Wczoraj wróciłem z urlopu, więc informacyjnie chciałem podzielić się tym jak sprawa potoczyła się dalej. Tak jak wspomniałem, 14 września, zaraz po zakupie biletu na alternatywny lot Iberią wypełniłem na stronie FR formularz reklamacyjny. Mimo, że teoretycznie mieli dwa tygodnie na odpowiedź, pismo zwrotne dostałem już po dwóch dniach roboczych, we wtorek 19 września. W zasadzie chyba w ogóle nie wczytywali się w to co napisałem tylko z góry przyznali 800 euro - po 400 na pasażera. Dodatkowo napisali, że jest to ostateczna decyzja. Na profilu zniknęła mi też opcja wykonania zwrotu biletu, więc kasy za niewykorzystany bilet nie odzyskam, ale i tak jestem zadowolony, bo bilety Iberii kosztowały mnie 389 euro, czyli jestem drugie tyle do przodu

Z drugiej strony stresu trochę było, musiałem też wyjechać na lotnisko nieco wcześniej i dodatkowo komunikacją publiczną jechać z Schonefeld na Tegel, bo samochód zostawiałem na pierwszym lotnisku a wylatywałem z drugiego.
Fragment pisma:
Kasa jeszcze nie dotarła, choć minął już tydzień od otrzymania powyższego pisma. Mam nadzieję, że mnie nie wyrolują

Zakładki