
Zamieszczone przez
mimx
Parę razy już leciałem w życiu samolotem, ale nie miałem jeszcze takiego przypadku. Otóż w ramach "spalania" mil zabukowałem WAW-FNC-WAW na lipiec via DUS.
Połączenie tam nie budzi emocji, natomiast powrót miał wyglądać tak:
FNC-DUS EW9601 11:50-16:55
DUS-WAW LO408 19:50-21:40
tyle że po zarezerwowaniu biletu, w mailu i poglądzie rezerwacji loty wyglądają tak:
FNC-DUS EW9601 16:40-21:45
DUS-WAW LO408 19:50-21:40
a czas przesiadki to (minus) -1:55h
Na stronie Eurowings pokazuje start o 16:40, na stronie LH o 11:50 a na Kayaku... oba loty.
Pytanie do czego ja w takiej sytuacji mam prawo? Czy ja mogę nalegać na zmianę na inną linię (LH ma w tym dniu dobre połączenia via MUC i FRA)? Czy też mi te loty skasują, gdy "ktoś" się zorientuje, że sprzedali mi niemożliwe do wykonania połączenie? Nie chciałbym, żeby mi skasowano te bilety, bo na stronie M&M nie ma aktualnie żadnej alternatywy z dostępnością za mile.
Zakładki