mss
    Awatar mss

RZE

Domyślnie EPRZ - East Midlands - Belfast City / BHD - EMA - EPRZ

W listopadzie kupiłem bilety i wybrałem się z moja dziewczyną do Belfastu odwiedzić jej rodzine.
    Zależało nam na wylocie z Rzeszowa, kupiliśmy bilety FR z Rzeszowa do East Midlands i dalej porannym lotem do Belfastu (musieliśmy przeczekać nocke w EMA)
    Dla mnie to żaden problem, szczególnie że za bilety na całą trase kupiłem za symbolicznego grosza ( czy też 1pi ) Jak się później okazało podróż zraziła mnie lekko do FRancy.

Ale od początku

EPRZ - EMA

24 listopad 2009
    FR 7623
    Seat : 29A

Tu żadnych fajerwerków.Przyjeżdżamy na lotnisko godzinę przed odlotem, samolot przylatuje punktualnie - wsiadamy, zajmuje miejsce 29A. Połączenie do EMA dosyć świeże - w samolocie sporo wolnych miejsc

Start i lot oczywiście w nocy - czego nie lubię (nic nie widać). O ile start z Jasionki przyjemny o tyle lądowanie w EMA chyba najgorsze w moim życiu ... na podejściu strasznie rzuca, kołysze na boki. Aż filmiku nie nagrałem Później okazało się że powodem był b.silny wiatr - tak silny że nie podstawili schodków pod samolot (tak mówiła załoga). Po wyjściu z samolotu rzeczywiście wiatr był bardzo silny.
    Spacerek do terminalu, po drodze :

W pierwszą stronę robiłem mało fotek i nie kręciłem filmów , poźniej będzie więcej.

Przylecieliśmy około 21 a lot do Belfastu był o 6;30 rano. Myśleliśmy żeby przyjechać się do któregoś z okolicznych miast - ale pogoda skutecznie nas przekonała żeby zostać na lotnisku.
    Lotnisko otwarte cała noc, poszliśmy do części Odloty i tam w kawiarni zjadłem muffina i wypiłem piwko - następnie zajęliśmy całkiem wygodną skórzaną loże, polecam Nocka szybko zleciała ...

EMA - BHD
    Seat : 27A
    FR 121

Trochę niewyspani udajemy się do gate`u. Lekkie problemy przy kontroli bezpieczeństwa (moja dziewczyna ma kontrowersyjną walizeczke jako podręczny bagaż - pan ostrzegał że za duża) ale zawsze z nią lata i jest ok - wymiary ma idealne (na długość 2-3 cm za duża) Ale zawsze przechodziła. Jak się później okazało nie ...
    Lot krótki bo ledwie 50minut. Ryan lata na lotnisko City położone prawie w centrum Belfastu. Kiedyś leciałem Jet2 ale na International.
    Podchodzimy do lądowania od zatoki ... znowu mocno wieje i znowu jakbym jechał polskimi drogami.

BHD - EMA
    Znowu poranny lot, przyjezdzamy na lotnisko 50minut
    przed odlotem, szybko do kontroli bezpieczeństwa i dalej do gate`u. Po kilkunastu minutach rozpoczyna sie boarding.

Wsiadamy ... pogoda dosyć dobra jak na Belfast - powoli wschodzi słońce ...
    start przy pięknym wschodzie słońce :

Filmik : YouTube - Take off Belfast City airport

Lot króciutki - przez większość lotu nic nie widać (za szybą biało) przy podchodzeniu do EMA przejaśnia się - słońce świeci coraz mocniej ...

Lądujemy :

Filmik : YouTube - East Midlands airport EMA Ryanair landing

EMA - RZE

Wylot do Rzeszowa planowany na 14:40. Także mamy pare godzin ... niżej kilka fotek lotniska :

W halo odlotów znajduję się fajny sklep ... ale ceny dosyć mocne

Ten a380 był naprawde duży

Czasu jest sporo, nie możemy narazie przejść przez kontrole bezpieczeństwa, pan mówi nam żeby przyjść za godzinę. Poźniej nas przepuszcza i idziemy na pięterko do pizza-hut i burger kinga. W lotniskowych gazetkach są bony do tego drugiego - zniżka ileś tam % Siadamy przy oknach - gdzie roztacza się dosyć dobry widok na pas i płytę.

Tak siedząc obserwuje przyloty i odloty Ryanów ... jeden rozpoczął start ale po chwili zacząl ostro hamowąc ... podjechał na płytę. Przyjechał samochód Ryanair ... kursowali między hangarami a samolotem pare razy - wreszcie po 40 minutach wysadzili paxów a samolot dalej stał. Nie wiem co się stało.

Wracając do tematu - zbliża się odlot naszego samolotu. Idziemy gate`u - tam już sznur naszych rodaków. Przy boardingu polka ... rozpoczyna się boarding i zaczynają się problemy - nasza rodaczka po kolei wyłapuje każdego kogo bagaż podręczny wydaję się za duży - robi się spore zamieszanie.

Podchodzimy - ja przechodze moją dziewczynę prosza o włożenie bagażu do koszyka ... wchodzi bezproblemu wystaje o max 2-3 cm. I zaczynają się jajca ... nasza polka albo 35funtów albo nie lecisz. Probuje rozmawiać z angielką ale ona mówi że jest za duży. Nasza rodaczka mówi żeby gadać z angielką bo jest 'wyższa rangą' - nic to nie skutkuje. Tłumacze,że lecielismy z RZE do EMA i z EMA do BHD i z BHD do EMA i z KRK do NYO i zawsze było ok.
    Wkładam bagaż do gory nogami - wystają tylko kółeczka! Wszyscy już prawie w samolocie - zaczynam sie wqr....rzać. Mówie że zapłace ale karta - ona mi mówi tylko gotówka.
    No to się wkur...łem (sory ale bylem naprawde zły) upieprzyłem kółka, włozyłem do koszyka i zapytałem Ok? Angielka ... ok Śmiechu warte

Lecimy do samolotu jako ostatni - zajmuje miejsce przy oknie. I zaraz startujemy

Filmik : YouTube - Take Off East Midlands airport Ryanair

Lubie jak samolot wychodzi lub wchodzi w tak równo ułożone chmury

Na ostudzenie nerwów kupuje pepsi i pakę M&Msów. Słońce szybko znika ...

Lądowanie w RZE znowu w nocy ... nagrywam coś kamerą ale Las Vegas to to nie jest

Filmik: YouTube - Landing at Rzeszow Jasionka Airport

Dziękuje za uwagę , mam nadzieję że się podobało. Do usłyszenia

- reklama w podpisie skasowana - REGULAMIN

Poznań

Gratuluje zachowania na bramce przed lotem do Rzeszowa - szacun!!! (to nie jest ironia)

Awatar pbciderek

EPKK

Cytat Zamieszczone przez Craviec Zobacz posta
    O tak! Rzeczywiście godne! Chciałbym zobaczyć minę tych bab.
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Awatar manica

Aug 2009
    Toruń/Kraków

Nie leciałam jeszcze Rajanem, więc mam pytanie - czy każdy rząd ma swoje okno? Bo strasznie te fotele naciapane na zdjęciu...
    Samota je trpká.

May 2007

Manica, z tym jest różnie. Niektóre rzędy mają połowę okna | ścianę | i połowę okna... Inne mają trzy czwarte okna i ścianę, jeszcze inne mają ładnie okno po środku. Do wyboru do koloru, ja jednak preferuję jedno okno na środku.

Legnica

dzisiaj jak lecialem z Hahn do Wroclawia, tez stal koles i wyrywkowo kazal wsadzac bagaze.Dwie jakies laski z tego powodu nie polecialy, ale tez byly sceny krytyczne

Oct 2009

Cytat Zamieszczone przez manica Zobacz posta
    Przedwczoraj lecąc trafiłem na rząd nie pamietam który to byl, że nie było okna nawet kawałka. Szkoda, bo cały lot był, gdy było jasno. Ale cóż, jak weszliśmy na pokład nie było już nigdzie wolnych miejsc od okna, a nie lubię patrzeć przez kogoś
    Co do bagaża, to wczoraj na STN też klientka ostro zwracała uwagę na bagaże. Dwie osoby cofnęła, w tym Rumunów jakiś, ale to i tak by nie przeszło, bo mieli wielką torbę jakie często jeszcze się spotyka u handlarzy na targu.

Awatar manica

Aug 2009
    Toruń/Kraków

Nie podoba mi się to, ale dzięki za informacje