Strona 119 z 214 PierwszyPierwszy ... 19 69 109 117 118 119 120 121 129 169 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,361 do 2,380 z 4275
Like Tree718Likes

Wątek: Odszkodowanie dla pasażera - odwołany lub opóźniony lot, uszkodzony bagaż i inne

  1. #2361

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez tartal Zobacz posta
    tam wszystko jest napisane że nie trzeba wypełniać dla wszystkich itd. , wystarczy czytać albo jeszcze lepiej.. czytać ze zrozumieniem...
    Nastepnym razem przed wyslaniem zlosliwej odpowiedzi prosze o lepsze zapoznanie sie z tematem. Udalo mi sie dodzwonic dzis do ULC i jest tak, ze najlepiej wypelnic druk skargi dla kazdego pasazera osobno. Dla dzieci rowniez. Wiec w naszym przypadku bedzie to 24 strony.

  2. #2362

    Dołączył
    Mar 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez sven Zobacz posta
    Opozniony LO531 WAW-BUD z 11.01.2013 - cd sprawy. Dla przypomnienia przelot mial sie odbyc w ramach tzw. Dream Tour.

    1. Reklamacje poszczegolnych osob odrzucone przez LOT.
    2. Kilkanascie osob zdecydowalo sie na skarge do ULC: odszkodowanie sie nie nalezy - usterka byla niemozliwa do przewidzenia [wg ULC].
    3. Kilka osob odwolalo sie od decyzji ULC, w tym m.in. na moj wniosek ukarano LO za niezapewnienie dostepu do podstawowych srodkow lacznosci.
    ULC czesciowo uchylil poprzednia decyzje - ze wzgledu na nalozona kare w wysokosci 600zl na LOT.
    4. Sprawa na wniosek 3 osob laduje w Sadzie Administracyjnym w Warszawie przeciwko ULC. Aby bylo smieszniej LOT jako 4 wnioskujacy wynajmuje pelnomocnika, za ktorego pewnie placi wiecej anizeli wymierzona kara.
    Rozprawa odbyla sie w maju, w ubieglym tygodniu przyszedl odpis wyroku. Sad przyznal racje wnioskujacym - poprzednie decyzje wydane przez ULC sa wadliwe i w zwiazku z tym zostaly uchylone. Kosztami sadowymi na mocy wyroku obciazony zostaje ... ULC.
    Co wiecej przy ponownym wydaniu decyzji wskazuje sie, ze ULC powinien wziasc pod uwage, iz przytoczona usterka techniczna nie stanowi sytuacji nadzwyczajnej i jako taka wpisana jest w ryzyko prowadzonej dzialalnosci lotniczej.

    Czy możesz napisać czy ULC odwołał się od wyroku?

  3. #2363

    Dołączył
    Jun 2014

    Domyślnie

    Moja walka z Enter Air trwa dalej - wyslane przedsadowne wezwanie do zaplaty. raczej nic dobrego sie nie spodziewam wiec od razu zapytam - czy sprawe mozna oddac do e-sądu?
    jakie dokumenty musze dostarczyc ?

  4. #2364

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    Witam. Jako,że nigdy nie miałem styczności z opóźnionymi lotami dlatego więc mam kilka pytań.
    W piątek 12.09. wracałem z Burgas do Katowic. Odlot samolotu początkowo miał być o godzinie 8:25 a okazało się, że odlecieliśmy dopiero o15:30 więc ponad 7 godzin oczekiwania. Dodam że salolot innych lini normalniedo Katowic odleciał a nas dopiero pilot w samolocie poinformował o awarii technicznej.
    Byłem z żoną i małym dzieckiem wiec rozumiem iż teraz należy się nam po 250 e odszkodowania.
    Pierwsze co to chyba powinnem napisać do Small Planet o odkszkodowanie ale pewnie oni odrzucą i trzeba bedzie pisać do ULC.
    Może głupie pytanie ale prosze o wyrozumiałość. Czy mampisac do nich na maila ze strony small planet czy tylko i wyłacznie listem poleconym?To samo w przypadku ULC?
    Dziękuję.

  5. #2365

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wembley Zobacz posta
    Witam. Jako,że nigdy nie miałem styczności z opóźnionymi lotami dlatego więc mam kilka pytań.
    W piątek 12.09. wracałem z Burgas do Katowic. Odlot samolotu początkowo miał być o godzinie 8:25 a okazało się, że odlecieliśmy dopiero o15:30 więc ponad 7 godzin oczekiwania. Dodam że salolot innych lini normalniedo Katowic odleciał a nas dopiero pilot w samolocie poinformował o awarii technicznej.
    Byłem z żoną i małym dzieckiem wiec rozumiem iż teraz należy się nam po 250 e odszkodowania.
    Pierwsze co to chyba powinnem napisać do Small Planet o odkszkodowanie ale pewnie oni odrzucą i trzeba bedzie pisać do ULC.
    Może głupie pytanie ale prosze o wyrozumiałość. Czy mampisac do nich na maila ze strony small planet czy tylko i wyłacznie listem poleconym?To samo w przypadku ULC?
    Dziękuję.
    Do ULC pisze się pocztą tradycyjną. Do przewoźnika zwykle wystarczy e-mail z reklamacją o ile adres jest dostępny (a z tego co mówisz jest).

  6. #2366

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    ULC właśnie przysłał mi skandalicznie skomponowane pismo stanowiące negatywne rozpatrzenie skargi. Pomylono w nim moje imię (przypadkiem mój ojciec ma tak na imię, dzięki temu w ogóle mogłem to odebrać), trasę lotu (wylot z Krakowa zamiast z Katowic) oraz nazwano wyłączenie ILS w KTW "awarią". Ten żenujący poziom obsługi musi trafić do NSA. Czy ktoś ma doświadczenie w tej materii? Sven? Da radę to bez prawnika ogarnąć?

  7. #2367

    Dołączył
    Jun 2010
    Mieszka w
    EPTO

    Domyślnie

    Wybacz wtręt, gdyż nie jestem stroną...

    Jakkolwiek drażniące mogą być tego typu wpadki przy komponowaniu pism, czy dobrze rozumiem, że nieregularność miała związek z sytuacją pogodową w KTW i była skutkiem braku ILS? Jeśli tak, mam wrażenie, że linia lotnicza nie mogła tu za wiele pomóc. i mogło być to podciągnięte pod okoliczności nadzwyczajne... Niestety, ale o odszkodowanie skarżymy linię a nie cały szereg firm i instytucji, które nam zepsuły dzień... :/

  8. #2368
    Awatar maciass

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    Wrocław

    Domyślnie

    niezależnie od słuszności merytorycznej decyzji, samo skierowanie decyzji do osoby nie będącej stroną w sprawie jest podstawą do stwierdzenia jej nieważności (art. 156 par. 1 pkt 4 KPA + art. 145 par. 1 pkt 2 ustawy Prawo o postępowaniu przed sądami administracyjnymi), ja bym pisał skargę do WSA

  9. #2369

    Dołączył
    Aug 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mang00d Zobacz posta
    Wybacz wtręt, gdyż nie jestem stroną...

    Jakkolwiek drażniące mogą być tego typu wpadki przy komponowaniu pism, czy dobrze rozumiem, że nieregularność miała związek z sytuacją pogodową w KTW i była skutkiem braku ILS? Jeśli tak, mam wrażenie, że linia lotnicza nie mogła tu za wiele pomóc. i mogło być to podciągnięte pod okoliczności nadzwyczajne... Niestety, ale o odszkodowanie skarżymy linię a nie cały szereg firm i instytucji, które nam zepsuły dzień... :/
    Merytorycznie nie zgadzam się, ponieważ moim zdaniem mój lot odbywał się co najmniej 16h po ustaniu niekorzystnych warunków pogodowych.

    Formalnie - maciass dzięki za poradę i konkretne artykuły, właśnie tego potrzebowałem! Po sposobie skomponowania pisma widzę że jest to fuszerka odwalona byle jak i stąd moje wzburzenie.

  10. #2370

    Dołączył
    Jun 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez qnik Zobacz posta
    Witam,
    Proszę o pomoc.
    W dniu 25.10.2013 podróżowałem wraz z małżonka i 1.5 rocznym synem na trasie WAW-AMS-CDG-BKK by KLM / AF
    Lot AF166 CDG-BKK był opóźniony o ponad 5 godz.
    Napisałem, więc stosowną reklamację do KLM z prośba o wypłatę 600 EUR
    Poniżej odpowiedź, którą otrzymałem zadziwiająco szybko.
    Pytanie: czy obecność purpurowych wędrowców (inaczej zwanych pluskwami) lub innego robactwa! na pokładzie samolotu jest sytuacja nadzwyczajną, która może usprawiedliwiać linie przed tak dużym opóźnieniem i wypłata zryczałtowanego odszkodowania?
    Czy odwoływać sie do KLM czy od razu do ULC i tu dodatkowe pytanie czy w związku z początkiem podróży w WAW należy odwoływać sie do krajowego ULC czy do DGAC we Francji?
    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    qnik@ Reklamację powinieneś pisać do Air France nie do KLM, francuski organ jest właściwy do rozpatrzenia skargi, ale w mojej ocenie to jest okoliczność nadzwyczajna.
    Witam wszystkich,

    Po dowołaniu się do DGAC we Francji dziś otrzymałem miły telefon z prośbą o podanie numeru konta na który Air France przeleje odszkodowanie
    Wnioskuje zatem, iż obecność pluskiew i niezbędna dezynfekcja nie jest sytuacją nadzwyczajną tłumaczącą ponad 5 godz opóźnienie.
    Wygląda na to, że warto się odwoływać
    tartal likes this.

  11. #2371

    Dołączył
    Jan 2012
    Mieszka w
    Rzeszów

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez kluska23 Zobacz posta
    Witam!
    Powracam na forum bo znowu szykuję się walka o odszkodowanie Wcześniejszą wygrałem (opisywałem tutaj wszystko).

    Przygotowuje się do pisania reklamacji w sprawie przełożenia a także opóźnienia lotu. Mam tylko pytanie, bo nie wiem gdzie kierować reklamację.

    Chodzi o lot Marsa Alam (RMF) - Katowice (KTW). Pierwotnie wylot miał odbyć się 9.08.2014 o godzinie 22:50.
    Oczywiście nic nie wiedzieliśmy o środowych problemach samolotu naszej linii czarterowej na trasie Turcja-Polska, który musiał przymusowo lądować w Bułgarii, przez co kolejne dni dla niektórych były koszmarem (dla nas akurat nie bo mieliśmy przedłużoną dobę hotelową przez biuro za free).

    O odwołaniu lotu dowiedzieliśmy się w dzień wylotu o godzinie 15:00... Lot miał być przełożony na dzień kolejny czyli 10.08 na godzinę 22:50.
    Ale znowu w niedzielę około 16:00 dowiedzieliśmy się (już ze strony lotniska w Katowicach), że wylot będzie opóźniony o ponad 3 godziny.
    Tak więc w końcu wylecieliśmy z Marsa Alam o 02:00.

    Lot miała obsługiwać nowa linia czarterowa 4You Airlines. Linia ta nie ma jeszcze własnej licencji i lata na licencji Eurolotu.
    Z uwagi na uziemienie jednego samolotu i opóźnienia na trasach, na nasz lot powrotny został wynajęty przez nich Boeing 757 z portugalskich linii czarterowych (nie pamiętam nazwy, później sprawdzę bilety i dam znać). Numer lotu pozostał ten sam, czyli Eurolotu K26264.

    Tak więc moje pytanie brzmi - gdzie kierować pismo odnośnie odszkodowania? Do 4You Airlines, czy do Eurolotu, czy też do tych portugalskich linii?
    W razie jakbym nie otrzymał od nich odpowiedzi to mogę kierować sprawę do ULC? Czy jednak polskie ULC nie ma tutaj nic do gadania bo opóźnienie było w Egipcie?

    Z góry dzięki za info!
    Eurolot w porównaniu do Enter Air to jest jednak klasa
    Napisałem pismo, wysłałem i w piątek 26.09 otrzymałem maila z prośbą o przesłanie skanu umowy z biura podróży uwzględniającą pierwotnie planowaną datę, godzinę i numer rejsu. Oczywiście zrobiłem to od razu. Po czym już dzisiaj 29.09 otrzymałem odpowiedź, że odszkodowanie się należy z prośbą o podanie nr konta do wypłaty.

    Kolejne odszkodowanie wypłacone Ciekawe ile jeszcze przede mną...
    Pozdrawiam!
    tartal likes this.

  12. #2372

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    witam,
    możliwe że już wcześniej ktoś udzielił odpowiedzi w kwestii poruszanej przeze mnie, jednakże z uwagi na objętość wątku pozwolę zadać owe pytanie:

    zakupiłem bilet na trasie WAW-AUH liniami AirSerbia. Połączenie realizowane było z przesiadką w BEG. W drodze powrotnej z uwagi na problemy techniczne samolot wystartował z ponad 15-godzinnym opóźnieniem. Zapewniono mi w tym czasie posiłek i hotel. Tym samym nie zdążyłem na pierwotnie planowany lot na trasie BG-WAW. Czy wobec powyższego zasadnym jest aplikowanie o odszkodowanie do linii? Jeśli tak to na jaką podstawę prawną powinienem się powołać?
    z góry dzięki za pomoc

  13. #2373

    Dołączył
    Feb 2010

    Domyślnie

    Linia spoza UE, lot spoza UE - odszkodowanie nie przysługuje. Taka jest - zdaje się - obowiązująca interpretacja.
    shiver and klemenko like this.

