Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
Like Tree1Likes
  • 1 Post By Craviec

Wątek: WAW-FRA-JFK-FRA-WAW

  1. #1

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie WAW-FRA-JFK-FRA-WAW


    Polecamy

    Czee!
    Pozwole sobie opisac ostatnie 2 odbyte przeze mnie loty Lufthansa 16.06.2010r. na trasie WAW-FRA-JFK.
    Sorry, ze linki, ale z tego, co patrzylem, to fotki nie dzialaja, nie wyswietlaja sie.
    Od razu pisze, ze fotki czysto dokumentacyjne, bez jakichkolwiek obrobek, pomniejszane w paincie, bo chyba nie mam tu na kompie zadnego innego programu, w ktorym moglbym cos zrobic.
    WAW-FRA
    LH3303
    B733 D-ABXR
    Czas odlotu: 14:40 (rozkladowo 14:05, ale bylo opoznienie)
    Czas ladowania: Cos kolo 16:30 chyba, moze troszke pozniej
    Na lotnisko przybylem cos po 12:00 chyba, udajac sie od razu do check-inu. Kolejka poszla bardzo sprawnie i juz moglem udac sie do jednego stanowisk, gdzie odebralem bpassy do FRA i JFK oraz oddalem bagaz z nadwaga, na ktory Pani z odprawy przymknela oko Jeszcze do wc i spadam "za granice". Security bardzo sprawne, prawie zero czekania. Male rozgladniecie sie po sklepie/ach i przechodze sobie dalej. W miedzyczasie z tego co pamietam orientuje sie, ze mam miejsce w rzedzie F, a nie A. Cale szczescie, ze i tak od okna.
    Tablica odlotow:
    Imageshack - miami2008003.jpg
    Boardingi:
    Imageshack - miami2008004.jpg
    Imageshack - miami2008005.jpg
    Przy rekawie stal A318 AF, ktory zaraz pozniej odlecial, B737-700 KLM, a w polu chyba F50 BT. Moj gate to B37. Przed moim lotem odlatywal z niego E90 chyba CityLine do MUC. Pojawia sie info ze lot opozniony na 14:40. Iberia do MAD takze opoznionia. Z 14:40 na 15:00. Nie zostaje mi wiele czasu na przesiadke w takim razie, ale Pani z gate mowi ze spokojnie zdaze. Ide jeszcze z powrotem, do czesci terminala, gdzie widac plyte. Po jakims czasie pojawia sie benek, ktorym polece do FRA.
    A318 AF:
    Imageshack - miami2008007.jpg
    B737-700 KLM:
    Imageshack - miami2008014.jpg
    E90 Finnair, F50 airBaltic i ogon B737-700 KLM:
    Imageshack - miami2008022.jpg
    Okeciowy samochodzik :
    Imageshack - miami2008024.jpg
    A318 AF po odlocie z 29:
    Imageshack - miami2008025.jpg
    E75 LOT:
    Imageshack - miami2008033.jpg
    Opozniony Madryt i pusty rekaw :
    Imageshack - miami2008039.jpg
    Imageshack - miami2008040.jpg
    LH CityLine do MUC:
    Imageshack - miami2008041.jpg
    Moj opozniony Frankfurt:
    Imageshack - miami2008044.jpg
    F100 Austrian w malowaniu specjalnym:
    Imageshack - miami2008045.jpg
    B735 LOT:
    Imageshack - miami2008049.jpg
    Moj benek:
    Imageshack - miami2008054.jpg
    Tablica odlotow:
    Imageshack - miami2008055.jpg
    Moj benek raz jeszcze, tym razem podczas kolowania i przy rekawie:
    Imageshack - nanl733.jpg
    Imageshack - miami2008062.jpg
    Udaje sie do gate'u. Jakis czas pozniej zaczyna sie boarding. Na pokladzie witaja pasazerow 2 stewki - szefowa i jedna z 2 pozostalych, a z tylu samolotu jest trzecia (Polka)- wszystkie bardzo mile i usmiechniete. Zajmuje miejsce 20F. Obok nas, po prawej, SunExpress w jakims specjalnym malowaniu.
    Oto i on:
    Imageshack - miami2008071.jpg
    Pushback, demo i kolowanie do 29. Widac, jak po drodze kolowania, tej rownoleglej do 33/15 "goni i wyprzedza" nas F100 ContactAir do ZRH. Przed nami startuje B735 SP-LKC LOTu i F100. Jako tako udalo mi sie zobaczyc ludzi na Wirazowej. Line up, krotkie czekanie i wio! Ale wbija w fotel. Odrywamy sie za krzyzowka i chyba obieramy kierunek w lewo.
    W powietrzu:
    Imageshack - miami2008073.jpg
    W koncu zaczyna sie serwis. Kanapka i cos do picia:
    Imageshack - miami2008076.jpg
    Podczas lotu szefowa cos mowila o opoznieniu i lotach dalszych, przesiadkowych i ze jest dobrej mysli i ze wiecej info 15 min przed ladowaniem chyba. Stewka (Polka) powiedziala mi, ze na lot do JFK jest troszke weice osob. Ladujemy we FRA na pasie 07R. Kolowanie do stanowiska "w polu".
    Podczas kolowania udaje mi sie ujrzec A380 LH.
    Imageshack - miami2008082.jpg
    Lustro:
    Imageshack - miami2008083.jpg
    B736 Air Algerie:
    Imageshack - miami2008084.jpg
    Pozegnanie mojego samolotu:
    Imageshack - miami2008085.jpg
    A321 LH:
    Imageshack - miami2008086.jpg
    B772 UA:
    Imageshack - miami2008087.jpg
    Na paxow do JFK czeka specjalny autobus (swoja droga to moj pierwszy deboarding schodami ), ktory nas zawiezie do terminala, a przed samolotem osoby z kartkami, na ktorych jest napisane "New York, czy tam JFK LH404". Z tego, co pamietam duzo czasu na przesiadke nie bylo, chyba troszke poand 20 minut. Po chwili jestesmy w terminalu i udajemy sie do naszego gate, ktorym jest A65.
    FRA-JFK
    LH404
    B744 D-ABTK
    Czas odlotu: Rozkladowo 17:00, ale nie weim, czy opoznienia nie bylo.
    Czas przylotu: 19:40, ale bylo chyba przed czasem. Chyba, ze liczyc tez wyjscie z samolotu, lotniska itp; to moglo byc o czasie.
    Przy gate juz mala kolejka, chyba jestesmy jednymi z ostatnich paxow. Co dziwne (albo ja sie nie znam), we FRA nie wpuszczaja do samolotu pracownicy lotniska i nie odrywaja czesci BPassow, tylko podchodzi sie do skanera, ktory skanuje kod z BP i tyle. Ale pewnie tez tego pilnuja. Pierwszy w zyciu lot jumbolem i zarazem 4ty ogolnie, a 2gi by LH.
    Jako takie foto mojego jumbo:
    Imageshack - mojamachina2.jpg
    Na pokladzie, przy wejsciu wita mnie starszy steward, a idac prawie na sam koniec samolotu, bowiem mialem miejsce 53A (ostatni rzad 3-4-3), mijam stewki. 2 miejsca obok mojego juz zajete. Na kazdego paxa czekal koc, poduszka i sluchawki. Jedyny problem, to zaparowane okno przez caly lot, no moze wiekszosc okna, nie cale, dlatego tez niektore zdjecia beda dosyc slabe. Obok mnie, jak sie okazalo, siedzi tez Polak, ktory przylecial z Rzeszowa. Fajnie pozanc kogos nowego i fajnego, z kim mozna sobie pogadac. 2 lata ode mnie starszy Przez okno widze A319/320 Croatia Airlines, moze widzialem cos wiecej, ale Croatie zapamietalem bardziej, niz inne Safety demo na monitorkach podwieszonych nad przejsciem. Push back i kolowanie do pasa 07L. Jest A330 Air Canada. Albo stal albo kolowal, nie wiem. Fotki nie wrzucam, bo beznadziejna calkowicie. Line up na pas i od razu start. W 733 chyba bardziej w fotel wbijalo Odrywamy sie od pasa i chyba kierunek znow w lewo. Po osiagnieciu przelotowej, stewki rozdaly "snacki" (jakies mini krakersy w torebeczce) i napoje.
    Wspomniane wyzej krakersy i picie:
    Imageshack - miami2008097.jpg
    Pozniej glowne danie. Do wyboru wolowina lub kurczak. Biore kurczaka. W zestawie: kurczak z makaronem, jakas salatka, kawalek ciasta z malinami, maly serek, maselko, jakis sos etc. i picie. Sztuce metalowe. Wszystko baaaardzo dobre (no, moze poza salatka) i w miare duzo (jak dla mnie).
    Czy to LHR?
    Imageshack - miami2008104.jpg
    Fotka naszego jedzenia:
    Imageshack - miami2008109.jpg
    Stewki rozngo wieku i urody, ale wszystkie non stop usmiechniete i mile, wiec extra. Po serwisie czas wolny, polazilem z kolega to tu, to tam, do kuchni etc. Pogadalismy "troche" . Monitorki pokazuja trase przelotu, aktualna predkosc wysokosc etc. Byly jakies 2 czy 1 film puszczone podczas lotu. W podlokietniku miejsce na sluchawki, mozna troszke muzyki posluchac, ale chyba duzego wyboru nie ma. Pozniej wypelnianie dokumentow, tych co sie wypelnie przy wjezdzie do USA, przed ladowaniem jeszcze kolejny catering, do wyboru pizza lub kanapka z pomidorami.
    Monitorek:
    Imageshack - miami2008117.jpg
    Imageshack - miami2008118.jpg
    Jakies wybrzeze:
    Imageshack - miami2008128.jpg
    Wzialem pizze, ktora byla calkiem dobra:
    Imageshack - miami2008130.jpg
    Tu jak ktos chce, to moze zobaczyc trase lotu i chyba parametry (podziekowania dla b737):
    FlightAware > Lufthansa #404
    Znizanie, pozniej chmury, wiec szalu z powietrza nie ujrzalem, ale zawsze cos. Ladowanie na pasie 31L. Kolowanie do rekawa oznaczonego 06. Podczas kolowania zauwazylem 757 chyba Delty, w malowaniu SkyTeam.
    Delta, Delta, Delta:
    Imageshack - miami2008131.jpg
    Imageshack - miami2008133.jpg
    Imageshack - miami2008138.jpg
    Obok nas stala chyba Alitalia, po prawej stronie. Widzialem takze A330 AFL chyba (nawet nie wiem, czy nie 2). Czekam, az wszyscy wyjda, bo chce wbic do kokpitu, ale stewardesa mi cos tlumaczy, ze jestemy w Ameryce itp, za wiele zreszta nie zrozumialem, ale powiedziala, zebym sprobowal na JFK-FRA, podczas powrotu. Wysiadam, stewki zegnaja Podczas spaceru w terminalu widze chyba B763 linii Royal Air Maroc, B772 i B773 AF.
    B772 i B773 AF:
    ]http://img197.imageshack.us/i/miami2008141.jpg/
    Imageshack - miami2008142.jpg
    Krotki spacerek do immigration, krotkie czekanie, bo chyba tylko nasz lot byl wtedy "sprawdzany". Pozniej jeszcze tylko zapytalem stewki o sklad zalogi, bo bylem ciekaw. Bagaz i wakacje rozpoczete


    To by bylo na tyle. Z checia odpowiem na jakiekolwiek pytania. W razie co, to mam jeszcze troche zdjec chyba

    Milego dnia!

    Pozdrawiam,
    Sebek.
    Ostatnio edytowane przez Quantas ; 12-09-2010 o 21:04


  2. #2
    Photo Screener
    Awatar Canon

    Dołączył
    May 2007
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Co do lotniska na zdjęciu to jest to na pewno Heathrow.
    Relacja ciekawa, czekamy na opis z powrotu

  3. #3

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    Łódź

    Domyślnie

    Fajna relacja:-) Ja tego dnia robiłem podobną trasę, waw-dus-ewr, też lufą:-) Miłych wakacji!

  4. #4
    Awatar nteen76

    Dołączył
    Jan 2010
    Mieszka w
    Reading

    Domyślnie

    Tak, na zdjeciu jest LHR. Ciekawy raport.
    Zapraszam: aeroblog.pl

  5. #5

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Dzieki za mile slowa, a Tobie, greatboy, zycze rowniez milych wakacji!


  6. #6
    Awatar magic

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    EPWR

    Domyślnie

    Cześć Sebek! Dzięki za fajną, dość wyczerpującą w szczegółach relację. Czytając od razu widać jakie miałeś emocje

    Miałeś sporo szczęścia, że zdążyłeś na swojego LH404. Na całe szczęście podstawili Wam busa na transfer! No i do tego jeszcze widziałeś nowiutkiego A380 LH - wow!
    We FRA, podobnie jak i w MUC, Lufa ma gate'y w których można "boardować" się samemu. Przyznaję Ci rację, że to dość zaskakujące rozwiązanie, ale widocznie jakoś się sprawdza.
    Zabrałeś sobie jakieś pamiątki z pokładów?
    W Jumbo sporo miejsca na nogi z tego co widzę po fotkach?

    Czekam na relację z pobytu w NYC i powrotu, ale to już na żywo będzie

  7. #7
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Fajnisty raporcik Mogłeś tylko zamiast linków do zdjęć zrobić tak, żeby się wyświetlały, albo chociaż miniaturki.
    Pozdrawiam, Pluxe

  8. #8

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    @Magic: Z mojego lotu z WAW na lot do JFK bylo az 19 osob, wiec pewnie dlatego. Obok mnie siedzialy 2 panie z infantem, ktore lecialy do MAN, nie wiem co z nimi, ich samolot tez chyba o 17:00 startowal, choc glowy nie dam Co do boardowania - przynajmniej boarding passy mozna zatrzymac
    @Pluxe: Z tego co pamietam, to tak robilem, ale sie nie wyswietlaly, wiec podalem linki


  9. #9

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Mala sprostowanie, ladowalem o 19:12 na pasie 22L, a nie 31L


  10. #10

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie

    Na wstępie dodam, że zdjęcia są bez jakiejkolwiek obróbki. Tylko w paincie pomniejszane. Relacja powrotna była już napisana trochę wcześniej, ale dziś ją dokończyłem i co nieco chyba zmieniłem

    Z góry przepraszam też za linki zamiast zdjęć, ale znów coś się nie pokazują. Linki wszystkie mam, więc jakby ktoś był chętny pomóc, to wszystko mogę zmienić

    Zatem enjoy

    Nadszedł czas na powrót.



    17.08.2010r.
    JFK-FRA LH401
    B744 D-ABVP "Bremen"
    Delivery date 25.02.1997r.


    Po zjawieniu się na lotnisku check-in, nadanie bagaży i idziemy z siostrą do jednej z "restauracji", które znajdują się jakby nad halą odlotów (w hali przylotów też coś chyba jest).
    http://img178.imageshack.us/i/dsc03049g.jpg/
    Ostatni kawałek pizzy i ostatnia moja cola w USA
    http://img137.imageshack.us/i/dsc03053qw.jpg/
    BPassy:
    http://img842.imageshack.us/i/dsc03054u.jpg/
    http://img706.imageshack.us/i/dsc03055e.jpg/
    Później czas na security. Kolejka trochę długa, ale jak nie patrzeć, chyba poruszała się sprawnie. Po security jeszcze ostatnie "pożegnanie" z siotrą, malutkie zakupki w duty free i czas na obchód reszty terminala, w której znajdują się rękawy
    Obraz hali:
    http://img683.imageshack.us/i/dsc03076fk.jpg/
    Przy rękawach można było ujrzeć europejskie grubasy, oraz jednego chińskiego arbuza. Oto kilka fotek:
    Austrian Airlines B772 OE-LPC:
    http://img835.imageshack.us/i/dsc03100.jpg/
    Wrzucę pomiędzy samoloty monitorki wyświetlające lot do VIE:
    http://img202.imageshack.us/i/dsc03095k.jpg/
    Moja Lufa B744 D-ABVP:
    http://img833.imageshack.us/i/dsc03063s.jpg/
    Air France B772 F-GSPH:
    http://img255.imageshack.us/i/dsc03079lg.jpg/
    Jakiś American Airlines:
    http://img192.imageshack.us/i/dsc03073g.jpg/
    Plus Alitalia - lustro :
    http://img543.imageshack.us/i/dsc03083.jpg/
    Delta, Delta, Delta, Delta, Delta, Delta, Delta, Delta, Delta, Delta, Delta, Delta, Delta, Delta:
    http://img715.imageshack.us/i/dsc03091b.jpg/
    Jeśli ktoś naliczył więcej, to niech da znać
    Jeszcze China Eastern Airlines:
    http://img299.imageshack.us/i/dsc03089s.jpg/

    Dobra, idę do samolotu. Na JFK, podonie, jak we FRA, nie odrywa się części BP, tylko przykłada się kodem do skanera i tyle (nie wiem, jak na innych lotniskach). Idę na swoje miejsce 54H. Na miejscu dramat. Okazuje się, że miejsce jest przy przejściu! Na szczęście spytałem jednego ze stewardów, czy jest jakieś wolne miejsce od okna i czy mógłbym tam usiąść. Oczywiście wszystko pozytywnie, jednak zostałem poinformowany, że jeżeli ktoś przyjdzie ktoś, do kogo tamto miejsce należy, będę musiał wrócić. NIKT się nie zjawił! Przez jakiś czas miałem cały rząd dla siebie, bowiem później na miejsce od przejścia dosiadł się jakiś pan (ale to już chyba po odlocie). Ciekawe, ilu z Was miało taki komfort Po drugiej stronie samolotu (miejsca ABC, pasażerka w ogóle miała biznes, 3 siedzenia dla siebie) Na każdego pasażera, jak na locie do NY, czekał koc i poduszka, zaś słuchwaki zaostały podane i zebrane przez CC.
    Widok na część terminala 1 JFK z miejsca 51K:
    http://img829.imageshack.us/i/dsc03108r.jpg/
    Kołowanie do pasa 13R (tak, remont musiał się już widocznie skończyć) i start. Wznoszenie.
    Widok zza okna:
    http://img340.imageshack.us/i/dsc03124or.jpg/
    Jak na moje oko, serwis rozpoczął się dosyć późno, bo z tego, co pamiętam, jakieś 2 godziny po starcie. Do wyboru wołowina lub makaron. Biorę makaron. Poza makaronem był jeszcze jakiś czekoladowy pudding z truskawką, jakaś sałatka z krewetami, jakiś dressing chyba, bułeczka, jakiś serek chyba, masło chyba, może coś jeszcze, później sprawdze na większym zdjęciu Sztućce, jak na locie FRA-JFK, metalowe.
    Moja porcja:
    http://img689.imageshack.us/i/dsc03126a.jpg/
    Jedzenie chyba nie było złe, a pieczywo, jeśli dobrze pamiętam, pyszne.

    Z ekranu udało mi się odczytać Ground Speed chyba 1066km/h Obsługa podczas lotu baaaardzo miła W skład zalogi wchodziło 14 stewardes/stewardów oraz 2 pilotów. Zapada noc. Później po kabinie przechodzi sklepik pokładowy, w którym nabyłem model A388 w barwach oczywiście LH, skala 1/500, firma herpa. Troszkę nuda, bo nie ma co do roboty za bardzo w samolocie bez PTV etc. Ale jakoś leci. Przed lądowaniem dostajemy jeszcze coś do jedzenia. W skład posiłku wchodziło: bułeczka, jakieś masełko, dżemik, troszkę owoców, kawałeczek sera żótego, baton, chyba pieprz i sól i to chyba wszystko. + tym razem plastikowe ssztućce, serwetka i coś do picia.
    Photo:
    http://img651.imageshack.us/i/dsc03137a.jpg/

    Zniżanie, podchodzenie i lądowanie na pasie 25R we FRA. Była godzina coś chyba koło 5:00 rano czasu lokalnego. Po lądowaniu pytam stewarda, czy może spytać kapitana, czy mogę pójść do kokpitu i chyba zrobić fotkę, której nie zrobiłem. Idę w stronę schodów prowadzących na górę. Po drodze purser powiedział mi "dziękuję" Bardzo miło z jego strony Zostawiam bagaże na dole i za F/O na górę, gdzie "przekazuje" mnie w ręce kapitana Kokpit całkiem całkiem No dobra, koniec tego dobrego, trzeba spadać niestety. Przed wyjście przypomniałem sobie, że w kieszeni fotela został mój paszport i BPassy! Purser podbiegł ze mną na koniec samolotu (miejsce 51K), pytając mnie czy pamiętam, gdzie siedziałem Wychodząc, życzył mi miłego lotu do WAW Transfer we FRA bardzo łatwy. Chyba sprawdzanie paszportów, nie wiem, czy BPassów też, wizyta w toalecie i kolejeczka do security.
    Chwilę wcześniej jakieś relalmy. Fotka jednej z nich:
    http://img155.imageshack.us/i/dsc03155nk.jpg/
    Oczywiście nie wyjalem wszystkiego z kieszeni i zostalem przeszukany osobiscie przez jednego z pracownikow. Teraz czas poszukać sklepiku, który znajduje się w okolicach bramek A20/A25. Oczywiście nic nie znalazłem. Ani nikt kogo zapytałem nie wie o co chodzi. Jedna z pań mówi mi, że może w strefie ogólnadostępnej. Nie mam pojęcia. Wracam i idę pod mój gate (B08).

    Kilka fotek po drodze do i/lub ze "sklepiku":

    A321 LH:
    http://img841.imageshack.us/i/dsc03159b.jpg/
    Chyba B772 UA:
    http://img832.imageshack.us/i/dsc03160mq.jpg/
    A319 LH:
    http://img17.imageshack.us/i/dsc03164j.jpg/
    Jakiś inny arbuz LH:
    http://img191.imageshack.us/f/dsc03173d.jpg/
    Lufthansy:
    http://img213.imageshack.us/f/dsc03176z.jpg/
    Dziób jumbo:
    http://img693.imageshack.us/i/dsc03178w.jpg/


    Widać już, że boarding odbędzie się autobusem i schodkami. Za oknem m. in. Qatar, Singapore, Thai retro, Air India, później jeszcze przykołowała druga. I dużo samolotów LH. Jest jakiś jumbo LH w specjalnym malowaniu, z jakąś 50tką na kadłubie.

    Oto zdjęcia niektórych samolotów zza okna:

    Qatar:
    http://img337.imageshack.us/i/dsc03179b.jpg/
    Mix, ale samoloty LH przeważają:
    http://img834.imageshack.us/i/dsc03182m.jpg/
    Thai retro(?):
    http://img837.imageshack.us/i/dsc03191x.jpg/
    Air India:
    http://img691.imageshack.us/i/dsc03181rc.jpg/
    Singapore:
    http://img832.imageshack.us/i/dsc03183v.jpg/


    Jeszcze miejsce w terminalu, gdzie był mój gate:
    http://img227.imageshack.us/i/dsc03188d.jpg/
    I krzesełeczka :
    http://img842.imageshack.us/i/dsc03189l.jpg/





    Boarding do autobusu sprawny i jedziemy. Po drodze z tego co pamiętam, mojamy kolejne dwa samoloty w barwach Air India. W końcu podjeżdżamy pod samolot.

    Monitor mojego lotu:
    http://img202.imageshack.us/i/dsc03194t.jpg/



    18.08.2010r.
    FRA-WAW LH3300
    A319-100 D-AILP "Tubingen"
    Delivery date 27.08.1997r.


    Airbus. Miał być B733. Przecież podmianki się zdarzają. Jeszcze tylko fotka jumbo, którym leciałem 16.06.2010r. FRA-JFK, który stał na płycie
    Oto i on:
    http://img837.imageshack.us/i/dsc03197b.jpg/

    Wchodzę tylnym wejściem, gdzie jest jedna z trzech stewardes. Zajmuje swoje miejsce 21F. Miejsce w środku znów puste, od przejścia - zajęte.
    A321 LH, D-AISN, który stał po naszej prawicy:
    http://img534.imageshack.us/i/dsc03207m.jpg/
    MD11F LH:
    http://img714.imageshack.us/i/dsc03208ln.jpg/

    Kołowanie do pasa 18, oczywiście podczas kołowania safety demo. Zajmujemy pas 18 i chyba po krótkim postoju start. Przy starcie z tego, co pamiętam, było lekkie opóźnienie. Wznoszeeenieee.

    Widoki za okienkiem:
    http://img697.imageshack.us/i/dsc03215f.jpg/
    http://img841.imageshack.us/i/dsc03224d.jpg/

    Tym razem, jak to na trasach europejskich bywa, w skład serwisu wchodzi dobra kanapka. I coś do picia.
    Kanapka:
    http://img696.imageshack.us/i/dsc03235f.jpg/

    Podczas gdy czekam, aż zwolni się któraś z toalet, stewardesa pyta mnie, czy może nie chcę jeszcze jednej kanapki Niestety odmówiłem, bo jakoś strasznie dziwnie bolał mnie brzuch, gdy jadłem tą pierwszą. Nie wiem od czego. Pytam stewardesy o obłożenie i otrzymalem info, że na pokładzie jest około 110 na 133 osoby. Ogólnie lot krótki i bardzo miły. Zniżanie, podejście i lądowanie o czasie na pasie trzy-trzy w Warschau. Kołowanie do jednego z pomarańczowych rękawów. Kilka fotek z kołowania:

    Aerosvit na An i inni:
    http://img85.imageshack.us/i/dsc03238qf.jpg/
    MIX:
    http://img832.imageshack.us/i/dsc03243n.jpg/
    MIX II:
    http://img826.imageshack.us/i/dsc03244z.jpg/
    Tatuś z syneczkiem :
    http://img714.imageshack.us/i/dsc03248sq.jpg/

    Na prawo od naszego rękawa, stał A321 TC-OAN Onurair:
    http://img508.imageshack.us/i/dsc03250h.jpg/


    Jeszcze zielona Eurocypria, moja Lufa razy dwa oraz tablica przylotów :
    http://img22.imageshack.us/i/dsc03258ko.jpg/
    http://img834.imageshack.us/i/dsc03259q.jpg/
    http://img713.imageshack.us/i/dsc03261r.jpg/
    http://img827.imageshack.us/i/dsc03263m.jpg/

    Teraz w sumie już tylko po bagaże. Czekam i czekam i czekam. I nic. Są, chyba wyjechały jako jedne z ostatnich.

    Welcome to Poland



    Podsumowując:

    USA: (jak dla mnie) jest fajnym miejscem, ale na wakacje. Polska jest na prawdę fajna
    LOTNISKA: w WAW, w porównaniu z tym, co miałem okazję zobaczyć w USA, jest na prawdę super lotniskiem (jak dla mnie).
    LH: obsługa śiwetna. szyscy uśmiechnięci, mili, żadnych fochów, nic. Na prawdę oczarowali mnie Cockpit crew też byli bardzo mili i fajni (jako ciekawostkę dodam, że na locie FRA-WAW F/O to była Pani )
    Koniec końców baaardzo, ale to bardzo polubiłem Lufthansę. Samoloty niczego sobie. Obsługa na prawdę super. Polecam wszystkim LH!


  11. #11

    Dołączył
    Feb 2007
    Mieszka w
    Poznań

    Domyślnie

    Błagam, ogranicz słowo "chyba" w swoich relacjach.
    karol_epwa likes this.

  12. #12
    Awatar Pluxe

    Dołączył
    Jun 2008
    Mieszka w
    EGLL

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Craviec Zobacz posta
    Błagam, ogranicz słowo "chyba" w swoich relacjach.
    Przyłączam się.

    Poza tym relacja jak najbardziej OK.
    Pozdrawiam, Pluxe

  13. #13

    Dołączył
    Feb 2008
    Mieszka w
    WAW

    Domyślnie


    Polecamy

    @Craviec i Pluxe: W kolejnej relacji postaram się ograniczyć do minimum
    @Pluxe: Dzięki za miłe słowa


LinkBacks (?)


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •