam prawo do rezygnacji z połączenia powrotnego i zwrotu pieniędzy za niewykorzystane odcinki? (Bilet jest w taryfie economy semi-flex) 4. Ostatnie pytanie - czy w związku z zagubieniem bagażu mam prawo do żądania zwrotu pieniędzy za zakupione towary pierwszej potrzeby (kosmetyki, klapki itp.). Wracałem co prawda do domu, jednak w Moskwie byłem ponad pół roku i w bagażu miałem prawie wszystkie swoje ciuchy i kosmetyki. Z góry dziękuję za wszelkie rady i wskazówki, nie wiem czy jest sens dochodzić swoich praw, czy lepiej odpuścić i nie psuć sobie nerwów.
Zakładki