  14. #2374

    Dołączył
    Apr 2010

    Domyślnie

    Witam serdecznie.

    Byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedź w kwestii mojej wątpliwości.
    Sytuacja przedstawia się następująco ;

    Miałem zarezerwowane na dziś loty dla dwóch osób w całości obsługiwany przez Lufthansę.
    Klasa ekonomiczna , najtańsza możliwa opcja + dopłata za wybrane miejsca.

    1. EPWR -> EDDF [ LH1375 ]

    i po niedługiej przerwie

    2. EDDF -> KJFK [ LH400 ]

    Pod koniec miesiąca lustrzane odbice , również przez Frankfurt , do Polski.

    W dniu wczorajszym Lufthansa poinformowała sms'em o odwołaniu LH400 [ jak wiadomo z powodu strajków :-) ]
    LH1375 był wciąż osiągalny , ale mając przed oczami wizję spędzenia kilkunastu godzin na lotnisku w oczekiwaniu na kolejny lot Lufthansy postanowiłem poprosić wrocławskie biuro PLL LOT [ po nieudanych próbach telefonicznego kontaktu z Lufthansą w Polsce i w Niemczech ] o pomoc.
    Biuro PLL LOT bez problemu przebookowało mi bilet na dzień jutrzejszy na LOT'owskie połączenie [ EPWR -> EPWA i później EPWA -> KJFK ]. Wszystkie miejsca w LH400 na jutro były już niestety zarezerwowane.
    Na uwagę zasługuje wielkie zaangażowanie przedstawiciela LOT'u w rozwiązanie mojego problemu - naprawdę olbrzymi plus!

    W dniu dzisiejszym udało mi się skontaktować z infolinią Lufthansy.
    Potwierdzono zmianę rezerwacji lotu na LOT'owską a także - na moją prośbę - zapewniono , że należność za wybór miejsc w lotach do USA zostanie niezwłocznie zwrócona.

    Nie jestem osobą roszczeniową i uważam , że komplikacja w podróży została rozwiązana wzorowo [ a to akurat tylko dzięki wspaniałej postawie przedstawiciela LOT'u ] , ale czy miałbym szansę na otrzymanie od Lufthansy jakiejkolwiek rekompensaty ?

    Dziękuję z góry za wszelkie sugestie.

  15. #2375
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    za co chcesz ta rekompensate? zostales przebookowany ( w tej chwili to nie gra roli przez kogo, btw. LO dostaje pieniadze za obsluge pasazerow LH na lotniskach, takze lezy to w ich obowiazku)




    Networking the world.

  16. #2376

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Famitsu Zobacz posta
    Witam serdecznie.

    Byłbym bardzo wdzięczny za podpowiedź w kwestii mojej wątpliwości.
    Sytuacja przedstawia się następująco ;

    Miałem zarezerwowane na dziś loty dla dwóch osób w całości obsługiwany przez Lufthansę.
    Klasa ekonomiczna , najtańsza możliwa opcja + dopłata za wybrane miejsca.

    1. EPWR -> EDDF [ LH1375 ]

    i po niedługiej przerwie

    2. EDDF -> KJFK [ LH400 ]

    Pod koniec miesiąca lustrzane odbice , również przez Frankfurt , do Polski.

    W dniu wczorajszym Lufthansa poinformowała sms'em o odwołaniu LH400 [ jak wiadomo z powodu strajków :-) ]
    LH1375 był wciąż osiągalny , ale mając przed oczami wizję spędzenia kilkunastu godzin na lotnisku w oczekiwaniu na kolejny lot Lufthansy postanowiłem poprosić wrocławskie biuro PLL LOT [ po nieudanych próbach telefonicznego kontaktu z Lufthansą w Polsce i w Niemczech ] o pomoc.
    Biuro PLL LOT bez problemu przebookowało mi bilet na dzień jutrzejszy na LOT'owskie połączenie [ EPWR -> EPWA i później EPWA -> KJFK ]. Wszystkie miejsca w LH400 na jutro były już niestety zarezerwowane.
    Na uwagę zasługuje wielkie zaangażowanie przedstawiciela LOT'u w rozwiązanie mojego problemu - naprawdę olbrzymi plus!

    W dniu dzisiejszym udało mi się skontaktować z infolinią Lufthansy.
    Potwierdzono zmianę rezerwacji lotu na LOT'owską a także - na moją prośbę - zapewniono , że należność za wybór miejsc w lotach do USA zostanie niezwłocznie zwrócona.

    Nie jestem osobą roszczeniową i uważam , że komplikacja w podróży została rozwiązana wzorowo [ a to akurat tylko dzięki wspaniałej postawie przedstawiciela LOT'u ] , ale czy miałbym szansę na otrzymanie od Lufthansy jakiejkolwiek rekompensaty ?

    Dziękuję z góry za wszelkie sugestie.
    Zasada: Opóźnione dotarcie o ponad 4h wynikłe z odwołania na trasie WRO-xxx-ORD -> 600 EUR per pax.

    Wyjątek: Okoliczność nadzwyczajna + podjęcie wszelkich rozsądnych środków by zapobiec jej skutkom -> nie ma rekompensaty.

    1. Strajk własnych pracowników przewoźnika jest moim zdaniem okolicznością nadzwyczajną (tak by wynikało literalnie z Rozporządzenia), zdaniem sądów niemieckich np. nie (bo nie jest czynnikiem zewnętrznym).

    2. Prosząc o przebukowanie na trasę i loty wskazane przez siebie zamknąłeś być może przewoźnikowi możliwość zaoferowania Ci lotu inną trasą alternatywną, tak aby się zmieścić w widełkach. Ale może jednak nic innego by Ci nie zaoferowano.

    Przewoźnik informował wcześniej o strajku i o odwołanych lotach dalekich, i prosił o kontakt, więc raczej łatwo będzie udowodnić, że podjął wszelkie racjonalne kroki żeby zapobiec skutkom.


    Miłego lotu do Nowego Jorku w każdym razie

  17. #2377

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    Bonn

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez adamuto Zobacz posta
    Linia spoza UE, lot spoza UE - odszkodowanie nie przysługuje. Taka jest - zdaje się - obowiązująca interpretacja.
    Tak, to prawda. Ale z drugiej strony Serbia jest we wspólnym europejskim obszarze lotniczym i zobowiązała się wdrożyć 261/2004, dlatego też myślę, że warto spróbować w serbskim CAA.

  18. #2378

    Dołączył
    Sep 2014

    Domyślnie

    Witam Forumowiczów,
    moja historia jest następująca-z wakacji w Egipcie miałam planowany powrót Eurolotem, wszyscy wiemy jak Eurolot spisał się w te wakacje.......
    Planowy powrót 15.08 godz. 22.00 został przełożony na 16.08 godz. 6.00. Po powrocie napisałam reklamację do przewoźnika i właśnie wtedy zwróciłam uwagę, że na naszych kartach pokładowych jest data 15.08 godz. 6.00, czyli godzina prawidłowa ale jeden dzień wstecz. Mimo to reklamację wysłałam i właśnie dziś otrzymałam od Eurolotu prośbę o wyjaśnienie rozbieżności w datach lub przesłanie poprawnych kart pokładowych. I nie wiem co teraz.
    Karty pokładowe, które załączyłam do reklamacji otrzymałam na lotnisku w Hurghadzie, na ich podstawie wpuszczono nas do samolotu i na ich podstawie wróciliśmy do Polskie. Skąd rozbieżność w dacie nie mam pojęcia. Jak myślicie, co odpisać Eurolotowy?
    Czyżby był to błąd? a może celowe działanie? chociaż nie podejrzewam, żeby na międzynarodowym lotnisku w Hurghadzie ktoś celowo i w porozumieniu z kimś drukował błędne daty na kartach pokładowych.
    Nie wiem co o tym myśleć. Przecież Eurolot doskonale wie, że byliśmy na liście pasażerów w tym dniu, wiedzą też doskonale którego dnia i o której godzinie samolot wystartował i wylądował. Doradzcie proszę co mam im odpisać? Jak działają te flightradary?
    Jest sens coś na nich sprawdzać?

  19. #2379
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    bez sensu, napisz ze lotnisko w HRG wydalo karty pokladowe z bledna data, jezei maja watpliwosci co do opoznienia iech sprawdza u siebie w systemie, jak beda mieli z tym problem to ULC to szybko wyjasni.




    Networking the world.

  20. #2380

    Dołączył
    Oct 2014

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez LadyM Zobacz posta
    Witam Forumowiczów,
    moja historia jest następująca-z wakacji w Egipcie miałam planowany powrót Eurolotem, wszyscy wiemy jak Eurolot spisał się w te wakacje.......
    Planowy powrót 15.08 godz. 22.00 został przełożony na 16.08 godz. 6.00. Po powrocie napisałam reklamację do przewoźnika i właśnie wtedy zwróciłam uwagę, że na naszych kartach pokładowych jest data 15.08 godz. 6.00, czyli godzina prawidłowa ale jeden dzień wstecz. Mimo to reklamację wysłałam i właśnie dziś otrzymałam od Eurolotu prośbę o wyjaśnienie rozbieżności w datach lub przesłanie poprawnych kart pokładowych. I nie wiem co teraz.
    Karty pokładowe, które załączyłam do reklamacji otrzymałam na lotnisku w Hurghadzie, na ich podstawie wpuszczono nas do samolotu i na ich podstawie wróciliśmy do Polskie. Skąd rozbieżność w dacie nie mam pojęcia. Jak myślicie, co odpisać Eurolotowy?
    Czyżby był to błąd? a może celowe działanie? chociaż nie podejrzewam, żeby na międzynarodowym lotnisku w Hurghadzie ktoś celowo i w porozumieniu z kimś drukował błędne daty na kartach pokładowych.
    Nie wiem co o tym myśleć. Przecież Eurolot doskonale wie, że byliśmy na liście pasażerów w tym dniu, wiedzą też doskonale którego dnia i o której godzinie samolot wystartował i wylądował. Doradzcie proszę co mam im odpisać? Jak działają te flightradary?
    Jest sens coś na nich sprawdzać?
    Ja miałem to samo co ty. Lot miałem o godzinie 14.40 a gościu z odprawy dał mi bilety z godziną 19:00 i co ciekawe nic nie było na tablicach odlotów o żadnych opóźnieniach. Dopiero po jakiś 30 minutach pojawiło się opóźnienie a następnie że wylot ma być o 19:40, ale wyleciałem o 21:30 bo znowu opóźnili i to też był Eurolot, także nie wiem czy to było celowe ale podejrzane to jest. Wysłałem wniosek o odszkodowanie i przyznali mi. Wyślij im Voucher z godziną lotu, albo po prostu e-mailem na reklamacje Eurolotu i wyjaśnij dokładnie jak było to wezmą to pod uwagę

LinkBacks (?)

  1. 20-08-2018, 10:19
  2. 20-10-2016, 15:57
  3. 16-08-2016, 08:40
  4. 10-07-2016, 16:48
  5. 27-06-2016, 20:10
  6. 06-05-2016, 14:15
  7. 13-10-2015, 17:37
  8. 20-07-2015, 07:21
  9. 04-07-2015, 20:34
  10. 24-06-2015, 11:32
  11. 22-06-2015, 16:35
  12. 22-06-2015, 16:22
  13. 13-06-2015, 08:00
  14. 01-06-2015, 17:54
  15. 07-05-2015, 08:49
  16. 07-05-2015, 08:46
  17. 09-04-2015, 17:10
  18. 30-03-2015, 12:33
  19. 13-02-2015, 23:23
  20. 10-12-2014, 23:47
  21. 08-12-2014, 00:28
  22. 01-12-2014, 14:51
  23. 08-11-2014, 08:10
  24. 05-11-2014, 12:02
  25. 03-11-2014, 23:46
  26. 12-10-2014, 16:07
  27. 09-10-2014, 17:24
  28. 06-10-2014, 14:24
  29. 02-10-2014, 20:34
  30. 02-10-2014, 06:13
  31. 01-10-2014, 22:29
  32. 01-10-2014, 12:39
  33. 30-09-2014, 15:29
  34. 28-09-2014, 17:33
  35. 22-09-2014, 20:57
  36. 22-09-2014, 00:35
  37. 21-09-2014, 11:17
  38. 18-09-2014, 06:58
  39. 15-09-2014, 16:54
  40. 08-09-2014, 17:26
  41. 06-09-2014, 08:28
  42. 05-09-2014, 09:12
  43. 02-09-2014, 11:53
  44. 02-09-2014, 11:06
  45. 01-09-2014, 07:28
  46. 30-08-2014, 20:23
  47. 27-08-2014, 21:55
  48. 27-08-2014, 21:28
  49. 27-08-2014, 21:13
  50. 27-08-2014, 16:09

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •