Zamieszczone przez
Grzechu1970
podobny przypadek jak u emalin'a
Lot: WRO-WAW i WAW-GDN.
Drugi segment został odwołany, o czym dowiedziałem się na lotnisku WRO.
Godzinę wcześniej nagrał się pracownik LOT na komórkę ale o 4:30 rano nie miałem jej włączonej.
Przebukowałem no inny LOT z WAW do GDN i do GDN przyleciałem ponad 3 godziny później w stosunku do pierwotnego planu.
Złożyłem wniosek o odszkodowanie 250 EUR.
Odpowiedź jest negatywna:
"Uprzejmie informujemy, że lot był odwołany z powodu wystąpienia usterki technicznej samolotu.
Zdarzenie to, jako wpływające bezpośrednio na bezpieczeństwo operacji lotniczej traktowane jest, jako okoliczność nadzwyczajna w związku z tym ogranicza odpowiedzialność przewoźnika.
Na mocy przepisów.. (WE Nr 261/2004) w takich sytuacjach przewoźnik jest zwolniony od obowiązku dokonania rekompensaty z tytułu zakłócenia rejsu.
...
Jak wynika z dokumentacji przewoźnik zaproponował Panu zmianę rezerwacji na najbliższe dostępne połączenie tego samego dnia, co zostało przez Pana zaakceptowane a podróż zrealizowana.
..."
Zakładki