Strona 19 z 223 PierwszyPierwszy ... 9 17 18 19 20 21 29 69 119 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 361 do 380 z 4442
Like Tree816Likes

Wątek: Odszkodowanie dla pasażera - odwołany lub opóźniony lot, uszkodzony bagaż i inne

  1. #361

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie


    Polecamy

    Trzeba najpierw spojrzeć w warunki przewozu, regulamin, a potem negocjować z przewoźnikiem.

    Przewoźnicy czasem podchodzą do braku dokumentów o dziwo pobłażliwie i pozwalają niekiedy na więcej niż przy chorobie członka rodziny...

    Z reguły istnieje zastrzeżenie, że przewoźnik ma prawo nie wpuścić na pokład w takiej sytuacji, ale nic dalej nie jest wyszczególnione.

    Nie jest to denied boarding w rozumieniu rozporządzenia (we) 261/2004 (overbooking albo nadwaga samolotu), ale nie każdy uzasadniony denied boarding wyklucza możliwość zwrotu ( nie wyklucza np. pasażer na czarnej liście itd.)

  2. #362

    Dołączył
    Jul 2010

    Domyślnie

    Witam. Mam prośbę o pomoc. Pokrótce opiszę sytuację.
    Mam rezerwację na lot dla dwóch osób z Warszawy do Wrocławia 01.09 i powrotny 11.09. Lot z 01.09 miał odbyć się o 16:10. W związku z ogromnymi korkami na lotnisku stawiliśmy się ok. 15:30. Zobaczyliśmy, że naszego lotu nie było (jak później się dowiedziałem został odwołany, o czym nie zostałem poinformowany), był za to lot o 15:35. Przy bramce zostaliśmy poinformowani, że w samolocie nie ma już dla nas miejsc na ten lot. Przy kasie zaproponowano nam przebookowanie na poranny lot 02.09. Nie mogliśmy z niego skorzystać, bo rano mieliśmy lot z Wrocławia za granicę. Ostatecznie dostaliśmy voucher na taksówkę do Dworca Centralnego, bilety na pociąg do Wrocławia mieliśmy kupić sami, po powrocie natomiast złożyć reklamację w celu odzyskania pieniędzy za ten przejazd (który kosztował więcej niż nasz lot w dwie strony). Chciałem zapytać, czy w tej sytuacji poza zwrotem pieniędzy za pociąg lub pierwszy odcinek lotu przysługuje nam ryczałt 250 EUR od osoby?

  3. #363
    ModTeam
    Awatar Quantas

    Dołączył
    Jan 2007
    Mieszka w
    Pyrlandia

    Domyślnie

    Niech próbuje.
    W przypadku moich znajomych którzy mieli wylot z FRA na Bali Cathayem, tez był jakiś problem z dokumentem i linia lotnicza bez grosza dopłaty przełożyła wylot na następny dzień.

    P.S. Kolega niezły asior, żeby tak dać ciała. Na normalny paszport bez wizy można było lecieć tylko przez (jeśli dobrze pamiętam) niespełna pół roku. Potem gdy wprowadzono biometryczne tylko je zaczęto honorować, lub stary paszport z wizą.



  4. #364

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mordek Zobacz posta
    Chciałem zapytać, czy w tej sytuacji poza zwrotem pieniędzy za pociąg lub pierwszy odcinek lotu przysługuje nam ryczałt 250 EUR od osoby?
    W zasadzie tak, ryczałt przusługuje niezależnie od dodatkowej ochrony. Nie przysługuje, jeśli odwołanie było wynikiem okoliczności za które przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności. Trzeba jeszcze spojrzeć w widełki, ale to przewoźnik będzie musiał dowodzić kiedy Cię poinformował o odwołaniu...

  5. #365
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    MUC/KRK

    Domyślnie

    Mój post będzie z delikatnym przymrużeniem oka, bo nie mam siły być poważnym - natomiast dotyczy kwestii istotnych dla mnie.
    7 IX miałem lecieć z KRK do NRN. Około 10 minut po planowanym lądowaniu samolotu z NRN ogłoszono, iż nasz lot jest 'delayed'. Korzystając z internetu w komórce zobaczyłem, iż został on przekierowany do Katowic z powodu mgły w Balicach. Pomyślałem więc, iż - podobnie jak do Skavsty - również do Weeze polecimy z Pyrzowic, co wkrótce zostało ogłoszone. Nie zmienia to faktu, iż straciliśmy trochę czasu przed 'gatem', a następnie długo czekaliśmy na autobusy. Summa summarum - mieliśmy ok. 5h opóźnienia, zarówno na wylocie jak i na przylocie. Jedyne co Ryan zapewnił to transport do Pyrzowic (jeszcze by nie). Ja z tego powodu straciłem 29 euro na rezerwacji pociągu ICE (bądź 35,50 gdyż tyle wyniosła mnie podróż alternatywna), 21 złotych (musiałem wyrzucić w Pyrzowicach alkohol kupiony na bezcłówce w Krakowie - nie był zaplombowany, zresztą funkcjonariusze stwierdzili, że w takiej sytuacji powinni w Balicach ogłosić iż wszystko trzeba oddać i uzyskać zwrot pieniędzy, gdyż powrót do RP z takim alkoholem jest nielegalny, bądź 27 - bo za tyle kupiłem nową flaszkę w Pyrzowicach) oraz oglądanie zachodu słońca z perspektywy plaży w Scheveningen w dobrym towarzystwie (co właściwie jest bezcenne - i tu to przymrużenie oka). Czy mogę domagać się od FR czegokolwiek? Choćby za to, że nie zapewniono nam żadnego posiłku podczas całego czasu w Balicach i Pyrzowicach. Mgła nie jest winą FR, ale już konieczność długiego oczekiwania na autobus do KTW chyba już może? Albo - czy np. nie było możliwości (to bardziej z prawnego punktu widzenia, może też chodzić o koszty) przelotu technicznego z KTW do KRK i zabrania ludzi z KRK (chwilę później mgła zeszła i operacje odbywały się, co słyszeliśmy czekając na autobusy do Pyrzowic) - taki przelot powinien zająć o wiele krócej niż oczekiwanie na autobusy, przejazd ludzi do KTW i kolejne kontrole bezpieczeństwa, odprawianie bagażu etc.
    p.s. strasznego mam pecha do bramek na KTW - zawsze 'pikają' i jestem przeszukiwany na wszystkie strony

  6. #366

    Dołączył
    Sep 2010

    Domyślnie odszkodowanie za opóźnienie

    Hey jestem trochę nie ogarnięta jeśli chodzi o formalności załatwiania odszkodowania za opóżnienie (ponad 3 godz z poz do bergamo) więc liczę na fachową odpowiedź na pytanie. Czy jeśli ja kupiłam 2 bilety na lot, które mają ten sam nr rezerwacji to wniosek o odszkodowanie mam napisać ja sama dla siebie i mojego chłopaka czy każde z nas osobno? Czy w ogóle nie ma to znaczenia? Lepiej napisać im maila czy wysłać list polecony? ile mają czasu na odpowiedź? Czy we wniosku podać im nr dowodu tożsamości który był użyty przy odprawie i nr konta na który mają przelać kwote odszkodowania czy to załatwia się później?

  7. #367

    Dołączył
    Oct 2008
    Mieszka w
    EPBA / KHWD

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez olekorlo Zobacz posta
    Czy być pobłazliwym...hmmm mi LH wysłała podobnego maila (automat) po czym przez ponad 2 tyg zero odpowiedzi (a mój pierwotny mail juz byl ponagleniem). Wysłalem wiec jeszcze jednego maila z informacją, że kieruję sprawę do ULC i ... po dwóch dniach przyszedł mail z przeprosinami i informacją, że przelew został wykonany. Takze polecam bycie stanowczym, ale daj im szanse na odpowiedz - jesli będzie pozytywna to problem z głowy, jesli negatywna to drukujesz tę odpowiedz i takze załączasz w pismie do ULC (tak zrobiłem ze Swissem)
    Rozsądna rada, dzięki. A ponawiając pytanie, do którego "ULCu" się zwracać, gdyby przyszło co do czego? W grę wchodzą irlandzki, brytyjski, francuski, polski, niemiecki ...

    Nb, żadnej aktualizacji od ostatniego posta.


    Cytat Zamieszczone przez dadza Zobacz posta
    Czy jeśli ja kupiłam 2 bilety na lot, które mają ten sam nr rezerwacji to wniosek o odszkodowanie mam napisać ja sama dla siebie i mojego chłopaka czy każde z nas osobno?
    Może być zbiorczo w jednym wniosku.

    Lepiej napisać im maila czy wysłać list polecony?
    Koniecznie list polecony, najlepiej z potwierdzeniem odbioru. Jeśli przewoźnik ma formularz na stronie lub email kontaktowy, możesz dodatkowo wysłać wniosek elektronicznie. Może to przyspieszyć odpowiedź, ale nie musi.

    ile mają czasu na odpowiedź?
    Ustawowo 30 dni.

    Czy we wniosku podać im nr dowodu tożsamości który był użyty przy odprawie i nr konta na który mają przelać kwote odszkodowania czy to załatwia się później?
    Na 90% linia może te dane wyciągnąć z Twojej rezerwacji w systemie, więc nie musisz. Ale może ktoś z większym doświadczeniem potwierdzi.

  8. #368
    Awatar thewho

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    W przypadku wycieczki z biura podrozy i lotu wykonywanego przez LOT Charters reklamacje w sytuacji opoznienia skladamy bezposrednio do LOT'u?

  9. #369

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Thewho@ tak, bezpośrednio do LOTu.

    prz@ Przysługuje Ci kasa z tytułu zaniechania świadczenia z voucherem na jedzenie i picie, wyłącznie...

  10. #370
    prz
    prz jest nieaktywny

    Dołączył
    Feb 2010
    Mieszka w
    MUC/KRK

    Domyślnie

    Szkoda, jeszcze jedno pytanie w takim razie - ile mniej więcej mogę od nich uzyskać? Tak, żeby w żadną stronę nie przesadzić.

  11. #371

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Piastów

    Domyślnie

    Hej, PROSZĘ O JAKIŚ INFO JAK WYJAŚNIĆ TAKĄ SPR I DOCHODZIĆ SWOICH PRAW!!!
    a mianowicie, 09.09.10 miałem mieć wylot z ZTH do WAW liniami LOT Charters o godz. 10:50 czasu lokalnego. Podstawiono nas na lotnisko o godz 9:00, wylecieliśmy po upływie 13.5 godz
    Abstrahuję już od tego, że rezydent TRIADY odstawiając nas (118 osób z praktycznie z całej Polski) na lotnisko wiedział o tym, że samolot ma już 1,5 godz opóźnienie nie poinformował nas o tym. W chwili gdy wszyscy zostali odprawieni podano info, że wylecimy o godz 11:50, no i tu się zaczęło robić ciekawie, na lotnisku nie było już rezydenta, brak przedstawiciela linii lotnicznych, informacja dla pasazerow znajduje się w części lotniska gdzi odprawiliśmy bagaż, celnicy nie chcieli na tam wypuści, pracownicy lotniska, znajdujący się już na części hali na którą na skierowali nie potrafili nas poinforować co się dzieje (z reszta ich ang był tragiczny). Zaczęliśmy dzwonić na swój koszt do Polski, do rodzin, do LOTu oraz triady, która to stwierdziła, że tej chwili odpowiada już za nas LOT i z nimi powinniśmy wyjaśniać spr. Cały czas otrzymywaliśmy sprzeczne informacje, co do godz naszego wylotu jak i przyczyn opóźnienia. Średnio co godz grecy wyświetlali nam coraz odleglejsze godz odlotu. Po 4 godz, po awanturze, wypuszczone dwie osoby na rozmowe z managerem odpowiedzialnym na obsługę m.in. LOTu. Cały ten managier skontaktował się z Waw, gdzie otrzymał info, że samolot nie wyleci po nas wcześniej niż o 13 czasu warszawskiego (14 greckiego), i udaaaaało nam się wyprosić prowiant (bułka oraz napój na osobę, dzieci do lat 2 nie dostały nic, bo jak stwierdzono nie sa osobami... żenada). Poproszono nas o powrót na naszej strefy i zapewniono, że za godz będzie komunikat w języku pol co dalej z nami. W między czasie, każdy "swoimi" kanałami zbierał info z Polski (co było tak narprawdę naszą jedyną formą dowiedzenia się czegoś). Komuniakatu oczywiście nie było, po mniej więcej 6 - 8 godz zrobiliśmy kolejne avanti, po którym doszło prawie do rękoczynów z celnikami greckimi, którzy nie chcieli nas wypuszczać (tak więc dalej nie mogliśmy otrzymać żadnego info ze str władz lotniska co z naszym lotem), kazali nam się zamknąc i czekać na komunikat prze głośniki. Ale kiedy się zorientowali, że nie damy im spokoju, ponownie wypuszczono dwie osoby na rozmowę z menagierem (nie wspomnę już, że przez całe 13,5 godz z wielką łaską dwa razy wypuścili kobietę w ciąży na świeże powietrze). No i managier dzwoni do Waw... ustalono, że o godz 17 czasu lokalnego podadzą nam info co dalej z nami, i ponownie udało się wyprosić posiłek (znowu po bułce, lecz tym razem gorący napój, oczywiście dla nic, dopiero po awanturze zoferowano dwuletnim dzieciom chipsy... i zimną wodę, kiedy poproszoną o ciepłą, zaoferowano wodę z kranu...) No ale my dalej dzwoniliśmy do Polski (nawet nie chce wiedzieć jaki dostanę rach...) Ale nauczenie już doświadczeniem, nie otrzymaliśmy komunikatu o 17:00... Tak wiec skontaktowaliśmy się radiową trójką, której to dziennikarka, skontakotowała się z LOTem, przekazano nam info rzecznika lini, że wyczarterowano dla nas samolot który wyleci z Waw miedzy 16 -17 czasu polskiego. Około 17:40 czasu lokalnego, przez megafon otrzymaliśmy komunikat, że wylot naszego samolotu z ZTH do WAW planowany jest na 20:50 i że samolot wystartował z Waw, co było kłamstwem, ponieważ znojome osoby pracujące na epwa, poinforomowały nas , że samolot jeszcze nie wystatował... Godz wylotu zmieniała się jeszcze 4 razy, jako ostateczna podano nam 21:50 czasu lokalnego. Natomiast dalej kontakowalismy się na własną rekę z LOTem, gdzie otrzymaliśmy info, że samolot wystartuje z ZTH o 22:10 czasu lokalnego. Ale to nie koniec, najśmieszniejsze/najgłupsze/najtragiczniejsze jeszcze było przed nami. Tego samego dnia był jeszcze jeden lot do Waw o 19:45, który też był opóźniony, dwa do Katowic (drugi, wieczorny także opóźniony, także turyści triady i samolotu lotu) około 21:30 na lotnisku znajdowały się już 4 samoloty lotu (i nic wiecej) zaczęto ładować lot z 19:45 do Waw i ten do Katowic, a my do cho.... nadal czekamy nie rozumiejąc czemu oni lecą wcześniej a nie my... no ale dobra zalodowali ich do samolotu, nagle patrzymy, że ich wypakowywują... no zesz qrwa mać... przywieźli ponownie na hale. Okazało się, że Grecy pomylili samoloty, no ale ok czekamy, mijało już 13,5 godz i juz nawet nie mieliśmy siły robić avanti. Poleciały Katowice, opóźniony Waw z 19:45, po jakiś 5 min my (tj około 22:15 czasu lokalnego). Na pokładzie stewardesy i pilot poinformował na, że lecimy do Waw, podal temp w Warszawie i takie tam bzdety... Czujemy, że samolot zaczyna zniżać... hm... coś szybko, jakiś 20 min przed lądowaniem dostajmy info, że lądujemy w Łodzi, no i się zaczęło... Piloci i stewardesy twierdzą, że nic nie wiedzieli i że poinformowano ich przed chwilą ale, że czekają już na nas autokary (tak więc wszystko logistycznie było już rozplanowane). No ok wylądowaliśmy (oczywiście kiedy nam powiedziano jeszcze przed wylotem, że będziemy lądować w Waw, każdy zorganizował sobie transport, rodziny wyjeżdżały z Katowic, Lublina, Starachowic oraz Bydgoszczy, inni dzwonili na parkingi, że przed północą będą w Warszawe i miały na nich czekać taksówki). Oczywiście czekała na Nas Pani z lotu z przeprosinami i z info, że czekają autokary, żadnego jedzenia picia, nic... Tak więc robimy awanture, interweniowała nawet policja Okazało się, że do jednego z trzech autokarów które nas czekały zapakowali się pasażerowie Wizzair i wraz z pracownikami lotu pojechali do Warszawy, po tym info nam opadły ręce... Wyjazd się wydłuża Pani z LOTu i władze lotniska starają się coś z nami zrobić, załatwiają trzeci autokar dla nas, nadal nie dostajemy nic do picia i jedzenia dla nas i dzieci. W między czasie przujechał jakiś autokar z Waw który przywiózł ludzi do Łodzi na charter, i kierowca się zaoferował, że pojedzie jako ten trzeci autokar. Tak więc po godz 01:00, wyjechaliśmy z Łodzi, zawieziono nas na epwa, gdzie miał czekać pracownik lotu, nikogo nie było, lotnisko puste Tak wieć spisaliśmy sobie wszystkie nr tel i maile i każdy odjechał w swoja str. Ja dotarłem do domu po godz 04:00, czyli po upływie 20 godz.
    Pls o info jak dochodzić swoich praw, gdzie taką kwestie zgłosić, poza skargami do LOT i Triady. Ile może to trwać czasowo... A teraz idę spać, czekam na info

  12. #372
    ModTeam
    Awatar egon.olsen

    Dołączył
    Mar 2007
    Mieszka w
    EPWA
    Wpisów
    46

    Domyślnie

    Po pierwsze współczuję, po drugie to, co Wam przysługuje to odszkodowanie przewidziane w rozporządzeniu 261WE/2004.
    Pozdrawiam
    Krzysztof Moczulski


  13. #373
    xyz
    xyz jest nieaktywny
    Awatar xyz

    Dołączył
    Nov 2008

    Domyślnie

    Jak to jest, jeżeli mam zarezerwowany lot np. KRK-MUC-JFK. KRK-MUC jest opóźniony, spóźniam się na MUC-JFK, lecę następnym, ale przylatuje do JFK z opóźnieniem ponad 3h.
    Przysługuje mi 250€, jako że opóźniony jest lot <1500km, czy 400/600€ liczone od całej podróży?

  14. #374

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    A ja znów poproszę o drobną pomoc - nie mam ostatnio szczęścia do linii (albo linie do mnie). Po wygraniu sprawy z LH i Swiss'em pisanie reklamacji i ULC mam już dobrze opanowane wczoraj leciałem wieczornym lotem LHR-WAW-GDN. Samolot wyleciał z LHR opóźniony o 2h i 10 minut (podobno opóźnienia które powstały przez cały dzien w związku z remontem pasa - ale to nie moja sprawa), przez co nie zdążyłem (wraz z dwiema osobami, z którymi leciałem) na ostatni lot do Gdańska. LOT zorganizował to co musi czylu hotel, jedzenie, transport z/do lotniska (szybko sprawnie, o niebo lepiej niz LH która nie organizowałam nic), ale nadal dotarłem do Gdańska dziś o 7:50 zamiast wczoraj o 23:30.
    Jak rozumiem przysługuje mi odszkodowanie określone w rozporządzeniu tylko jakiej wysokości? nadal 250 Euro (jak liczy się odległość)

  15. #375

    Dołączył
    Feb 2007

    Domyślnie

    Figaro: 400 EUR od osoby (ZTH-WAW = 1602 km)

    Olekorlo: 250 EUR od osoby (LHR-GDN = 1303 km)

    xyz: Liczy się cała trasa ALE, po pierwsze przysługuje ewentualnie tylko 50 % z 600 EUR (300 EUR, opóźnienie końcowe mniejsze niż 4 godziny), ale ponadto, jeśli samolot z Warszawy opóźniony był na starcie mniej niż 2 godziny, opóźnienie w przewozie nie powstaje na skutek znacznie opóźnionego odlotu, i ryczałt moim zdaniem w ogóle nie przysługuje.

    ETS, rozszerzając ochronę pasażerów w orzeczeniu Sturgeon ponad literę Rozporządzenia (WE) 261/2004 o odszkodowanie zryczałtowane za opóźnienia, zapomniał dokładnie orzec reguły, którymi rządzi się sytuacja, gdy opóźniony jest pierwszy segment podróży z przesiadką.

    W sprawie Sturgeon wszystkie loty były znacznie opóźnione na starcie i Sąd w ogóle nie zajął się bardziej skomplikowanym zagadnieniem.

    Były wyroki WSA, w których WSA stwierdzał jasno, że mimo orzeczenia Sturgeon, nie przysługuje pasażerowi ryczałt z tytułu opóźnienia w przewozie (opóźnienie w przewozie występuje w stosunku do planu podróży konkretnego pasażera) jeśli wynikło ono z utraty połączenia tranzytowego w porcie przesiadkowym, a nie ze znacznego opóźnienia (=opóźnionego startu) samolotu na pierwszym segmencie. Znaczne opóźnienie, to takie, które rodzi podstawę do posiłków, voucherów i innych frędzli z art. 7.

    Jeśli samolot z WAW do MUC spóźnia się 27 minut, pasażer ma 35 min na przesiadkę i nie zdąża dolecieć do gejtu, pozostaje bez ochrony, co Sąd wyraża wprost ubolewając, ale stwierdzając że ponad literę prawa i wykładnię ETS orzec nie może...

    Ale reklamacja do Lufy nie kosztuje nic, więc próbuj

  16. #376

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Dziękuję Stoarn

  17. #377
    xyz
    xyz jest nieaktywny
    Awatar xyz

    Dołączył
    Nov 2008

    Domyślnie

    Stoarn: dzięki. Zadałem to pytanie bardziej "teoretycznie", bo zastanawiałem się jak liczyć odszkodowanie. Pisałem o 3 godzinach, bo z tego co mi było wiadomo to muszą być "co najmniej 3 godziny" opóźnienia - Ty mi uświadomiłeś, że wymagane są 4 Jak sprawdzasz odległości? Jest jakaś "wyszukiwarka odległości"? Ja zawsze wpisywałem loty, które chciałem sprawdzić do fligthmemory i usuwałem. Jest jakiś inny sposób?

  18. #378

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Piastów

    Domyślnie

    Dzięki egon i Stoarn.
    Dziś się już kontaktowałem z ULC i gościu mi powiedział, że może być ciężko... no ale spróbujemy

  19. #379

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Nie przejmuj się - wysyłaj oficjalną skargę, wtedy nikt nie odpowie ze 'moze byc ciężko' tylko będzie oficjalna urzędowa odpowiedź tak lub nie. I wbrew pozorom, przynajmniej w dziale odpowiadającym za skargi, pracują calkiem mili ludzie (zawsze trafialem na panie). Powodzenia.

  20. #380
    Awatar pR0SiAczek

    Dołączył
    Aug 2008
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp.

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez xyz Zobacz posta
    Stoarn: dzięki. Zadałem to pytanie bardziej "teoretycznie", bo zastanawiałem się jak liczyć odszkodowanie. Pisałem o 3 godzinach, bo z tego co mi było wiadomo to muszą być "co najmniej 3 godziny" opóźnienia - Ty mi uświadomiłeś, że wymagane są 4 Jak sprawdzasz odległości? Jest jakaś "wyszukiwarka odległości"? Ja zawsze wpisywałem loty, które chciałem sprawdzić do fligthmemory i usuwałem. Jest jakiś inny sposób?
    Użyj np. tego. Prostsze I bardzo ważne, że odległość jest pomiędzy portami liczona po ortodromie, więc jeśli ktoś leci WAW-SVO przez MUC (znam takich) to odległość jest taka sama jak WAW-SVO dla celów wyliczenia ryczałtu.

Strona 19 z 223 PierwszyPierwszy ... 9 17 18 19 20 21 29 69 119 ... OstatniOstatni

LinkBacks (?)

  1. 08-08-2022, 03:00
  2. 20-08-2018, 11:19
  3. 20-10-2016, 16:57
  4. 16-08-2016, 09:40
  5. 10-07-2016, 17:48
  6. 27-06-2016, 21:10
  7. 06-05-2016, 15:15
  8. 13-10-2015, 18:37
  9. 20-07-2015, 08:21
  10. 04-07-2015, 21:34
  11. 24-06-2015, 12:32
  12. 22-06-2015, 17:35
  13. 22-06-2015, 17:22
  14. 13-06-2015, 09:00
  15. 01-06-2015, 18:54
  16. 07-05-2015, 09:49
  17. 07-05-2015, 09:46
  18. 09-04-2015, 18:10
  19. 30-03-2015, 13:33
  20. 14-02-2015, 00:23
  21. 11-12-2014, 00:47
  22. 08-12-2014, 01:28
  23. 01-12-2014, 15:51
  24. 08-11-2014, 09:10
  25. 05-11-2014, 13:02
  26. 04-11-2014, 00:46
  27. 12-10-2014, 17:07
  28. 09-10-2014, 18:24
  29. 06-10-2014, 15:24
  30. 02-10-2014, 21:34
  31. 02-10-2014, 07:13
  32. 01-10-2014, 23:29
  33. 01-10-2014, 13:39
  34. 30-09-2014, 16:29
  35. 28-09-2014, 18:33
  36. 22-09-2014, 21:57
  37. 22-09-2014, 01:35
  38. 21-09-2014, 12:17
  39. 18-09-2014, 07:58
  40. 15-09-2014, 17:54
  41. 08-09-2014, 18:26
  42. 06-09-2014, 09:28
  43. 05-09-2014, 10:12
  44. 02-09-2014, 12:53
  45. 02-09-2014, 12:06
  46. 01-09-2014, 08:28
  47. 30-08-2014, 21:23
  48. 27-08-2014, 22:55
  49. 27-08-2014, 22:28
  50. 27-08-2014, 22:13

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •