Witam. Mam prośbę o pomoc. Pokrótce opiszę sytuację.
Mam rezerwację na lot dla dwóch osób z Warszawy do Wrocławia 01.09 i powrotny 11.09. Lot z 01.09 miał odbyć się o 16:10. W związku z ogromnymi korkami na lotnisku stawiliśmy się ok. 15:30. Zobaczyliśmy, że naszego lotu nie było (jak później się dowiedziałem został odwołany, o czym nie zostałem poinformowany), był za to lot o 15:35. Przy bramce zostaliśmy poinformowani, że w samolocie nie ma już dla nas miejsc na ten lot. Przy kasie zaproponowano nam przebookowanie na poranny lot 02.09. Nie mogliśmy z niego skorzystać, bo rano mieliśmy lot z Wrocławia za granicę. Ostatecznie dostaliśmy voucher na taksówkę do Dworca Centralnego, bilety na pociąg do Wrocławia mieliśmy kupić sami, po powrocie natomiast złożyć reklamację w celu odzyskania pieniędzy za ten przejazd (który kosztował więcej niż nasz lot w dwie strony). Chciałem zapytać, czy w tej sytuacji poza zwrotem pieniędzy za pociąg lub pierwszy odcinek lotu przysługuje nam ryczałt 250 EUR od osoby?
Zakładki