Pokaż wyniki od 1 do 15 z 15
  1. #1
    Awatar robikk

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA/EPLL

    Domyślnie WAW-FRA-YYZ-YEG, YEG-YYC-FRA-WAW


    Polecamy

    Moja pierwsza przygoda z niemieckim przewoźnikiem, bilety rezerwowałem wcześnie, bo pod koniec kwietnia a leciałem w wakacje do rodziny.
    Trasa podróży: WAW-FRA-YYZ-YEG___YEG-YYC-FRA-WAW
    2 lipiec 2009-WAW-FRA-YYZ-YEG
    Wylot z Warszawy o 10:05 więc wczesna pobudka bo, żeby dojechać z łodzi to trochę czasu i są też korki w Warszawie. W Warszawie byłem punktualnie dwie godziny przed odlotem, bo chciałem się odprawisz od razu do Edmonton(YEG). Wszystko poszło szybko i sprawnie bagaże nadane, do YEG więc spokój. Kontrola bezpieczeństwa bez większej kolejki, trochę czasu na duty-free. Lot z Warszawy do Frankfurtu na pokładzie Airbusa A320, bardzo miła obsługa na pokładzie kanapka napoje. Po 1 godzinie i 45 minutach we Frankfurcie. Na przesiadkę miałem prawie dwie godziny. Spokojnie kierowałem się w stronę gaetu, ale musiałem robić przerwy by popatrzeć trochę na to wielkie lotnisko i na Boeingi 747.

    Lotnisko wielkie, ale bardzo dobrze oznaczone drogi. O 14: 30 dotarłem do gaetu odprawa już trwała planowany odlot 14:45. Na pokładzie przywiały mnie ładne stewardessy na każdym siedzeniu w kalskie ekonomicznej dla nas kocyk, poduszka i słuchawki. Bardo dużo miejsca na pokładzie Airbusa A340-600 bardzo ładne wnętrze widać było ze odnowione. Wystartowaliśmy z Frankfurtu o 15. Szybki start i stewardessy zaczęły rozdawać napoje po chwili podali obiad bardzo dobry kurczak duża porcja, można było się najeść. Lot bardzo spokojny bez turbulęcji. Bardzo mi się podobało schodzenie do toalety na poziom luku bagażowego. Starsza pani na pokładzie się gorzej poczuła a ja właśnie wracałem z toalety zaprowadzili ją do buisnes klasy. Po wylądowaniu w Toronto czekaliśmy aż zabierze ją karetka musieliśmy czekać 20 minut a moje szanse na przesiadkę malały miałem 2 godziny i 20 minut na przesiadkę. Ale musiałem przejść kontrole graniczną odebrać bagaż i znowu go nadać. Wszystko poszło sprawnie i nawet zdążyłem napić się kawy. Rejs z Toronto do Edmonton obsługiwała Air Canada Airbus A319. Airbus, którym leciałem widać, że był do remontu obsługa niemiła wszystko płatne po czterech godzinach lotu dotarłem do Edmonton.
    3 wrzesień 2009-YEG-YYC-FRA-WAW
    Na lotnisku stawiłem się wcześniej odprawiłem się w automacie, zostało mi jeszcze się pożegnać z rodzinom i w drogę do Europy. Trasa z Edmonton do Calgary(YYC) trwa 45 minut bardzo sprawna odprawa szybko kapitan wita nas na pokładzie informuje o opóźnieniu 20 minut i startujemy.

    Rejs wykonywała AirCanada Jazz Ash 8 wykonywał ten rejs mały, ale fajny.
    W czasie lotu stewardessa podała ciasteczka i napoje za darmo dolecieliśmy do Calgary i gdy wysiadłem z samolotu zobaczyłem kołujący samolot Lufthansy Airbus A340-300 wiedziałem ze to mój samolot. Kilku pasażerów przesiadało się na rejs do Europy od razu po wyjściu z samolotu pracownik Lufthansy czekał na nas i przeprowadził przez lotnisko. Samolot miał jedną godzinę opóźnienia, więc spokój dużo czasu na przejście przez cały terminal w Calgary. Wchodzić na pokład zaczęliśmy dopiero o 14 a nie ja planowano, o 13 ale niemartfiłem się tym opóźnieniem, bo w Frankfurcie maiłem pięć godzin na przesiadkę na samolot do polski. Z Calgary wystartowaliśmy podano od razu obiad duży można było się najeść.

    Potem miałem dużo czasu na relaks, ale stewardessy podawany nam cały czas napoje i przekąski. Przelot minoł mi bardzo szybko przed lądowaniem podali ciepłe śniadanie jajecznicę we Frankfurcie wylądowaliśmy z 20 minutowym opóźnieniem. Miałem bardo dużo czasu na zwiedzanie lotniska we Frankfurcie.




    Po pięciu godzinach wsiadłem do Airbusa A320 i poleciałem do Warszawy.
    Moim zdaniem linie lotnicze Lufhansa bardzo dbają o pasażera.

  2. #2
    Awatar Bastek

    Dołączył
    Jul 2009
    Mieszka w
    Afryka

    Domyślnie

    fajna relacja
    i jeszcze a340.
    Jakies zdjecia by sie przydaly :P

  3. #3
    Awatar robikk

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA/EPLL

    Domyślnie

    Postaram się wstwić jakoś w poniedziałek.

  4. #4
    Awatar Pawel_EPWR

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Relacja fajna, ale z ortografią i stylistyką to kiepsko

  5. #5
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez robikk Zobacz posta
    W Warszawie byłem punktualnie dwie godziny przed odlotem, bo chciałem się odprawisz od razu do Edmonton(YEG).
    A jakbyś był godzinę przed, to uważasz, że byś bagażu nie odprawił do Edmonton?

    Cytat Zamieszczone przez robikk Zobacz posta
    turbulęcji.


    Cytat Zamieszczone przez robikk Zobacz posta
    a moje szanse na przesiadkę malały miałem 2 godziny i 20 minut na przesiadkę. Ale musiałem przejść kontrole graniczną odebrać bagaż i znowu go nadać.
    Takiś strachliwy?

    Cytat Zamieszczone przez robikk Zobacz posta
    Air Canada Airbus A319, którym leciałem widać, że był do remontu obsługa niemiła wszystko płatne po czterech godzinach lotu dotarłem do Edmonton.
    W amerykańskich liniach to standard, że posiłki płatne. Ale bezalko też płatne?

    Cytat Zamieszczone przez robikk Zobacz posta
    Ash 8 wykonywał ten rejs
    Dash...

  6. #6

    Dołączył
    May 2007

    Domyślnie

    Coś mi tu nie gra...

    Cytat Zamieszczone przez robikk Zobacz posta
    W Warszawie byłem punktualnie dwie godziny przed odlotem, bo chciałem się odprawisz od razu do Edmonton(YEG). Wszystko poszło szybko i sprawnie bagaże nadane, do YEG więc spokój.

    Po wylądowaniu w Toronto czekaliśmy aż zabierze ją karetka musieliśmy czekać 20 minut a moje szanse na przesiadkę malały miałem 2 godziny i 20 minut na przesiadkę. Ale musiałem przejść kontrole graniczną odebrać bagaż i znowu go nadać. .

    To w końcu gdzie i jak się odprawiłeś?

  7. #7

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    W amerykańskich liniach to standard, że posiłki płatne. Ale bezalko też płatne?

    W Air Canada napoje dostajesz bezpłatnie, przynajmniej tak było na moim YYZ-YYC-YYZ w zeszłym roku. Ale i tak nie byłem zadowolony bo nie mieli mojego ukochanego root beer i musiałem się zadowolić ginger ale.. które też lubię, ale nie aż tak

  8. #8
    Awatar lofoten

    Dołączył
    Jun 2009
    Mieszka w
    Oslo

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez greatboy Zobacz posta
    nie mieli mojego ukochanego root beer
    Gusta są oczywiście różne, ale fachowo rzecz biorąc root beer to płyn do mycia naczyń z cukrem.
    Paris in the spring? Don't even think about it — the Arctic is where you really want to be.~ Etain O'Carroll

  9. #9
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez antonioni Zobacz posta
    Coś mi tu nie gra...




    To w końcu gdzie i jak się odprawiłeś?
    Odprawiał się w Warszawie do Edmonton, ale w USA i Kanadzie należy odebrać swój nadany bagaż w pierwszym porcie przylotowym (czym w tym przypadku było Toronto) i po przejściu kontroli celnej nadać go na dalszą trasę w re-check-in.

  10. #10

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez lofoten Zobacz posta
    Gusta są oczywiście różne, ale fachowo rzecz biorąc root beer to płyn do mycia naczyń z cukrem.

    De gustibus non est disputandum

  11. #11
    Awatar robikk

    Dołączył
    Jul 2008
    Mieszka w
    EPWA/EPLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    Odprawiał się w Warszawie do Edmonton, ale w USA i Kanadzie należy odebrać swój nadany bagaż w pierwszym porcie przylotowym (czym w tym przypadku było Toronto) i po przejściu kontroli celnej nadać go na dalszą trasę w re-check-in.
    No dokładnie tak jest.

  12. #12

    Dołączył
    May 2007

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez stenus Zobacz posta
    Odprawiał się w Warszawie do Edmonton, ale w USA i Kanadzie należy odebrać swój nadany bagaż w pierwszym porcie przylotowym (czym w tym przypadku było Toronto) i po przejściu kontroli celnej nadać go na dalszą trasę w re-check-in.
    W takim razie jaki jest sens pierwszej odprawy na całą podróż skoro i tak trzeba sie odprawić raz jeszcze?

  13. #13
    L4
    L4 jest nieaktywny
    Awatar L4

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    w lesie

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez antonioni Zobacz posta
    W takim razie jaki jest sens pierwszej odprawy na całą podróż skoro i tak trzeba sie odprawić raz jeszcze?
    Dostaję się karty pokładowe i bagaż jest otagowany. Kolejna odprawa jest wtedy uproszczona do wrzucenia bagaży na taśmę.

  14. #14
    Zbanowany
    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Włocławek

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez antonioni Zobacz posta
    W takim razie jaki jest sens pierwszej odprawy na całą podróż skoro i tak trzeba sie odprawić raz jeszcze?
    Nie trzeba się odprawiać raz jeszcze. Odprawa następuje w porcie odlotowym na całą trasę. W pierwszy porcie w USA lub Kanadzie musi nastąpić odbiór bagażu z powodów przepisów celnych (kontroli), a potem nie następuje już ponowna odprawa, tylko oddanie odprawionego bagażu na dalsze odcinki.

  15. #15
    Awatar d2jmr

    Dołączył
    Apr 2009
    Mieszka w
    KRK

    Domyślnie


    Polecamy

    Pomijając całą resztę nie do końca jasnych momentów.. Chciałem zapytać o to, czy..
    Cytat Zamieszczone przez robikk Zobacz posta
    W czasie lotu stewardessa podała ciasteczka i napoje za darmo dolecieliśmy do Calgary i gdy wysiadłem z samolotu zobaczyłem kołujący samolot Lufthansy Airbus A340-300 wiedziałem ze to mój samolot.
    .. za darmo były ciasteczka, czy może jednak lot do Calgary?
    P.S. Świetna wycieczka, też tak chcę;]
    Pozdrawiam


Zakładki

Zakładki

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •