Strona 163 z 217 PierwszyPierwszy ... 63 113 153 161 162 163 164 165 173 213 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 3,241 do 3,260 z 4339
Like Tree757Likes

Wątek: Odszkodowanie dla pasażera - odwołany lub opóźniony lot, uszkodzony bagaż i inne

  1. #3241

    Dołączył
    Jan 2011

    Domyślnie


    Polecamy

    liczy się godzina przylotu do YYZ...

  2. #3242

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie Wizz, walka o odszkodowanie

    Mój przypadek przygody z Wizzair:

    lot dotyczył dwóch osób, bilety kupione razem, kupowałem i płaciłem ja, z mojego konta WIZZ, do ULC pisałem tylko ja, druga osoba nie.

    sierpień 2016 - lot PL-UK, lądowanie opóźnione o 3h gdyż samolot nie doleciał na czas do polskiego lotniska
    wrzesień - złożenie reklamacji do wizz, następnie odwołanie się od ich decyzji (standardowo powodem były nadzwyczajne okoliczności których nie mogli uniknąć)
    październik - kolejne odwołanie się do wizz, tym razem odpisali że aby zachować dobre stosunki z klientem proponują 50 EUR jako voucher na loty, nie przyjąłem ich propozycji
    wrzesień/październik - pismo do ULC
    Marzec 2017 - ULC informuje o wszczęciu postępowania i powiadamia ze wyznacza termin zakończenia sprawy na 31 lipca 2017
    początek lipca (niecały miesiąc do wyznaczonego terninu zakończenia sprawy przez ULC) - wizz pisze do mnie e-mail, oto jego zwartość:

    Części w zielonym kolorze są nieistotne, zwykła paplanina więc można pominąć, a te czerwone istotne, dotyczące sedna sprawy, a żółtym moje przypisy

    Szanowny Panie,
    w związku z prowadzonym przez Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego postępowaniem znak: xxxxx dotyczącym opóźnienia lotu xxx z dnia xxx na trasie xxx uprzejmie informujemy, iż jesteśmy gotowi spełnić Pana Roszczenie.
    W związku z powyższym,
    załączamy tekst proponowanej ugody. Zwracam się z uprzejmą prośbą o zapoznanie się z treścią, wypełnienie wymaganych danych oraz podpisanie formularza w przypadku akceptacji proponowanej przez nas ugody. Skan dokumentu proszę wysłać na mój adres e-mail.
    Płatność zostanie zrealizowana w terminie 3-7 dni roboczych od dnia otrzymania skanu dokumentu. W momencie, gdy płatność zostanie zaksięgowana na wskazanym koncie,
    zostanie Pan poproszony o skierowanie wniosku do Urzędu Lotnictwa Cywilnego o umorzenie przedmiotowego postępowania.
    W celu realizacji płatności proszę również wskazać następujące dane w treści wiadomości:
    I załącznik:


    Szanowni Państwo,

    w imieniu całego zespołu Wizz Air serdecznie Państwa przepraszam za wszystkie problemy spowodowane opóźnieniem lotu na trasie KTW-LTN w dniu xxx. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, by nasze loty odbywały się zgodnie z planem, niestety, tak jak wszystkie linie lotnicze, czasami stajemy w obliczu okoliczności, które nam to uniemożliwiają.

    Według warunków przewozu Wizz Air, zaakceptowanych przez Państwa podczas dokonywania rezerwacji, oraz mającym do nich stosunek nadrzędny regulaminem UE nr 261/04 preambuła 14 podobnie jak w konwencji montrealskiej, zobowiązania przewoźników lotniczych powinny być ograniczone lub ich odpowiedzialność wyłączona w przypadku, gdy zdarzenie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków. Okoliczności te mogą, w szczególności, zaistnieć w przypadku destabilizacji politycznej, warunków meteorologicznych uniemożliwiających dany lot, zagrożenia bezpieczeństwa, nieoczekiwanych wad mogących wpłynąć na bezpieczeństwo lotu oraz strajków mających wpływ na działalność przewoźnika.

    Ponadto, zgodnie z katalogiem nadzwyczajnych okoliczności będących wynikiem pracy Krajowych Organów Wykonawczych nad rozporządzeniem (WE) nr 261/2004, okoliczności związane z opóźnieniem Państwa lotu zostały zakwalifikowane jako „siła wyższa” (przez kogo ? czy jest na to jakaś dokumentacja do wglądu itd. ?)– zdarzenie, którego nie dało się przewidzieć, ani któremu nie dało się zapobiec. Pragniemy również poinformować, iż w trosce o bezpieczeństwo i komfort pasażerów przewoźnik oraz jego przedstawiciele starali rozwiązać zaistniałe problemy na bieżąco, tak aby były jak najmniej odczuwalne dla uczestników opóźnionego rejsu.

    Mając na uwadze fakt, iż opóźnienie lotu spowodowane zostało nadzwyczajnymi okolicznościami przewoźnik nie jest zobowiązany do wypłaty rekompensaty.

    Niemniej jednak w trosce o utrzymanie dobrych relacji z pasażerem, przewoźnik Wizz Air Hungary Ltd. podjął decyzję o przyznaniu Panu kwoty 250 EUR (łącznie dla 1 osoby) jako gest handlowy bez przyznawania odpowiedzialności. Płatność zostanie dokonana po otrzymaniu podpisanego i wypełnionego druku).
    Zwracamy się z prośbą o odesłanie podpisanego druku mailem na adres: xxx . Po otrzymaniu wypełnionego druku przewoźnik Wizz Air Hungary Ltd. wypłaci przyznaną kwotę.

    Podpisanie wypełnionego druku oznacza, że zgadzają się Państwo na wypłatę kwoty 250EUR, oraz iż wyczerpuje ona wszelkie Państwa roszczenia w związku z opóźnieniem lotu.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Niniejszym oświadczam, że znam przysługujące mi prawa wynikające z Rozporządzenia (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 maja 2004r. uchylającego rozporządzenie (EWG) nr 295/91, otrzymałem informację dla pasażerów odnoście do Rozporządzenia i oświadczam, że zgadzam się na wypłatę odszkodowania w kwocie 250 EUR (łącznie dla 2 osób) oraz, że otrzymana kwota wyczerpuje wszystkie moje roszczenia w stosunku do przewoźnika Wizz Air Hungary Ltd. w związku z opóźnieniem lotu xxx z dnia xxx, na trasie xxx oraz, że nie zgłaszam żadnych innych roszczeń w związku opóźnieniem wyżej wymienionego lotu. W przypadku, gdy została wniesiona do Urzędu Lotnictwa Cywilnego skarga dotyczcące przedmiotowego lotu, niniejszym zobowiązuje się do jej wycofania poprzez złożenie wniosku do Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego o umorzenie postępowania w całości. Rozumiem również, iż niniejsza wypłata stanowi gest handlowy przewoźnika bez przyznania odpowiedzialności. Proszę o przelanie ww. kwoty na konto bankowe, którego dane znajdują się poniżej:

    PODPIS:


    I teraz pytanie:
    1)skoro wizz po raz kolejny twierdzi, że to nie ich wina, to dlaczego proponują 250EUR, czy pali im się pod nogami i chcą zakończyć sprawę zanim ULC im dopiecze ?

    2)I Dalej, w zamian za te 250EUR chcą abym zrzekł się dalszych roszczeń i wycofał wniosek z ULC, a jak sądzę ew. odkodowanie należało by się dwóm pasażerom, czyli w sumie 500 EUR? I jak pisał ktoś wyżej, jeżeli odmówię odezwą się ponownie, proponując pełną kwotę ?

    3)I ostatnia rzecz, w załączniku ugody i w ogóle w tej ostatniej wiadomości wszędzie zapisali zły numer lotu i złe lotniska, tylko data się zgadza. Czy to jest w takim razie niewiążące, gdyż dotyczy zupełnie innego lotu ?

  3. #3243

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Jak chcą ugody to znaczy ze wiedzą ze przegrają

  4. #3244

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Ja bym takiej ugody nie podpisywał.

    Gdyby rzeczywiscie istnialy okolicznosci nadzwyczajne, przewoznik by napisal jakie konkretnie, i nie proponował raczej ugody.

    Odszkodowanie należy się za każdego pasażera.
    olekorlo likes this.

  5. #3245

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Mam niecodzienny przypadek sprzed kilku dni. Chodzi o lot Delty 222 z Berlina do Nowego Jorku JFK 4 lipca 2017 r. (na bilecie Air France AF3560).

    Lot pierwotnie miał się odbyć o 12:55, po przeszło 5h trzymania w samolocie, lot został odwołany.

    Otrzymana została od razu informacja: "Your flight was cancelled, but we rebooked you on the best available flight."
    Przebookowali na następny dzień na lot Delta 9856 o godzinie 11:30.

    Na koniec wspomnę, że nie chcieli szukać hoteli, bo niby mieli tylko 8 miejsc, znajomy, który leciał przekimał się u znajomych. Ogólnie opieka na lotnisku kiepska.

    Niestety przygody się nie skończyły. Następnego dnia ta sama historia. Raz już byli na piasie i zawrócili. Lot opóźniał się ... 12:45, 13:45, 14:50, 15,45, by ostatecznie wylecieć o 16:36. Załapał więc 5h opóźnienia.

    Teraz pytanie, czy i jakie odszkodowanie przysługuje? Pierwszy lot odwołany, drugi lot z opóźnieniem ok. 5h. Czy przysługuje podwójne odszkodowanie z racji dwóch różnych lotów, czy jeden etix to jedno odszkodowanie?

    Do kogo w tej sprawie mam uderzyć przy bilecie Air France na metalu Delty?

  6. #3246

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Delta, jedno odszkodowanie + zwrot za dojazd na lotnisko i posilki i nocleg

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  7. #3247

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Możesz rozwinąć czemu jedno odszkodowanie? W końcu lot na który bilet był przebookowany też punktualnością nie grzeszył.

  8. #3248

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie

    Jedna podróż to jedno odszkodowanie
    Simple as that
    Stoarn likes this.
    Psy szczekaja a karawana idzie dalej

  9. #3249

    Dołączył
    Dec 2009

    Domyślnie

    Czyli jak ktoś ma pecha kilka razy, bo jest przebookowywany na feralne rejsy, to po prostu ma pecha?!

  10. #3250

    Dołączył
    Jul 2017

    Domyślnie

    W mojej sprawie nikt więcej się nie wypowie ?

  11. #3251
    Awatar Gabec

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez nzh29543 Zobacz posta
    W mojej sprawie nikt więcej się nie wypowie ?
    Ci którzy się wypowiedzieli wiedzą co piszą.
    megaloman, 12wit and Stoarn like this.
    no risk, no fun ;D


  12. #3252

    Dołączył
    Feb 2015
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez tartal Zobacz posta
    liczy się godzina przylotu do YYZ...
    Samolot przybył do Gate równe 4h po planowanym przylocie inną linią.

  13. #3253

    Dołączył
    Jul 2015

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cluer Zobacz posta
    Decyzja 2 instancji z ULC nakazująca wypłatę odszkodowania, wysłałem Przedsądowe wezwanie do zapłaty z podanym numerem konta i po 4 miesiąca nic - ani przelewu ani odpowiedzi

    Z ULC dowiedziałem się, ze jedyne co mi pozostaje to złożenie wniosku o nadanie klauzuli wykonalności do Sądu, (dla Small Planet - Sąd Rejonowy Warszawa Włochy) z podaniem informacji aby kosztami postępowania obciążyć przewoźnika.

    Czy ktos z Was już pisał taki wniosek i może mnie poratować jakimś formularzem ?
    No i w koncu zebralem sie i napisalem "wniosek o nadanie klauzuli wykonalnosci"
    nie wiem czy dobrze, ale wklejam "dla przyszlych pokolen"


    Sąd Rejonowy w XXXXXX

    XXXXXXXXXX
    XXXXXXXXXX




    Wniosek o nadanie klauzuli wykonalności

    Wierzyciel: XXXXXX
    XXXXXXXXXXXXX
    XXXXXXX

    Dłużnik: Small Planet Airlines sp. z o.o.
    17 stycznia 45B
    02-146 Warszawa


