Strona 142 z 221 PierwszyPierwszy ... 42 92 132 140 141 142 143 144 152 192 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2,821 do 2,840 z 4420
Like Tree809Likes

Wątek: Odszkodowanie dla pasażera - odwołany lub opóźniony lot, uszkodzony bagaż i inne

  1. #2821

    Dołączył
    Dec 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    Chodzi mi o to, że 4000 zł piechotą nie chodzi, więc nawet te kilka minut może mieć znaczenie i czy ta godzina to nie będzie w jakiś sposób "zapisana" na korzyść Air France
    w każdym razie wielkie dzięki, dam znać jak wyląduje

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  2. #2822

    Dołączył
    Dec 2011

    Domyślnie

    Przyziemienie 14.44
    Otwarcie drzwi ok. 14.49
    Planowany przylot 14.50, oryginalnie 11.55

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  3. #2823

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    14:48 to godzina przybycia zapisana w dzienniku pokładowym.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  4. #2824

    Dołączył
    Dec 2011

    Domyślnie

    Okej, to jakie mamy szanse? Pisać do AF?

    Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  5. #2825

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Szkoda czasu i energii

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    mbobojar and olekorlo like this.

  6. #2826

    Dołączył
    Jun 2016

    Domyślnie

    Witam

    W dniu 31/05/2016 roku podróżowałem do Mediolanu linią AirBerlin
    Niestety mi oraz mojemu koledze zaginęły bagaże rejestrowane
    Zgłosiliśmy niezwłocznie to do operatora lotu
    Do końca wizyty już się nie odnalazły i zwrócono nam po kilku dniach je do naszych domów

    Ponieśliśmy w związku z tym koszty związane z zakupem ubrań i środków higienicznych.
    Nie braliśmy rachunków za zakupione rzeczy

    Jak sie domagać odszkodowania i jaka kwota nam sie należy. Czytałem na Państwa stronie że jest to dzienna dieta ale nie wiem ile to jest dokładnie

  7. #2827

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Bez rachunków, jak rozumiem takze nie domagasz sie odszkodowania od ubezpieczyciela, ale od linii? Takie odszkdowanie dostawałem tylko od ubezpieczycieli, a I tak zawsze rachunki były wymagane. Moze ktoś pomoze, ale mi tu nie przychodzi do glowy jakiekolwiek odszkodowanie

  8. #2828

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    tam jest chyba ok 100 dolarów przy braku bagażu na zakup najpotrzebniejszych artykułów ale trzeba mieć rachunki.... bez rachunków nie było po prostu zakupów...

  9. #2829

    Dołączył
    Jun 2016

    Domyślnie

    Witajcie,
    Mam nieprzyjemną sytuację z LOT'em. Może ktoś z Was coś doradzi

    21 kwietnia na trasie Tokio - Warszawa - Kraków, obsługiwanej przez polskiego przewoźnika zniszczono moją walizkę Rimowa.
    Po wylądowaniu niezwłocznie zgłosiłem sprawę, wypełniłem formularz i skontaktowałem się z firmą obsługująca naprawę walizki (Dolfi1920). Walizkę odebrał kurier i po dwóch tygodniach dowiedziałem się, że naprawa jest niemożliwa.
    Wróciłem do Japonii z pożyczoną walizką (mieli mi dostarczyć zastępczą walizkę, ale z tego także się nie wywiązali)
    i dochodzę swoich praw z biurem reklamacji

    Dzisiaj pani K pisze mi, że "naprawa okazała się niemożliwa"
    oraz (cytuje) :

    " przewoźnik podjął decyzję o naprawie szkody w formie wypłaty rekompensaty finansowej.
    Wysokość kwoty kompensacyjnej (400.00 PLN) została ustalona na podstawie profesjonalnej ekspertyzy. "


    Nie interesuje mnie ich 400zł.
    Nowa walizka kosztuje ponad 2000zł.
    Oczekuję naprawy mojej walizki albo dostarczenia nowej o tej samej jakości.

    Do kogo radzilibyście mi zgłosić tą sprawę ?

  10. #2830

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie

    pojęcie względne moim zdaniem z tą ceną, masz rachunek ? kiedy kupowałeś ? może już wcześniej z nią podróżowałeś.... itd, itd..

    Bo załóżmy masz rachunek że kupiłeś na tydzień przed wylotem, na tą cenę...
    generalnie wydaje mi sie aby odwołać sie do pani K. i podac argumenty, scan rachunku itd.

  11. #2831

    Dołączył
    Oct 2011

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez AndrzejJP Zobacz posta
    przewoźnik podjął decyzję o naprawie szkody w formie wypłaty rekompensaty finansowej.
    Wysokość kwoty kompensacyjnej (400.00 PLN) została ustalona na podstawie profesjonalnej ekspertyzy. "


    Nie interesuje mnie ich 400zł.
    Nowa walizka kosztuje ponad 2000zł.
    Oczekuję naprawy mojej walizki albo dostarczenia nowej o tej samej jakości.

    Do kogo radzilibyście mi zgłosić tą sprawę ?
    No ja mam pozytywne doświadczenie z Dolfi ale kwota była sporo mniejsza. Odwołuj się oczywiście do Dolfi i do LOTu równolegle. Rachunek za walizkę na pewno pomoże, lub przynajmniej info kiedy kupowałeś i jaka była cena.
    Miałeś może ubezpieczenie na ten lot lub może kupowałeś bilet dobrą kartą kredytową? Poszukaj tam jeszcze kasy...

  12. #2832
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Czy może ktoś doradzić ile czasu dać LO na wypłatę potwierdzonej rekompensaty?

