Szanowny Panie,
Jest nam przykro, że nie mógł Pan skorzystać z przelotu rejsem LO 3903 w dniu 01 grudnia 2011r. Uprzejmie informujemy, że odwołanie w/w rejsu spowodowane było niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi w Krakowie.
Zdajemy sobie sprawę, że klienci oczekują od nas niezawodności w zakresie świadczonych usług, niekiedy jednak występują okoliczności, których przewoźnik nie może uniknąć bądź im zapobiec. Taka sytuacja miała miejsce w dniu 28 sierpnia 2011r., gdy względy atmosferyczne spowodowały zakłócenia w realizacji zaplanowanego połączenia lotniczego. Niniejszym potwierdzamy, że ww. rejs został odwołany z przyczyn pogodowych.
W świetle postanowień Rozporządzenia 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady, warunki atmosferyczne, stanowiące rodzaj siły wyższej, wyłączają odpowiedzialność przewoźnika za szkodę z tego tytułu i zwalniają go od obowiązku wypłaty odszkodowania. Tym samym z przykrością informujemy, że w zaistniałym przypadku, brak jest możliwości przyznania rekompensaty, zgodnie z oczekiwaniem wyrażonym w Pana piśmie.
W takiej sytuacji linia lotnicza proponuje pasażerom, w ramach tej samej opłaty za przelot, zmianę rezerwacji na następne rejsy lub zwrot za nie wykorzystany odcinek biletu u wystawcy tego dokumentu.
W Pana przypadku zmieniono rezerwację na przelot rejsem LO3907 w tym samym dniu. Jednocześnie pragniemy zwrócić uwagę, że warunki atmosferyczne są czynnikiem, który może być zmienny w krótkim przedziale czasowym, z całą pewnością trudnym do przewidzenia. Tym samym informujemy, że rejs LO3907 był opóźniony cały czas utrzymującymi się złymi warunkami pogodowymi w Krakowie (mgła na lotnisku w Balicach). Finalnie rejs LO3907 wystartował z Warszawy o godzinie 10.25 i lądował w Krakowie o godzinie 11.12. a Pan zrealizował swoją podróż.
Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności i mamy nadzieję, że następne podróże naszą linią będą przebiegały bez zakłóceń.
Z poważaniem,
Zakładki