11. W wypadku zwrotu biletów lotniczych gwarantowany jest zwrot 80 proc. wartości biletów lotniczych sumy pieniężnej. Cena usługi gwarancji zwrotu i w wypadku zwrotu biletu lotniczego zwracana suma pieniężna jest ukazywana kupując bilet. Usługa gwarancji zwrotu jest samowolnie wybierana. Pasażerowi, który nie zamówił gwarancji zwrotu, nie jest kompensowana żadna suma pieniężna, jeżeli on nie skożystał z biletu nie z winy kompanii lotniczej.
12. Gwarancja zwrotu jest ważna od momentu, gdy pieniądze już są na koncie UAB "Interneto partneris" i gdy bilety elektronicznie aktywowane i o tym zawiadomiono właściciela pocztą elektroniczną. Gwarancja zwrotu jest ważna, gdy właściciel biletu ze swojej iniciatywy i tylko od niego zależnych przyczyn odmawia się lotu 72 godziny do na bilecie ukazanego czasu odlotu. W innym wypadku pieniądze nie są zwracane. Pieniądze mogą być zwrócone za wszystkie kupione bilety lub za każdy bilet oddielnie.
13.
Gwarancja zwrotu nie jest godna, gdy lot odwoływany z winy kompanii lotniczej i o odwołanym locie było wiadomo za wczasu. W takim wypadku wypełnia się w EU 261/2004 reglamencie ustalona procedura. Gwarancja zwrotu nie działa, gdy lot odwoływany z powodu niedobrych warunków pogody, gdy bilet wykożystywany, gdy jego wartość całkowicie lub częściowo kompensuje nie UAB "Interneto partneris".
14. Link gwarancji zwrócenia biletu ukazywany w liście, podtierdzającym aktywację bitetu lotniczego. Informacja o odmowie podróży rejestrowana tylko na stronach należących do UAB "Interneto partneris". Informacja o odmowie lotu i zwrocie pieniędzy przekazana telefonicznie, pocztą elektorniczną, faksem lub inaczej nie jest rejestrowana. W ciągu pięciu dni pracy po otrzymaniu informacji pieniądze zwracane na te same konto, z którego było płacono za kupowane bilety lotnicze.
Zakładki