  13. #2833
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez E-Jet KRK Zobacz posta
    Czy może ktoś doradzić ile czasu dać LO na wypłatę potwierdzonej rekompensaty?
    czternaście dni.
    Pitterek

  14. #2834
    E-Jet KRK
    Goście

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pitterek Zobacz posta
    czternaście dni.
    Jak w jakimś urzędzie :-)

  15. #2835

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    To i ja się dopiszę.

    4 czerwca, czarter WAW-JSI, opóźnienie 14 godzin. Wg moich wyliczeń odległość wynosi 1450km
    Na miejscu przez rezydentkę proponowano nam po 75€ - nie przyjęliśmy. Złożyłem reklamację. Reklamację odrzucono, ale zaproponowano "gest handlowy" w wysokości 400€ łącznie na 2 osoby. W uzasadnieniu powołano się na "nieprzewidziane okoliczności", ale nie napisano nic o tym, co to było. Ani że był zepsuty, ani że załoga zapiła, nic.

    W piątek wieczorem napisałem, że należy mi się rekompensata a dodatkowo mogę przygarnąć "gest handlowy" :-)

    Dziś z rana dostałem odpowiedź:
    "W związku z ponownym rozpatrzeniem okoliczności niniejszego opóźnienia, firma Small Planet podjęła decyzję o zaproponowaniu Państwu rekompensaty w formie gestu handlowego w kwocie 440 euro (kwota przyznana łącznie 2 osobom) (...)
    W związku ze szczególnym charakterem okoliczności opóźnienia istnieją przesłanki, które kwalifikują je jako nadzwyczajne, dlatego też firma Small Planet nie przyznaje rekompensaty w pełnej kwocie wynikającej z Rozporządzenia nr (WE) 261/2004. Jednocześnie informuję, iż jest to nasza ostateczna propozycja."

    I teraz się zastanawiam - pisać do ULC czy brać od ręki 440€? Zastanawiam się co się u nich dzieje, że walczą o 60€...

  16. #2836
    Awatar pawi81

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    EPPL

    Domyślnie

    Jedna osoba 60 EUR... ale 100 osób to już trochę jest, pamiętaj - nie jesteś jedyny Każdy orze jak może
    klemenko likes this.
    Pozdrawiam, PAWi / www.lubiepodroze.eu - blog o podróżach i turystyce

  17. #2837

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pawi81 Zobacz posta
    Jedna osoba 60 EUR... ale 100 osób to już trochę jest, pamiętaj - nie jesteś jedyny Każdy orze jak może
    Dokładnie to 2 osoby 60 EUR, ale rzeczywiście gdy się pomnoży przez liczbę uczestników lotu to już robią się spore sumy
    Wciąż myślę, czy wolę 440 EUR od ręki czy niepewne 500 EUR po kilku miesiącach

  18. #2838

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    1457 km, 250 EUR per Pax nikt darmo 220 EUR nie daje, więc pewnie wiedzą że mają za uszami

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    tartal likes this.

  19. #2839

    Dołączył
    Nov 2010

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Stoarn Zobacz posta
    1457 km, 250 EUR per Pax nikt darmo 220 EUR nie daje, więc pewnie wiedzą że mają za uszami

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka
    Jak rozumiem, czekałbyś na pełne odszkodowanie?

  20. #2840
    Awatar pitterek

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    Sosnowiec, Poland

    Domyślnie


    Polecamy

    wypatrywałbym jak traktor komornika :P policz sobie z wzoru wartości pieniądza w czasie - czy te 500 € za rok Cię będzie satysfakcjonowało bardziej niż teraz 440€. Ale skoro proponują tyle to znaczy, że im się opłaca i ktoś już to policzył. Ja bym poczekał.
    klemenko likes this.
    Pitterek

LinkBacks (?)

  1. 08-08-2022, 03:00
  2. 20-08-2018, 11:19
  3. 20-10-2016, 16:57
  4. 16-08-2016, 09:40
  5. 10-07-2016, 17:48
  6. 27-06-2016, 21:10
  7. 06-05-2016, 15:15
  8. 13-10-2015, 18:37
  9. 20-07-2015, 08:21
  10. 04-07-2015, 21:34
  11. 24-06-2015, 12:32
  12. 22-06-2015, 17:35
  13. 22-06-2015, 17:22
  14. 13-06-2015, 09:00
  15. 01-06-2015, 18:54
  16. 07-05-2015, 09:49
  17. 07-05-2015, 09:46
  18. 09-04-2015, 18:10
  19. 30-03-2015, 13:33
  20. 14-02-2015, 00:23
  21. 11-12-2014, 00:47
  22. 08-12-2014, 01:28
  23. 01-12-2014, 15:51
  24. 08-11-2014, 09:10
  25. 05-11-2014, 13:02
  26. 04-11-2014, 00:46
  27. 12-10-2014, 17:07
  28. 09-10-2014, 18:24
  29. 06-10-2014, 15:24
  30. 02-10-2014, 21:34
  31. 02-10-2014, 07:13
  32. 01-10-2014, 23:29
  33. 01-10-2014, 13:39
  34. 30-09-2014, 16:29
  35. 28-09-2014, 18:33
  36. 22-09-2014, 21:57
  37. 22-09-2014, 01:35
  38. 21-09-2014, 12:17
  39. 18-09-2014, 07:58
  40. 15-09-2014, 17:54
  41. 08-09-2014, 18:26
  42. 06-09-2014, 09:28
  43. 05-09-2014, 10:12
  44. 02-09-2014, 12:53
  45. 02-09-2014, 12:06
  46. 01-09-2014, 08:28
  47. 30-08-2014, 21:23
  48. 27-08-2014, 22:55
  49. 27-08-2014, 22:28
  50. 27-08-2014, 22:13

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •