Strona 213 z 223 PierwszyPierwszy ... 113 163 203 211 212 213 214 215 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 4,241 do 4,260 z 4442
Like Tree816Likes

Wątek: Odszkodowanie dla pasażera - odwołany lub opóźniony lot, uszkodzony bagaż i inne

  1. #4241
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie


    Polecamy

    a do TK napisać reklamacje i pobiadolić o opóźnieniach nie zaszkodzi. może ci sypną par mil albo voucher
    megaloman and maciass like this.




    Networking the world.

  2. #4242

    Dołączył
    Sep 2016

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Diego Zobacz posta
    LO - wypełnienie formularza reklamacyjnego w sobotę 4 czerwca, wczoraj potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez Panią Katarzynę, dzisiaj decyzja o wypłacie 600 euro
    (powyższe dla dwóch pasażerów - maile w odstępach dwuminutowych).
    Dam znać kiedy wpłyną przelewy (piszą o maksymalnie 4 tygodniach).
    LH - wypełnienie formularza reklamacyjnego w sobotę 4 czerwca, automatyczne potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia od razu i na razie (oby) cisza.
    Jeszcze raz wszystkim dziękuję!
    I dzisiaj dotarły przelewy z Lotu.
    Jestem mega pozytywnie zaskoczony.
    Wszystko załatwione w 3 dni robocze.
    megaloman and frik like this.

  3. #4243
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Pytanie od kolegi spoza forum:
    lot OS 631 VIE-WAW w dniu 21.04 z powodu alarmu bombowego był przekierowany na Krakowa. Dotarł do Warszawy po 6 godzinach gdy dawno już było po locie WAW-SZZ. Oczywiście takie sytuacje nie upoważniają do uzyskania odszkodowania, jednak miał ubezpieczoną podróż i towarzystwo ubezpieczeniowe chce potwierdzenia sytuacji o przekierowaniu lotu na inne lotnisko i późniejszym dotarciu do Warszawy. Kolega zwrócił się do LH z prośbą o wystawienie zaświadczenia czy opisu sytuacji przez LH jednak miesiąc mija i nic. Otrzymał tylko numer sprawy i jak kamień w wodę.
    Czy tylko linia może wystawić takie zaświadczenie? On niczego od LH nie chce. Żadnego odszkodowania. Tylko papier dla ubezpieczyciela.

  4. #4244
    Moderator Senior Screener
    Awatar Pzlm28

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    A stricte z OS próbował się kontaktować? W końcu to oni obsługiwali lot, może LH nie chce się wcinać.

    .................Don't let me die, I want to fly

  5. #4245

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pasazernagape Zobacz posta
    Pytanie od kolegi spoza forum:
    lot OS 631 VIE-WAW w dniu 21.04 z powodu alarmu bombowego był przekierowany na Krakowa. Dotarł do Warszawy po 6 godzinach gdy dawno już było po locie WAW-SZZ. Oczywiście takie sytuacje nie upoważniają do uzyskania odszkodowania, jednak miał ubezpieczoną podróż i towarzystwo ubezpieczeniowe chce potwierdzenia sytuacji o przekierowaniu lotu na inne lotnisko i późniejszym dotarciu do Warszawy. Kolega zwrócił się do LH z prośbą o wystawienie zaświadczenia czy opisu sytuacji przez LH jednak miesiąc mija i nic. Otrzymał tylko numer sprawy i jak kamień w wodę.
    Czy tylko linia może wystawić takie zaświadczenie? On niczego od LH nie chce. Żadnego odszkodowania. Tylko papier dla ubezpieczyciela.


    Ja bym udał się do Austriana, albo pokazał powyższy screen z FR24
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  6. #4246
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Ja jeszcze osobiście przygód z OS nie miałem jednak z tego co mi mówił, to po wypełnieniu na stronie formularza przyszło powiadomienie o nadaniu numeru sprawy wraz z info iż reklamacje dla Austrian obsługuje LH.

  7. #4247
    Moderator Senior Screener
    Awatar Pzlm28

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    EPKK

    Domyślnie

    Dziwne, poradziłbym szukać adresów/form mocniej tak by sprawka wylądowała u OS
    pasazernagape likes this.