    Niniejszym wnoszę

    1. O nadanie klauzuli wykonalności Decyzji Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego nr ULC-KOPP/0263-0154/02/16 z dnia 13.12.2016, nakładającej na Przewoźnika linię lotniczą Small Planet Airlines sp. z o.o, obowiązek wypłaty 1600 € dla poszkodowanych pasażerów, tytułem odszkodowania za opóźniony lot nr XXXXX z dnia 21.06.2015, wraz z odsetkami ustawowymi, naliczanymi od dnia 27.07.2015 tj. od dnia na kiedy datowana jest odmowa wypłacenia zryczałtowanego odszkodowania tytułem opóźnienia lotu i zaproponowana ugoda w wysokości 10% należnej ustawowo kwoty.
    2. O zasądzenie od Przewoźnika na moją rzecz zwrotu kosztów postępowania w przedmiocie nadania klauzuli wykonalności.
    3. Doręczenie mi tytułu wykonawczego, obejmującego odpis zaopatrzony w klauzulę wykonalności.



    Uzasadnienie

    Decyzja Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego nr ULC-KOPP/0263-0154/02/16 z dnia 13.12.2016 nakłada na Przewoźnika linię lotniczą Small Planet Airlines:
    - obowiązek wypłaty na rzecz XXXXXX zam. w XXXXXX odszkodowania w wysokości 400€ (słownie czterysta 00/100), o którym mowa w art. 7 ust. 1 lit. b rozporządzenia (WE) nr 261/2004
    - obowiązek wypłaty na rzecz XXXXXXX zam. w XXXXXXXXX odszkodowania w wysokości 400€ (słownie czterysta 00/100), o którym mowa w art. 7 ust. 1 lit. b rozporządzenia (WE) nr 261/2004
    - obowiązek wypłaty na rzecz XXXXXXXXXX zam. w XXXXXXXXXXX odszkodowania w wysokości 400€ (słownie czterysta 00/100), o którym mowa w art. 7 ust. 1 lit. b rozporządzenia (WE) nr 261/2004
    - obowiązek wypłaty na rzecz XXXXXXX zam. w XXXXXXXX odszkodowania w wysokości 400€ (słownie czterysta 00/100), o którym mowa w art. 7 ust. 1 lit. b rozporządzenia (WE) nr 261/2004
    Powyższa decyzja jest decyzja jest decyzją II instancji i jako taka jest decyzją ostateczną. Oznacza to, ze nie przysługuje od niej środek zaskarżenia w toku postępowania administracyjnego.



    Załączniki:


    1. Odpowiedz Przewoźnika na zgłoszenie reklamacyjne nr SPA-HTH-5831 z dnia 27.07.2015
    2. Decyzja Pierwszej Instancji, Urzędu Lotnictwa cywilnego nr ULC‑KOPP/0262‑2810/05-15 z dnia 13.04.2016 nakazująca wypłatę odszkodowania.
    3. Decyzja Drugiej Instancji, Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego nr ULC‑KOPP/0263-0154/02/16 z dnia 13.12.2016 podtrzymujaca decyzję z 13.04 w mocy.
    4. Przedsądowe wezwanie do zapłaty z dnia 06.02.2017
    5. Potwierdzenie odbioru przedsądowego wezwania do zapłaty z dnia 10.02.2017




    Za namowa Radcy Prawnego z ULC dostarczylem to do Sadu Rejonowego do którego mam najblizej (nie wysylalem do Warszawy). Podobno jesli sad nie jest wlasciwy to odsyla do prawidlowego

    Jak napisalem wczesniej, nie wiem czy to jest pismo jest poprawne z prawniczego punktu widzenia - wolalem zawrzec tam wiecej informacji niz mniej, zeby mi nie odeslali ze wzgledu na niekompletne dane.
    Niemniej chcialbym aby moje wszystkie posty zawieraly mozliwie duzo informacji ku potomnym :


    czy ktos juz dostal taka klauzule wykonalnosci ?
    No i co dalej ? Odzyskiwal ktos odszkodowanie przez komornika ?
    zuchu and olekorlo like this.

  14. #3254
    Awatar Asta

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Bydgoszcz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Cluer Zobacz posta
    No i w koncu zebralem sie i napisalem "wniosek o nadanie klauzuli wykonalnosci"
    nie wiem czy dobrze, ale wklejam "dla przyszlych pokolen"




    Za namowa Radcy Prawnego z ULC dostarczylem to do Sadu Rejonowego do którego mam najblizej (nie wysylalem do Warszawy). Podobno jesli sad nie jest wlasciwy to odsyla do prawidlowego

    Jak napisalem wczesniej, nie wiem czy to jest pismo jest poprawne z prawniczego punktu widzenia - wolalem zawrzec tam wiecej informacji niz mniej, zeby mi nie odeslali ze wzgledu na niekompletne dane.
    Niemniej chcialbym aby moje wszystkie posty zawieraly mozliwie duzo informacji ku potomnym :


    czy ktos juz dostal taka klauzule wykonalnosci ?
    No i co dalej ? Odzyskiwal ktos odszkodowanie przez komornika ?
    Dzięki, na pewno się przyda. A mam pytanie - co w przypadku, gdy przewoźnik jest włoski? Czy również mogę skierować sprawę do mojego sądu rejonowego czy musi to być sąd w Rzymie?

  15. #3255
    Awatar SkyGuy

    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Berlin, Germany, Germany

    Domyślnie Moj przypadek z Norwegian

    Niespelna dwa tygodnie temu wracalem z Kopenhagi do domu lotem norwegian do Schönefeld. 2 lipca.
    Bardzo krotko przed odlotem, jakies poltorej godziny odwolano caly lot.
    Troche sie zdenerwowalem, bo bylem zmeczony i juz cieszylem sie na moj dom.
    Wyszlismy szybko z moja druga polowa ze strefy bezpieczenstwa i udalismy sie do okienka gdzie dokonuje
    sie zalatwienia spraw z biletami etc. Byla juz tam grupka ok 100 osob.
    Nie czekalismy dlugo, energiczna pani z obslugi, poinformowala nas o tym, ze na inne loty nie ma szans, za
    nastepne 2 godziny beda podstawione 2 autokary, ktore zawioza nas do Berlina.
    Dostalismy rowniez kartke papieru z informacjami o naszych prawach.
    Hmm, 7 godzin jazdy zamiast niespelna 45 min lotu
    Dostalismy rowniez voucher na sume 115 DKK, za ktory kupilismy sobie w 7Eleven cos do przekaszenia, napoje i slodycze.
    Obiecane autokary byly podstawione dosyc wczesniej i cala akcja byla zorganizowana dosyc sprawnie.
    Po lekko ponad 7 godzinkach jazdy, w tym ok 2 h podrozy promem na odcinku Gedser - Rostock bylismy w domu.
    Wiedzialem, ze bedziemy domagac sie swoich praw, ale postanowilem to odlozyc na kolejne pare dni.

    Jakie bylo moje zdziwienie, kiedy juz na nastepny dzien przyszedl mail od linii, ze w celu wystapienia o odszkodowanie,
    trzeba sie zalogowac na ich stronie i wypelnic formularz gdzie trzeba bylo podac rozne dane.
    Ok, tak tez zrobilismy. Po jakims czasie przyszedl mail z potwierdzeniem.
    Po kilku dniach przyszla jeszcze inna wiadomosc, ze wyplata odszkodowania zostala zaakceptowana, a pieniadze pojawia sie
    w ciagu 2 - 3 tygodni na koncie.
    Jeszcze wieksze zdziwienie bylo to, ze w ostatni wtorek pojawily sie u mnie na koncie 500 € od norwegian.

    Suma sumarum: nie mialem jeszcze kompletnie skasowanego lotu (mialem opoznienia), ale cala sprawa, od zorganizowania nam
    podrozy do domu, po wyplate pieniedzy, wszystko swietnie, oraz blyskawicznie i nieskomplikowanie zorganizowane
    dromack, scomin, olekorlo and 4 others like this.

  16. #3256

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Słubice

    Domyślnie

    Witam, pisze wlasnie z autobusu jadacego z Hanoveru do Schoenefeld. Ale do rzeczy. Lecialem lotem FR158 z ALC do SXF, ktory zostal przekierowany do Hanoveru, ponox byla burza ale tego nie wiem na pewno. Nadmieniam, ze planowo sanolot mial ladowac w Berlinie o godz. 22:50, a oderwal sie od pasa w Alicante dopiero o tej godzinie. Bede w Berlinie okolo 6:30 rano, czyli ladnych kilk godzin po i teraz pytanie, czy warto wystepowac o 400 € za opozniony lot wiedzac ze mogla byc burza? Nadmienie, ze jezeli bysmy wystartowali planowo, to bysmy dolecieli bez problemu. Ostatni samolot ladowal po polnocy, a my mielismy o 22:50. Z gory dzieki za odp. Sorki za literowki ale pisze z telefonu.

  17. #3257

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Słubice

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Arczi123 Zobacz posta
    FR158
    Oczywiscie ma byc FR159

  18. #3258

    Dołączył
    Sep 2010
    Mieszka w
    Słubice

    Domyślnie

    Dodam jeszcze tylko, że kapitan mówił o opóźnieniu do Alicante o 2 godz. 30 z powodu braku slotów, co spotęgowało dalsze opóźnienie z Alicante do Berlina, a następnie przekierowanie do Hannoveru z powodu burzy. Nawet jakby spóźnił się półtora godz. to dalibyśmy radę wylądować w Berlinie.
    To jak warto w takiej sytuacji występować do linii, czy od razy odmowa? A dodatkowo jeszcze poszedłem w koszta 27,5 E za bilet na pociąg, żeby wrócić do domu, bo mój kierowca, który po nas przyjechał do Berlina wrócił do domu na pusto.

  19. #3259

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Możesz próbować, ale moim zdaniem będzie odmowa.

    Wysłane z mojego HTC Desire 620 przy użyciu Tapatalka

  20. #3260

    Dołączył
    Mar 2017

    Domyślnie


    Polecamy

    Miałem podobną sytuację, co ktoś stronę wcześniej z WizzAirem. czyli dopiero po wszczęciu postępowania Small Planet zgodziło się wypłacić pełne odszkodowanie i podpisać ugodę. Podpisałem, ale ULC już zdążyć wydać decyzję na moją korzyść, która jeszcze nie jest prawomocna (pewnie się odwołają). Pieniądze już dostałem i mam wysłać ugodę pocztą, ale co w przypadku, gdy decyzja się uprawomocni? Nie będzie zamieszania? W sumie ULC to nie jest sąd i ich postępowanie nie jest postępowaniem sądowym?

LinkBacks (?)

  1. 08-08-2022, 03:00
  2. 20-08-2018, 11:19
  3. 20-10-2016, 16:57
  4. 16-08-2016, 09:40
  5. 10-07-2016, 17:48
  6. 27-06-2016, 21:10
  7. 06-05-2016, 15:15
  8. 13-10-2015, 18:37
  9. 20-07-2015, 08:21
  10. 04-07-2015, 21:34
  11. 24-06-2015, 12:32
  12. 22-06-2015, 17:35
  13. 22-06-2015, 17:22
  14. 13-06-2015, 09:00
  15. 01-06-2015, 18:54
  16. 07-05-2015, 09:49
  17. 07-05-2015, 09:46
  18. 09-04-2015, 18:10
  19. 30-03-2015, 13:33
  20. 14-02-2015, 00:23
  21. 11-12-2014, 00:47
  22. 08-12-2014, 01:28
  23. 01-12-2014, 15:51
  24. 08-11-2014, 09:10
  25. 05-11-2014, 13:02
  26. 04-11-2014, 00:46
  27. 12-10-2014, 17:07
  28. 09-10-2014, 18:24
  29. 06-10-2014, 15:24
  30. 02-10-2014, 21:34
  31. 02-10-2014, 07:13
  32. 01-10-2014, 23:29
  33. 01-10-2014, 13:39
  34. 30-09-2014, 16:29
  35. 28-09-2014, 18:33
  36. 22-09-2014, 21:57
  37. 22-09-2014, 01:35
  38. 21-09-2014, 12:17
  39. 18-09-2014, 07:58
  40. 15-09-2014, 17:54
  41. 08-09-2014, 18:26
  42. 06-09-2014, 09:28
  43. 05-09-2014, 10:12
  44. 02-09-2014, 12:53
  45. 02-09-2014, 12:06
  46. 01-09-2014, 08:28
  47. 30-08-2014, 21:23
  48. 27-08-2014, 22:55
  49. 27-08-2014, 22:28
  50. 27-08-2014, 22:13

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •