Domyślnie POZ-GDN-BOJ-POZ z Bulgaria Air

Tym razem wybór padł na Bułgarię. O wyborze zdecydowała wycieczka fakultatywna do Istanbulu, którą można było wykupić na miejscu i na której bardzo mi zależało

Wylot o przyjemnych godzinach, 14:30 z międzylądowaniem w Gdańsku co także bardzo mi się podobało

Na lotnisku pojawiliśmy się 2 h wcześniej, nie było kolejki do odprawy więc szybko zdaliśmy bagaże i postanowiliśmy zwiedzić port oraz coś przekąsić. Trwało to tak długo, że się zasiedzieliśmy i w pewnym momencie usłyszeliśmy z megafonów nasze nazwiska i prośbę o jak najszybsze stawienie się do odprawy paszportowej po czym biegusiem udaliśmy się do niej

Miejsca numerowane, my dostalismy oczywiście przy skrzydle :] 17 A i B. Ale mogło być gorzej. Szybki start, jednak później ciągle "bujało" na boki, na tyle że nie mogłam skorzystać z toalety i musiałam to przełożyć na później. Obśługa miła, uśmiechnięta, podali wodę mineralną. Sam samolot też ok, nie mam żadnych zastrzeżeń. W przerwie w Gdańsku nawet pozwolili zajrzeć do kabiny pilota.Po ok. 45 min byliśmy już w Gdańsku i potem 40 min czekania.

Na płycie w Poznaniu

Kolejka do Heraklionu

Przyleciała Aurela

Podekscytowana przed kabiną - co widać po minie

Na płycie w Gdańsku

W powietrzu

W środku

Powrót też o normalnych godzinach. Szybki transfer na lotnisko, kolejka do odprawy przez cały hol jednak na szczęscie dla Poznania otworzyli 2 stanowisko odpraw. Szybka odprawa, przekąska w Mc Donaldsie i przerażeni pasażerowie którzy zważyli bagaż i okazało się że jest grubo ponad normę o czym wiedziało chyba całe lotnisko Miejsca numerowane 14 C i D, czyli osobno, jednak plus że przy wyjściu awaryjnym więc więcej miejsca na nogi.
    Tym razem szybciej udaliśmy się do odprawy paszportowo-celnej żeby spokojnie poczekać już przed gatem. Podobanie jak w POZ do samolotu też zawiózł nas autobus mimo iż były to bardzo małe odległości. Wszystko sprawnie, też miła obsługa, dostalismy wodę. Nawet pilot nas pozdrowił Tym razem jakiś taki spokojniejszy start i sam lot też.

Nasza maszyna

Na płycie w BOJ

A tu już Ryan w POZ

Zmęczone stewki

Bardzo podobała mi się Ławica. Wszystko na miejscu, dobrze oznakowane, jest co robić w wolnej chwili, pomocna obsługa, dobry dojazd i powiewa nowoczesnością. tak trzymać!
    Natomiast lotnisko w BOJ takie trochę komunistyczne, jak dworzec PKS, wszystko staroświeckie, brudne siedzenia itp
    Dziękuję tym którzy dotrwali do końca Polecam wakacje w Bułgarii

Podsumowując: kocham latać

Aha i mam pytanie: jak to jest z tym klaskaniem jak wyląduje?

Awatar Rainbow95

Dec 2008
    Ze wsi

Klaskanie po wylądowaniu jest pewną formą Podziękowania za udany i bezpieczny lot.
    Sprzedam: Sigma 120-400 APO DG OS HSM! Pół roku gwarancji
    CANON!

BZG/BCN

Tak, to wiem. Tyle że jedni mówią że to miłe, inni że śmieszne i że tylko Polacy klaszczą

Awatar Canon

May 2007

Nie ma co się rozpisywać na temat oklasków, bo jest już do tego specjalny temat:
    Oklaski - lubiane przez pilotów czy nie ?

A co do raportu... Podoba mi się

Pozdrawiam,

Awatar Satfl

May 2009

Przyleciała Aurela

Oo, moja maszynka, tu chyba na Majorkę się wybierała I jeszcze pytanko: lecieliście 737 tak?

Awatar widzew

Oct 2008
    Łódź

Na płycie w BOJ
    miodzio widoczek i ciekawa relacja, krótko, zwięźle i na temat

Awatar Akusz

Poznań

Cytat Zamieszczone przez Rainbow95 Zobacz posta
    Ostatnio spotkałem się nawet dwa razy z przypadkiem klaskania po starcie
    Ale to zapewne niedoinformowana grupa turystów korzystająca z lotniczego środka transportu raz w roku

Dec 2007

Cytat Zamieszczone przez Corolla Zobacz posta
    Terminal przylotów BOJ faktycznie tak wygląda i jest na pewno godna zobaczenia , terminal odlotów już troszkę bardziej nowoczesny
    Podoba mi się to, że po przejściu odprawy z hali odlotów są schody prowadzące na odkryty taras z widokiem na pas i płytę lotniska.
    Najciekawszy jest jednak wspomniany Mc Donald przy lotnisku

Cytat Zamieszczone przez Akusz Zobacz posta
    ejj ja też zazwyczaj latam raz do roku i to jako turysta... i bardzooo ubolewam z tego powodu

tak, to był 737

cieszę się, że relacja się podoba