    .................Don't let me die, I want to fly

  8. #4248
    Awatar lew3k

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Ostatnimi czasy LH baaaardzo wolno odpisuje. Chyba zmniejszyli team w Togo, czy gdzie oni tam mieli osoby odpowiadające na reklamacje

  9. #4249
    Awatar robjag

    Dołączył
    May 2008
    Mieszka w
    FRA

    Domyślnie

    a może mail tutaj: feedback.service@austrian.com , ja nigdy tych formularzy nie lubiłem




    Networking the world.

  10. #4250
    Awatar pasazernagape

    Dołączył
    Jan 2008
    Mieszka w
    SZZ/EPSC

    Domyślnie

    Dzisiaj kazałem koledze zadzwonić na polski numer Austriana. Krótko czekał na połączenie i uzyskał obietnicę iż w ciągu dwóch dni otrzyma odpowiedź.
    Czyli rację ma kolega robjag iż formularzy nie da się lubić

  11. #4251
    Awatar vader

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    trochę się zgubiłem - wylot mieli wczoraj, a tu mówisz o powrocie we środę i dzisiejszych problemach na Luton? trochę nie rozumiem.

    możesz podać daty lotu + numery lotów, które odwołano?
    Mieli lecieć 05.06 w niedzielę lotem W65061, KRK-FCO. Na początku był opóźniony 1.5h, później odwołali. Chcieli przenieść wylot na 06.06, ale nie było już wolnych miejsc. Więc zrezygnowali z wyjazdu.

    Kolega miał mieć powrót 08.06 w środę, lotem W65062, FCO-KRK. Napisał mi chwilę temu, cytuję: "ten drugi widniał wszędzie jako cancelled az do następnego dnia (albo nawet dłużej). później go przywrócili.". Bilety kupował przez esky.
    N 10" 'Simon II' + SCT 5", EOS 70D, Uniden UBC125XLT, PlanePlotter: mo i vo

  12. #4252

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vader Zobacz posta
    Mieli lecieć 05.06 w niedzielę lotem W65061, KRK-FCO. Na początku był opóźniony 1.5h, później odwołali. Chcieli przenieść wylot na 06.06, ale nie było już wolnych miejsc. Więc zrezygnowali z wyjazdu.
    Przysługuje im prawo do zwrotu biletu oraz odszkodowanie też, 250€ za osobę.

    Cytat Zamieszczone przez vader Zobacz posta
    Kolega miał mieć powrót 08.06 w środę, lotem W65062, FCO-KRK. Napisał mi chwilę temu, cytuję: "ten drugi widniał wszędzie jako cancelled az do następnego dnia (albo nawet dłużej). później go przywrócili.". Bilety kupował przez esky.
    Nie ma znaczenia, gdzie/jak był bilet kupiony, za wypłatę odszkodowania odpowiada linia lotnicza wykonująca feralny lot. WizzAir (też EeasyJet, Ryanair) mają w tej chwili po kilka spółek zależnych (przez Brexit), i jest loteria która spółka wykonuje który lot - strony takie jak FlightRadar24 zbierają informacje, które wysyłają samoloty, więc czasem może być lot pokazany jako zdublowany - jeden wykonywany przez WizzAir (W6), drugi wykonywany przez WizzAir UK (W9)... i stąd to zamieszanie.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  13. #4253
    Awatar vader

    Dołączył
    Mar 2008
    Mieszka w
    Kraków

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Przysługuje im prawo do zwrotu biletu oraz odszkodowanie też, 250€ za osobę.

    Nie ma znaczenia, gdzie/jak był bilet kupiony, za wypłatę odszkodowania odpowiada linia lotnicza wykonująca feralny lot. WizzAir (też EeasyJet, Ryanair) mają w tej chwili po kilka spółek zależnych (przez Brexit), i jest loteria która spółka wykonuje który lot - strony takie jak FlightRadar24 zbierają informacje, które wysyłają samoloty, więc czasem może być lot pokazany jako zdublowany - jeden wykonywany przez WizzAir (W6), drugi wykonywany przez WizzAir UK (W9)... i stąd to zamieszanie.
    Ok, za pierwszy lot rozumiem, należy się zwrot + odszkodowanie. A jak wygląda sytuacja za drugi lot? Poniekąd sami zrezygnowali, ale powodem była anulowanie wcześniejszego lotu.
    N 10" 'Simon II' + SCT 5", EOS 70D, Uniden UBC125XLT, PlanePlotter: mo i vo

  14. #4254

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez vader Zobacz posta
    Ok, za pierwszy lot rozumiem, należy się zwrot + odszkodowanie. A jak wygląda sytuacja za drugi lot? Poniekąd sami zrezygnowali, ale powodem była anulowanie wcześniejszego lotu.
    Jeżeli loty były kupione jako jedna podróż (tam i z powrotem), to przysługuje zwrot kosztu całej podróży.
    vader likes this.
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  15. #4255

    Dołączył
    Jan 2014

    Domyślnie

    Mam pytanie do bardziej doświadczonych w temacie. Czy w przypadku opoźnień lub odwołań które mogę doświadczyć w lipcu z powodu wciąż nierozwiązanych a wręcz nasilających się kłopotów na lotniskach w Europie mógłbym starać się o odszkodowanie, jeśli by nie było strajku załóg lub ATC tylko niedoboru personelu naziemnego?
    Wydaje mi się, że nie, ponieważ nie ma tu winy linii lotniczych, ale w sumie to nie jestem pewien.
    Wkurza mnie to już bezgranicznie, brak winy pasażera a dostaje się finansowo na każdym kroku po tyłku.
    Ostatnio zaliczyłem wtopę wracając z Abu Dhabi Wizzairem i przy powrocie nie udało mi się odprawić na lot z powodu jakiś kłopotów z systemem. Odprawa blokowała mi się w momencie przejścia do wyboru miejsc. Próbowałem czyszczenia cookies, różne przeglądarki i nic. Na lotnisku mimo prób obrony wymusili od nas 2x po 170 Dirhamów. Inni pasażerowie też mieli problemy, ale tylko z otrzymaniem kart pokładowych więc nic nie płacili.
    Złożyłem reklamację, ale nie mam jak udowodnić że próbowałem i jestem sceptyczny co do sukcesu.
    Coraz mniej frajdy z tych podróży...

  16. #4256
    Awatar lew3k

    Dołączył
    May 2012
    Mieszka w
    GDN

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Tubylec Zobacz posta
    jeśli by nie było strajku załóg lub ATC tylko niedoboru personelu naziemnego?
    Tak, możesz.
    Tubylec likes this.

  17. #4257

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Witam,
    W dniu dzisiejszym otrzymałem maila z informację o anulowaniu rejsu z Frankfurtu do Poznania - Lufthansa -( trasa: Budapeszt-Frankfurt-Poznań) lot na tą sobotę tj. 18.06.2022 r.
    Zawsze w treści maila proponowana była trasa alternatywna - tym razem nie ma takiej propozycji.
    Jak powinienem się zachować ? Czy w takim przypadku należy się odszkodowanie ?

  18. #4258

    Dołączył
    Mar 2013
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez moolek Zobacz posta
    Witam,
    W dniu dzisiejszym otrzymałem maila z informację o anulowaniu rejsu z Frankfurtu do Poznania - Lufthansa -( trasa: Budapeszt-Frankfurt-Poznań) lot na tą sobotę tj. 18.06.2022 r.
    Zawsze w treści maila proponowana była trasa alternatywna - tym razem nie ma takiej propozycji.
    Jak powinienem się zachować ? Czy w takim przypadku należy się odszkodowanie ?
    Odszkodowanie zależy od powodu anulowania i tego, czy linia zaproponowała nowe połączenie, które: 1) wyleci nie wcześniej niż 1h przed wylotem lub 2) doleci nie więcej niż 3h po originalnym czasie przylotu.

    Zakładam, że anulowanie jest z powodu braku kadry, co nęka wszystkich przewoźników w tej chwili - więc odszkodowanie się należy. Jeśli wyślesz mi wiadomość we czwartek/piątek, to mogę w ExpertFlyer sprawdzić, co LH wpisało w statusie lotu.

    W tym wypadku masz trzy opcje:
    1. zrezygnować z podróży, wziąć zwrot kosztów + 250€ odszkodowania (za osobę)
    2. zadzwonić do Lufthansy i przebookować lot - z tego co widzę, są loty LO (z przesiadką w Warszawie) oraz LH (z przesiadką w MUC lub FRA) + 250€ odszkodowania (za osobę)
    3. zmienić lot na nowy termin (w przyszłości) + 250€ odszkodowania (za osobę)
    Moje loty | Moje zdjęcia | oneworld: AA AB AS AT AY BA CX FJ IB JL JJ LA MH QF QR RJ S7 UL


  19. #4259

    Dołączył
    Nov 2009

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez megaloman Zobacz posta
    Odszkodowanie zależy od powodu anulowania i tego, czy linia zaproponowała nowe połączenie, które: 1) wyleci nie wcześniej niż 1h przed wylotem lub 2) doleci nie więcej niż 3h po originalnym czasie przylotu.

    Zakładam, że anulowanie jest z powodu braku kadry, co nęka wszystkich przewoźników w tej chwili - więc odszkodowanie się należy. Jeśli wyślesz mi wiadomość we czwartek/piątek, to mogę w ExpertFlyer sprawdzić, co LH wpisało w statusie lotu.

    W tym wypadku masz trzy opcje:
    1. zrezygnować z podróży, wziąć zwrot kosztów + 250€ odszkodowania (za osobę)
    2. zadzwonić do Lufthansy i przebookować lot - z tego co widzę, są loty LO (z przesiadką w Warszawie) oraz LH (z przesiadką w MUC lub FRA) + 250€ odszkodowania (za osobę)
    3. zmienić lot na nowy termin (w przyszłości) + 250€ odszkodowania (za osobę)
    Dziękuję za odpowiedź. Napiszę do Ciebie pw w piątek.

  20. #4260

    Dołączył
    Nov 2012
    Mieszka w
    ZRH

    Domyślnie


    Polecamy

    Czy wczorajszy fakap szwajcarskiego Skyguide podpada pod wyplate odszkodowania?
    Po anulowaniu mojego porannego lotu do WAW Swiss przebukowal mnie przez MXP do WAW, dokad dotarlem ponad 10 godzin pozniej
    Psy szczekaja a karawana idzie dalej

LinkBacks (?)

  1. 08-08-2022, 03:00
  2. 20-08-2018, 11:19
  3. 20-10-2016, 16:57
  4. 16-08-2016, 09:40
  5. 10-07-2016, 17:48
  6. 27-06-2016, 21:10
  7. 06-05-2016, 15:15
  8. 13-10-2015, 18:37
  9. 20-07-2015, 08:21
  10. 04-07-2015, 21:34
  11. 24-06-2015, 12:32
  12. 22-06-2015, 17:35
  13. 22-06-2015, 17:22
  14. 13-06-2015, 09:00
  15. 01-06-2015, 18:54
  16. 07-05-2015, 09:49
  17. 07-05-2015, 09:46
  18. 09-04-2015, 18:10
  19. 30-03-2015, 13:33
  20. 14-02-2015, 00:23
  21. 11-12-2014, 00:47
  22. 08-12-2014, 01:28
  23. 01-12-2014, 15:51
  24. 08-11-2014, 09:10
  25. 05-11-2014, 13:02
  26. 04-11-2014, 00:46
  27. 12-10-2014, 17:07
  28. 09-10-2014, 18:24
  29. 06-10-2014, 15:24
  30. 02-10-2014, 21:34
  31. 02-10-2014, 07:13
  32. 01-10-2014, 23:29
  33. 01-10-2014, 13:39
  34. 30-09-2014, 16:29
  35. 28-09-2014, 18:33
  36. 22-09-2014, 21:57
  37. 22-09-2014, 01:35
  38. 21-09-2014, 12:17
  39. 18-09-2014, 07:58
  40. 15-09-2014, 17:54
  41. 08-09-2014, 18:26
  42. 06-09-2014, 09:28
  43. 05-09-2014, 10:12
  44. 02-09-2014, 12:53
  45. 02-09-2014, 12:06
  46. 01-09-2014, 08:28
  47. 30-08-2014, 21:23
  48. 27-08-2014, 22:55
  49. 27-08-2014, 22:28
  50. 27-08-2014, 22:13

Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •