Strona 215 z 216 PierwszyPierwszy ... 115 165 205 213 214 215 216 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 4,281 do 4,300 z 4302
Like Tree739Likes

Wątek: Odszkodowanie dla pasażera - odwołany lub opóźniony lot, uszkodzony bagaż i inne

  1. #4281

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez paulus Zobacz posta
    Dzięki za odpowiedź. LOT niczego nie podawał, bo nawet nie zadzwonił, a nawet podał mylną godzinę wylotu z Gdańska, żeby być już precyzyjnym. Ja domyślam się przyczyny: LO3827 normalnie tego dnia nocuje w GDN i ma rotację następnego dnia o 11:55 z tą samą załogą. W związku z burzliwym pogodowo dniem LO 3827 wylądował o 2:00 zamiast o 23:55, co zapewne było przyczyną przesunięcia wylotu na 14:00 w związku z czasem pracy załóg. To tylko mój domysł wynikający z doświadczenia. I byłbym w stanie to nawet zrozumieć, jednak brak jakiejkolwiek reakcji i oczekiwanie na reakcję pasażera, który w efekcie dowie się, że nie ma szans dolecieć i jeszcze musi zapłacić za zmianę rezerwacji absolutnie mnie zniesmaczyło i odstręcza na przyszłość od korzystania z LOTu na podobnych krótkich podróżach, gdzie ich "tylko" zakłócenie podróży powoduje całkowitą ruinę planów.
    Jaki był drugi lot? dla regulacji liczy się "podróż", czyli GDN-WAW-XXX - dokąd leciałeś? o której miałeś tam być? o której LOT zaproponował cię tam dowieźć?
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  2. #4282
    Awatar paulus

    Dołączył
    Jan 2014
    Mieszka w
    EPGD/EPWA

    Domyślnie

    Lot był do Wilna, wylot 14:10, przylot o 16:15 czasu lokalnego (15:15 naszego). Powtórzę, że LOT nie proponował mnie dowieźć, może poza zwrotem ceny biletu, a jedynie pan z infolinii cytuję z pamięci poinformował mnie, że jeżeli już to jedynie inną linią, tj. LH z WAW, z wylotem z GDN o 15:00 przez WAW, potem FRA i przylot do Wilna o 23:55. Niemniej nie była to propozycja, a nawet gdyby była to ze względów opisanych wyżej nie miała najmniejszego sensu.
    "Człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać"

  3. #4283

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez paulus Zobacz posta
    Lot był do Wilna, wylot 14:10, przylot o 16:15 czasu lokalnego (15:15 naszego). Powtórzę, że LOT nie proponował mnie dowieźć, a jedynie pan z infolinii cytuję z pamięci poinformował mnie, że jeżeli już to jedynie inną linią, tj. LH, z wylotem z GDN o 15:00 przez WAW, potem FRA i przylot do Wilna o 23:55. Niemniej nie była to propozycja, a nawet gdyby była to ze względów opisanych wyżej nie miała najmniejszego sensu.
    Próbuję ci pomóc i jak wcześniej napisałem, detale są ważne. Rozumiem emocje, ale by móc udzielić ci rzetelnej informacji, ja potrzebuję konkretne informacje.

    To, co zrozumiałem:

    Miałeś podróż (na 1 noc) do Wilna: GDN-WAW-VNO i miałeś dolecieć tam o 16:15.
    LOT zaoferował wylot alternatywną podróż, która dowiozła by cię na miejsce o 23:55.

    Patrząc na historię lotu feralnego samolotu:


    Wygląda mi to na problem techniczny z samolotem - wystartował, wrócił do WAW, był anulowany, ale potem jednak poleciał... piszesz, że był burzowy dzień - więc to nie jest podstawa do odszkodowania... ale ja bym zaaplikował i tak - z historii lotów ja bym wnioskował problem techniczny z samolotem, bo jeśli była burza w Gdańsku, to samolot w ogóle by nie wystartował z WAW.

    Bez względu na powód opóźnienia do celu, artykuł 8 regulacji EC261/2004 jest jasny, pasażer ma prawo do jednej z 3 opcji:
    1) zwortu całości kosztów w ciągu 7 dni
    2) przebookowanie najbliższym możliwym lotem do celu
    3) przebookowanie w późniejszym dogodnym terminie

    W związku z tym, że zaproponowana opcja 2) nie miała dla Ciebie sensu, wybrałeś opcję 3). LOT bezprawnie zarządał dopłaty. Regulacja mówi jasno, że jest to wybór pasażera i powinny to być zmiany bezpłatne.

    IMHO 1) reklamcja i prośba o zwrot różnicy cytując Artykuł 8 regulacji EC261/2004, jeśli LO odmówi, to chargeback i/lub sąd. Pamiętaj, że chargeback możesz zrobić max 120 po podróży, więc ja bym reklamację i prośbę o zwrot pisał już.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  4. #4284
    Awatar paulus

    Dołączył
    Jan 2014
    Mieszka w
    EPGD/EPWA

    Domyślnie

    Wielkie dzięki za pomoc i zaangażowanie. Pozdrawiam
    "Człowiek musi sobie od czasu do czasu polatać"

  5. #4285

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Manchester / Bydgoszcz

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Tak, podpada, należy Ci się 220 GBP (na podstawie brytyjskiego odpowiednika EC261/2004). EasyJet uważa, że IT failure jest poza ich kontrolą, co nie jest prawdą - w podobnych przypadkach BA wypłacało odszkodowanie bez gadania. Jeśli EasyJet odmówi wypłaty odszkodowania, to MCOL powinien ich do tego zmusić

    Krótka aktualizacja:

    Easy Jet podrzucił na konto odszkodowanie w w/w kwocie ALE jednocześnie odrzucił wydatek za lot, który na lotnisku kupiłem osobiście z racji braku ich innych lotów w tym dniu. W odpowiedzi dostałem tylko info, że mieli dostępne loty w przeciągu 24h od wystąpienia zdarzenia (co mnie wogóle nie urządzalo, bo ich apka w tym dniu pokazywała,że nic nie było do wzięcia na ten dzien). Rozporządzenie nie wyklucza biletu w innej linii wiec ich argumentacja mi trochę śmierdzi ucieczką od odpowiedzialności. Zna ktoś może jakąś sprawę w CJEU gdzie był ten temat poruszany i zapadł jakiś wyrok? Miałbym konkretny dowód, że linia ściemnia, bo i tak muszę to robić przez ADR (Alternative Dispute Resolution)

  6. #4286

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez queenman Zobacz posta
    Krótka aktualizacja:

    Easy Jet podrzucił na konto odszkodowanie w w/w kwocie ALE jednocześnie odrzucił wydatek za lot, który na lotnisku kupiłem osobiście z racji braku ich innych lotów w tym dniu. W odpowiedzi dostałem tylko info, że mieli dostępne loty w przeciągu 24h od wystąpienia zdarzenia (co mnie wogóle nie urządzalo, bo ich apka w tym dniu pokazywała,że nic nie było do wzięcia na ten dzien). Rozporządzenie nie wyklucza biletu w innej linii wiec ich argumentacja mi trochę śmierdzi ucieczką od odpowiedzialności. Zna ktoś może jakąś sprawę w CJEU gdzie był ten temat poruszany i zapadł jakiś wyrok? Miałbym konkretny dowód, że linia ściemnia, bo i tak muszę to robić przez ADR (Alternative Dispute Resolution)
    z ciekawości - czy easyJet zwróciło za odwołany lot?

    Generalnie odpisz z żądaniem reimbursement za nowy lot (różnicę, jeśli zwrócili Ci za anulowany lot), jeśli odpiszą, że to ich ostateczna decyzja - wtedy ADR.

    Tu masz interpretację CAA, która jasno mówi w punkcie 4.2, że operator anulowanego lotu powinien zaoferować lot innym przewoźnikiem i musi ponieść tego koszty, jeśli odmówi pomocy:
    The air carrier has to bear the costs for re-routing or a return flight, and must reimburse
    the costs for the flight borne by the passenger where the air carrier does not comply with its obligation to offer rerouting or return under comparable transport conditions at the earliest opportunity.
    Z tym powinno być łatwo w ADR.
    Powodzenia!
    maciass likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  7. #4287

    Dołączył
    Dec 2008
    Mieszka w
    Manchester / Bydgoszcz

    Domyślnie

    Tak, zwrot za odwołany lot przyszedł w ciągu kilku dni po jego odwołaniu więc tutaj się przyznali Również zwrot za poniesione wydatki na lotnisku (jedzenie/picie) został zaakceptowany.
    Myslałem o podrzuceniu im pomysłu z różnicą nowy/stary lot, dzięki za wszelkie info, bedę cisnął.

  8. #4288
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Hey spece bagażowe u nas na forum, padłem ofiarą tego lata, i mój bagaż został "zagubiony" przez Lufthanse. Miałem przyjemność spędzić tydzień bez niego na delegacji, a teraz siedze w domu i dzień w dzień czekam na jego odnalezienie. W miedzyczasie wysłałem LH żądanie zwrotu kosztów za rzeczy które musiałem zakupić oraz liste rzeczy które były w bagażu i ich wartość. Teraz dwa pytania: 1) jakie dajecie szanse na to że jeszcze kiedyś zobacze swoją walizke 2)ile czekaliście aż LH wam zwrócila koszty zakupów i ew. rozpatrzyła zwrot za zawartość bagażu?




    Networking the world.

  9. #4289
    Awatar MatSi

    Dołączył
    Oct 2007
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robjag Zobacz posta
    Hey spece bagażowe u nas na forum, padłem ofiarą tego lata, i mój bagaż został "zagubiony" przez Lufthanse. Miałem przyjemność spędzić tydzień bez niego na delegacji, a teraz siedze w domu i dzień w dzień czekam na jego odnalezienie. W miedzyczasie wysłałem LH żądanie zwrotu kosztów za rzeczy które musiałem zakupić oraz liste rzeczy które były w bagażu i ich wartość. Teraz dwa pytania: 1) jakie dajecie szanse na to że jeszcze kiedyś zobacze swoją walizke 2)ile czekaliście aż LH wam zwrócila koszty zakupów i ew. rozpatrzyła zwrot za zawartość bagażu?
    Podobno we FRA leży 20 tys. sztuk bagażu.
    Zawsze możesz przyjechać i poszukać, bo kiedy FRA Port się z tym upora to ciężko powiedzieć...

  10. #4290
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    Myślę że realnie z 3 razy tyle większość z tego w podziemiach albo na płycie więc niestety bez dostępu dla nikogo prócz bagażowych których nie ma
    tartal likes this.




    Networking the world.

  11. #4291

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    CTR warszawa
    Wpisów
    111

    Domyślnie

    Takie prowincjonalne lotnisko jak WAW, a my już temat ogarneliśmy z grubsza za wyjatkiem jednego kierunku dla którego zawsze brakuje udźwigu, niedługo to i dreamliner niewiele pomoże. Proszę mnie nie pytać co to za kierunek bo i tak nie odpowiem.

  12. #4292

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    Takie pytanie:
    Wracałem sobie w sobotę z KEF do WAW, wg pierwotnej rezerwacji przez ZRH. Wylot Edelweissem, WK303 (9.07), dalej LX1342.
    Jeszcze w KEF, na jakieś 8-9 h przed odlotem dostałem info o opóźnionym wylocie z KEF, a co gorsza - o rebookingu z reroutingiem drugiego odcinka. Już nie było bezpośrednio ZRH-WAW, a ZRH-DUS-WAW, z 40-ma minutami na przesiadkę w DUS. Skutek - przylot do WAW o 22:00, zamiast o 9:00. Skutek nr 2: bagaż nie dojechał, bo w DUS coś "nie pykło". Skutek właściwy: Młody nie zdążył na kolonie. Zarówno z uwagi na opóźniony przylot, jak i na brak bagażu (to drugie chyba nawet jest większym problemem).

    Pytanie do Was:
    Czy Waszym zdaniem jest możliwe uzyskanie rekompensaty od linii z tytułu utraconego wyjazdu? Bagaż jeszcze nie dotarł - i patrząc na SMSy otrzymywane z worldtracera (i stosy bagaży czekających przed biurem LAS na przylotach w WAW) nie dotrze dziś. Czyli obóz raczej przepadł - zresztą i tak nie mamy jak dostarczyć Młodego "z opóźnieniem" na drugi koniec Polski. Mówię tu o innej (dodatkowej) rekompensacie, aniżeli "należne" 400 EUR za głowę.

    Zakładam tu użycie standardowego claima do linii z podaniem kwoty i numeru rachunku, a potem eskalację do ULC.

    Będę wdzięczny za komentarze i podpowiedzi
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  13. #4293

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mastah Zobacz posta
    Takie pytanie:
    Wracałem sobie w sobotę z KEF do WAW, wg pierwotnej rezerwacji przez ZRH. Wylot Edelweissem, WK303 (9.07), dalej LX1342.
    Jeszcze w KEF, na jakieś 8-9 h przed odlotem dostałem info o opóźnionym wylocie z KEF, a co gorsza - o rebookingu z reroutingiem drugiego odcinka. Już nie było bezpośrednio ZRH-WAW, a ZRH-DUS-WAW, z 40-ma minutami na przesiadkę w DUS. Skutek - przylot do WAW o 22:00, zamiast o 9:00. Skutek nr 2: bagaż nie dojechał, bo w DUS coś "nie pykło". Skutek właściwy: Młody nie zdążył na kolonie. Zarówno z uwagi na opóźniony przylot, jak i na brak bagażu (to drugie chyba nawet jest większym problemem).

    Pytanie do Was:
    Czy Waszym zdaniem jest możliwe uzyskanie rekompensaty od linii z tytułu utraconego wyjazdu? Bagaż jeszcze nie dotarł - i patrząc na SMSy otrzymywane z worldtracera (i stosy bagaży czekających przed biurem LAS na przylotach w WAW) nie dotrze dziś. Czyli obóz raczej przepadł - zresztą i tak nie mamy jak dostarczyć Młodego "z opóźnieniem" na drugi koniec Polski. Mówię tu o innej (dodatkowej) rekompensacie, aniżeli "należne" 400 EUR za głowę.

    Zakładam tu użycie standardowego claima do linii z podaniem kwoty i numeru rachunku, a potem eskalację do ULC.

    Będę wdzięczny za komentarze i podpowiedzi
    400 euro na osobę za opóźniony dolot do WAW + zwrot za wydatki na posiłki

    jeżeli bagaż jest opóźniony o więcej niż 24h, możesz kupić niezbędne rzeczy i domagać się zwrotu od przewoźnika.

    dodatkowe odszkodowanie za "utracony wyjazd", to ew. od ubezpieczyciela - jeśli masz kartę typu American Express, Dinners, MasterCard World Elite, albo płatny Curve/Revolut, to sprawdź co ich ubezpieczenie oferuje.
    mastah likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  14. #4294

    Dołączył
    Nov 2009
    Mieszka w
    EPWA, choć bliżej do EPMO

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    400 euro na osobę za opóźniony dolot do WAW + zwrot za wydatki na posiłki

    jeżeli bagaż jest opóźniony o więcej niż 24h, możesz kupić niezbędne rzeczy i domagać się zwrotu od przewoźnika.

    dodatkowe odszkodowanie za "utracony wyjazd", to ew. od ubezpieczyciela - jeśli masz kartę typu American Express, Dinners, MasterCard World Elite, albo płatny Curve/Revolut, to sprawdź co ich ubezpieczenie oferuje.
    Dzięki. Revolut Metal (którego akurat posiadam) niby ma ubezpieczenie od opóźnienia wyjazdu, ale jak to zwykle bywa - nie ma tam wprost takiego przypadku - jest tam zawsze założenie "opóźnienia", a nie "anulowania na skutek opóźnienia" - w tym momencie dowiezienie mija się z celem.
    -----
    Nienawidzę polskiego malkontenctwa.



  15. #4295

    Dołączył
    Jun 2022

    Domyślnie

    Taka sytuacja:

    lot do Chicago wylądował opóźniony o 2h 40 min. Później jeszcze przez 1,5 h czekał na lotnisku z pasażerami - zapewne na wolny rękaw. Pasażerowie mogli opuścić samolot po ok. 4h i 10 min.

    LOT w odpowiedzi na wniosek o odszkodowanie odpisał:

    W związku z tym, że opóźnienie ww. rejsu zostało częściowo spowodowane przez przyczyny nadzwyczajne, których wymiar zwiększył długość opóźnienia do ponad trzech godzin informujemy, że podjęliśmy decyzję o przyznaniu pomniejszonego odszkodowania w wysokości 300 EUR. Prosimy o uzupełnienie załączonego formularza w celu umożliwienia nam dokonania wypłaty.

    Nie wskazali co to za przyczyny nadzwyczajne, choć pewnie chodzi o to że czekali na wolny rękaw. Jak myślicie, czy jest szansa na ugranie całego odszkodowania? Pisać do LOTu przez formularz reklamacyjny jeszcze raz i wstrzymać się z formularzem do wypłaty obniżonego odszkodowania?

  16. #4296
    Awatar tinek6

    Dołączył
    Nov 2011
    Mieszka w
    Nowa Iwiczna

    Domyślnie

    Można argumentować, ze brak dostępnego stanowiska jest przyczyną niezależną od linii aczkolwiek można też argumentować, że brak dostępnego stanowiska wynika z opóźnionego przylotu, w związku z czym linia ponosi za niego odpowiedzialność.
    Ja bym próbował jeszcze wypełnić formularz reklamacyjny i kontynuować korespondencję. Aczkolwiek lekko bym się nastawiał na te 300€.
    mziuuu likes this.

  17. #4297

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez mziuuu Zobacz posta
    Taka sytuacja:

    lot do Chicago wylądował opóźniony o 2h 40 min. Później jeszcze przez 1,5 h czekał na lotnisku z pasażerami - zapewne na wolny rękaw. Pasażerowie mogli opuścić samolot po ok. 4h i 10 min.

    LOT w odpowiedzi na wniosek o odszkodowanie odpisał:

    W związku z tym, że opóźnienie ww. rejsu zostało częściowo spowodowane przez przyczyny nadzwyczajne, których wymiar zwiększył długość opóźnienia do ponad trzech godzin informujemy, że podjęliśmy decyzję o przyznaniu pomniejszonego odszkodowania w wysokości 300 EUR. Prosimy o uzupełnienie załączonego formularza w celu umożliwienia nam dokonania wypłaty.

    Nie wskazali co to za przyczyny nadzwyczajne, choć pewnie chodzi o to że czekali na wolny rękaw. Jak myślicie, czy jest szansa na ugranie całego odszkodowania? Pisać do LOTu przez formularz reklamacyjny jeszcze raz i wstrzymać się z formularzem do wypłaty obniżonego odszkodowania?
    powinno być 600€ za opóźnienie powyżej 4h (liczy się moment otwarcia drzwi samolotu) - lot dając ci połowę przyznał się, że żadnych przyczyn niezależnych od przewoźnika nie było, bo wtedy by nie musieli w ogóle płacić. brak wolnege gate'u z powodu opóźnienia nie jest nadzwyczajną przyczyną zalniającą z wypłaty odszkodowania.
    T0pek and mziuuu like this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  18. #4298

    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    Bonn

    Domyślnie

    Znowu się pochwalę - po 1000$ na głowę odzyskane od WestJeta na podstawie przepisów kanadyjskich, za lot LAS-YUL. Mniej więcej miesiąc rozpatrywali reklamację.
    tartal, megaloman and hiszpan2007 like this.

  19. #4299

    Dołączył
    Jun 2016
    Mieszka w
    EPBA / EPWA

    Domyślnie

    Taka sytuacja. Bilet kupiony przez GoToGate ale na stronie linii (LH i UA) uzupełnione wszystkie dane bezpośrednio do pasażera. Formalnie bilet United (016) ale w jedną stronę LH, a w drugą UA. Linia skasowała lot LH do MUC z WAW i w ogóle skasowała odcinek WAW-MUC z rezerwacji. Nie przyszła żadna wiadomość ani z LH, ani UA ani GoToGate. Rezerwacja zaczynała się w Monachium nagle. Okazało się przez przypadek, podczas sprawdzania rezerwacji. Wszystkie 3 strony przerzucają się, że to nie oni mają wprowadzić zmiany. Formalnie kto ma to naprawić? Lufthansa, która skasowała ten rejs, United który jest wystawcą biletu i nie ma żadnego telefonu w PL, czy pośrednik GoToGate z infolinią w USA? Znajoma kupiła dolot LOTem do MUC w taryfie bezzwrotnej. Do kogo wystosować roszczenie o zwrot kosztów za ten dolot LOTem?

    Udało mi się przywrócić rejs z WAW do MUC LH. Wolałem LOTem trochę później ale Pani w LH powiedziała, że nie mogą pobrać odcinka LOTu, nawet jako CS bo to bilet United. Pewnie mnie wkręciła aby było taniej dla linii lotniczej?

  20. #4300

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie


    Polecamy

    Cytat Zamieszczone przez FilipBB Zobacz posta
    Taka sytuacja. Bilet kupiony przez GoToGate ale na stronie linii (LH i UA) uzupełnione wszystkie dane bezpośrednio do pasażera. Formalnie bilet United (016) ale w jedną stronę LH, a w drugą UA. Linia skasowała lot LH do MUC z WAW i w ogóle skasowała odcinek WAW-MUC z rezerwacji. Nie przyszła żadna wiadomość ani z LH, ani UA ani GoToGate. Rezerwacja zaczynała się w Monachium nagle. Okazało się przez przypadek, podczas sprawdzania rezerwacji. Wszystkie 3 strony przerzucają się, że to nie oni mają wprowadzić zmiany. Formalnie kto ma to naprawić? Lufthansa, która skasowała ten rejs, United który jest wystawcą biletu i nie ma żadnego telefonu w PL, czy pośrednik GoToGate z infolinią w USA? Znajoma kupiła dolot LOTem do MUC w taryfie bezzwrotnej. Do kogo wystosować roszczenie o zwrot kosztów za ten dolot LOTem?

    Udało mi się przywrócić rejs z WAW do MUC LH. Wolałem LOTem trochę później ale Pani w LH powiedziała, że nie mogą pobrać odcinka LOTu, nawet jako CS bo to bilet United. Pewnie mnie wkręciła aby było taniej dla linii lotniczej?
    Za bilet odpowiada sprzedawca - w przypadku GoToGate może to być... ktokolwiek :facepalm: Moje bilety z GoToGate zwykle wystawiane są przez FLIGHT NETWORK UK, jeśli rozliczałeś w euro, ktoś inny może je wystawiać - np. booking.com. Klasyczny problem z OTA, które skupiają się na sprzedaży i nie mają supportu posprzedażowego.

    Jeśli ściganie GoToGate nie przyniesie rezultatu, wtedy można uderzyć do wystawcy biletu - 016 to United? wtedy do United trzeba. Tutaj - niektóre linie (np. LOT) bez problemu przejmą kontrolę nad biletem, inne będą upierały sie, żebyś kontaktował się z Travel Agentem, który sprzedał bilet. Nie wiem, jak się zachowa United.

    Teraz, regulacja EC261/2004 trochę miesza, bo w jej rozumieniu należałoby się udać do linii wykonującej dany lot - korzystałbym jednak z tej opcji dopiero po wyczerpaniu pierwszych dwóch. Najłatwiej wprowadzać do biletu jakiekolwiek zmiany jest sprzedawcy, bo teoretycznie on ma pełną kontrolę nad biletem do 24h przed wylotem (kiedy kontrolę nad biletem przejmuje lotnisko).

    Miło, że LH pomogło - nie musiało. Call centre United podejrzewam, że miałoby więcej opcji i lot LO nie byłby proglemem.

    Czemu znajoma kupiła dolot LOTem, skoro miała bilet kupiony? Anulowanie odcinka, czy nawet usunięcie go z biletu nie oznacza, że nie można tego naprawić - a wręcz trzeba, bo "uszkodzony" bilet nie jest ważny na lot i trzeba go naprawić przed lotem - czy to przez akceptację usunięcia segmentu, czy przez przywrócenie skasowanego segmentu. Jeśli zakupiła bilet bez próby kontaktu z GoToGate/UA/LH, to obawiam się, że nikt jej nie zwróci kosztów za dodatkowy bilet.
    FilipBB likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | Instagram | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


LinkBacks (?)

  1. 08-08-2022, 02:00
  2. 20-08-2018, 10:19
  3. 20-10-2016, 15:57
  4. 16-08-2016, 08:40
  5. 10-07-2016, 16:48
  6. 27-06-2016, 20:10
  7. 06-05-2016, 14:15
  8. 13-10-2015, 17:37
  9. 20-07-2015, 07:21
  10. 04-07-2015, 20:34
  11. 24-06-2015, 11:32
  12. 22-06-2015, 16:35
  13. 22-06-2015, 16:22
  14. 13-06-2015, 08:00
  15. 01-06-2015, 17:54
  16. 07-05-2015, 08:49
  17. 07-05-2015, 08:46
  18. 09-04-2015, 17:10
  19. 30-03-2015, 12:33
  20. 13-02-2015, 23:23
  21. 10-12-2014, 23:47
  22. 08-12-2014, 00:28
  23. 01-12-2014, 14:51
  24. 08-11-2014, 08:10
  25. 05-11-2014, 12:02
  26. 03-11-2014, 23:46
  27. 12-10-2014, 16:07
  28. 09-10-2014, 17:24
  29. 06-10-2014, 14:24
  30. 02-10-2014, 20:34
  31. 02-10-2014, 06:13
  32. 01-10-2014, 22:29
  33. 01-10-2014, 12:39
  34. 30-09-2014, 15:29
  35. 28-09-2014, 17:33
  36. 22-09-2014, 20:57
  37. 22-09-2014, 00:35
  38. 21-09-2014, 11:17
  39. 18-09-2014, 06:58
  40. 15-09-2014, 16:54
  41. 08-09-2014, 17:26
  42. 06-09-2014, 08:28
  43. 05-09-2014, 09:12
  44. 02-09-2014, 11:53
  45. 02-09-2014, 11:06
  46. 01-09-2014, 07:28
  47. 30-08-2014, 20:23
  48. 27-08-2014, 21:55
  49. 27-08-2014, 21:28
  50. 27-08-2014, 21:13

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •